Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Diferenta de cuplu exista tot timpul intre diesel si benzinare...ce treaba are GAZUL ???? Bateti campii cu gratie :)

Diferenta intre benzina si GPL nu exista cat sa observi...numai poate la o instalatie reglata de kkt...

Vrei cuplu neaparat iei diesel , daca nu benzinara...

Si mie imi pare rau uneori de cuplu dar asta este nu le poti avea pe toate...prefer lipsa injectoarelor, turbinelor, pompelor cu probleme specifice diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele diesel-uri la care faceti referire au TURBO,de aceea este aceasta diferenta.chiar si fara GPL tot e mare diferenta.mergeti cu un 1.9 sdi si apoi cu un 1.6 i sau cu un 1.9 tdi si cu un 1.8 t cu sau fara gpl si apoi faceti comparatii.cat despre adaugat cai sau cuplu la benzina aspirat e un fel de frectie,am avut facut chiar de dl Voinea la un leon 1.8 i.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aberatia de 5% nu se referea la consumul de gaz, ci la consumul masinii daca as fi alimentat cu benzina la km pe care ii parcurg pe gaz, consumul de gaz fiind undeva la 8,5% plus 0,5 l benzina la suta de km de aici reiese media de aprox 5%(pret benzina 5.7 plus gaz 3 lei, 2,85 + 25,5=28,35  impartit la 5,65-5,7 reiese un 5 sau sub depinde pretul benzinei, cu marja de eroare)

Ganditi niste chestii inainte de a spune ca sunt aberatii, doar nu inventasem eu mersul cu masina pe gpl sa zic ca consuma mai putin decat benzina.

Salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriele tata, ori nu stii ce scrii ori o intorci ca la Buzau...si te citez din nou: "Subscriu si eu la ce a zis burlaco, eu facand zilnic naveta 60 km pe dn1
cu viteze de 70-110 km/h gazul a fost in momentul de fata cea mai buna varianta avand acum un consum mediu de 5% inclusiv dupa-amiaza mers cu
clima."

Nu ai scris de benzina ci de GAZ !!!

Dar sa lasam la o parte subiectul, ne-am "lamurit"...

 

Moog: Lipsa de cuplu e amplificata pe gaz cam cu 10% fata de benzina la pornirea climei.

Dar nu asta-i baiul caci stiam de la inceput ce poate benzinarul, ci enorma diferenta de cuplu si putere la benzinare in functie de conditiile meteo.

Asta te exaspereaza. Exact vara cand ai nevoie de putere si cuplu pe 30-40 de grade benzinarul aspirat CU INJECTIE e varza...

Am scris boldat cu injectie deoarece diferenta aceasta nu am simtit-o la carburatie in asa masura ca la motorul modern supercontrolat de senzori, sonde, electronica..etc.

 

RZF: E adevarat ca nu poti scoate mare lucru din aspirate cu modificare parametrii prin tuning dar eu la stage 1 simt ca motorul trage cu clima on la fel ca inainte cu clima off. Nu se simt in schimb cai in plus la viteze peste 80 km/h dar mai optimizam la stage 1+.

Chiar nu se poate obtine mai mult cu riscul deteriorarii componentelor motorului dar se poate modifica acel mers nenorocit de slab dat de cantitatea mica de oxigen existenta in aerul cald, care iti ia vreo 10% din puterea stock a motorului vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 L: cu ceva posturi in urma, era o discutie referitoare la consumul gpl/benzina, raportat si la pret.

Atunci s-a discutat despre faptul ca la consumul de gpl/ 100 km, ar fi echivalent un consum de 5l de benzina, iar Gaby la asta se referea.

Acum, parerea mea, e ca nu e cazul si nici locul pt polemici inutile, suntem totusi pe un topic unde parerea fiecaruia conteaza, dar sa nu se transforme in flame-uri.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a stins acel martor ,o sa trec pe la montator sa se uite la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am resimtit si eu fenomenul la care faceti referire(lipsa putere vara) cand am avut 1.6i 16v BCB(in unele situatii eram nevoit sa decuplez AC-ul).insa la 1.8i AGN si acum la 2.0i AQY nu-l simt in conditiile in care diferentele de consum dintre cele trei motoare sunt insesizabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...diferenta de putere fct de temp nu am simtit...dar functie de altitudine DA :)

Cum sari de 1000m deja incepe sa se simta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Transalpina cred ca faci referire,insa pe acolo si tdi-urile trageau din greu,scoteau fum ca pe mana.eu am crezut initial ca e de la gaz dar si pe benzina tot aia era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai...si Transfagarasan...si la Straja...

