Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

cat ar costa "pe cinstite " o demontare de instalatie de gaz?

si cam cat ar costa demontare + montarea pe alta masina?

 

Astia de la gaz mi-au cerut un pret cam mare zic eu pt demontat si montat instalatia gpl.

As vrea sa demontez instalatia GPL.

Se pare ca "lumea la vanzare nu prea e interesata de GPL". De ce sa vand masina la acelasi pret ca , una cu GPL cand si asa nu iau nici un ban in plus. Prefer sa pastrez instalatia si sa o pun pe alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike cred ca vreo 1000RON + RAR...depinde si de montajul vechi , de masina pe care urmeaza sa pui, starea instalatiei etc...

TGB : cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu o observatie: 

-Atunci cand butelia este cam un sfert, masina trage mai bine.

In mod normal ce presiune ar trebui sa am in vaporizator? la mine a fost reglat la 1.3 bar

Aceste setari de compensare este bine sa le am activate sau dezactivate?valorile lor sunt de fabrica nu le`am modificat

 

rvke.th.jpg

 

Vaporizator tomasetto si ecu AGC compact

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu exista setare la instalatia aia la care sa nu fi umblat :)

(inafara de asta cu compensare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e o mare problema la care softul BRC sta prost si nu numai din cauza lui. Am mai scris, are probleme mari de tot la compensarea cantitatilor de combustibil injectate, la temperaturi sub 0 grade celsius. Din cauza aceasta rezulta consumuri enorme cu anumite tipuri de gaz neconform EN 589.

Chiar si cu EN 589 in proportia corecta de iarna 60-40 iese un consum mare datorita aerului rece bogat in oxigen care da timpi f mari de injectie in bucla inchisa.

Numai controlarea tensiunii sondei 1 de catre ECU gaz poate rezolva problema. BRC-ul meu ar sti sa faca treaba asta dar inca nu am aprofundat ca sa ajung sa pot face si practic. E nevoie de modificari HW la conexiunile firelor de la sonda spre ECU benzina apoi multa migaleala la setari.

E periculos datorita faptului ca se poate ajunge usor la amestec sarac...

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Vernesti a demontat si remontat pe alta masina un prieten al meu, o instalatie secventiala, 

manopera ar fi fost 700 ron doar ca el a fost nevoit sa schimbe rezervorul cu unul de interior

si au fost alte costuri, dar in principiu 700 ar fi demontat si remontat.

 

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu poate fi 700 cum zici...daca masinile sant similare si nu intervine nici o modificare...sau sant minore...

Dar de obicei apar probleme de conducta butelie-vaporizator, gura de alimentare, reparatii vaporizator/rampa, filtre etc...

Dupa schimbare un montator serios trebuie sa fie sigur ca instalatia pusa trece sigur RAR-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am demontat-montat singur instalatia secventiala BRC My07.

A fost prelevata de pe o alfa 156 twin spark 2.0 si pusa pe G4 2.0.(diusele de injectie au fost compatibile fiind motoare cu caracteristici asemanatoare)

Fiind amator si neavand rampa, demontarea am facut-o in 2 ore iar  montajul mi-a luat 2 zile(plus inaca o zi inainde de studiu scheme electrice si manuale instalare BRC, si alte 2 -3 zile dupa am avut gatul stramb).

Nu s-au potrivit

furtunul vaporizator-rampa

teava rezervor-filtru-vaporizator a trebuit taiata si montate alte conuri

gura umplere noua mica

teava gura umplere-rezervor a fost scurta

butelia era cilindrica am pus alta noua toroidala cu alta multivalva

potentiometru nivel

 

Filtrele le-am verificat si erau curate. Membrana de la vaporizator prezenta usoare urme de imbatranire, a fost montata atunci dar este pe lista pentru inlocuire.

 

RaR-ul l-a trecut fara probleme, i-au interesat doar actele si valabilitatea buteliei. S-au uitat superficial la motor(unde nu au vazut nimic pentru ca este montata ascuns) au inchis capota si apoi mai in detaliu la butelie.

 

Costuri:

800 ron instalatia

350 ron butelia SH 50L cu acte si fabricata in 2009 (bonus avea in ea 15 litri de gaz)

cca 150 ron conuri, teava cupru, furtun special gaz

65 ron gura umplere

50 ron interfata+soft

50 ron potentiometru

150 ron verificare + acte atelier omologat

Omologare RAR (nu mai stiu pretul pt ca s-a facut impreuna cu inmatricularea)

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala de regleaza consumul... :))

Sent from my P5_Quad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vremuri...si ce mai reglam la 1310 din potentiometrul ala...pfff consum mai mic decat pe benzina...ehee :)

Si nu s-au dus frate nici supapele in 110k, nici catalizatoare, ca n-avea...foarte reusite, vorba lu' Gogu din BD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam muzica data tare si nu gaseam potentiometrul  de volum, ca au pus astia botoane.

