Jump to content

Rezultate Scanare Vag-com Polo Probleme?


imarc0s
 Share

Postare recomandată

E un Polo 6n cu motor 1,4 MPI 60 cai putere

Am nevoie de cateva sfaturi va rog:

am dat de erorile:

LA motor

18010 - Clema 30 temsiune prea mica ( nu a mai aparut dupa stergere, si o tura)

P1602 -35-10 - - - intermitent

16523 - Bank1-Sonda 2: variatie prea lenta

P0139 -35-10 - - - intermitent ( nu a mai aparut dupa scanare si o tura)

16500 - senzor temperatura lichid racire(G62) semnal implauzibil (am zis ca trebuie schimbat)

P0116 - 35-00 - -

La airbag

00588 - patron pirotehnic sofer (N95)

33-00 - Valoare rezistenta prea mica ( ori un contact imperfect, ori mufa desfacuta) a reaparut dupa stergere

Am gasit de asemeni o discordanta foarte mare intre KM afisati si cei cititi.( au fost dati inapoi? sau e vreo eroare ceva?)

La date reale la motor/grupul 062 am gasit niste procente: 27% 80% 27% 16%

Stie cine va ce reprezinta? compresie pe cilindru? sunt valori OK? sau eromate?

Mentionez ca masina nu sta la relanti la rece( am recomandat curatirea clapetei, schimbarea filtrului de benzina si o resetare a clapetei dupa...)

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. In grup 062, se vad senzorii clapetei si ai pedalei de acceleratie.

2. Unde ai vazut diferentele de km?!

3. Faptul ca nu sta in ralanti la rece, asta poate fi din cauza lui G62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ok, ma gandeam ca e ceva admisie, avand in vedere ca sunt 4, si se masoara in procentaj, si au aceeasi denumire...ma mai interesez

2. La KM difera ce am citit cu vag-com de ce scrie pe bord....Vag com arata mult mai mult.

3. Pentru relanti am recomandat ce am zis mai jos, urmand G62.....

Scuze de locatie.....dar am considerat ca tine mai mult de aceasta masina......6N2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altcineva? nu-si mai da nimeni cu parerea? despre problemele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxxnelu a zis foarte bine ce a zis. Schimba G62-ul, curata clapeta, fa-i readaptare si ar trebui sa dispara relanti-ul fluctuant.

Sfat pentru VAG-COM, cauta label file-ul asociat codului pe care ti-l raporteaza programul la 01-Engine / VAG-Number (vezi poza atasata). Daca exista label file, iti va oferi informatii cam care e intervalul optim pentru indicatorul respectiv plus ce inseamna acesta.

Eroarea 00588

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High

Possible Symptoms

  • Airbag Warning Light active

<a name="Possible_Causes">

Possible Causes

  • Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty
  • Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty
  • Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty

<a href="http://" target="_blank"></a>

Possible Solutions

  • Check Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95)
  • Check Coil Spring with Slip Ring (F138)
  • Check Airbag Igniter Driver Side (N95)

Vezi daca nu ai niste mufe libere pe sub scaunul soferului - ar putea fi de la airbag. Nu-ti apare simbolul de airbag pe bord ?

post-5783-1204751112_thumb.png

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. La KM difera ce am citit cu vag-com de ce scrie pe bord....Vag com arata mult mai mult.

3. Pentru relanti am recomandat ce am zis mai jos, urmand G62.....

Scuze de locatie.....dar am considerat ca tine mai mult de aceasta masina......6N2

2. Am inteles ca ai citit cu Vag- Com-ul :Driver: dar, intrebam UNDE(?)...in ce modul,in ce grup?

Inteleg ca vorbim despre un "benzinar".

3. Poate ai recomandat tu dar, mai repede este din vina lui G62, daca nu sta ralantiul la rece. Cel putin asa se intelege din relatare, ca problema ar fi doar la rece.

In alta ordine de idei, incearca totusi sa respecti si regulamentul. ;)

5. Posturile monosilabice (gen bagare in seama), care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rullz", "vreau si eu d-ala", si altele asemenea) sunt interzise si vor fi sanctionate cu warning. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
E un Polo 6n cu motor 1,4 MPI 60 cai putere

Mentionez ca masina nu sta la relanti la rece( am recomandat curatirea clapetei, schimbarea filtrului de benzina si o resetare a clapetei dupa...)

Multumesc anticipat

salutare. imi poti spune si mie, te rog, unde ai facut scanarea VAG com si, eventual cat a costat?

am si eu nevoie de asa ceva, avand aceeasi problema: turatie variabila la relanti!

sau daca alticineva, care citeste acest topic imi poate da un sfat, multzam fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

te pot ajuta cu o scanare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut !!!

La o scanare cu Vag-Com au aparut urmatoarele:

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal (asta m-ar interesa cel mai tare)

P1444 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16946 - System Voltage Too Low

P0562 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity (asta e sonda lambda dar care?cel de sus sau cel de jos?)

