Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Consumul raportat de tine (pe gaz) e  cam cu 2l in plus fata de consumul (pe benzina) din fisa tehnica. Nu mi se pare nimic exagerat. Daca e vorba de o comparatie cu cel de-al doilea exemplu pe care l-ai dat, sunt prea multi factori de luat in seama: starea tehnica a masinilor, daca sunt de obicei goale sau incarcate, stilul de a conduce (cineva poate avea, in aceleasi conditii de trafic, si un consum de 20 la suta daca merge ca un cretin) etc.

Oricum, consumul e ceva extrem de "relativ", de aici si nedumerirea mea legata de intrebarea ta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloo, ce te ambalezi domnu' ?

Daca e sa fim corecti , Cielo in primii ani de productie excela prin motor fiabil, caroserie binisor facuta ca dupa aia slabe si astea. In rest : noneuro, ABS, airbag-uri, volan reglabil etc pauza...deabia dupa vreo citiva ani de productie au inceput sa mai adauge cite ceva...

Si da Skoda e un pas inainte in special ca putere si siguranta...in rest are destule lipsuri chiar in comparatie cu Cielo...insonorizare slaba, plastice care scartie ca la Logan, lipsa airbaguri laterale, ESP...

 

Da nene, stiu ca Cielo a fost scula la vremea aparitiei. Costa cat 3 dacii dar si calitatea, functiile erau pe masura. De fapt a fost o masina a anilor 90 la nivelul de atunci. Cam pe acolo e acum dacia cu al ei XC 90 adaptat in logan acum.

Siguranta este un criteriu de cautare pentru vestici, la noi inca sunt foarte putini care se uita la asa ceva, mai ales de cand cu criza.

Civilizatia inseamna sa te uiti in primul rand la acest criteriu. Faptul ca nici macar azi nu poti sa-ti comanzi o dacie cu airbag-uri cortina spune multe despre lipsa de preocupare a producatorilor pentru securitatea pasagerilor.

Cat despre componente, majoritatea celor puse azi in fabricile Skoda sunt de calitate mai slaba decat ce au pus coreenii in anii 90 pe Cielo.

Am vazut Cielo pe gaz in regim taxi ajunse la 4-500k si muncite la greu. Instalatia originala cu mici reparatii.

Actualele instalatii montate azi pe un logan benzinar nu le ajung pe primele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Puteti sa-mi spuneti ce instalatie sa aleg pentru un megan 2 1,6 16v din 2006. Din ce am citi pe forum as alege intre Tomasetto si BRC. M-ar interesa  ce model si ce injectoare sa pun, sunt dispus sa platesc pe instalatie in jur de 2500 lei.Va multumesc

Modificat de Pescarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o instalatie gpl clasica si vreau sa o montez pe o masina mai veche cu injectie,am inteles ca merge.


acum instalatia este montata pe masina dar am probleme la conectarea firelor.am legat-o astfel:


am legat - de la vaporizator la - de la electrovalva gpl si am pus firul la masa,deci - iar apoi am legat + de la vaporizator la electrovalva gpl si am dus firul la bobina de inductie la borna +,cu un intrerupator.pun contactul ,gaz ii da se aud electrovalvele cum cupleaza si se aude gazul cum iese.dau la cheie si nu porneste,bine inteles,am scos releul pompei de benzina,deocamdata,sa vad daca merge,apoi urmand sa ii pun releu....


ce am legat gresit?


daca stie careva legatura firelor la o instalatie gpl clasica,asa in principiu,va rog sa ma ajutati


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pescarul STAG ISA2 cu injectoare Hana ar fi cam cea mai buna varianta...reglata bine !!!

Dar la 2500 nu cred ca te apropii...sfatul meu e sa mai strangi bani ...e ~3000...diferenta merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multulesc frumos.  Daca am o problema la sonda lanbda (sonda de dupa catalizator, imi sta aprins martorul de la bord in urma unor lovituri, cred ca s-a stricat mufa, masina functioneaza perfect) STAG ISA2 se poate monta in aceste conditii, sau sa repar sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina se poate regla BINE numai daca pe benzina functioneaza perfect. In mod normal daca ai check aprins autopadatarea nu functioneaza...masina merge in "safe mode" cu ultimii parametri inregistrati...

E bine sa repari defectul...

ISA2 necesita pt o reglare corecta si COMPLETA , mers pe benzina in toate regimurile pt a colecta parametrii de functionare...sau cum zic motatorii "curba pe benzina"...la ISA2 e mai mult decat o curba rpm/t inj. ...tine minte MAP semnal sonda lambda 1 etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog. te rog da`mi si mie un sfat cam cum ar fi cel mai bine sa fac aceasta harta de benzina

 

1.resetez adaptarile

 

2.merg numai pe benzina (cati kilometri ?)

 

3.sterg harta actuala de benzina din ecu gpl-ului

 

3.rulez pe benzina cati kilometrii si cum?

 

4.comut pe gpl rulez cati kilometrii si cum?

 

 

.....

