Jump to content

Air Intake Filtre...inductie...mai multi "ponei"


moosct
 Share

Postare recomandată

Salutare fratilor,

Este prima intrebare pe forum, am gasit adresa cateva zile in urma cautand ceva raspunsuri la anumite intrebari...hahaha...

Adica am intrt pe VW.ro si am aflat acolo de existenta acestui forum ceea ce m-a bucurat f mult.

Acum , intrebarea mea este...ce Kit de inductie aer er fii cel mai potrivit pentru Passat 1.8 20v(non turbo) 1999. Am gasit la K&N si poate il voi lua , dar tare m-as bucura sa aud si alte pareri, sau poate baieti care au instalat ceva asemanator si au experiente placute.

Inca o intrebare ...mai mult tehnica, caracteristicile tehnice ale sistemului de franare, ma refer la componentele de frictiune(placute si discuri)ale masinilor 1,8t sunt aceleasi cu cele ale masinilor 1,8?

Adica daca anul de fabricatie e acelasi s-au folosit aceleasi sisteme de frana la ambele tipuri?

Am incercat sa imi caut discuri de frana, si oriunde am intrat nu sunt cotate decat masinile 1,8t.

Un singur site am gasit cu specificatiile motorului meu, si am vazut ca se vindeau aceleasi tipuri de discuri pt ambele tipuri de masini.

Acum tot ce as dorii este sa am un raspuns de la cineva avizat sa fiu sigur.Am fost azi la reprezentanta si mi-am luat un bec si am uitat sa intreb.

Multumesc mult baieti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jupane, ai nimerit anapoda, ai intrat la Aircooled, adeca la aia cu motoare racite cu aer. Baga intrebarea asta la Passat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile de frana se aleg dupa sistemul de franare, nu dupa motor. Din cate-mi dau eu seama sunt aceleasi la 1.8 si 1.8T, dar pentru siguranta spune-ne ce scrie pe servofrana si pe etrieri (Lucas sau ATE)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pai cel mai bun ar fi un filtru conic maaaaare K&N sau o firma similara. Nu din alea mici ci unu mare de 25-30 cm lungime. Ai grija sa ai si aducerea de aer rece din bara sau dintr-o zona cu aer proaspat la filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
adrianciocalau

Am si eu o intrebare referitor la filtrele de aer...

Acum ca vine vremea sa imi fac o revizie (30k) la masina, ma gandesc sa schimb filtrul de aer cu unul mai performant, ca tot trebuie schimbat si mai pun ceva bani in plus sperand si la ceva performanta extra.

Acum intrebarea e urmatoarea: merita sa fac efortul sa imi pun un filtru conic cu ceva adaptari - tzeava trasa pana la grila pentru aer rece - sau e ok si un filtru sport K&N care sa se potriveasca exact pe locasul filtrului stock?

Am gasit asa ceva pe site la K&N, vezi link-ul http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2830

Arata ca in poza de mai jos:

33-2830.jpg

Modificat de adrianciocalau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panel filter a avut chris deci el ar putea sa-ti spuna mai multe.

Filtru conic am eu si imbunatatirile sunt:

-o acceleratie mai "prompta"

-un sunet al motorului mai "grav"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Ok, merci de raspuns, o sa-i trimit un PM lui chris. La tine cum e montat? Poti sa bagi o poza pls.? Ai bagat conducta sa traga aer mai rece din fata? Filtru tau ce marca e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maxflow4sc.png

O sa trebuiasca sa ii fac un racord cu priza de aer din aripa ca sa traga numai aer rece.

Al meu e Raid HP Maxflow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Cat a costat al tau si de unde l-ai luat? De RAID am auzit numai de bine. Ai luat separat racordul sau au fost impreuna? Ma batea gandul sa imi fac tzeava de inox, insa am auzit ca nu e o solutie prea buna, mai ales daca nu e izolata termic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am luat din Grecia, a fost 125 de euro.

Eu am "targuit" doar filtrul+heatshield. Toate racordurile si suportul de prindere mai costau in jur de 50 de euro.

Racordul dintre filtru si motor este cel al masinii, care este din plastic.

Cel pe care o sa-l pun spre exterior va fi un simplu burlan pentru hota :)) .

