Jump to content

Pompa de benzina


Scorpion_23
 Share

Postare recomandată

Salut! Stie cineva ce pompa de benzina se potriveste la un motor de VW Polo 1 de 1300 cmc? Si cam care mai este pretul unei astfel de pompe?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia din dezmembrari pompa exterioara scapi ieftin si usor ,noua de dacie e 3,5 mil dar de mas straina? te rupe! si fabricate in ue naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1300 cmc

indicativ motor HH sau HJ (44 KW respectiv 43KW)

Sunt aceleasi pompe de la polo 2 , golf 2 si Passat 2

cod original pompa : 052 127 025J sau 251 201 511G - pret 57 Euro fara TVA !

Mai bine ia SH ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
Greuuuuuuuuu

Salut am si eu un polo 6N din 1996 si mi se oprerste in mers cand dau sa o pornesc nu se mai aude pompa de benzina daca o las 5 minute isi revine de parca nu ar fi avut nimic sau daca ridic bancheta si misc de firele de la pompa porneste imediat stie careva ce ar putea avea sau ati mai patit asa ceva? Multumesc anticipat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica-i releul si siguranta daca zici ca nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releu l-am schimbat da siguranta care e ca sunt multe? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut stie careva ce simptome are masina daca pompa de benzina nu mai functioneaza normal? Multumesc anticipat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am schimbat pompa de benzina (pompa noua e meat@dorian si pe eticheta scria 'made in PRC' , am dat 300 ron pe ea) si acum masina nu porneste ' la rece' .... scot filtrul de aer , torn putina benzina in carburator si porneste... dupa ce o turez un minut, porneste si la automat ... motorul merge rotund, nici o treaba, motorul trage bine indiferent de turatie, am demaraj , totul ok .. dupa 3/4 ore de stationare , (probabil cand se raceste sau scade presiunea de benzina ) nu mai porneste neam...

am schimbat apoi si filtru de benzina, am verificat bujii, fise, delcou, am inlocuit ce era dubios si am curatat carburatorul cu spray special, totul verificat cu grija... tot asa face.. nu vrea sa porneasca la automat...

am fost la 2 mecanici diferiti , unu mi-a spus sa schimb fisele si bujiile cu altele noi, i-am explicat ca le-am verificat... apoi a inceput sa bata apropouri de injectoarele ... celalalt spune ca de la magazin mi-au vandut o pompa care nu face presiunea necesara pornirii masinii, ca e ea proasta sau ca nu e ce trebuie pentru motorul meu ...

a trecut cineva prin asa ceva?

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca eu unul nu pricep, tu ce masina ai?

ba zici ca ii torni in carburator ba zici ca ai injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina exact ca ta, vw Polo Variant 98, 1.4i pana si codul la motor e acelasi AEX ... daca ai scos vreodata filtru de aer ai sa vezi acolo ceva exact ca la Dacie care seamana cu un carburator, cu o clapeta de aer etc, etc... daca e nevoie fac poza sa vezi ...

deci , eu torn un capac de Coca - Cola peste clapeta de aer si masina porneste...

daca stii ceva despre fenomenul descris , te rog , povesteste!

acum vin de la magazin , mi-au spus ca pompa care mi-au vandut-o e de 3 bari .. vreau sa pun un manometru pe furtunelul de la benzina sa vad cat are...

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa imi lasi o serie de caroserie sa verificam pompa.Sunt pompe care merg si la 2 bari pt aceelasi tip de motor.Difera anul fabricatiei.Sa desfaci furtunul de alimentare si in momentul cand pui contactul trebuie sa iti scoate penzina pe el 1 secunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw Polo 6n1 Variant , 1.4 i

caroserie ; wwwzzz6kzwr533116

tip ; Variant ( combi )

motor ; AEX913421

cc ; 1390 cm3

putere ;44kw

an fabricatie 1998

cam astea ar fi datele de identificare ale masinii

pompa pe care am cumparat-o este meat&doria , numar identificare : 76809

asta inseamna ca pe siteul lui meat&doria o sa gasesti pompa asta , acolo scrie ca e pentru VW Sharan, motor de 1.6

pompa care am scos-o era de la alt producator, atk sau ceva de genul.. in orice caz tot de 3 bari era...

pompa originala ( care o dau ei pentru polo de 1.4 i ) de la meat&doria nu s-a potrivit fizic in suportul alb de plastic ce intra in rezervor...

in orice caz , azi aveam 2 variante :

ori pompa nu ridica presiunea ca sa poata porni masina ori e vreun senzor ceva defect care la rece nu lasa benzina sa intre in motor ...

