Jump to content

Probleme si Info legate de distributie


Adrian Marius88
 Share

Postare recomandată

Pentru motoru din semnatura trebuie schimbata si rola sau doar cureaua si pompa de apa?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogmotorsport

    21

  • paul_ral

    19

  • ovidiu89

    10

  • Adrian Marius88

    8

depinde de service. eu am platit 80 de ron manopera la masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoru din semnatura trebuie schimbata si rola sau doar cureaua si pompa de apa?

Mersi.

Anyone?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor!

Am si eu o problema cu un Golf 3 din 1992, 1.9D de 47 KW.

Am schimbat curea de distributie si rola si s-a schimbat masina :-(, daca apas acceleratia scoate un fum negru - inainte nu scotea. si a aparut un sunet la accelerare ca la tractor ( ok stiu ca e diesel dar nici in acest hal).

Am crezut ca e toba sparta..., dar nu e.

E cureaua bine pusa, intinsa prea mult sau prea putin???

HELP!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Jarpi din cate stiu eu e avansul prea mare. Trebuie sa mergi sa il regleze. Probabil ai rezolvat problema deja, dar fum negru scoate cand e avansul mare si alb cand e mic.

Eu de cand am schimbat distributia imi suna tachetii si inainte nu sunau. Sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. A aparut o problema la masina si cred ca e de la distributie. Se aude un zazait putenic din zona alternatorului si a curelei de distributie. Prima data am crezut ca e pornit ventilatorul dar cand am deschis capota am vazut mai bine de unde se aude. Mai mult am vazut ca e si taiata intr-un loc cureaua si m-am hotarat sa schimb distributia. Masina o am de un an si nu am schimbat-o deloc, nu stiu cand a mai fost schimbata.

Motorul e 1.8ABS, cam cat ma ajunge toata afacerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat la 1.8 ADZ si m-a dus 80 de ron mana de lucru, vreo 60 de ron rola(Ina) si vreo 70 cureaua(Conti). depinde foarte mult de service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat recent distribtia pe mine m a costat 120 lei kitul, si 200 manopera. ai grija dupa schimbarea distributiei sa ti regleze neaparat avansul mie nu mi a reglat avansul desteptul de mecanic si tot airea mi a mers motorul pana l am dus la altul ,acuma merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica se modifica anumiti parametri nu stiu exact ,pana l am dus la un inginer de la skoda el mi a spus si mi a si reglat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am cumparat piesele si ma duc saptamana asta sa le si pun. Am dat 44 lei pe rola Ruville , 29 pe curea Conti, si 72 pe pompa de apa tot Ruville.

Inca nu stiu cat e manopera dar o sa sun maine la Bosch Car Service sa ma interesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update : Manopera costa 140 lei la Bosch Car Service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu cateva intrebari legate de distributie pentru 1.8, motor ADZ. Am masina de o luna si as vrea sa-mi schimb distributia (nu sunt bazat pe spusele vanzatorului ca e schimbata) si as vrea sa stiu:

1) E mai bine sa cumpar chitul de la Contitech sau sa cumpar curea Contitech si rola Ina?

2) Din cate am citit pe forum curea pentru ADZ are 18 mm si 121 de dinti iar rola 20,5 mm latime si 72mm diametru?

3) Nu trebuie schimbata neaparat si pompa de apa deoarece nu este pe cureaua de distributie ( parca asa zice PaulRaul in acest topic)?

Multumesc anticipat.

