Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Scump dom'le gazul in Moldova... Sub 3.19 nu am gasit nicaieri... fata de 2.73 in Constanta... totusi prea mare diferenta, nu cred ca pretul de achizitie difera prea mult... lacomia asta tipic romaneasca! Sent from my P5_Quad using Tapatalk 4 Beta

 

Right, cel mai scump am luat in Vatra Dornei cu 3,17 ( inclusiv reducerea de 15 bani pe atunci de la 3,32 ) dar in rest am luat cam la 3 lei in ardeal.

2,86 sambata acum in BV la luk si gazul nu a fost stralucit. Asta e datorita faptului ca e lipsa de statii, ardelenii sunt preponderent pe diesel.

In S-E tarii se gaseste azi la 2,50 - 2,80.

La scorul asta e rentabil gazul, dincolo in ardeal e mai rentabila motorina care are si pret mai mic decat la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact pe care topic sa postez ca vad ca sunt mai multe

 

vreau sa-mi montez si eu o instalatie gpl pe masina; am un prieten cu un golf 5 cu injectie directa si are instalatie BRC pe ea de care e foarte multumit

 

ce stiti de instalatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori si eu sa montez GPL Secvential pentru masina din semnatura (1.4 16v AXP).

 

Imi puteti spune cateva pareri cei care au GPL pe un motor similar si cum se comporta (consum, fiabilitate,puterea masinii) si eventual sa imi recomandati anumite instalatii GPL (sunt novice in domeniul auto).

 

Am masina de 2 ani jumate si am facut 30.000 de km (deci cam 12.000/an) . Consumul de benzina este undeva la 6% extraurban si vreo 9-10 in oras. S-ar merita GPL?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la Vernesti si pune un Landi Renzo.

Daca asteti 1-1.5 ani sa amortizezi cheltuiala e ok...si bineinteles sa mai tii masina inca vreo 2-3 ani dupa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MVASY, in Bucuresti,du-te la Andrei.intreaba orice taximetrist de el si te trimite. e nr 1 in montaj si reglaje doar ca trebuie sa faci programare cu vreo 2-3 zile inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de brc nu stie nimeni nimic?

 

din parerile a doi utilizatori de brc am ramas foarte entuziasmat de aceasta instalatie

 

unde este acest vernesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BRC e o instalatie foarte buna, dar putin mai scumpa.

Alternativa la BRC e Landi Renzo sau Tomassetto. Practic fac aceeasi treaba fiecare.

Vernesti, e la 3 km de Buzau. Cauta pe google: progaz vernesti si o sa gasesti site-ul lor si informatii pretioase acolo. Mai mult, poti suna, si tipul de acolo o sa iti dea toate informatiile care te intereseaza.

Suntem multi pe forum care am montat la Vernesti instalatiile de gpl, deci feedback-ul e favorabil lor.

Sent from my V1_Viper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o diferenta "micuta" intre BRC si "restul"...sa enumar cateva:

- injectoarele care te tin de 4-6x mai mult

- consumabilele originale BRC care merg de la 2x in sus fata de restul ca si durata de viata

- lipsa de griji minim 30.000 de km in loc de 10-15000.

- fiabilitatea vaporizatoarelor ( am trecut de 45 k fara sa umblu la el )

- de soft nu mai zic nimic...acush sare Lascarica sa-mi zica ceva :)

 

Noah...45 k fara probleme la MY 07. Schimbat doar filtru de stare lichida ( 50 ron ) si...drumuri bune colegii.

