Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Du-te la service...parca ai luat masina cu tot cu instalatie...

Poate sa aiba multe...de la filtre varza la injectoare terminate... vorbesc de GPL...noi putem da cu presupusul dar numai o diagnoza la fata locului va spune ce si cum...

Daca Radu nu-i da de capat, naspa...nu-l cunosc personal dar stiu ca e bun...

De preferat pana ajungi la atelier sa mergi NUMAI pe benzina...cand iti va regla instalatia ECU benzina sa aiba parametrii corecti...

 

am fost la radu eram program la 2 dar am intara la 4 din cauza ca era altcineva cu acelasiti de masinivw si aceasi culoare si norocul lui a intrat in locul meu...dupa diagnoza rateuri cilindru 3 si 4 ,lipsa senzor temperatura gaz,,,ce are de facut reparat injectoare gaz sau curățat ,pus senzor temperatura ,schimbat locul vaporizatorului parca si reglaj ,,in jur de 210 ron,, atasez si niste poze cu scanarea ,aveam si filmulteu cu pornirea de dimineata dar mx 1mb nu-ajunge,acu astept dupa interventie să vedem rezultatele..

 

Du-te la service...parca ai luat masina cu tot cu instalatie...

Poate sa aiba multe...de la filtre varza la injectoare terminate... vorbesc de GPL...noi putem da cu presupusul dar numai o diagnoza la fata locului va spune ce si cum...

Daca Radu nu-i da de capat, naspa...nu-l cunosc personal dar stiu ca e bun...

De preferat pana ajungi la atelier sa mergi NUMAI pe benzina...cand iti va regla instalatia ECU benzina sa aiba parametrii corecti...

 

am fost la radu eram program la 2 dar am intara la 4 din cauza ca era altcineva cu acelasiti de masinivw si aceasi culoare si norocul lui a intrat in locul meu...dupa diagnoza rateuri cilindru 3 si 4 ,lipsa senzor temperatura gaz,,,ce are de facut reparat injectoare gaz sau curățat ,pus senzor temperatura ,schimbat locul vaporizatorului parca si reglaj ,,in jur de 210 ron,, atasez si niste poze cu scanarea ,aveam si filmulteu cu pornirea de dimineata dar mx 1mb nu-ajunge,acu astept dupa interventie să vedem rezultatele..

 

 

si acum poze cu ce bujii a avut si ce i-am pus

 

post-126102-0-86643900-1380640174_thumb.

post-126102-0-40829900-1380640179_thumb.

post-126102-0-58018500-1380640183_thumb.

post-126102-0-36156400-1380640194_thumb.

post-126102-0-74179300-1380640201_thumb.

post-126102-0-55681200-1380640210_thumb.

post-126102-0-55270300-1380640215_thumb.

post-126102-0-92688400-1380640509_thumb.

post-126102-0-12305800-1380640518_thumb.

post-126102-0-11247300-1380640522_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa ne luam dupa specificatii:

http://www.europegas.pl/documents/Magic_Jet_tech_spec.pdf

Timpi de reactie mai buni...

MED-urile de Landi Renzo sant tot pe acolo:

-opening time 1.6ms

-closing time 1.5ms

BRC INO3 dupa cate stiu si alea merg prin aceeasi zona.

Matrix HD344 au si alea timpi de raspuns super ok...pacat de bobine cu probleme...in rest foarte rezistente la GPL-ul din Ro.

Valtek 34 :

-opening time 1.7-1.8ms

-closing time 0.9-1.0ms

 

Prezentarea expusa in link o stiu de vreo citiva ani...in fine partial, pe atunci nu aveau decat vreo 2 modele...

Oricum , prezentarea e slabut facuta , dar cred ca prinde la neaveniti... initial te compari cu Keihin, si dupa aia cu rampe gen Valtek/Rail...

Pai daca ai pretentii de Mercedes, dupa aia spui ca ai presuri textile comparativ cu Loganul care are de cauciuc ?

 

Si ca nu crezi ca am ceva cu Hana in mod special ...tocmai mi-am comandat o rampa din asta pt uz propriu...

De ce ? Pt ca la specificatiile ei, si pretul din alte parti merita...

 

Daca ai fi facut comparatie specificatii/pret  (pretul discutabil in Romania in anumite cazuri) DA, iti dadeam dreptate.

Comparativ cu INO, MED (Keihin nici nu intra in discutie) sant mai ieftine...Comparand cu Lovato, AEB sant mai scumpe...

Per total la anumite montaje gen japoneze cu timpi mici de injectie, motoare de turatie, full group, semisecventiale, merita atentia injectoarele de top incluzand si Hana...

Dar pt aspiratele de rand care sant majoritare nu merita atentia...

 

Inchei mica polemica aici, se pare ca argumentele se lasa greu gasite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forumul e sa rezolvam probleme moka sau cat mai ieftin nu sa halim marketing de la mecanici, instalatori care au vechime dar nu au clienti de buni ce sant  si au iesit la agatzat pacienti pe forumuri si i cearta pe aia care au interfata si soft ca stiu sa isi regleze gpl -ul fara sa mai poata fi arsi de doreii privatizati si  vicleni  .