P0134 - 35-00 - -

Readiness: 1000 0001

Multumesc anticipat celui sau celor care ma ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal (asta m-ar interesa cel mai tare)

P1444 - 35-00 - -

Cel mai probabil EGR, poti incerca sa-l cureti daca se poate.

@16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

@16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

@16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

Asta cu rateuri, poate sa fie de la bujii, fise, bobina de inductie sau in cel mai rau caz din motor(segmenti, supape etc) In special la motoarele in 3 cilindrii am intalnit

@16946 - System Voltage Too Low

P0562 - 35-10 - - - Intermittent

Tensiunea bateriei o scazut prea mult la un moment data, o poti ignora.

@16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity (asta e sonda lambda dar care?cel de sus sau cel de jos?)

P0134 - 35-00 - -

Sonda 1, adica inainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo scuze asta la un polo din 2001 999ccm 2/3usi.

Mersi pentru raspunsuri,dar as mai intreba cate ceva:

cum sa curat la Egr? si asta in ce consta?adica problema cu Egr-ul?

Intr-adevar bateria a fost lasat aprope sa moara.

Sonda 1 adica inainte de catalizator-adica cel de sus nu,nu cel de la esapament adica cel de jos?nu prea ma stiu cu chestia asta.tre sa iau sonda lambda atunci ca asta nu se repara???

Am si eu niste probleme cu turatia cand nu e bagata in viteza si nu calc frana scade din turatie c-am pana la 600-700-800 si tremura putin toata masina-asta o fii din cauza Egr-ului?sau e altceva?

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat Sonda Lambda :-p cu 200ron am luat de la dezmembrari,am scos bateria si dupa 5 minute de "asteptare" am pornit-o si voila nu imi mai arata semnul pe bord.Cu rateurile si cu scaderea turatie cred ca tre sa schimb bujiile,dar cu Egr-ul inca nimic.Nu stiu ce sa fac.Sa scot si sa-l spal cu Carburol?mersi pana acuma celui care mo ajutat

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yayo_crunk Cu EGR poti incerca dar din cate imi amintesc la modelul tau e cam ciudat egr si nu cred ca il poti desface. Inauntru in el este un actuator si mai este si un potentiometru , pt feedback, sa-i spuna la ecu in ce pozitie se afla, daca isi fac treaba sau nu. Problema cu semnal implauzibil poate avea 2 cauze, fie este intepenit si nu misca sau misca greu fie potentiometru ala e dus.

Oscilatiile la relanti pot fi din aprindere(bujii, fise ,bobina) dar poate sa fie si de la egr daca a ramas intr-o pozitie aiurea(cu prea multe gaze de evacuare inapoi in admisie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa-l schimb atunci?cam la ce pret gasesc nu ai habar?merita sa iau de la dezmembrari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yayo_crunk din cate am inteles este undeva in jur de 500 lei un egr nou, poti incerca si de la dezmebrari dar nu stii ce cumperi, eventual daca ti-l da sa-l probezi. Indiferent daca pui nou sau second trebuie facuta setare de baza dupa montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca motorul incepe sa se bilbiie mai rau, pina il inlocuiesti poti merge cu mufa scoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma mi-o revenit problema cu sonda lambda.am schimbat-o vineri,am scos acumulatorul si o disparut de pe bord CHECK-ul.astazi pornesc masina si e iar acolo.trebuie sters cu Vag-com nu stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

stie careva cum curat egr-ul ?polo 2001-1000(motorul)-o curatat careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am curatat azi,garnitura de la Egr am inlocuit cu silicon(de ala rosu) nu sanitar,am desfacut l-am spalat cu carburol(9ron un litru care e suficient),mai trebuie 1litru de antigel la completare si c-am atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare sunt nou in clubul dvs

tocmai mi am luat un polo din 2001 1.4 16V 75cp , si am facut o diagnoza la reprezentanta VW TG MURES, si nu sunt lamurit cu raspunsul lor

atasez mai jos dignoza ,daca stie cineva sa o interpreteze, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la VW au spus ca masina este ok.

dar ce inseamna ""OK"" pt ei?

ast parerile dvs despre diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Aia cu airbagul tine de alimentarea modulului, adica nu ajunge suficient curent la el.

Aia de la ECU tine de comunicarea proasta cu instrumentele de bord.

La polo nu stiu exact cum e, dar daca imobilizatorul e integrat in ceasuri atunci poate fi o problema mare adica: bagi cheia, cipul din cheie e citit de imobilizatorul din ceasuri, ceasurile nu pot comunica mai departe cu ECU si prin urmare nu poti porni masina. Astfel se explica si eroarea 17978 care apare cand pornirea motorului e impiedicata de imobilizator.

Eroarea se manifesta asa: motorul porneste usor dar dupa 1 secunda se opreste brusc.

Faptul ca e o eroare sporadica poate fi semn al uni contact imperfect.

Modificat de thewobdoctor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAR varianta ca a ramas fara tensiune in baterie nu e mai corecta pentru airbag ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!