Jump to content

Probleme Alimentare 1.6 Benzina


marian_despa
 Share

Postare recomandată

salut! sunt mai nou printre voi si pana acum nu am avut probleme.

saptamana asta am reamas fara carburant, dintr-o eroare de afisaj, adica ceasul de la bord indica ca am benzina dar defapt nu mai era.

am chemat un coleg am pus 5l dupa care am mers la statia peco am alimentat si am plecat. nici o problema.

a doua zi am vrut sa plec la servici si Stupooare!? nu mai pornea!

intr-un final am reusit sa o pornesc dar ce se intimpla? in relanti merge bine dar insarcina sau daca sta turata intre 1000-2000 de ture da rateuri mici. de la ce sa fie ?? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este posibil sa fie nevoie de o aerisire a instalatiei (la diesel stiu sigur ca trebuie in special dupa ce ai ramas fara motorina), desi in cazul tau la benzina sa nu fie nevoie, trebuie sa te interesezi sau mai poate fi apa si eventuale gunoaie trase din rezervor... Trebuie verificat decantorul.

Cat despre indicator, un test cu VAG-com-ul la instrument cluster iti va arata daca este de vina indicatorul sau sonda din rezervor. Apropo de acest lucru, in momentul in care iei contactul indicatorul de benzina revine la 0 sau ramane in acceasi pozitie?

Bafta si sa se rezolve usor. :(

Modificat de B-52-JGP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian, poate gasesti mai multe informatii aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur pompa a tras mizerie din rezervor si probabil s-au infundat injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este posibil sa fie nevoie de o aerisire a instalatiei (la diesel stiu sigur ca trebuie in special dupa ce ai ramas fara motorina),

Zi-mi si mie despre ce aerisire e vorba, ca eu am ramas fara motorina. Dupa ce am luat 5 litrii cu canistra, 20 de amorsari cu pus contactul si luatul contactului si 20 de sec de dat la automat a luat-o. Apoi dupa 1 min de turat in care a mers cu intreruperi si-a revenit la normal si n-am avut nici o problema de atunci.

Am mai auzit de chestia asta cu nevoia de aerisire la diesel dar n-am inteles care-i rationamentul.

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

Daca porneste dupa mai multe "cheii" este posibil sa fie de la pompa de benzina, aceelasi probleme le-am avut si eu . Nu avem destula presiune pe tur, si a trebuit sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin!

am facut un test cu vag-ul si am eroare la sonda de mers in gol montata pe corp clapeta.

am desfacut-o si am gasit intradevar doua fire rupte la motorasul care comanda clapeta, unul alb si unul negru.

le-am lipit iar acum daca dau la automat se simte cum pedala de acceleratie se trage 1-2 cm spre planseu.

la rece porneste , merge 5-10 sec dupa care se opreste. dupa ce se ridica temp lichidului de racire merge, dar intrerupt si da fum de benzina pe esapament.

de subliniat ca injectoarele le-am probat si deschid toate ,iar debitul si presiunea sunt ok.

multumesc si astept opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!