Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Eroarea pe sonda lambda "16555-SYSTEM TOO LEAN" denota un reglaj "dereglat" ca sa ma exprim cu perdeluta...

La fel ca si pornirile de kkt numai dimineata (pe benzina...da, are legatura) uneori si pornirile pe canicula...

 

Am scris ceva mai mare sa sara in ochi la orice posesor de masina cu GPL... 99% din cazuri e valabil...e axioma :)

La masinile cu sonda UEGO (mai pe inteles cu 5 fire) e ceva mai greu de reglat decit la cele uzuale gen Logan...cele din urma suporta cam orice aberatie din partea montatorului...

Eu zic sa te uiti cit mai curand daca ai vreun fir ce se leaga la sonda...ar trebuisa "coboare" un fir catre cutia de conexiuni ce se afla sub scaun pasager...

In mod normal la BRC nu o leaga...la Tomasetto o leaga fraierii ca asa au auzit de la 2 vecini...

Numai cele cu conectare pe OBD o parte iau in calcul si semnal sonda, si caz special ISA2 de la Tomasetto... in rest e numai pt a vedea semnalul sondei la reglaj manual...care oricum 90% nu se face...

Daca e legata prost la cele cu 5 fire /sonda UEGO/sonda wideband, baga sonda in sedinta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pe honda fan

. Am luat pe USB 55 ron. Pe serial e 50 ron

http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?15802-Interfata-diagnoza-GPL-pt-BRC

Dar pentru autocalibrare mai trebuie un senzor MAP care in Romania e 280 ron air pe ebay e 90 $.

Eu l-am comandat si p-asta.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie daca vreti sa faceti reglaje...

Daca v a mers aiurea masina si va apucati de reglaje imediat, rezultatul va fi la fel sau mai prost...

Inainte de orice reglaj major, gen autocalibrare , reglaj in mers etc mergeti NUMAI pe benzina macar 50 -100km sau cit e nevoie pana cand masina va merge super ok.

ECU benzina e mica problema...

Mai ales daca nu pre stiti ce faceti...

E de preferat sa aveti si interfata masinii pt reglaj in mers...avem noroc mare ca exista si e usor de folosit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update...

Omologarea RAR se face in 48h de la montaj...trebuie sa ai programare...

Apropo de politie etc...talon... Trebuie sa faci dovada ca e omologata...

Ori civ in original ori copie legalizata ori talon modificat...

Ca si la folie, si alte modificari  constructive aduse masinii...

Tre sa demonstrezi ca sant omologate.

Interesant...in ultima vreme astia de la RAR au inceput sa faca filtre mai multe.

E bine pe de o parte iar noi cei cu masini mai noi suntem scosi din lista lor caci stiu ca pierd timpul degeaba.

O sa iau CI original cu mine la drum lung, in oras nu e nevoie.

Si parbrizul tre sa-l schimb ca e dus si crapaturile se-ntind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o instalate Tomasetto stag 4 . Cand masina imi trece pe gaz se aude un "tacanit metalic " in fata, cand o decuplez nu se mai aude.Acum mi s-a aprins si martorul in bord de check engine. Am curatat azi clapeta de acceleratie si egr , am pus piesele pe masina la loc , am conectat mufa la baterie si becul e inca aprins.

E vreo setare legata de instalatia GPL?

In 15000 de km de cand am instalatia nu mi s-a aprins vreodata martorul de check engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tacanitul e de la electrovalva.in acesti 15 mii km ai schimbat filtrele la gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am facut revizia la 13500 km.

Electrovalva de la instalatia de gaz?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un tacanit puternic care e numai la trecere atunci e electrovalva...

Daca e tot timpul dupa trecere sant injectoarele...

Daca a facut asta de la inceput, e ok...

Daca face de putin timp ai o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.sa postezi eroarea.se mai intampla ca dupa schimbarea filtrelor sa se modifice valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia e in perioada de garantie.

Imi acopera garantia injectoarele?

Ce inseamna ca am o problema daca face de putin timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie daca vreti sa faceti reglaje...

Daca v a mers aiurea masina si va apucati de reglaje imediat, rezultatul va fi la fel sau mai prost...

Inainte de orice reglaj major, gen autocalibrare , reglaj in mers etc mergeti NUMAI pe benzina macar 50 -100km sau cit e nevoie pana cand masina va merge super ok.

ECU benzina e mica problema...

Mai ales daca nu pre stiti ce faceti...

E de preferat sa aveti si interfata masinii pt reglaj in mers...avem noroc mare ca exista si e usor de folosit...

 

La mine merge perfect. Am avut la inceput eroare "amestec bogat, intermitent" dar am rezolvat umbland la ajustari fine harta si reducand cu cateva procente timpul de injectie. Pana sa fac corectia lambda (citita pe vagcom) lucra pe benzina intre -2%+1% dar mai mult pe 0, iar cand comutam pe gaz se muta pe la -14  -16%.

Am redus cu cateva procente  timpul de injectie gaz pana  lambda arata -2 - +1% si pe gaz. Acum daca trec comutatorul de pe benzina pe gaz si invers valoarea corectiei lambda ramane aceeasi.

