Jump to content

Golf V Gti Vs Octavia 2 Rs


Vlad Andrei
 Share

Postare recomandată

Navigatia inafara de functia de GPS (care nu stiu daca are harta romaniei) mai are vreo alta functie, gen sa potzi vedea vre-un film sau sa arate melodia care canta (artist sau numele melodiei ) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti vedea filme pe DVD sau Video CD, nu se vad Avi-uri, DIVx, etc. Da, afiseaza MP3 ID Tag. Discutii despre navigatia RNS510 gasesti AICI dar mai sunt si alte topic-uri in aria Seat sau Skoda. Exista si Romania pe harta (in DVD-ul cu Europa de Est) dar sunt prezente doar Bucurestiul si Timisoara ca orase (destul de detaliat) si soselele principale din restul tarii. Nu te astepta la gradul de detaliu ce il gasesti pe I-GO sau Garmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vad ca nimeni din cei care ti-au dat sfaturi nu sunt posesori de GTI asa cum cautai tu in primul post. Este o masina incredibila, merita fiecare banut. Ca si costuri de intretinere nu pot spune ca sunt f ridicate si in nici un caz mult mai ridicate ca la Octavia RS. E acelasi motor si deci reviziile implica aceleasi piese si proceduri. Recomandarea mea este sa alegi versiunea normala de GTI si am sa-ti dau mai multe motive de ce : in primul rand pentru jantele optionale Detroit pe care le poti pune doar pe versiunea normala. Sunt superbe. Dupa 2 ani si jumatate cat am tinut masina lumea intorcea capul pe strada dupa ea. Un alt motiv ar fi faptul ca intr-adevar ED 30 are o turbina mai mare dar are si un TURBO LAG mai mare. Nu o sa mai ai cuplu maxim de la 1800 rpm ci de la aproximativ 2500 rpm. Iar in traficul cotidian prin aglomeratie o sa simti asta cred. Plus ca este o diferenta destul de mare de pret intre ele si anume vreo 2000 si ceva de euro daca nu mai bine. Alege versiunea manuala. E mult mai buna. E o cutie testata si retestata si nu a avut probleme, pe cand la DSG sunt cazuri destule. Nu o sa observi acea diferenta intre cutii decat in linie dreapta si asta fff putin si doar cand masinile sunt stock. Pe urma se inverseaza treaba. Asta poate sa-ti confirme si Bogdan_wrc care stie de cele 2 GTI-uri DSG oe care le faceam mereu la liniute ( toate masinile cu nr aproximativ egal de cai si una chiar si cu evacuare ). Si nu te lua dupa ce scrie pe net. Un DSG va consuma mai mult ca manuala. Stiu asta din cateva comparatii concrete.

In rest cum a zis si Bogdan alege 2 usi. Este o combinatie criminala cu masina neagra si cu jantele pe 18" Detroit polishate. Si daca tot alegi negru alege piele crem. O sa schimbe total masina. O alta optiune utila ar fi Cruise Control. Am avut si stiu ce zic.

P.S. : Mi-am permis sa-ti dau atatea sfaturi tocmai pentru ca am avut aceasta masina si pentru ca stiu feed-back-ul primit de la prieteni si oameni straini despre ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, arata mult mai bine in 3 usi, decat in 5. Totusi, depinde cate persoane vor merge in masina si de cate ori te va prinde ploaia; nu cred ca vrei sa stai "la receptie" si sa te uiti lung cum se urca/coboara cei din spate...

Aceeasi dilema am avut-o si eu intre GTI si RS. M-am tot gandit si razgandit vreme de 2-3 luni pana sa dau comanda de GTI.

Imi facea cu ochiul portbagajul Octaviei, dar mi-am dat seama ca deja am una in familie si nu voi cara obiecte voluminoase in fiecare zi. Am preferat Golf-ul pentru stabilitatea mai buna in curbe (asta e din auzite, dar tind sa cred ca e real), pentru aspectul mai tineresc si pentru faptul ca ma simt mai bine sa aleg "originalul" (ma rog, aici am fost un pic rautacios, recunosc, dar sper sa nu se supere prea tare posesorii de RS :D ).

Mi-ar fi placut un DSG, dar nu am reusit sa-l iau; fiind din Bucuresti, pot confirma si eu ca avem muschi la picioare mai ceva ca biciclistii... :P

Ia-ti RNS-ul 510, nu cred ca vei regreta (sa il iei cu sistemul ala de sunet sau cum s-o chema); eu deja ma oftic ca nu l-am ales cand ar fi trebuit...

De asemenea sa nu renunti la xenonul OEM pentru nimic altceva; masina pare "chioara" cu farurile normale. Unii incearca sa isi monteze after market, dar din pacate le sunt montate prost in majoritatea cazurilor si deranjeaza ceilalti participanti la trafic. Bineinteles ca lor nu le pasa, doar sunt romani si daca lor le este bine atunci totul e ok.

In legatura cu jantele, gandeste-te bine ce iti doresti. Eu voi merge mult prin transeele capitalei si nu vreau sa dau banii degeaba pe masa de pranz. Daca rezisti in "conditii de stres" mai accentuate, trebuie sa recunosc faptul ca cele de 18" arata criminal de bine. :P

Pe senzorii de parcare eu nu as da banii, masina nu e chiar asa de lunga sa zici ca o parchezi greu. In plus eu ajunsesem sa ma incred atat de mult in ei, incat am pocnit o data bara spate de la Octy (am mers prea repede inapoi cand incercam sa fac o intoarcere din 3 manevre).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PH-11-WRC are dreptate. dar eu sunt innebunit si dupa jantele BBS de pe ED30. si turbina mai mare. desi, sincer, in teste a iesit mai bine normalul decat ED30....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dilema din titlul topicului am avut-o si eu la achizitionarea masinii. Ma rog, la mine mai intrau si Cupra, Type R si R32 in ecuatie.

Pana la urma am optat pentru un GTI simplu, in 2 usi.

Toate bune si frumoase pana in ziua in care ma duc la dealer sa dau comanda.

Intru pe usa showroom-ului si vad drept in fata un Edition 30 alb, 4 usi, jante BBS Rockingham.

Inutil sa-ti spun ca a fost dragoste la prima vedere. Nu stiam cum sa dau comanda mai repede.

3 luni mai tarziu parcam masina: Edition30, alba, 4 usi, jante BBS Rockingham :icon_thumright:

PS: legat de cutia de viteze, in final totul se rezuma la preferinta ta pentru una sau alta. DSG-ul e o cutie ok si foarte inovatoare din punct de vedere tehnic, dar, in cazul meu, nu se va compara niciodata cu feeling-ul pe care ti-l da o cutie manuala. Sfatul meu este sa conduci putin pe amandoua si abia dupa aceea sa iei decizia finala.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt posesorul niciuneia dintre Golf V GTi, O2 RS sau Leon Cupra, dar m-am dat cu toate 3.

Eu as opta pentru Golf. Sigur diferentele tehnice sunt cuantificabile si iti poti face si singur un tabel. Dar e vorba de sentimet, asa zis "driver's car". Nici O2 si nici leon nu se compara cu GTi.

Dupa parerea mea O2 este un pic cam fortata sa fie RS, avand in vedere ideea initiala a masinii, iar Leon este "imparatia plasticului".

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cupra sau gti. Si tine cont ca si cupra duce bine..... Nu scoateti octavia rs din calcul. Vedeti ce s-a putut scoate din RS TFSI ( yoda)

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!