am facut urmatoarea verificare : am incins motorul, situatie in care porneste lejer, am scos apoi furtunelul de benzina din rampa ca sa eliberez presiunea, am dat la cheie sa verific daca nu a mai ramas ceva ... dupa ce motorul nu a mai pornit, am pus la loc furtunelul de benzina.. si a pornit la sfert...

deci nu pompa ar fi de vina ( pentru ca a facut presiune destula cat sa porneasca masina) ci altceva care nu functioneaza la rece..

acum intreb, nu cumva e vreun senzor pe la rampa pe acolo care lasa un sprit de benzina scurt pentru pornire? si cand e motorul rece ala nu functioneaza? stie cineva de asa senzor pe acolo ca sunt multe fire ...

post-101110-0-14167400-1324125310_thumb.

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu imi filtreaza data concludente pt masina ta.Deci nu iti furniza codul pt pompa de benzina de prim montaj.

Denumire model Polo Variant

Model POC

Data fabricatie 15.10.1997

An 1998

Cod vanzare 6V50U3

Cod motor AEX

Cod cutie viteze DCJ

Acţionare axă 5S

Dotare HU

Culoare plafon Z4

Culoare exterioara / Cod vopsea Z4 / 902

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur este vreun senzor de temperatura care da informatii gresite sau poate la rece este un injector suplimentar care baga benzina mai multa in galerie. La rece este ceva echivalent socului de la masinile vechi. Din pacate nu cunosc in amanunt motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai stii , am fost la 2 mecanici si la vreo 3 magazine .. nici unul nu a stiut sa-mi spuna de vreun senzor sau injector suplimentar.. luni vreau sa fac cunostinta cu alt mecanic... al treilea...

are cineva vreun link cu poze care sa arate toate piesele de pe motor din zona unde ma intereseaza? cam cum au cei de la piese auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e, poza doi pozitia 2 si 4 ... ai ceva mai detailat cu tot cu explicatii ? sau, daca esti amabil sa-mi dai si mie link de unde luati voi pozele astea..!?

am mai aprofundat si cred ca eu am probleme cu soclu .. inainte de problema asta , toamna - iarna cand dadeam la cheie motorul statea turat la 1000 de ture cam 1 min , 1 min si ceva ..apoi scadea singur la 800 de ture .. acum cand il pornesc fortat nu mai face joaca asta ... din cate stiu eu, trebuie sa fie un senzor de temperatura pe undeva , am martor si in bord pentru asta ( nu s-a aprins niciodata) .. senzorul ala da informatia la calculator si calculatorul comanda soclu ... cred ca aici trebuie puricat ... gresesc cumva?

idioata situatie...

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma rog,deci ala nu e carburator,cine ti-a zis asta nu se pricepe. se numeste corpul clapetei sau mai scurt, clapeta.

fa-i diagnoza si vezi ce e defect,ori sensoru de temp,ori clapeta ori altceva.nu mai compara masina cu o dacie si nu-i mai aplica tratamente de dacie ca iti bati joc de ea. asa se fac praf masini moderne care au ceva minor dar din nepricepere sunt facute praf.

tu daca ii dai pe gat benzina, "ca la dacie" habar nu ai ce rau ii faci. senzorul de oxigen probabil ca dus deja,catalizatorul la fel din cauza amestecului excesiv de bogat.mai lipseste sa te apuci sa o tragi cu alta masina prin cartier... nu faci decat sa defectezi din ce in ce mai multe componente si sa colectezi o lista lunga de DTC-uri,de erori in ECU.

Dupa diagnoza si remedierea unor posibili sensori defecti,poti sa te puci sa verifici instalatia de benzina,presiunea in rampa cu un furtun banal de la rorom,un T-ul,3 coliere si un manomentru,cost total vreo 40 de lei, ,apoi eventual se scot injectoarele si se da la automat putin sa vezi daca spreiaza toate.

Dar fa toate astea la un servis bun daca nu nu prea te pricepi,ceea ce e destul de probabil. Fara suparare,eu tin mai mult la masini decat la proprietari nepriceputi.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru stealth

dupa intrebarea ta si eu am avut impresia ca nu prea te pricepi pentru ca scrie destul de clar la user ce tip de masina am...

si eu m-am gandit sa ma duc la un service cu diagnoza, dar nu prea am incredere .. sunt la al treilea mecanic.. eu nu am auzit pana acum la motoarele noastre sa aiba senzor de oxigen... unde mai precis este el montat?

eu am masina asta de 4 ani, am schimbat la ea ulei, filtre, antigel, placute de frana si o chestie la electromotor.. de aia nu stiu mai nimic, dar daca vrei sa vorbim de dacia 1410 e cu totul altceva...

pentru GABIVVX

daca esti in domeniu te rog sa-mi spui unde este senzorul de temperatura si cum functioneaza soclu comandat de calculator, adica unde e electrovalva sau ce-o fi care da spritul ala de benzina inainte de prima cheie?

