Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Si eu am avut aproximativ aceleasi probeleme dupa o scurta perioada de la instalarea Landi Renzo insa a fost schimbat senzoru la fel , pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost un lot de senzori anul trecut ce erau de kko...s-au schimbat pe garantie fara probleme...fiecare montator a primit moca o sacosa de senzori Bosch sa faca schimbarea...

Din pct asta de vedere au fost super ok importatorii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul acela de care spune Moog, pe mine m-a tinut 19000 km. atunci am ajuns sa imi fac revizia si a fost schimbat, pt ca incepuse sa faca figuri tot mai des, in sensul ca, nu mai facea trecerea pe benzina.

instalatia e Landi.

odata cu revizia, am trecut si la softul nou pt Landi. ca si noutate, fata de cel vechi, e faptul ca trece pe gaz la relanti, conditionat doar de temperatura( nu si de turatie, cum era la cel vechi), insa mi se pare ca consuma mai mult decat inainte.

inainte faceam in jur de 550 km in oras cu 50 l de gaz, acum, fac in jur de 500......e clar ca trecerea mai rapida creste consumul de gpl, dar parca mi se pare prea mult.

si o intrebare pt colegul Moog: se pot face setari la soft pt consum economic??? auzisem ca sunt mai multe setari pt soft,iar consumul e in functie de ele, economic, performance, nu stiu daca e corecta informatia mea, de aceea intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti a facut recalibrare dupa update sant ceva mici modificari posibile...

Nu ti a scazut consumul de benzina?

Nu exista setarile de care zici ...talpa mai mica sau mai mare la papuc...

Sau reglaj prost...sau foarte prost....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificari dupa update mi-a facut.reglaje in mers si pe loc.

Consumul la benzina nu stiu daca a scazut, ca nu circul pe benzina.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzima de pornire dimineata...sau cand e motorul rece...

In mod normal intre 2 reglari mergi pe benzina cateva zile...

Alfel eroarea de la primul reglaj se propaga....

La al 2 reglaj ai sa ai alta eroare de reglaj, inerenta, ce se aduna deobicei la prima...

Mi am luat o si eu cu asta cu toate ca resetasem ecu benzina si mersesem vreo 20km pe benzina....nu a fost deajuns...

Cand a scazut temp ambianta am inghitit o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No uite ca lucrurile astea nu le stiam, si nici nu mi le-a spus nimeni.

Inseamna ca, instalatia de pe masina,e plina de erori....

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The-hunter din ce oras esti ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fagaras, colegu

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit si eu astazi in service GPL in urma senzorului schimbat ieri.

Dupa ce am schimbat ieri senzorul  am observat ca imi trece muuult mai greu pe gaz fata de inainte. Azi dimineata de exemplu am mers cam 12 km, fara opriri ce-i drept (erau 11.5 grade afara) si abia atunci a trecut pe gaz. Apa era la 90 de grade de mult timp. Am incercat in acest timp manevra cu apasat ambreiaj, lasat sa ajunga la relanti si apoi eliberat ambreiaj si accelerat dar nu a vrut. A trecut pe gaz la primul semafor cand am intrat in BV si a trebuit sa opresc, fiind rosu.

Mesterul GPL-ist a zis ca a mai umblat la setari si ca acum ar trebui sa imi treaca ceva mai repede iar daca tot nu sunt multumit sa revin si sa o mai bibileasca. Din ce am remarcat eu in ~16.000 de km de cand am masina, temperatura exterioara are o influenta foarte mare in ceea ce priveste trecerea de pe benzina pe GPL, in sensul ca ma face sa cred ca instalatia GPL tine cont mai mult de temperatura exterioara decat de temperatura lichidului de racire pentru a face trecere. Altfel nu-mi explic de ce cand afara e cald trecerea se face foarte repede, iar cand e frig ( temperaturi negative spre -15 C), poate sa aiba lichidul de racire si 80 C ca tot ma rog de ea sa treaca...

Sau poate aveti voi vreo explicatie mai buna in acest sens.

 

Urmeaza sa vedem acum dupa setarile de azi cum se comporta.

Modificat de burlaco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e pozitionat vaporizatorul? Daca e in bataia vantului sau pe sub baterie se incalzeste f greu...

Am avut si eu ceva de genul asta...