 

ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ideal ar fi sa faci toate testele de la readiness :34-36-43-46-5x-7x alfel nu pleaca readaptarea LTFT/STFT...testele le face si singura dar pina intrunesti toate conditiile faci si 200-300km...

2. Cel putin vreo 50km pina merge masina super ok

3. Tu parca ai STAG 4 nu ISA2...citeste si manualul explica destul de bine...mergi pe un drum slab circulat, eventual si pante pe cat posibil in aceeasi viteza in mai multe regimuri de turatie/incarcare...

4. faci autocalibrare, dupa care verifici ca atunci cand comuti pe GPL sa ai aceeasi "timpi benzina"

4 bis mergi ca la pct 3 pe GPL (incerci sa reproduci acelasi mers), si cand se contureaza bine harta GPL , tragi pe dreapta si incerci sa o "tragi" peste cea de benzina...eventual mai adaugi puncte daca e nevoie...citeste in manual cum se face...

5. Mai mergi o tura sa vezi rezultatul de la 4bis...curba de GPL se modifica dinamic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am stag, am AG Compact si atunci cand am calibrat`o am facut cam cum spui tu mai sus

 

Problema este ca la mine READINESS nu se autocompleteaza singur, la unele spune INCOMPETE OR FAILED, am sa fac un printscreen

 

Ceea ce mi se pare mie ciudat este ca am vazut de multe ori READINESS completat dupa care a doua zi cand am bagat iarasi interfara lar apareau INCOMPETE OR FAILED.(nu resetasem  nimic )

 

este normal asa ceva?

la ce grupuri te referi cand spui 5x-7x ?

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand de ieri sunt posesorul unei instalatii GPL BRC. Instalatia, cred, este BRC Sequent 24.11 + rezervor toroidal de 58 L, cu injectoare INO3 MY09 (daca nu ma insel). Urmeaza cam in 1-2 luni sa montez si un sistem Flashlube.


Am testat ieri masina cam 50 km in diferite situatii si deocamdata ma declar foarte multumit.


Ce parere aveti despre aceasta instalatie ?


 


post-66758-0-90573200-1385015822_thumb.jpost-66758-0-80620500-1385016082_thumb.j


Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi instalatie si pe masina din semnatura... (fara Flashlube). 80.000km, nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cri-cri

 

Bine de stiut ca nu ai probleme. Cel care mi-am montat instalatia mi-a spus ca sonda lambda nu functioneaza cum trebuie (functioneaza slab), chestia ii ca am schimbat-o anul trecut si am pus una originala NTK/NGK.

Dupa ce rezolv cu sonda si dupa cateva sute de km revin si eu cu un consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e remapat la 200+ CP (dup-aia a fost pus GPL). Minimul e pe la 8,5-9L/100km pe autostrada (la mers constant cu 120 la ora). Maximul e in functie de picior (daca fac o Cheia mai sportiv asa, am si 18-20 la suta consum). Media pe ultimii 50.000km e pe undeva pe la 13-14L/100km (avand in vedere cum merg :Driver:  mi se pare un consum foarte rezonabil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu Sorin

Salut baieti!

  Vad ca multi dintre voi chiar sunteti cunoscatori in domeniu!Bravo!

  Pentru masina din semnatura ce-mi recomandati?

  Am fost la un montator si mi-a spus ca datorita faptului ca am climatronic pe masina trebuie sa-mi monteze un calculator diferit (fata de AC) si o sa coste cava mai mult.Este adevarat sau m-a aburit?

 Multumesc de ajutor!

 

P.S.Apropo merita daca fac undeva la 12-14 mii km/an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita investitia, mai ales ca te asigur ca vei ajunge sa te bucuri mai mult de masina, in sensul ca daca pana acum poate stateai si te gandeai multa vreme inainte sa faci un drum mai lung, sau un concediu in care se aduna multi km, acum vei lua mult mai usor decizia asta. Sunt proprietar de putin timp al unui Golf 4 cu acelasi motor ca si tine, dar inainte am avut instalatie gpl pe masina precedenta, instalatie pe care am luat-o si montat-o pe Golf. Instalatia mea, care merge impecabil pe Golf este Tomasetto Achile, cu ECU GPL  Stag4plus. In luna martie cand am montat-o pe masina precedenta m-a costat instalatia cu rez toroidal si acest calculator 2300 ron la firma Ecokraft deva(sper ca nu se considera reclama) Aceeasi instalatie in Cluj mi-ar fi montat-o cu 2800 ron, deci depinde foarte mult de montator, si de adaosul sau comercial si pentru manopera. Pe Golf am pus instalatia saptamana trecuta, si datorita calculatorului care am inteles ca este unul destul de performant, singurele adaptari care au trebuit sa fie facute au fost duzele injectoarelor, au fost inlocuite de la undele de 1,5 cu unele de 2. Nu cred ca te-a aburit dar cred ca se referea la faptul ca te va costa mai mult decat il costa poate pe cel care are motor de 60 Cp.

