Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

ciudat..Domnule moog scrie destul de clar si prima data :icon_thumleft:



nu stiu la cine e problema :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 cu gpl ...o instalatie segventiala de generetie 2013 cu injectoare speciale ,,hana coreea,,nu se simte nici o diferenta intre benzina si gaz....asa ca recomand cu incredere maxima...nu afecteaza cu nimic motorul ,din contra..asa ca cei ce nu cunosc sa nu mai comenteze....pretul cu injectoare ,,hana coreea,,m-a costat 2800 ron (altfel 2400) pusa in locul rotii de rezerva ..nu pierzi din spatiul portbagajului...locatia  ...soseaua chitilei ..''super gaz'' bucuresti

 

ca idee Tomasetto e depasita fata de AGC compact ....si ZENIT PRO e pentru motoare mai puternice peste 200kw

pentru ''nemet_tt'' recomand AGC COMPACT cu injectoare HANA , consumul o sa fie undeva foarte aproape de benzina   bafta

recomand instalarea de GPL ...AM PE GOLF 4 ,,instalatia AGC COMPACT cu injectoare HANA COREEA  super tare consum aproate ca benzina si nu simti diferente cind ,,bagi piciorul,,

 

Hai sa facem o "analiza" pe text :)

Instalatia seCventiala de ultima generAtie 2011 Compact si Zenit pro 2012 vad ca o recomanzi cu incredere maxima...

Bazat pe ce? Pe citeva luni vechime in utilizare?

Unde ai citit tu aberatiile apropo de motoarele puternice etc ?

Pe site-ul producatorului sigur nu...

 

Consumul foarte aproape de benzina banui ca tot de la producator il stii ? Dupa cite stiu nici un producator nu se lauda cu un consum sub 15% mai mare decit cel pe benzina...realitatea e ~20% ...

 

Si inca o nedumerire...zici ca esti de la Intorsura Buzaului... ai tras o fuga in capitala si ti-ai pus GPL ?

 

Daca tot faceti reclama, macar rugati femeia de servici sa posteze in locul vostru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene,nu stiu ce se intampla dar cred ca pierzi,,teren'' 

1..nu am comparat AGC COMPACT cu ZENIT PRO...am spus ca instalatia care tu ii faci atata reclama anume Tomasetto joaca la ,,pitici''pe langa AGC :icon_thumleft:

2..AGC COMPACT undeva la 115-120 kw e suficient pentru golf 4,5,6 etc

3..imi sustin teoria cu consumul testat de mine undeva la 0,700l/100km

4..pentru nedumerirea ta nu sunt din intorsura Buzaului ...asa ma bagat site-ul

5..nu stiu unde ai citit tu de,,cateva luni vechime :10[1]:

6..nu te-am depasit pe tine in ,,a face reclama ''

7..inca mai caut femeie de servici....inca nu s-au ridicat la standerdele cerute..

                 ..sa ai o zi buna.. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pe ce te bazezi in afirmatia ta? Pe experienta de user de max 1an de zile...

2. Puterea motorului nu are nici o treaba cu instalatia GPL in speta cu calculatorul...poti pune Compact si pe 300CP si pe 50CP...se monteaza vaporizatorul si injectoarele specifice puterii...bineinteles la motoare in 4 cilindri...ca nu stie mai multe ...

3. daca tu ai reusit sa consumi 0.7l/100km esti tare...

4. Unde te-a bagat site-ul ? :))

5. AGC este recent omologata la noi mai ales cu noile injectoare...de asta nu ai cum sa ai experienta de 2-3-10ani ...

6. Alin/Giani am fost destul de clar ceva mai sus, nu fac reclama la o instalatie anume...ce interes as avea sa fac asta atata timp cit nu sint montator, vanzator, distribuitor etc? Pt mine e indiferent ca fac diagnoza la Tomasetto, Landi, BRC, Milano, Tartarini, KME etc... iar asta o fac din hobby nu din necesitate...

 

Iti recomand mai intai sa te documentezi macar in zona instalatiei ce o montezi sa poti sustine afirmatiile tale...