Fa o poza la motor si posteaza o...sa se vada vaporizatorul rampa filtrele etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca rampa este mai expusa decat vaporizatorul aerului rece.asa am avut-o si eu si am mutat-o in spatele jojei si mai jos,mai aproape de bloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ac pe masina? Climatronic?

Vaporizatorul pare a fi pe sub motor nu vad pre bine pe tel.

Fa scandal sa l mute in fata unde e pompa secundara de aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are AC manual.

Daca vaporizatorul este echipamentul din care pleaca un furtun care merge la rampa de injectoare, inseamna ca este cel incercuit de mine in poza de mai sus, si este pozitionat undeva langa (mai mult sub) carcasa filtrului de aer.

Scuzati-mi necunostintele tehnice, dar imi puteti spune ce/cum afecteaza pozitia vaporizatorului modul de functionare al instalatiei GPL. Inteleg ca are ceva sensori de temperatura care sunt influentati de conditiile de temperatura din mediul inconjurator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acela este vaporizatorul.atat el cat si rampa au senzori.daca temp lor nu este aceeasi cu cea setata sa treaca pe gpl,nu trece.e posibil ca pozitionarea lor sa influenteze ritmul de crestere a temp apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru explicatii R Z F.

Am obsevat ca in urma ultimei vizite la service cand au modificat ceva parametri la instalatie, masina a inceput sa se comporte  asa cum vreau eu. Adica, de exemplu azi - dimineata a trecut pe GPL cam dupa 1 minut de functionare. temperatura exterioara era undeva la vreo 12 grade la soare.

Inainte de prima vizita la temperatura asta imi trecea aproape instant pe gaz, dupa prima vizita nu trecea decat daca opream, stateam la relanti si acceleram, iar acum este numai bine zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa imi trece si mie acum, in perioada asta, cam dupa 1 min, maxim 2.

Ma gandesc ca a facut setarile bine acum.

Ma uitam la pozele tale, rampa la mine este chiar sus,deasupra motorului, iar vaporizatorul sau regulatorul( cum i-o zice) e in spatele motorului, cat de cat protejat de curent in mers.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ajutorul unei interfete se modifica usor acei parametri,temp de comutare si intarzierea trecerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza senzorul de temp apa...ala da semnalul de trecere pe GPL...

Daca zici ca trece dupa 1min e bine...

La iarna s-ar putea sa-ti treaca f greu...

Eu l-am mutat sus langa pompa secundara..."ventilatorul" din fata rotund...in poza ta...

Eu l-am avut sub baterie...era de groaza...am incercat sa-l termoizolez...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La iarna nu ma deranjeaza daca trece greu pe GPL. Si iarna asta trecea destul de greu (5-8 min functie de cat de frig era), dar era ok asa. Pana deszapezeam masina si curatam geamurile se mai incalzea si apoi intr-un min-doua trecea pe GPL.

Personal, din cand in cand o trec pe benzina si rulez asa cativa km buni si de obicei mai tare putin. Nu stiu de ce fac asta, dar am niste pitici care imi spun ca e bine ca la cateva mii de km sa mai merg si cu benzina, si cum piticii au intotdeauna dreptate...ma conformez:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sa mergi la 3-4000km si pe benzina macar 10-15min forja...face bine la injectoarele de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vaporizatorul sub baterie. Sincer chiar nu am avut probleme cu trecerea pe gaz. La -5 grade trecea pe gaz cam dupa 3 Km. Acum la 8-10 grade dimineata trece cam la 1 km. T-urile care preiau antigelul sun puse pe circuitul termoflotului, circuit care se incalzeste foarte repede.

Daca tin masina mai mult in ralanti  intradevar temperatura in vaporizator scade pe la 65-70 grade dar in 10 secunde de la acceleratie se duce la 90.

La mine trecerea pe gaz se face dupa senzorul de temperatura aflat pe vaporizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum la mine trece iarna cat dau jos zapada si curat parbrizul...

Daca faci mult oras se cunoaste la consum benzina...

Era enervant ca in 2 km cat am de la servici nu apuca sa treaca...Acum trece in 1km si ceva maruntiis pe timpul iernii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, daca as avea 2 km pana la serviciu as merge iarna numai pe benzina. Dar cum am 15 dus... nu e pl. Dar si asa, este avantaj la intretinerea injectoareleor pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!