Jump to content

My New Ride ...vr6


D_M_X

Postare recomandată

mpa@tuninggarage

Sper ca ai verificat si tu uleiul sa nu se mai repete evenimentul anterior. Cum ti-am zis te sfatuiesc sa vezi de timonerie si sa verifici daca totul e in regula pe acolo.

Link către comentariu
  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D_M_X

    67

  • bugsyvr6

    25

  • mpa@tuninggarage

    13

  • UPO

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper ca ai verificat si tu uleiul sa nu se mai repete evenimentul anterior. Cum ti-am zis te sfatuiesc sa vezi de timonerie si sa verifici daca totul e in regula pe acolo.

uleiul din cutia ta era impecabil...credeai ca acum l-ai pus dar l-am schimbat ca sa fiu sigur. Oricum ms pt ajutor cu Cristi...am rezolvat-o pana la urma iesise mufa de la senzorul de turatii si nu mai pornea masina. Ms pt tot

Link către comentariu
cinste moderatorului care imi va ierta offtopicul.

Ce se mai aude cu cinstea aia? Daca spun echipei intregi o sa-ti trebuiasca un bax :icon_thumright:

Apropos, de ce nu-ti deschizi un topic in aria "Masina mea", sa-ti mut posturile acolo?

Offtopicul inceput de bugsyvr6 pe acest topic se incheie dupa ce raspunde.

Link către comentariu
Ce se mai aude cu cinstea aia? Daca spun echipei intregi o sa-ti trebuiasca un bax :icon_thumright:

Apropos, de ce nu-ti deschizi un topic in aria "Masina mea", sa-ti mut posturile acolo?

Offtopicul inceput de bugsyvr6 pe acest topic se incheie dupa ce raspunde.

Am incercat sa deschid un topic dar mi s-a dat un mesaj ca nu am voie si am renuntzat....... cinstea se face un bax la moderatori si un bax lui MPA-sabin.....cu prima ocazie la o intalnire voi fi acolo.....sper sa aduc berea in portbagajul masinii pt ca este greu sa aduci doua baxuri cu bicicleta :).

Ms pt intelegere

Link către comentariu

Masinuta a primit incaltari noi noute 40/205/17. Si a facut si o mica victima g3 vr6 softat. Mai astept inca un amic cu un g3 proaspat adus sa vedem cum sta treaba. Gumele isi fac treaba f bine nu se aude nici un scart ...pune totul jos. Luna asta are programare la tablaraie ,evacuare, timonerie noua si de schimbat 2-3 bucse care de bune ce au fost au cedat dupa 2000 de km. Iar cand ma intorc din concediu noul body kit+vopsit. :) Astept cu nerabdare. New pics

post-8397-1217683793_thumb.jpg

post-8397-1217683819_thumb.jpg

post-8397-1217683883_thumb.jpg

post-8397-1217683911_thumb.jpg

post-8397-1217683941_thumb.jpg

post-8397-1217683972_thumb.jpg

post-8397-1217684042_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Vineri noapte am fost cu ea pana la Poiana tapului. Am zis s-o iau pe Autostrada Soarelui-Varianta Bucuresti- Varianta Ploiesti-Valea prahovei(Poiana Tapului). Inafara de autostrada si drumul prin Valea PH drumul este dezastru ptr masina mea. Pe autostrada am zis sa vad daca duc turometru la maxim in tr 5. Toate bune si frumoase pana la 160 cand vitezometrul a inceput sa nu mai urce ,s-a oprit la 180 . In schimb turometru s-a dus pana la 6500 de ture(100 de t in zona rosie) moment in care m-am oprit. Am fost placut surprins ca masina a accelerat frumos si puternic chiar daca aveam peste 200/h. Chiar imi parea ca se simte f bine intre 5000 si 6500 de ture. Parca chiar mai vroia. Sunt curios ce viteza aveam . Ptr ca am si rotile pe 17 cu talon pe 40 cineva mi-a zis ca ar fi in jur de 240/h. In rest am mers constant cu 140/h si consumul pana la munte a fost de 12%. Pe serpentine ma asteptam la mai mult de la masina dar din cauza talonului la cauciucuri+ susp sport in amestec cu drumul denivelat si plin de crapaturi nu am putut sa vad pana unde o pot duce masina. Sincer cu Polo 1.4 stok m-am distrat mult mai tare pe serpentine decat cu golful.La urmatorul drum am sa montez rotile pe 15 sa vad daca se schimba ceva. Pur si simplu cand intalnea o denivelare cat de mica masina incepea sa sara si sa scartaie in curbele stranse, in cele largi in schimb nu avea prb mari. La intoarcere am luat-o pe Harsova si cu exceptia unor lucrari si unele gropi drumul mi s-a parut mult mai bun. DAr am si mers 60-70 in localitate, 100-120 pe exterior si rar(doar in depasiri 140-150. Consumul a fost de 10,4 iar ca timp am ajuns cu 20 de m mai tarziu in Ct.