AM mesr de atunci 700Km si nici o eroare pe motor. In plus avea si o mica gatuiala la accelerarea brusca, care a disparut si ea la odata cu corectia.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut '' MOOG';, dami si mie id tau de mess sau un numar de telefon, te rog,vreau sa vorbesc cu tine in legatura cu skoda octavia ta de instalatia de gaz

am si eu o Skoda Octavia 1 din 2004 motor 1.6i 102 cau sau 105 cai cod motor bfq parca.sunt tot din iasi si eu.astept un raspuns sau un apel pe nr meu....0758992049.sau yakuza_te_ucide@yahoo.com

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Click pe "pana mea" si gasesti ce-ti trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da urmatoarea problema clasica : ralanti cu probleme in deprepresiune, adica imi cade ralantiul pe la 3-400 rpm cand apas ambreiajul dupa care revine la turatia normala...

 

Din teste si observatii am ajuns sa nu mai am aceasta problema daca scot si las pe liber furtunul de vacuum dintre reductor si galeria de admisie. Cand suflu spre galerie e ok aerul se duce usor, invers spre reductor foarte greu. 

 

Dati-mi idei... instalatie Brc 24.11, reductor Genius 1200 mBari

 

Poate incerca cineva sa sufle spre reductor? Intra aerul la fel de usor ca la admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e normal asa,nu trebuie sa se poata sufla  aer inspre reductor.daca scoti acel furtunas la turatii mari nu vei avea cantitatea/presiunea de gaz necesara.e posibil sa fie senzorul MAP defect sau reglaj incorect la ralanti.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wild spre galerie e normal sa poti sufla...si spre vaporizator sa nu poti...

Furtunul are rolul de a misca membrana din vaporizator, functie de depresiunea din galerie ce variaza in sarcina...

In sarcina vaporizatorul da drumul la mai mult gaz...

Problema o ai si pe benzina ? Daca da scoate furtunul din vaporizator si astupa-l si vezi daca mai ai probleme...

S-ar putea sa ai membrana sparta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e si pe benzina dar parca nu asa de puternica... Am scos furtunul de la vaporizator si asa am mers vreo 3 km si imediat problema pe gaz a disparut, pe benzina nu am incercat inca cu furtunul scos.

 

Doar am scos furtunul fara a-l astupa, nici spre vaporizator nici spre admisie... Cum sa fac, sa le las neastupate, are ceva daca merg asa?

Problema nu a fost inainte e a monta gpl si a aparut dupa ce am montat gpl. Nu se manifesta tot timpul insa, e numai la cald si numarul de manifestari e cam de jumatate din "depresiuni"... Initial am dar vina pe admisie murdara, IAC, EGR, dar nu e de la astea...

 

Moog membrana sparta implica si altceva?

 

 

@R Z F senzorul MAP folosit de intalatie este cel OEM al masinii... Reglajul ralanti l-am tot refacut.

Modificat de Wild Car
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trage aer fals in galerie...Nu ai debitmetru dupa filtrul de aer?

Ai refacut reglajul...inainte de asta cit ai mers pe benzina ?

Membrana sparta ar trebui sa-ti porneasca naspa dimineata...

Dar la tine banui un reglaj aiurea...

Sau vaporizator murdar...citi km ai cu instalatia? Ai pus gaz naspa de pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu sa ajung la Vernesti si sa montez o instalatie Brc 24.11 , merge super masina, am facut cam 150km si sau stins deja 2 leduri, e normal asa ceva sau dupa mai multe plinuri se va regla?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledurile sant pur informative...

Fa un plin 2, si urmareste nr de km si ledurile stinse...sa-ti faci o idee...

Cel mai ok e sa resetezi trip2 cand faci plinul si te iei dupa el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la alte instalatii ledurile sunt informative,cum spune Moog.

eu fac cu unul verde in oras,cam 85 km( + - )iar cu cel rosu vreo 200 si ceva.

afara,la mers civilizat,creste autonomia la fiecare cu cativa km.

dar de obicei,resetez bordul cand fac plinul,si asa imi fac o idee cam cati km mai am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BRC, daca ai interfata ledurile se pot regla sa se aprinda cum iti doresti. La mine am reglat in felul urmator:

0-5 litri palpaie primul led verde

5-10 litri sta aprins primul led verde

10-20 litri primele 2 leduri aprinse

20-27 litri primele 3 leduri aprinse

27-35 4 leduri

peste 35 palpaie toate ledurile

 

Pentru a face asta am capturat cu ajutorul programului valorile in milivolti trimise de senzorul de nivel astfel:

cu rez gol am 19 mv

am alimentat 5 litri am facut captura......apoi inca 5 litri....si tot asa. pana la extraplin inde am avut 1063mv. Programul pemite setarea valorii tensiunilor dare de senzor la care se aprind ledurile

In cazul asta ledurile indica destul de bine.

Dezavantajul este ca o sa-i stresezi pe cei din pecofacand drumuri pe acolo.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-mi dadeai PM iti trimiteam eu valorile corecte la care am muncit ceva...

Oricum nu are precizie mare din cauza sistemului magnetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc oricum, dar valorile difera de la senzor la senzor si de la butelie la butelie.Chiar daca mi le dadea-i nu ma ajutau prea mult.

Am vazut ca este comunicare magnetica, insa se misca destul de bine senzorul. Poate ca odata cu trecerea timpului nu se va mai misca la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Detin un Hyunday Accent 1,3 an 2005 facut in Coreea si as dori sa instalez un sistem GPL.Care ar fi modelul ce se preteaza(raport calitate pret) cel mai bine acestui tip auto  si daca se poate o recomandare a unei firme bune pt montaj in Bucuresti?Multumesc anticipat celor care isi vor gasi timpul necesar acordarii unui sfat.

Modificat de Zen63
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!