Sa traiesti dom' Laur, sa fii sanatos si sa lucrii la fel de frumos.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Langa Buzau. Intra pe www.progaz.ro si gasesti tot ce iti trebuie.Sent from my P5_Quad using Tapatalk 4 Beta

Scuze acum am vazut ca s-a scris mai sus. Am 16k, am schimbat multivalva pana acum, intra din ce in ce mai putin de la o alimentare la alta.....Sent from my P5_Quad using Tapatalk 4 Beta

In rest apa, paie si.... gaz!Sent from my P5_Quad using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Landi Renzo : 31.000 km fara nici o problema. De fapt mint, s-a schimbat pe garantie nu-stiu-ce-senzor-care-mi-dadea-avarie. De fapt a intrat in avarie de vreo 3 ori. Daca opream motorul si porneam din nou mergea fara probleme. Am fost la montator si mi-a zis ca schimba senzorul ala ca e-n garantie si oricum e ieftin. A durat 2 minute.

In rest, 2 revizii, ultima facuta acum 2 zile. Prima a costat 150 de lei a doua 90 de lei. Au facut axact aceleasi opretiuni :schimbat cele 2 filtre, verificare instalatie si rulat diagnoza.

 

Daca sunt multumit, ..sunt foarte multumit, daca e mai proasta decat BRC, Prince, Tomaseto, etc, nu stiu, dar atat timp cat sunt multumit nu ma intereseaza prea mult brandul. De fapt am o mica fobie cu brandurile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BRC-ul si cei de la Vernesti nu mai sant ce au fost ...oricum e cea mai buna varianta ca montator in zona aia...

120L , la 45k fara probleme relax...s-a vazut Landi la 120k in regim de taxi , numai cu filtre schimbate...Tomasetto la 75k si inca ruleaza numai cu filtre...

E unul de prin Bucuresti de ex cu Kia care plange ca porneste naspa...si nu are 10k...iar Vernestiul il pune sa schimbe benzina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Brasov am vazut Logan ( taxi) cu Landi si la 360.000 nu are nici o problema. Si mai subt si altii, Martaxul face taximetrie numai cu Landi pe masinile lor.

Sent from my V1_Viper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis de masini la care nu s-a umblat absolut deloc...filtre si atat...

La 300k sigur s-a umblat la vaporizator, injectoare.etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Right...

Cat despre pornire, are dreptate Laur cu benzina. Daca te referi la modificarea LTFT, tine strict de ECU benzina, deci nicio vina pentru ECU gaz.

S-a mai discutat...

 

E normal ca acum in hala mare Laur sa nu mai poata acorda atata atentie clientilor.

In 2010 cand am pus eu lucrau 3 baieti si Laur la o singura masina timp de 4-5 ore in hala veche.

Acum probabil ca nu-si mai permite luxul acesta pe care niciunul din montatori nu l-a avut vreodata.

Lucra max 2 oameni peste tot si in graba, rasoleala...etc...sa ia banu'.

 

Oamenii buni sunt putini, trebuie specializati la producator, trebuie platiti ca atare...care din montatori fac asta ?

Odata cu adancirea crizei se merge pe ieftineala si santieristi reprofilati in mesteri..............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloo... ECU benzina nu are nici o treaba atata timp cat el nu este "informat" ca se lucreaza "bi-fuel" si nu este conceput de aceasta maniera...

ECU GPL trebuie reglat in asa fel ca LTFT si STFT sa fie la fel pe GPL cat si pe benzina...

Diferenta de cifra octanica etc intre benzine este insignifianta +- 5-10% ce este in toleranta ECU benzina...

Am "vazut" masini montate si la Bucuresti si Vernesti (si nu numai) care erau in xxx cu xxx cu reglajele...

La relanti aveau diferente de 0.5ms si mai mult...acelasi caz era si la cel de care ziceam mai sus...

Omul are comp de bord...iar consumul este calculat dupa timpii de injectie...

4-5h la o masina 4 oameni montaj :)

Astia din Iasi lucreaza in 2...din care 1 face si reviziile/reparatii...1 Logan il termina in 3h iar una ca a mea in max 5-6h...vorbesc strict de montaj...

In fine, ERA singurul service mai serios...

Dar deja se fac de cacao, de la explicatiile cu injectoarele nu electrovalvele pana la gherle in reglaje si explicatii de kkt "schimba dom'le benzina"...