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura se afla sub delco, in aceeasi zona in care se afla termostatul. Cand nu porneste scoate mufa din el. Motorul ar trebui sa functioneze in aceste conditii ca si cum ar fi rece lichidul de racire tot timpul. Incearca sa pornesti si cu mufa de la sonda lambda scoasa sa vezi cum se manifesta si atunci. Cand scoti una din aceste 2 mufe ECU trece intr-un regim de avarie si porneste dupa niste harti prescrise prezente in el. La fel ai putea face si cu mufa din clapeta de acceleratie. Vei vedea ca in momentul cand scoti una din aceste mufe turatia va creste. Spor si sa ne spui ce s-*a mai intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Constanteanu, sensorul de oxigen de afla montat pe teava de evacuare inainte de catalizator. arata ca un ruj de buze cu 4 fire electrice.

nu vreau sa fac flame dar sunt mirat ca dupa 4 ani nu stii unde sunt sensorii de apa,oxigen ,diagnoza nu i-ai facut.. stii de ce? pentru ca astea sunt masini batraioare,de +15 ani care necesita oarecare pricepere si intretinere periodica.

. ii inteleg pe pe pustii de 18 ani care au o masina noua de la tati cadou si care chiar habar nu au de nimic de ce e sub capota unei masini. ideea e ca in 4 ani trebuie acumulate niste informatii despre injectia electronica. eu am avut un derby pana acum 2 ani,dar la o luna dupa ce am am cumparat masina aveam deja achizitionat un Vag-com 4.1 luat de pe net iar vreo 2 luni mai tarziu aveam deja VCDS 10.6.2 gratie unui coleg forumist. Am vanturat in timpul liber forumuri,discutii etc si in 6 luni deja imi faceam adaptari de clapeta, TBA-uri , mi-am inlocuit sensorul de oxigen, am inlocuit o garnitura de la evacuare care facea sa dea erori la compensarea timpilore de injectie,etc, adica am ingrijit masina iar ea merge impecabil, consum mic,putere, fiabilitate.

Daca vrei sa mai vorbim,cu placere, mai intreaba-ma. dar in momentul de fata, fa-i o diagnoza in primul rand sa afli daca ai vreun sensor tradator ca asa ne putem da cu parerea zeci de posturi fara nicio finalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste o ora ma duc la diagnoza, am inteles ca este 80 de lei

denismoc

am facut ieri toate incercarile cu mufe, le-am scos le-am dat cu spary de contacte .. ma rog, ieri a plouat la Constanta si azi vad ca tot asa este... nu prea poti sa stai prea mult pe langa ea pe-afara ... nu am avut rezultat

stealth

nu vreau sa lungesc vorba dar eu am avut cateva masini in viata mea.. primul a fost oltcit , apoi dacie, apoi ford, apoi un vw T2, apoi vw asta ... si mi-am cam pierdut curiozitatea sa aflu tot ce misca sub capota... daca aveam 18 ani cum spui tu poate eram mai curios, sa stiu cat mai multe sa ma laud cu masina mea, sa pun beculete suplimentare , scociuri sau alte de-astea.. dar am 45 de ani si masina e pentru mine doar o ' scula ' care ma duce la serviciu ...

-apropo' stiu unde e senzorul de ulei, ca ala l-am schimbat... eee?

iar in astia 4 ani nu am avut motiv sa umblu la ea pentru ca nu s-a stricat pana acum ... acum, ca nu merge le aflu si eu pe toate cum sunt ...

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la tester ( cand masina era calda si pornea) , a gasit eroare la clapeta, la senzorul de turatie... a resetat si apoi cand a dat nu a mai gasit nimic... acum am alta problema, nu mai porneste deloc, da scanteie pe fisa principala cam jumate de secunda apoi nimic... masina da sa porneasca cat are scanteie apoi moare..

ce e mai tragic este ca exact aceiasi problema a mai avut cineva, a tot intrebat ca si mine de cateva ori pe forum dar nu a mai revenit sa spuna ce a gasit ! pacat!

http://vwforum.ro/topic/23060-probleme-pornire/

imi pare rau ca nu am reusit sa mai editez ultimul meu post ... acum am facut dublu post

Modificat de Constanteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e senzorul de lovituri sau ceva de genul asta...imposibil sa nu iti gaseasca buba pe vagcom....Vorbeste cu un coleg de forum din ct,poate te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!