Jump to content

Probleme si Info legate de distributie


Adrian Marius88
 Share

Postare recomandată

Ai dreptate, eu aveam marcajul de pe arborele cotit exact in centrul tablitei de reglare, intre Z si O cand am verificat.

Mersi mult pt imagine se vede clar care este pozitia de reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogmotorsport

    21

  • paul_ral

    19

  • ovidiu89

    10

  • Adrian Marius88

    8

alin_popoviciu80

In privinta simptomelor, din punctul meu de vedere, acestea se datoreaza injectiei sau sistemului de aprindere. Sugerez ca posibila defectiune un amestec bogat in carburant, recomand o vizita la un atelier service sau la un mester priceput. Oricum, folositi-va cu incredere de acest forum pentru ca veti gasi solutii complete pentru numeroase probleme.

Legat de alinierea distributiei, am patit-o si eu la acelasi cod motor(ABU) dar m-am lasat pagubas si am schimbat intreg motorul (oricum erau distruse o gramada de componente: garnitura chiulasa, pompa apa, tacheti, electromotor, delcou, etc.). Totusi, nu am reusit sa-mi explic ce s-a intamplat: deoarece nu dadea nici in ruptul capului la semne. Probabil ca intro-zi voi avea curiozitatea si il voi desface sa vad daca nu era ceva rupt in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_popoviciu80 ai schimbat motorul. si eu am tot un 1.6 ABU ai cumparat cumva alt tip de motor sau tot la fel ABU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
stochimoflaus

Salut, am un G3, 1.8 benzina cod ADZ la care de vreo 2 zile mi-a aparaut un clantanit in zona distributiei, initial am crezut ca sunt tachetii. Are cineva idee ce se intampla sau daca a mai patit-o cineva?

Nu era nevoie sa deschizi topic nou.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

Macar pune si tu un filmulet sa auzim si noi,motorul si poate ne-om da si noi seama ce este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C_r_i_s_t_i

cand a fost schimbata ?..daca a fost recent schimbata poate e intinzatorul...e prea tare stransa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stochimoflaus

(scuze ca am deschis alt topic)

O sa fac maine un filmulet iar distributia are cam 38000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Trebuie sa schimb si eu distributia la motorul meu de1.4 AEX si nu stiu exact care sunt piesele care compun kitul de distributie la acest tip de motor. Am inteles ca pompa de apa are si rolul de intinzator,iar in cazul acesta va intreb daca mai este nevoie de rola intinzatoare? Sincer eu nu ma prea pricep si de asta va rog sa-mi dati cateva sfaturi . :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua.

As vrea sa imi schimb singur cureaua de distributie la masina din semnatura.

Va rog sa ma ajutati cu o schita,poze sau un link unde as pute vedea pasii care trebuie facuti.

Multumesc,o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te sfatuiesc sa faci singur asta. Daca dadeai un search gaseai foarte multe informatii aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai putina indemana... nu e greu...dar necesita atentie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vreau sa va salut pe toti...fiind nou pe acest forum...

As dorii sa ma ajutati in masura in care aveti posibilitatea....deci tatal meu poseda un golf 2 1,6 TD din 84 (eu am avansat la G3 1,9sdi din 93) si pornea foarte foarte greu dimineata, si incepuse sa bata mult mai rau ca inainte...am hotarat k in week trecut sa verific distributia si am constatat k e plecata de la punct. Toate bune si frumoase, desfac capacul de la culbutori, aduc la semn axa cu came si o blochez cu o cheie de 13 ;) blochez fulia pompei de injectie cu o teava de un diametru de aprox 15 mm, desfac intinzatorul, dau cureaua jos si aduc si semnul de pe volant la punct (era fugit destul de mult...dupa parerea mea cel putin 2 dinti), pun cureaua la loc o intind si strang intinzatorul.Verific sa vad cat de intinsa este , mecanicii spun sa se poata roti la 90 de grade fata de pozitia initiala (la mine o duceam undeva la 60- 70 grade) si am zis k este suficient. Am invartit din arborele cotit sa vad daca sunt probleme si a fost totul ok.

Bine...ne luam inima in dinti si incercam sa pornim.....si culmea porneste la sfert...bataie zero...zic SUPERB...