Modificat de blade4014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumpara kit Contitech, in general iesi mai ieftin daca le iei separat. cat despre rola de la ina sau contitech eu nu cred ca este o mare diferenta intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in imagine este exemplificata procedura de schimbare a distributie la motorul de 1,8 ADZ. pinionul cu pecificatia AUX este responsabil cu pozitia distribuitorului, mai exact cu avansul. daca se tine cont numai de pozitia axului cu came si a arborelui dar nu se tine cont de pozitia pinionului pentru avans, evident ca trebuie umblat la reglajul avansului. daca distributia este montata corespunzator, avansul nu trebuie reglat. ganditi-va ca atat rolele cat si cureaua vin pe aceleasi dimensiuni ca cele care au fost schimbate, de ce sa umbli la avans?

legat de chitul de distributie, si contitechul si ina se fabrica si la noi, la Brasov mai exact, si chiar sunt bune.

in imagine este exemplificata procedura de schimbare a distributie la motorul de 1,8 ADZ. pinionul cu pecificatia AUX este responsabil cu pozitia distribuitorului, mai exact cu avansul. daca se tine cont numai de pozitia axului cu came si a arborelui dar nu se tine cont de pozitia pinionului pentru avans, evident ca trebuie umblat la reglajul avansului. daca distributia este montata corespunzator, avansul nu trebuie reglat. ganditi-va ca atat rolele cat si cureaua vin pe aceleasi dimensiuni ca cele care au fost schimbate, de ce sa umbli la avans?

legat de chitul de distributie, si contitechul si ina se fabrica si la noi, la Brasov mai exact, si chiar sunt bune.

post-28098-0-44480700-1294679781_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iesi mai ieftine daca cumperi curea conti si rola ina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu distributia m-ati lamurit dar nu si cu pompa de apa daca trebuie sa o schimb acum ( in sensul daca se strica dupa aceea o sa trebuiasca data jos iar distributia sau nu?).

Multumesc anticipat.

Modificat de blade4014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele de 1.8 pompa de apa nu este actionata de cureaua de distributie, deci o poti inlocui oricand fara sa ai treaba cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ultima intrebare si nu va mai cicalesc. Se potrivesc astea la masina din semnatura:

1) Marca: CONTITECH

Denumire: Curea de distributie

Descriere: Latime [mm]: 18 mm

Numar dinti: 121

Agregate angrenate: agregat antrenat:arbore cu came

2) Marca: INA

Denumire: rola intinzator,curea distributie

Descriere: Latime [mm]: 20,5 mm

Diametru exterior: 72 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor a venit vremea sa schimb si eu distributie. Aveti idee dupa ce aspecte trebuie sa ma uit sa stiu cand trebuie schimbata pompa de apa(pompa de apa nu e pe distributie si daca nu are nimic nu are rost sa o schimb)? Si cam la ce pret pe manopera sa ma astept? Eu am luat curea conti+cele 2 role ina la 320 ron si celelalte 2 curele la 50ron. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Azi am verificat distributia si surpriza, indicatorul de plastic care se aliniaza cu punctul de pe fulia axului cu came este in dreptul unui dinte, nu in sant. Pozitita asta este indicata cand indicatorul de pe fulia arborelui cotit este la locul lui.

In poza se poate vedea despre ce vorbesc, desi in poza pare ca este un dinte diferenta este din cauza unghiului din care am facut poza, daca ma uit perpendicular pe indicatorul de plastic se aliniaza ca in desen. Indiferent cum as muta distributia, +/- 1 dinte, indicatorul cade pe "deal" nu in sant unde este punctul de aliniere.

simptome:

-tremura putin masina la relanti, are mici fluctuatii

-consum mare de carburant.

-cateodata cand trec intr-o treapta superioara se innoada putin si dupa ce franez lung si accelerez are o intarziere pana ia ture, pt 2 sec face ca si cum nu as fi apasat acceleratia dupa care smuceste putin si intra in "normal".

Pot fi simptomele astea cauze de la problema cu distributia? Are influenta jumatate de dinte?

post-14665-0-19770700-1301818565_thumb.j

post-14665-0-31289000-1301818571_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificaţi din nou marcajul (marcajele) OT de pe arborele cu came. (1)

Marcajul OT al arborelui cotit trebuie să se alinieze cu marcajul "0" de pe tabla de reglare. (2)

(vezi figura 1)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!