Jump to content

Passat B5 1997-1998 ! pareri


emilu
 Share

Postare recomandată

! Sal ! As dori ca posesorii de Vw Passat model B5 , 1997-1998 sa isi spuna parerile , plusuri minusuri ! si orice tine de acest model de VW !!! astept raspunsuri ......si cam care ar mai fi pretul lor acum...... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,emilu!

De cca un an si jumatate sunt proprietarul unui Passat B5 1.8T Highline I,an fab.1997.Masina am luat-o la 80.000 km de la verisoara-mea,care era primul proprietar.(deci stiu antecedentele masinii).

La 76.000 km a fost schimbata turbina.(din cele relatate de cei de la service,la modelele fabricate in 1997 pozitionarea neadecvata(prea aproape de galeria de evacuare) a conductei de ungere,respectiv retur ale turbinei +lipsa unei izolatii termice afecteaza ungerea optima a turbinei,soldandu-se cu defectarea precoce a acesteia)...

La 85.000 am schimbat amortizoarele si doi pivoti.(toata bucsaraia fusese schimbata la 65.000 km).(din cele citite pe forum-uri am inteles ca trenul de rulare fata la Passat-urile B5 este relativ sensibil).Acum,la 104.500 km am un usor scartait cand trec peste mici denivelari.Va trebui sa trec iar pe la service.

La 95.000 km au fost schimbate simering-urile la caseta de directie(caseta noua este aprox. 1000 USD).

In mare,cam astea au fost problemele la B5 1.8T/1997.In rest numai consumabile de calitate.

Numai bine!

PS:Mai sus am mentionat minusurile/defectiunile.La plusuri as trece tinuta la drum lung,suspensia comfortabila(ferma,dar nu rigida) si bineinteles performantele motorului 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azzuro daca ai putea sa pui niste poze reprezentative cu masina ta ar fi excelent (si din interior.. ) ...o zi buna ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azzuro daca ai putea sa pui niste poze reprezentative cu masina ta ar fi excelent (si din interior.. ) ...o zi buna !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Am un Passat din 1998 1,9 TDI motor AHU 66kw (90 cp) climatronic 4 geamuri electrice,oglinzi electrice incalzite, scaune reglabile in 3 directii sofer si pasager, interior crem. Probleme mari nu am avut cu el cu toate ca masina o am de 4 ani si circul mai mult pe drumuri proaste (piatra cubica si gropile obligatorii ) .Singura problema a fost la caseta de directie la care s-au schimbat oringurile la cineva la Oradea la un pret bun (450 ron). Ce imi place la masina. Este confortabila, fiecare buton sau maneta este pus acolo unde l-as pune eu. Consumul de carburant destul de bun la un condus de om serios; 6.5 in oras 4,5 afara, Motorul acesta daca este tinut la 2000 rot/min isi face treba minunat .Iarna la -18 grade a pornit si nu m-a lasat. Ce nu mi-a placut la masina au fost farurile . Luminile erau slabe si cred ca este o problema comuna la Passat. Le-am schimbat cu unele SONAR si pot sa spun ca lumineaza mai bine si dau un aspect placut masinii. In concluzie pot sa spun ca este ,, O masina serioasa pentru oameni seriosi"

post-36784-0-18914300-1336578923_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, masini foarte bune, rezistente.... cu cateva hibe comune, dar rezolvabile.... convenabil.

Eu am avut vreo 4 ani un B5.... l-am cumparat full chel... si l-am transformat cat am putut, cu mainile mele.... pentru idei, aici

Piesele SH ieftine... masina confortabila, numai buna de familie, drumuri lungi dar si oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emil volkwagenul passat din 1997-1998 este bun dar daca vrei sa-l iei de afara te va costa taxa de prima inmatriculare o groaza pentru ca este euro 3 benzina/motorina +ca la aceiasi bani hai poate mai pui inca 300-400 de Euro si iti iei unu din 2001-2002 dar pe benzina ca pe motorina tot euro 3 e si gata treaba parerea mea este sa-ti iei un HIGHLINE deoarece masinile sunt nemaipomenite detin un HIGHLINE 1.8 T 150 cP 2001 si merge exceptional i-am dat 200 pe autostrada in Germania si il am de 2 sapt nu ti-as recomanda un 1.6 deoarece nu are tot ce are un 1.8 adik mai nimic gasesti unele cu casetofon pus nu original . aer manual ,iar sa fim sinceri daca iti iei un break cum am eu un 1.6 trage greu parerea mea d-asta am optat pt un 1.8 .Deci in concluzie te-as sfatui sa-ti iei un VW din anul 2000+ pentru ca taxa e mare iar daca iei din Romania are toate gropile la activ +km multi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu exista motor diesel la B5, pana in 1999 - care sa fie Euro 3.... abia din 1999 - s-au ontrodus primele motoare pompe dusse - cod AJM si ATJ - care au fost euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny25med

Vw Passat B5 98 1.8 i 20V, 92kw, 125 CP cutie automata, 4 geamuri electrice, climatronic. Masina am luat-o din Norvegia, si avea cateva bube - cutia schimba aiurea si cu smucituri din 2 in 3 + se accelera ff greu - - s-au rezolvat printr-o resetare cu vag-com + o curatare a debitmetrului si a clapetei de acceleratie. Singura problema care a ramas este ca nu-i dau de cap la zgomotul din zona de rulare si tre sa o rezolv pana in Iulie cand venim acasa- nu risc sa merg 3600 km cu zgomotul ala . Sunt multumit de ea acum desi mai tre sa schimb capetele de planetare(se aud discret - au burdufurile rupte amandoua), amortizoarele si sa-i schimb distributia( astea le fac cand ajung acasa). Consumul estebun spre maricel - am facut cam 400 km mixt cu un full(au intrat 48 l) eu avand pana anul trecut un Ford Focus 1.8 Tdci de 101 CP si consuma mult mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am un VW Passat '97, 1.9 tdi 110 cp, 81kw, cod motor AFN. Cutie automata. Minusuri ca sa zic asa ar fi o groaza de furtunuri kre le-am schimbat la Turbo, avand in vedere vechimea masinii as, s-au copt si fisurat, urmand ca apoi sa iau Limp Mode..o chestie relativ nasoala, deoarece m-a prins si in Cluj, eu fiind din Arad... nu sunt niste chestii costisitoare, dar frustrante. Inca o chestie avand in vedere k este cutie automata este ceva mai lenesa decat una manuala sau un tiptronic, inca o chestie care am schimbat-o ar fi pompa de injectie 150-200 eur SH, dar sunt multumit de ea. Mi-am schimbat anumite chestii pe ea, faruri, stopuri, folii geam, grilaje. & chestii de genu...mnah, varsta :P. Imi place mult masina si as zice k exista un raport excent calitate-pret. Confort maxim, pret relativ mic+intretinerea nu e f costisitoare. Ar mai fi niste lucruri marunte care nu-mi plac la ea, dar nu ma afecteaza f mult. Recomand cu incredere. O am de 2 ani jumate, cumparata de mine personal din Berlin, un lucru pe kre il recomand, din tara nu prea am incredere...uzate..km dati inapoi.... :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!