Ceva pante mari am si pe aici in zona, si masina trage super ok...eeee...la altitudine deja trebuie sa mergi cu ea mult mai turata...

Am urcat solo pe Rarau-au asfaltat astia ca pe TA-...super libera strada, uscat, am facut o mica cursa pana sus...peisajul deja il vazusem cu 2 luni inainte :)

Nu s-a mai simtit cine stie ce lipsa de putere la ture inalte...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul tine de cantitatea de oxigen din aer.

Eu am plecat din Ranca dupa o noapte de furtuna groaznica in care am zis ca zburam cu tot cu cabana. A fost soare, vant si 5 grade dimineata. Motorul a tras impecabil desi pantele de sub Vf Papusa sunt o raritate in materie de unghiuri la 180 si inclinatie. Eu le consider nr 1 in RO urmate de cele de la Bicaz chei. Daca la Bicaz poti urca cu autocare mari, pe TA ba.

TF-ul impecabil de fiecare data ( peste 20 de treceri )...de aici vine concluzia ca motoarele resimt diferit conditiile de clima, asta si din cauza setarilor diferite.

Recordul in materie de lipsa de oxigen cred ca il detine in continuare dealul Feleacului din CJ dar si A2 vara cand aspiri aer la 50 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. La mine acum de cand a venit vara aud cum se deschide valva de la canistra de carbon activ si lucreaza. E normal ? In conditiile in care functioneaza pe GPL ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, tu crezi ca ECU doarme? El doar crede ca injecteaza benzina, nu stie ca in loc de benzina intra gaz in cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu doarme dar canistra de carbon activ baga vapori de benzina in admisie... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e problema? cand merge pe benzina unde ii baga? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia ghici ?

In acelasi loc ca de obicei...sonda lambda va compensa eventualul amestec mai bogat...

Las-o ca "asa face toate" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa resetez valorile din canalul 32(lambda idle self adaptation si lambda partial self adaptation) dar nu am reusit. Trebuie bagat cumva codul de login inainte? Si daca da rog pe cine stie, sa imi spuna codul de login pentru 2.0i AQY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine adaptation 00 

Nu ai nevoie de nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am facut. Adaptation 00 all channel reset-test-save. Valorile din canalul 32 au ramas aceleasi si dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe engine,fault codes,clear codes(chiar daca nu ai erori).la mine asa merg sterse stft si ltft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La STAG-ul  meu  se intampla  sa  raman imediat  dupa  pornire   fara  nici  o  indicatie  (  LED  aprins  )  la   panoul  indicator/comutator  GPL . (  caz  in care  merge  exclusiv pe  benzina )  Daca  a  apucat  sa  licare  la  pornire nu  se mai  stinge  in  mers ,  si  comuta  pe  GPL  normal .

Alimentarea ECU  GPL e  printr-o  siguranta  ( de 15/20A  nu mai  stiu  exact ) ,  o dupa  ce  o  misc  un pic   si  firele   din  zona  ,  si  repornesc   e  ok . Am  fost  la "instalator " cu  ea , a  schimbat   soclul si  siguranta ,  a  fost  OK  o  zi , dupa  care la  fel .

Repet , nu  e  vorba  de  comutarea  GPL- benzina  sau  invers ,  ci   intreg   panoul " moare "  cand  vrea  el . 

Evident  un  contact  imperfect ,  insa unde  sa-l  caut ?

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare:

Are cineva rulota si o tracteaza cu motorul 1.6 16V pe instalatie GPL?:).

Combinatia : 4 insi + bagaje + aer conditionat + trasa o rulota de vreo 900 de kg.

Mai e in stare motorul de asa ceva ?:).M-ar bate gandu sa im iau o rulota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge cu Logan de 1.6 ar trebui sa mearga si cu VW...

Diferenta ar fi timpul in care parcurgi distanta...tre sa pleci la munte cu 2 zile mai devreme :)

Avantajul e ca nu mai trebuie rezervare la pensiune :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am observat diferente de putere benzina/gaz, am un stag 4+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!