O lasam sa mearga si...(na era culmea sa fie asa usor. :grrrrrr: ) observ ca pe fulia pompei de injectie cureaua e mult mai iesita decat de obicei (cca. 1mm si ceva), si, incepe sa o tot "manance", practic sa o toceasca...

Am zis ca este prea intinsa si am mai slabit-o dar tot asa.

AS dorii daca a-ti mai intilnit asa ceva sa imi spune-ti ce as putea face....Am mai vorbit cu cineva care mi-a spus ca este bucsa pompei de injectie uzata si fulia nu mai este pe aceeasi linie cu fulia axei cu came.

Tot de la el am inteles k aceste bucse ce se comercializeaza pe piata sunt cam proaste si se strica in cateva sute de km asa ca nu rezolvi nimik daca o schimbi.

Daca s-a lovit cineva de aceasta problema va rog sa imi da-ti si mie mai multe informatii...va multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mecanic de intretinere si am asistat la schimbarea distributiei cand am cumparat masina,sincer nu mi s-a parut ceva imposibil,dar a fost acum 3 ani si nu mai tin minte exact pasii care trebuie facuti,schita explodata nu ma ajuta la schimbat cureaua.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tin sa-l sustine pe @alin_popoviciu80, eu am tot ABU si am patit acelasi lucru cu distributia acum 2 zile.

Nu-l poti pune la semne nici in ruptul capului, este decalat cu jumatate de dinte,fulia de la arborele cotit ori vine pe Z ori de duce dupa 0 cu mult.

Inainte sa schimb cureaua era pe Z si acum l-am pus dupa 0 si merge nitel mai bine.

Oricum este ciudat ca nu vine la punct cum trebuie, dar nu am ce sa-i fac.

Daca aveti vreo sugestie sunt dispus sa o ascult.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

are cineva imagini cu semnele originale pt alinierea curelei de distributie pt vw passat 1998 1.9 tdi 66kw ? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s. in aria DIY gasesti o gramada de chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa-l sustine pe @alin_popoviciu80, eu am tot ABU si am patit acelasi lucru cu distributia acum 2 zile.

Nu-l poti pune la semne nici in ruptul capului, este decalat cu jumatate de dinte...

Nu-i stres. Lasa asa.

Juma' de dinte e mai putin important decat etapa urmatoare ce ar trebui sa o faceti, adica dupa schimbarea distributiei sa verificati ca avansul sa fie corect. Pentru asta e musai sa gasiti pozitia corecta a delcoului. Si nu faceti dupa ureche, folositi o lampa stroboscopica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua.

M-ar interesa si pe mine un ghid de schimbare a distributiei la masina din semnatura.

Multumesc, o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

M-ar interesa si pe mine un ghid de schimbare a distributiei la masina din semnatura.

Multumesc, o zi buna.

Baga masina in viteza 5. Desfa capacul care protejeaza cureaua.Pune pe cineva sa impinga masina pina ajunge pe semne.Da jos cureaua fafa sa misti vilbrokenul sau axul cu came.Dupa ce ai schimbat cureaua si ai tensionato roteste la mana motorul de 2-3 ori si uitate sa nu se decaleze semnele. Succes.

Din pacate pozela sunt prea mari si nu le pot incarca . Da-mi o adresa de e-mail sa ti le trimit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domokosmihai@yahoo.com este emailul meu.Am asistat la prima schimbare a distributiei dar mecanicul nu a miscat masina decat dupa ce a terminat de schimbat distributia.

Multumesc,o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal vreau sa schimb distributia la un vento 1.9 d ce piese trebuie sa cumpar,sau ar trebui sa iau un kit de distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod de motor sau serie de caroserie...sunt multe motorizari de 1.9 pe vento.

1.9 SDI 04.97 - 09.98 47 64 1896 AEY

1.9 D 11.91 - 09.98 48 65 1896 1Y

1.9 TD 11.91 - 09.98 55 75 1896 AAZ

1.9 TDI 09.93 - 09.98 66 90 1896 1Z, AHU, ALE

1.9 TDI 04.96 - 09.98 81 110 1896 AFN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa pun an fab 1993 din cate stiu eu este o sg varianta de 1.9D clasic cea cu 65 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!