Am vrut sa spun senzor nivel GPL, care este de fapt un rezistor variabil circular cu impedanta de 90 ohmi, definitie echivalenta si la potentiometru.(apropo  Wildcar).

 

120L

Cel pe care il reglai la dacie nu e potentiometru, este regulator mecanic de flux.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-mi spui si in ce fel variaza impedanta (liniar sau logaritmic) definitia e incompleta.

Sent from my P5_Quad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de nivel  :) al dreacu numai la ala nu m-am gandit ca-i zici potentiometru...

Ce dreacu are o rezistenta variabila de 50-90 ohmi cu reglaj magnetic cu potentiometrul ? :)

120L poate regla potentiometrul de amestec de la tigaile gen Cielo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buey Lasca ai uitat cand aveai si tu tigaie de Cielo... Cat despre @120L a zis omul clar: 1310 rulz....

Sent from my P5_Quad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am uitat, de aia am si zis :)

Parca si la Dacii , modelele mai noi , aveai chestia aia de reglaj amestec... Si nu zic de "robinetul" de gaz...

Nici Skoda nu-i foarte departe, dar e un pas inainte...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel potentiometru de reglaj amestec era la cielo non euro si era pus in loc de sonda lambda. Practic reglajul de CO se facea odata si apoi functiona dupa referinta data de potentiometru.

La motoarele daewoo cu catalizator si lambda nu mai este acel potentiometru, sonda prelund functia lui si realizand reglajul permanent si activ.

Daciile pe injectie au fost  euro 2-3 si aveau sonda lambda nu am vazut reglaj amestec.

 

P.S. Am numit potentiometru, senzorul de nivel de gaz in virtutea inertiei nerealizand pe moment, fiind cu gandul la ceea ce reprezinta. Replica lui wild  a fost destul de bine pusa si chiar m-a distrat.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buey Lasca ai uitat cand aveai si tu tigaie de Cielo... Cat despre @120L a zis omul clar: 1310 rulz....

Sent from my P5_Quad using Tapatalk

 

Bravo :)...i-ai dat-o bine...cand o ajunge la jepan nu mai merge cu tigaia de Octavia.

Asa e unii, uita de unde pleaca :)...cica Skoda e un pas inainte, buei ne leshi...

 

Eu vorbeam de regulatorul spus de samx.

De n-ar fi la mine scaunele alea de supape sensibile la amestec sarac, as fi facut demult gatuirea aia din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloo, ce te ambalezi domnu' ?

Daca e sa fim corecti , Cielo in primii ani de productie excela prin motor fiabil, caroserie binisor facuta ca dupa aia slabe si astea. In rest : noneuro, ABS, airbag-uri, volan reglabil etc pauza...deabia dupa vreo citiva ani de productie au inceput sa mai adauge cite ceva...

Si da Skoda e un pas inainte in special ca putere si siguranta...in rest are destule lipsuri chiar in comparatie cu Cielo...insonorizare slaba, plastice care scartie ca la Logan, lipsa airbaguri laterale, ESP...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi care e treaba si cu consumul asta de GPL?

Stiu pe cineva care avea un Lexus GX470 din 2006 , motor 4.7 litri , 300 de cai si avea instalatie Landi Renzo si ii consuma urban cat si extra-urban 15-17 litri viteze intre 120-160 km/h.Intr-o zi cand alimentam gpl am intrat cu unu in vorba si a zis ca ii consuma 16-18 litri de gpl in oras , insa motor de 2.5.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum normal pentru un tanc de 2,2 tone cu motor de 4,7 litri (as spune chiar bun la 160 km/h avand in vedere cat de "aerodinamic" e agregatul).

Eu nu am vazut la a mea consum sub 12 litri de gaz la suta de km in oras. Asta intr-un oras ca Brasovul, ca daca vorbim de metropole mari, in care viteza a treia e un fel de "vis american", consumul e pe undeva pe la 15/100km.

Asa ca nu inteleg "care e treaba si cu consumul asta de GPL"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu am pus bine intrebarea... :D
Poate trebuia sa intreb de ce consuma asa putin un asemenea motor?  :D  :tuktuk: 
In fineeee....  :icon_cool:

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!