Ultima oara cand am mers la un service de asta particular-gospodar ,ala  de acolo era mai mult geana  la ceasu meu de pe mana  decat la motor .O deadea la intors dulce , cu dute-vino la intrebarile mele ,dar l-am lasat sa-i vad vrajeala si am plecat la reprezentanta unde mi-au dat si cupon de reducere de am iesit bine ,bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca s-au aprins putin spiritele datorita postului meu ma simt obligat sa aduc si cateva clarificari :

 

-  in ideea ca nu activez in domeniu si nu am cunostiinte de mecanica auto am dorit clarificari , scopul intrebarii era tocmai acela de a nu aduce acuze nejustificate

fata de furnizor  , cu care pana la urma am avut o negociere ok

- legat de formularea " pachete dedicate " , sunt constient de faptul ca sunt adaptate situatiei insa la momentul in care am cerut oferta de pret aceea a fost conform promovarii de pe site , fara sa intru in detalii , de unde se intelegea ca inclus este reductorul Gurtner . in al doilea rand- carnetul de garantie este printat cu alte informatii de producator si rescris "de mana" cu ajutoul pastei corectoare

- interesul fata de Gurtner se datoreaza si faptului ca  : 1 la urcare (ex drum bucuresti-brasov , predeal -rasnov ) se simte lipsa de putere  , 2 in eventualitatea schimbarii actualei masinii cu una mai puternica

- nu doresc sub nici o forma sa acuz mecanicii de rea credinta , comunicarea cu acestia fiind mai mult decat ok  .

- pt a nu ofensa am cerut alte opinii

- ca si parte de comunicare cu clientul sunt mai mult decat ok si recomand din acest punct de vedere ,  dar fiind vorba totodata de bani cheltuiti consider ca si clientul are dreptul la cateva urme de scepticism

 

gabigpl - documentarea si argumentarea optiniilor cred ca reprezinta  scopul postului ,

            - in opinia mea sunt binevenite toate parerile atata timp cat sunt argumentate , fie ele si reclame

            - nu tin partea nimanui dar as dori sa subliniez agresivitatea adoptata in posturile tale

 

moog - personal nu il cunosc insa este un membru activ si ,cred eu , ca incearca sa ne ajute pe noi cei mai necunoscatori ...si nu numai el

 

 

 

 

personal nu ma pot decalara satisfacut de alegerea facuta , principalul motiv fiind acela ca pentru situatia mea (Octavia 1.6 102CP) nu resimt diferenta de performanta dintre Zenit si Compact dar financiar am simtit-o  .Alte cateva motive le pot enumera dar nu pe forum

 

ma repet , baietii din service ii consider super ok m-au ajutat si m-au suportat si la alte cateva vizite ulterioare montarii

, scepticismul il am fata de produsul brut

 

 

 

 

Buna seara

Oare cine sunt neavizatii de la AGC care nu stiu care-i diferenta intre Gurtner si Vito?

 

va rog sa ma ajutati cu o nelamurire pe care o am ,

 

 

undeva in aprilie am optat sa montez pe masina din semnatura o instalatie Zenit Pro la pretul de 3000 Ron cu rezervor toroidal 52 l.

Instalatia venea la pachet cu un reductor Gurtner ce se presupune ca poate echipa masini de pana la 350CP insa acum am observat ca de fapt s-a optat la montare

pentru un reductor de o clasa mai joasa , respectiv AGC Vito .

 

are rost sa merg si sa cer inlocuirea conform pachetului achitat sau diferenta nu ar fi semnificativa avand in vedere puterea actualei masini ?

Cred ca trebui sa le ceri banii pe cei 182 de kw lipsa , instalatia nu vine la pachet prietene se configureaza, la pachet vin doar tepele de kituri dedicate, cand o sa intelegeti asta piata asta a gpl-ului se va curata de mizerii turcesti si contrafacute si nu o sa mai platiti in plus prostia ci calitatea. Daca baiatul ala a pus un reductor de 120 crede-ma ca stie ce face, lucreaza de la 18 ani cu mine  si are 27, ce crezi are experienta mai multa ca domnul MOOG?

Vito nu este de clasa mai joasa este un reductor foarte bun fabricat de Autronic Italia si se gaseste in doua variante 120 sau 180 kw, cel mai mic reductor al francezilor de la Gurtner este de 180 kw si cel mai mare de 257 kw reali testati etc.

La multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pachete dedicate nu mai exista de mult timp...poate Prins-ul mai are...E vorba de cleme de prindere, scheme de montaj dedicate etc...nu se lasa nimic la voia montatorului...

Asta era la firmele mari gen BRC de exemplu...

2. Nu ar trebui sa simti nici o lipsa de putere fata de benzina...si asta nu e de la vaporizator... eu am acelasi motor ca tine si AT-09 e cel mai mic vaporizator pt auto...