Omul de buna credinta a schimbat de vreo 3 ori...

 

PS: De ce dupa ce merge NUMAI pe benzina (oricare ar fi ea) masina incepe sa-si revina la normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu neintegrarea dintre ECU-ri s-a mai vorbit si nu are rost sa o mai discutam.

Cert e ca la mine in cele 5 ore s-a facut treaba buna, teste dinamice, calibrari, verificari noxe, verificari cu sonda de gaz, modificari parametrii dupa dorinta mea...etc.

Sa-mi spui mie unul care mai face asa ceva azi...

Toti sunt numai dupa profit rapid si facut cu santieristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit Tomasstto pe alibaba.com .Vad ca mai nou le fabrica in china ca Turcia si Polonia sant prea scumpe.Cine Vrea Tomasseto stab 300 plus la 200 de dolari ,China e solutia.Tomassetto sant recomandate ca au pretul de achizitie cel mai mic dintre toate instalatiile secventiale mai de doamen ajuta.BRC -ul are pretul de achizitie cel mai ridicat.Deci e clar ca montatorul iti recomada ceva la care castiga cat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E logic. La Tom merg cu margine mare.

BRC inca se face in Italia din ce stiu...dar nu mai rezista mult.

Toate merg spre unica folosinta.

O sa ajunga si BRC sa mearga max 5 ani sau 100k.

Deja ce se monteaza acum se vor strica inaintea celor montate acum 3-4 ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculatoarele STAG / Tomasetto se fabrica NUMAI in Polonia... adica minikit de fata...cablaj, senzori si ECU...

Vaporizatoarele cu care vin echipate sant Tomasetto /Italia sau AC01 (parca) ce sant in Polonia...la cerere sant X variante de vaporizatoare si injectoare...

In Ro s-au adus numai Tomasetto, si injectoare Valtek...acum au intrat la cerere si Hana...

120L din pacate nu am vazut multe BRC-uri in zona, mai ales in zona de utilizare maxima = taxi...

Dar Landi si Tomasetto am vazut foarte multe...si crede-ma duc mai mult de 100.000km sau 5ani...

Daca ai grija sa schimbi filtrele la timp si gaz bunicel duc fara sa schimbi altceva peste 100k...

Pe la 120-150 schimbare kit vaporizator ~200-250RON, Rampa injectoare ~300...si mai mergi inca 100k...

Maxim ce am vazut pe aici ~ 500k / limita e din cauza vechimii maxime obligatorii a masinii la taxi ...

Sper ca nu crezi in reclama aia cu injectoarele care tin 500k :) ...

La Landi injectoarele pica pe la 150k...vaporizatorul pe la 150-200k...dar sant si ceva mai scumpe...vreo 450-500RON setul de 4...

Cand ai sa depasesti 150k cu BRC-ul mai discutam :)

 

Ce ati vazut pe alibaba sant clone chinezesti...

Daca sant facute ca si telefoanele de bine atunci  o sa mearga masina max in 2.-5-3 pistoane si 20cai frumosi :)

De curiozitate ce cumperi in 200$ ?

Din ce am gasit la o cautare superficiala este minikitul de fata la 85$...varianta China a unui ECU GPL (nu Tomasetto)...

Daca mai pui rampa de injectoare, vaporizator, butelie, multivalva, tevi, montaj ajungi la .... ???

Parca nu v-ati luat buletinu inca de la politie :)

Parca scriau astia si de o comanda minima...si taxe vamale/ TVA ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai lasa-ne lascarica...ECU-rile sunt facute in PL, stim, dar restul bagi mana in foc tu ca nu-s aduse de pe vapor ?

Inca ar fi bine sa fie made in China si sa nu fie luate la pila pe vreo barja.

Nu laudam unele si incriminam altele dar avem feed-back de la montatori seriosi ca INO duc si peste 400k. Cu Zavoli inca nu s-a testat dar acum 15 ani faceau instalatii bune. Acum calitatea e pe ultimul plan la toate fostele branduri.