 

Ca sa te convingi de ce am spus, importatorul autorizat al instalatilor Tomasetto spune pe site pentru tipul tau de masina ce tip de calculator e nevoie, rezervorul toroidal(in locul rotii de rezerva, acesta e mai scump decat cel cilindric, dar nu iti ocupa loc in portbagaj) si pretul la care se va ajunge cu montajul inclus la unul din montatorii agreati. http://www.monteazagpl.ro/volkswagen/bora/kit-gpl-volkswagen-bora-14-16-18-20-0-4cil-1997-2005-rezervor-ti-41l

 

P.s. Exista si instalatii asemanatoare ca pret: Landi, lovato, Milano, sau chiar mai scumpe BRC, dar eu avand instalatia asta pe masina despre asta pot oferii informatii.

Masina mea este Golf 4, motor 1,6 AZD din 2001, si am si eu climatronic pe ea

 

 

 

 

Aici gasesti datele tehnice ale instalatiei montate pe masina mea:

Reductor Tomasetto AT09 ALASKA
Reductorul Tomasetto AT09 Alaska este un reductor „single stage" destinat sistemelor cu injecție de gaz, omologat ECE 67R-01
Presiune ieșire - ajustabila 0,9 ... 1,8 bar
Diametru conducta intrare Φ 6 mm, 
Filtru GPL pentru faza lichida incorporat
Material : Aluminiu
Greutate : 1.5 kg
Domeniu de putere : max 100kw


Unitate Electronica de control Stag-4 
Controler modern, cu protectie impotriva prafului si a apei, echipat cu software 3D, care permite un control precis al injectiei de gaz in functie de viteza de rotatie a motorului, omologat E4 67R 01
Material : Aluminiu
Respecta Standardele Euro 5 de emisie
Mentine parametrii cheie de functionare ai motorului: putere si cuplu la acelasi nivel ca si pentru alimentarea cu benzina
Comutare automata pe benzina, in cazul lipsei de gpl, fara a resimti acest lucru
Trecere automata pe GPL la pornire
Optiune de preincalzire a injectoarelor de GPL
Calibrare automata a controlerului
Motoare standard si turbo
Memento pentru revizia de GPL
Permite functionarea pe GPL in intreaga gama de sarcina a motorului


Rampa injectie Valtek type 30
Rampa de injectie Valtek pentru sistemele cu injectie de gaz, omologata E4 67R 01.
Functionare silentioasa
Duze calibrate pentru rampa de injectie
Presiune de lucru : max 4,5 bar
Numar cilindri : 4 
Rezistenta bobina : 3 ohm
Tampon anti-vibratii


Multivalva Tomasetto AT02
Multivalva Tomasetto AT02 este omologata in conformitate cu noul regulament european ECE 67 R 01, fiind prevazuta cu toate sistemele de siguranta prevazute de regulament: supapa de presiune, oprire automata a umplerii la 80 % a rezervorului, indicator de nivel, supapa de unic sens pentru alimentare, supapa exces debit.

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laur, ala a incercat sa te abureasca....ca aveai AC sau nu ca e manual sau Climatronic, nu are nici o treaba cu calculatorul !!!!

Stag 4 e un calculator decent... eu as merge pe ISA2 care nu cred ca se duce mai mult de 2800-3000...

Sau Landi Renzo ca varianta...dar asta daca esti pe aproape de montator... :) valabil si pt BRC...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Multumesc mult pentru ajutor,baieti!

Montatorul a motivat ca trebuie alt calculator că la masinile cu climatronic compresorul pleaca si se opreste in timpul mersului de mai multe ori si aceste porniri-opriri da niste socuri calculatorului si astfel se recomanda folosirea unor altfel de calculatoare.

  Vis-a-vis de uzura prematura a motorului :este adevarat sau fals?

  Voi ati schimbat si bujiile ca vad ca se recomanda bujii speciale pentru gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se verifica afirmatia cu uzura prematura a motorului,poate in cazul reglajelor defectoase si a proastei intretineri.

poti folosi bujii speciale pt gpl dar f bine poti folosi bujii oem, recomandate de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirm in continuare ca respectivul ori te abureste ori e prost...AC-ul NU ARE TREABA CU ECU GPL...

FALS...99% din cazuri...1% daca dai peste un montator PROST...vezi varianta 2 de mai sus...

Pt GPL e bine sa pui bujii mai rezistente la uzura/caldura...cele "speciale" sant ori ieftine si proaste ori prea scumpe...

Eu am mers pe varianta de top "nongpl" ... Beru UltraX Platinum... teoretic rezista la dublu fata de cele clasice cum a zis RZF mai sus...dar si costa dublu...ideea e ca in plus sant ceva mai bine facute ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa calculul "la pompa" cred ca am undeva la 9% consum mixt. Pe benzina aveam undeva la 7.6%. Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carti la instalatiile astea scrie in general ca ar trebui sa consume cu 10% mai mult, sau cel putin in jurul valorii asteia...la tine este un pic mai mare, s-ar putea rezolva asta poate cu un reglaj la service in care sa mai modifice putin harta gpl. Am acelasi motor ca si tine si mie imi ia pe mixt cam 8,5...deci nu e mare diferenta...acum tu sti:)

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!