Prb este ca trebuie sa schimb iar bucsele de la bascule care au cedat. Si erau noi. CA o mica concluzie nu avem drumuri ptr rotile care le am eu . Data viitoare am sa schimb rotile ptr un drum ca acesta.

post-8397-1218530166_thumb.jpg

post-8397-1218530188_thumb.jpg

post-8397-1218530212_thumb.jpg

post-8397-1218530263_thumb.jpg

Link către comentariu

Dupa ce iti faci tablaria, evacuarea si timoneria sa pui si tu niste pretzuri ca si a mea are mare nevoie de toate lucrurile astea. Si ai dreptate merge f frumos vr-ul peste 5 mii de ture, eu i-am dat pe autostrada soarelui 220 km/h dar mi s-a parut ca temperatura la ulei se duce cam multicel, era pe la vreo 120 grade si crestea asa ca am lasat-o mai moale...trebuie un racitor mai bun de ulei, cel stoc nu prea face fatza daca o tii peste 4500 de ture. Si inca un anuntz umanitar...vrea un mecanic/electrician priceput (in bucuresti) sa se ocupe si de masina mea sa o pun la punct....

Link către comentariu

pai eu am inteles ca e plin buc de vr-uri si de mecanici ptr ele. La noi in ct e mai greu. Acuma depinde si ce preturi practica baietii acolo.

M-am ofticat rau de tot ca nu am putut sa vad viteza din cauza asta nici nu am mai mers tare ptr ca vroiam sa vad cat iau maxim cu tr4 si tr 5.....dar daca plasmele au fost montate gresit ...luni o sa dau jos ceasurile sa vad unde tai sa nu mai atinga acul peste 160

Link către comentariu
pai eu am inteles ca e plin buc de vr-uri si de mecanici ptr ele. La noi in ct e mai greu. Acuma depinde si ce preturi practica baietii acolo.

M-am ofticat rau de tot ca nu am putut sa vad viteza din cauza asta nici nu am mai mers tare ptr ca vroiam sa vad cat iau maxim cu tr4 si tr 5.....dar daca plasmele au fost montate gresit ...luni o sa dau jos ceasurile sa vad unde tai sa nu mai atinga acul peste 160

Crede-ma ca bucurestiul este plin de mecanici dar putini se pricep la ele....si gandeste-te la situatia asta.....ajung la service..cu buzunarele pline de bani, dupa mine vine un baietzas cu Q7 bineinteles cu figurile de rigoare si mersul de zici ca are un morcov in cur.....acum spune tu....pe cine crezi ca baga mecanicii in seama pe unu cu o masina de'o seama cu dacia lu tasu' si care daca umblii la motor te iei cu minile de cap, sau pe figurant care ii zic ca are becul de la plafoniera ars si il pacalesc de cateva milioane bune pe 5 minute de lucru. In bucuresti nu exista oameni care sa respecte motorul......sunt oameni care respecta caroseria....poate sunt altfel prin cta insa slabe sperantze.....visul meu este sa-mi iau o toyota supra biturbo de prin 95-96 si faptul ca nu gasesc mecanici pasionatzi de munca lor ma cam face sa ma gandesc de mai multe ori. Iar cu problema ta cu vitezometrul poate sa fie si senzorul de pe cutie care inregistreaza viteza...doar o idee....sunt pasionat de vr6 dar nu sunt mecanic :angry: :D