3. apropo de diferenta de la Zenit/Compact...am vazut zilele trecute O1 cu BFQ si cu STAG 200, un montaj de 2 lei...omul e supermultumit de vreo 4 ani  cu ea :)

Eu am avut ISA2 si acum 300 Premium...si tot nu sant multumit in totalitate :)

 

Alegerea facuta catre o instalatie mai buna e ok prin prisma upgrade-ului la una mai puternica si refolosirea instalatiei...

In fine eu unul as incerca sa o marit cu tot cu instalatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lascarica sa nu iesi din bransa, esti printre mohicani :)

Te-o fi lovit gandul sa iei diesel...

Am mai pierdut cativa buni de pe gm care s-au reprofilat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O schimbare e tentanta si pt mine doar ca as iesi foarte mult pe minus. am investit serios si nu cred ca se.merita o vanzare la un pret de nimic pt ca in final sa ajungi sa investesti in urmatoarea masina .masini rulate care sa nu necesite interventii service macar in primul an rar mai gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul spre diesel, dar imi dau 2 palme si ma trezesc...

Nee, raman la GPL chiar daca schimb masina...tot aspirata eventual 1.8T ... tot VAG...

Michael asta asa e ...de asta nu am schimbat-o inca pe a mea...m-ar tenta o Jetta sau Passat 1.8T dar iar ma uit in oglinda si-mi dau 2 palme :)

Poate peste vreo 2-3 ani...dar e greu cu alesul...tigaile mai noi sant pline de probleme...sau prea scump de adus in tara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa pun o instalatie BRC pe un seat leon 1.6 2008 102 cp. Care din instalatiile urmatoare ar fi mai ok: Sequent 24.11 sau Sequent Plug & Drive ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi se pare foarte scumpa, am gasit la 3000 ron cu rezervor toroidal de 54l P&D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba ce este inclus in pret.

Link OBD cu ECU masina, tip injectoare...

Pare a fi "usor" ieftina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am obtinut un raspuns destul de evaziv: "injectoarele sunt BRC si nu are autoadaptare ca isa 2"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare BRC ar fi ~ok ...sant bune dar daca pica sant scumpe...

Nu ar trebui sa fie ca ISA2 ar trebui sa fie ca STAG 300 Premium...cu conectare OBD la ECU masina...adicatelea top de gama...

Daca e P&D varianta "low cost" mai degraba cauti STAG ISA 2 e tot cam pe acolo ca pret...

 

PS eventual cauta (si) alt montator :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna cineva ce reprezinta harta Deflection ? Am inteles ca aceasta trebuie sa fie + - 10 %. Ce nu este reglat bine la instalatia mea de imi da aceasta harta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge bine ?

Ai probleme , da mai multe amanunte...?

"Hartile" se modifica dinamic...e o intreaga poveste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma mi-am montat o instalatie BRC Sequent 24; de la 2 cunostinte aveam confirmare ca se comporta foarte bine, iar cand am dat de un taximetrist care se apropia de 400.000 km si nu schimbase filtrele niciodata am zis ca asta-i instalatia mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu mai crezi in duhul apelor ?

Incearca aceeasi chestie si cu filtrele de aer, benzina, ulei...faci o economie substantiala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma mi-am montat o instalatie BRC Sequent 24; de la 2 cunostinte aveam confirmare ca se comporta foarte bine, iar cand am dat de un taximetrist care se apropia de 400.000 km si nu schimbase filtrele niciodata am zis ca asta-i instalatia mea :)

 

Lascarica, in sfarsit confirma cineva ce am zis eu. Si eu unul care ziceam sa schimb gazosul la 100k....acum m-am razgandit.

Noroc am ca am pastrat si originalul de stare lichida, l-am curatat si cand se infunda actualul, il bag la loc pe cel original.

Ce duh frate ? alea de fabrica ce s-au produs acum ceva ani, sunt cele mai bune.

Acum deja omu' nostru nu mai are aceasi calitate ca acum 3 ani cand am montat eu...si nici eu nu am aceasi calitate ca taximetristul de care zice.

Dar 200k tot merg.

Si sa nu vii acum cu morala ca la astea nu tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nenea cu taxiul avea instalatia cam de 3 ani, deci nu inteleg de ce ziceti ca astea noi nu mai sunt bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe topic si ai sa vezi.

Calitatea a tot scazut odata cu adancirea crizei si incercarea disperata a producatorilor de a-si creste profitul cu furnizori ieftini, cu lucratori ieftini...etc.

Trendul acesta e fara intoarcere din ce se vede. Totul se face pe reducere de costuri, pe ieftineala, ca sa poti sa vinzi, sa ramai in piata.

 

Si cum din rahat nu iese bici...

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am gpl  instalat aici in romania la AGR group parca , instalatia e tomasino sau tomasito   marca italiana . si merge brici , am butelie la fel ca roata de rezerva si este pusa exact in locul rotii , incarcarea se face pe unde ai benzina , nu e nevoie sa deschizi porbagaju sau altele.

in momentu asta cu un plin .. merg 400 -500km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!