Iti recomand ca daca iti montezi un filtru conic si folosesti racordul deja existent al masinii (catre motor), sa iti faci un inel metalic pe care sa-l introduci in racordul existent, cu o buza care sa se fixeze in marginea racordului, pentru a putea realiza fixarea colierului de pe gatul filtrului fara ca racordul sa se deformeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa vezi la tuningshop Simota carbon filter WS-251S, sau WS-251M, sau WS-251L,

ficarbon068rk.jpg

despre care am auzit de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Da, si Akebono mi-a zis de filtrele Simota. Am scris la tuningshop si am primit si raspuns:

Momentan suntem cam goliti in ce priveste stocul de Simota si ne asteptam dupa 15 august noua livrare pana atunci avem

WS 007 carbon diam.in.65mm-70 lei noi

WS 003-rosu diam.in.77mm-93.8lei noi

WS 251L carbon diam.in.77mm-148lei noi

WS 247 carbon diam.in. 77mm-128.3 lei noi

Acestea au mai ramas momentan, WS 007 si 001 il tineam noi la promotie dar acelea s-au terminat si au ramas cam acestea.

Preturile sunt chiar decente, insa trebuie sa vad care ar fi dimensiunea cea mai potrivita pentru Fabia mea... probabil tre sa masor diametrul racordului curent, ca sa merg cu racord de aceeasi dimensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si la horguemtuning.

Aduceau si simota si raid.

Eu am luat primul meu filtru conic (simota) de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Mea culpa! Raspunsul de mai sus de chiar de la horguemtuning... nu de la tuningshop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Eu am luat primul meu filtru conic (simota) de la ei.

...

Dar ce s-a intamplat??! De obicei astea nu le schimbi, doar le cureti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat upgrade :blink: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu vreau filtru din asta numai pentru sunet, si pentru aspect ,dar nu stiu daca se cunoaste pe diesel, stie careva sigur :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. NU puneti filtre conice la TDIuri. SUNETUL nu se schimba. Putere nu aduc in plus. ele sunt facute pentru motoarele pe benzina dar producatorii sa mai agate si alti clienti le pun in lista de aplicatie acum si TDIuri. NU se pune la TDI.

s-a intrebat mai sus de unde a luat dogarel RAID. Vezi ca in Romania RAID este adus exclusiv momentan de AUGSBURG International. Intreaba de pret la ei. Tot de la ei si kitul de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce diferenta este intre cele 2 ? Cold air intake si filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu dieselurile sunt oricum mari consumatoare de aer, deci filtrul stock este arhisuficient. Sunetul nu am sesizat sa se schimbe prea mult la diesel. La benzina e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cold Air intake (CAI) este denumirea pentru un filtru conic care ori este intr-o carcasa si are tubulatura pentru a aduce aer rece de afara ori este montat undeva un bara cu o prelungire pana la MAF. Tot CAI se numeste si modificarea traseului de admisie aer astfel incat sa ia aer rece. Depinde mai mult de fiecare ce intelege. :blink:

Filtru (conic) se fixeaza direct pe MAF si trage aer cald din compartimentul motor. De cele mai multe ori face mai mult rau decat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cold Air Intake este de obicei numit ansamblul filtru de aer - furtune de aductiune aer "rece". Se cheama rece nu pentru ca l-ar raci vreun frigider sau stiu eu ci pentru ca nu e din compartimentul motorului unde vara se ajunge si la 90 de grade celsius. Iar filtrul conic singur nu poate fi numit cold air intake.

Trebuie sa tineti cont ca majoritatea masinilor au din fabrica un cold air intake reprezentat de un ghid de aer care aduce din grila aer spre filtru. Eu mi-am pus un furtun (urat) care imi aduce aer din bara la filtrul stock. Se poate numi Cold Air Intake.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cold Air Intake este de obicei numit ansamblul filtru de aer - furtune de aductiune aer "rece". Se cheama rece nu pentru ca l-ar raci vreun frigider sau stiu eu ci pentru ca nu e din compartimentul motorului unde vara se ajunge si la 90 de grade celsius. Iar filtrul conic singur nu poate fi numit cold air intake.

Trebuie sa tineti cont ca majoritatea masinilor au din fabrica un cold air intake reprezentat de un ghid de aer care aduce din grila aer spre filtru. Eu mi-am pus un furtun (urat) care imi aduce aer din bara la filtrul stock. Se poate numi Cold Air Intake.

<{POST_SNAPBACK}>

un sistem de racire (frigider) pe sistemul de admisie de aer ar ajuta la performante?

si aceeasi intrebare si pentru sistemul intercooler-ului

Modificat de virgilutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte foarte foarte greu de facut iar energia care o consumi cu racirea aerului ar fi mai mare mult decat cea castigata cu aerul racit. Pe scurt: NU.

Cat despre intercooler doar un pulverizator de apa pe exteriorul lui ar fi util, dar nici ala nu face minuni decat cand este supraincalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!