De fapt asta e discutia principala, si trendul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toata instalatia tomassetto  mai putin butelia o gasesti pe alibaba.com.poate e import polonia,ce chinezii au scutire la import?)))

apropos,multe componenete de la mercedes ,bmw,vw ,etc  sant facute in china, o fi mare branza o trompeta de instalatie gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

890 lei o gasesti in magazine online fara rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butelia e turceasca Step sau Atiker, vaporizator Tomasetto si injectoare Valtek ...care nu sant clonate...kituri de reparatii pt rampa Valtek s-a vazut...rampa cu totul nu...

Senzorii de temp, cred ca sant turcesti dar facute cu NTC...cel de presiuni e AEB parca, marcat de cei de la AC...

La fel si Landi Renzo...butelie turceasca, componente AEB, calculator italian...

Ca AEB-ul produce in China sau nu e alta poveste...

Una e sa iei chinezarie totala/clona dupa ceva, alta e sa iei de la firma X "brand name" produsa in China...ca si la astea a scazut calitatea e alta treaba...

 

Si Milano care sant 100% turcesti duc 400-500k si inca se invart...dar raritati...Longevive sant o carutza din gama veche, dar nu secventiale...si mai ales din gama scumpa gen Vialle, Prins, BRC...

Cel putin nu am vazut oferte/montaje pe la noi...

Care sant montatorii aia seriosi ? Ca sant vreo 2 de toti...Radu si Vernestiul...si nu cred ca pot afirma ca au montat BRC macar 1/3 din ce se monteaza Landi Renzo, STAG, sau Bigas...

Maurice, pe alibaba gasesti chinezarii ce "seamana" cu STAG, dar gasesti si STAG facute in Polonia si vandute din Polonia...

"Import" Polonia = import din Cluj...esti in UE coane...

China nu este in UE... platesti taxe...

Componentele pt BMW,Mertz sant facute in Germania si ca varianta low cost in China...productia in Polonia e deja low cost...nu se mai justifica mutarea productiei in China...

Ce gasesti la 890RON online ? Pune si tu un link...

Pe Logan nu ti-ai pus GPL ? Inca ?

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...Laur si Radu au ramas montatorii seriosi, asa-i, dar nu prea am mai vazut feed-back de la utilizatori, semn ca nu prea mai sunt asa multi.

Daca nu stiai majoritatea componentelor pentru Mertz sunt facute chiar la noi in multe uzine din transilvania. Tocmai de aceea se da bataie la autostrada care ne leaga Sibiul de Mako...

Pe rol la comisia europeana e un act normativ prin care daca vrei sa pui stampila made in x, e musai ca minim 45% din componente sa fie facute in x.

La cum merg lucrurile acum mertanul e facut in RO...si cu asta nu ne mandrim...caci ei folosesc forta de munca slab platita aici cu 1,5-2 euro/ora si ne aduc inapoi mertanul cu 50 de mii euro !

Daca ar pune in practica legea respectiva si cu peste 51% din componente facute in tara x din UE, ar insemna locuri de munca pentru noi, preturi ceva mai mari la productia industriala si calitate europeana.

Mai vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.gplshop.ro. e 980 nu 890 cum am scris eu .

auzi,frate moog,vad ca te stii cu instalatiile gpl.ia zi te rog:

1.stagul 300 isa 2 stie sa se autocalibreze sau e aceiasi branza ca stag 4 plus?

2.care reductor e mai bun tomassetto  alaska  sau  zavoli zeta?

3.care e mai buna dintre kme nova si stag 300 isa2?

 

mi-am gasit in germanica la pret bun stag-uri si kme .avand in vedere ca platesc netto ,adica fara tva ies in euro cam cat in dolari pe alibaba.com.nu mai e interesanta china ,ca e diferenta mica.cu vama nu va faceti griji daca aduceti din china ca e joc de glezna la posta cu vamesul care sta atarnache pe acolo si asteapta o pomana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!