Link către comentariu

Urmatoarea masina o sa fie turbo neaparat si cu tractiune spate sau integrala...... Golful nu am sa-l dau ptr ca am investit multi bani si timp si-l fac exact cum vreau eu. M-am gandit mult si cred ca o sa optez ptr a3, s3 sau tt sau mai stii poate un mic subaru de prin 97-99. Vr-u este uun motor bun si se aude extraordinar de bine. Evacuarea mea suna f tare(e chiar deranjanta la drum lung) dar in jar in masina se aude motorul si mai putin evacuarea. Din cauza formei barii spate trebuie sa schimb finala si am sa refac si traseul evacuarii si sper sa se auda mai incet. Mie imi lipseste toba dinainte puntii spate si am gasit special ptr g3 vr6 de la borla si o s-o pun si pe aia si sa vad daca mai urla ca descreierata dupa aceea.Azi am discutat cu vopsitorul si cam in 2-3 saptamani se apuca de a mea.

Am o mica dilema : nu stiu daca sa elimin sau nu clantele de pe spate?Nu stiu cum se vede, daca da bine. Nu am gasit pe net decat poze cu g3 cu toate clantele eliminate.

Maine ajung si stopurile+2 bucse si inca cateva nimicuri ptr interior.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Intr-un final au ajuns si stopurile, bucsele de la Prothane(poliuretanice), pragurile de la riger(plastic), aripi noi, praguri noi, bandouri aripi noi, sonda lambda, timoneria completa si alte mici chitubusuri. Toata casa e plina de piese si nu stiu pe unde sa le mai ascund. Stau acum si astept sa se elibereze vopsitorul. Masina v-a fi vopsita integral.Simt ca inebunesc Stau cu body kitul in casa de 2 luni. Dar mi-am propus sa fac masina ca la carte si sa nu-mi bat joc de munca mea.

Caut senzorul de la clapetul de acceleratie. Nu-l gasesc decat impreuna cu clapetul si costa f mult. Daca ma poate ajuta cineva raman dator.

post-8397-1221849005_thumb.jpg

post-8397-1221849087_thumb.jpg

Link către comentariu

Foarte curajos esti sa investesti atatia bani intr-o masina destul de veche pot sa zic, dar pe alta parte ofera si satisfacii

Daca tot zici ca o vopsesti la ce culoare te-ai gandit ca doar n-o sa o faci la fel ca pana acum, mai ales ca zici ca ai si un kit de spoilere si praguri. Gandeste-te bine si alege o culoare pe care n-o vezi pe orice masina si fa-o unicat, daca ar fi dupa mine as face-o alb perlat si folie neagra pe geamuri.

Bafta cu modificarile si sa ne tii la curent

Link către comentariu

Multumesc de sfaturi si aprecieri. Undeva mai sus am zis ca m-am orientat spre albastrul de pe octavia 2 vrs deep blue. Maine sau marti o sa ma duc sa vad o gama noua de culori care doar ce a iesit pe piata. Saptamana asta trebuie sa ma decid.

In nici un caz nu m-am gandit la negru mat sau orice alta culoare inchisa.. Nu am dat bani pe body kit ca sa-l ascund. ieri am schimbat si timoneria.Am muncit 4 ore incontinuu ajutat de inca cineva.Cel mai mult a durat sa dau jos evacuarea si s-o pun la loc. Si am mai pierdut ceva timp la sonda lambda si la reglajul timoneriei. Dar in final a iesit brici treaba si luni sau marti intra la tablaraie si bucsele.

Nu stie nimeni pe cineva care vinde senzorul de la clapetul de acceleratie?

Modificat de D_M_X
Link către comentariu

Salut D_M_X. Ti-am lasat un offline pe mess in care ti-am spus ca se gaseste separat senzorul. Mi-am luat eu acum vreo 2 luni. Am dat 350 ron (numai pe original). Daca vrei codul vb pe mess. Bafta!

Link către comentariu
Multumesc de sfaturi si aprecieri. Undeva mai sus am zis ca m-am orientat spre albastrul de pe octavia 2 vrs deep blue. Maine sau marti o sa ma duc sa vad o gama noua de culori care doar ce a iesit pe piata. Saptamana asta trebuie sa ma decid.

In nici un caz nu m-am gandit la negru mat sau orice alta culoare inchisa.. Nu am dat bani pe body kit ca sa-l ascund. ieri am schimbat si timoneria.Am muncit 4 ore incontinuu ajutat de inca cineva.Cel mai mult a durat sa dau jos evacuarea si s-o pun la loc. Si am mai pierdut ceva timp la sonda lambda si la reglajul timoneriei. Dar in final a iesit brici treaba si luni sau marti intra la tablaraie si bucsele.

Nu stie nimeni pe cineva care vinde senzorul de la clapetul de acceleratie?

021 907 385 asta este codul pt senzorul tau dat de SOTE, sper sa nufi gresit si m-am interesat si eu si este adevarat vine numai pe original dar nu stiu pretul, daca nu ma insel stiu ca se poate reconditiona, ar trebui sa vb cu un electronist priceput, trebuie sa-ti traseze niste linii de grafit (este de fapt un potentiometru nu un senzor)

Link către comentariu

Codul TPS-ului este 021 907 385 pana la seria motor 480.000 din 1993, iar de la 408.001 din 1993 codul e 037 907 385 Q.

Cel mai indicat e sa-l desfaci pe al tau si sa vezi ce cod are.

Link către comentariu

am fost pe la 5-6 magazine mari de piese auto din ct si toti mi-au zis ca vine impreuna cu clapet cu tot. Pret intre 10 si 23 de mil. O sa-l dau jos sa vad codul

Link către comentariu

AM montat acum 3-4 zile noile bucse. Talent maxim. E o diferenta f mare. Parca e un mic kart. Am sa comand si ptr spate.Plecare de la semafor in jar treapta 1si 2 nu iau piciorul din gaz ocoliri scurte de canalizari sau mici gropi masina nu face balans si sta acolo unde o pun eu. E belea senzatia.

Partea proasta (dar nu legat de bucse) cand am fost sa le schimb am descoperit suportul suportului de la motor rupt de pe punte. Gasit punte dar de gti. Am inteles ca nu este nici o dif intre ele. Ptr mai multa siguranta am sa ma duc sa-i dau intarituri la asta care am luat-o sa nu mai am surprize. Dar ma gandesc ora cat o sa ma coste treaba asta....zbbrrrrrrr. Numai cand ma gandesc cate susruburi am desfacut sa o dau jos. Am gasit si haion cu luneta originala si fara pic de rugina pe care o sa-l montez cand o duc la vopsit. + inca un portbagaj de chitibusuri.

Acum a2a prb. S-a dereglat timoneria. Am descoperit ca eu de fapt aveam o improvizatie facuta unde se prinde cablul ptr stanga dreapta la cutie. Un surub cu shaibe si distantiere. Am cautat schema si acum am comandat piesa respectiva . Miercuri vine. Rezultatul la dereglarea timoneriei inceput de patinaj la ambreiaj (plecari multe cu treapta 3). Si mi-am dat seama ca are inceput de duca ca nu-mi mai da soc cand schimb din 2 in 3 ...schimba ceva de genul ca la o cutie automata. Intr-un fel ma bucur ca acum am motiv sa-l inlocuiesc si sa mai comand si volant usurata :D .

Luni ma duc sa-mi aleg culoarea.... ma prostit' vopsitorul si-mi face mostre de diferite nuante de albastru. Pana acum am vazut cel putin 2 care-mi plac mai mult decat deep blue. Plus de asta ma incanta ca este facuta si special de el ptr mine si combinatia o s-o stiu doar eu si el(si urmatorul proprietar al masinii).

Poze cu bascuele cu bucsele montate si cu vechile bucse care aveau doar 6 luni. Bonus o poza cu un motor de Honda Nsx

post-8397-1222452475_thumb.jpg

post-8397-1222452507_thumb.jpg

post-8397-1222452523_thumb.jpg

post-8397-1222452545_thumb.jpg

post-8397-1222452568_thumb.jpg

Modificat de D_M_X
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!