Ca si Alin ce inca nu a postat diferenta dintre injector si electrovalva :)

 

As recomanda BRC, Landi Renzo, Prins daca ar fi alta calitatea GPL-ului in Romania si mai ales a montatorilor care habar nu au ce monteaza si mai ales cum...majoritatea au trecut de la instalatiile pe carburatie la secventiale si habar nu au cum se scrie corect, nu poti sa le ceri sa le si monteze corespunzator ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,700l/100km...PESTE CONSUMUL DE  BENZINA ..EVIDENT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai lasa-ne !

Sau mai pune ceva in plus....ori vrei sa ne inveti tu pe noi ce si cum ?

 

Lascarica: E din Autoturism 4/1992 :)

Pe vremea cand citeam si foloseam ruseasca adusa de la moldoveni, altii se jucau la nisip...

Desigur nu e vb de tine dar cand vad ca unii manipuleaza si scriu imbecilitati, nu pot sa nu reactionez.

Ma nevrozez nu alta...cand ma gandesc la cei 10 l/100 haliti iarna in loc de 6 acum vreo 2 ani pe secventiala de-mi venea sa-i dau la mester cu ea-n cap...

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia 20 000 km. asa erau filtrele.cel de faza gazoasa schimbat pt prima data,de acum il voi schimba din 10 000 in 10 000 km.

post-8085-0-17092200-1363337772_thumb.jp

post-8085-0-32350800-1363337779_thumb.jp

post-8085-0-13875300-1363337794_thumb.jp

post-8085-0-82000000-1363337802_thumb.jp

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog - revin cu rugamintea pentru recomandare la Golf4 si motor 1.4 16V cod BCA - am verificat si sonda lambda e pe 5 fire iar motorul a fost folosit si pe Golf5 intre 2003-2006.

Problema este ca montatorii vor sa vanda un anume model dar poate nu este cel mai indicat pentru motorul asta...

 

Deci: ce alternative de modele (eficiente ca pret/performanta/fiabilitate la climatul local) si la ce preturi aproximative am (rezervor toroidal) ?

1. STAG -  Stag 4 plus (AGR recomanda asta la Golf5 la 2900 RON) sau 300-4 Premium (recomandat pe site ac.pl - dar nu gasesc nicaieri preturi si nu stiu cine monteaza asta si leaga la OBD in Bucuresti)

 

2. BRC Sequent 24.11 sau 24.MY07?

 

3. AGC - Compact sau ZenitPro? Compact - nu inteleg de ce spune "Unitatea lucreaza in tandem cu calculatorul autovehiculului dumneavoastra " - se leaga la OBD??? Zenit Pro - vad ca se leaga la OBD - dar e legat direct pe magistrala sau la mufa de diagnoza din habitaclu? Si evident nu gasesc pret pentru ZenitPro...

 

4. Landi Renzo - ce model? Omegas-plus (cat o costa si asta??? cine il leaga la OBD???) sau LCS-LC01 - cu nu stiu ce regulator - si vad ca interfata "OBD emulator" este in pachet dar montatorii il folosesc/il conecteaza? Codul kitului ar fi 60472300P <75kW

Iar sistemul LSI-10 nu il gasesc la producator, e piratat?

 

5. vestitul Prins VSI cat costa???

 

Multumesc

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.  STAG exista si ISA2 intermediar intre cele 2 variante...si e ~2900-3000... trebuie legata numai sonda lambda ...cu atentie conform manual...gasesti pe site-ul lor cum se face...

http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/en/ENG-UEGO_connection.pdf

http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/ver_2_8_7/ver_2_8_7EN.pdf

 

Mai este Q-BOX, model aparut anul trecut, ceva gen ISA2 dar cu autodiagnoza si alte cucuri, dar astia de pe la noi le mai trebuie 2 ani sa traduca manualul si inca vre 2 sa inteleaga ce scrie acolo...

 

2.   24.11 cica e model mai nou si cu injectoare mai bune...cea mai buna e P&D cu OBD echivalenta lui 300 Premium...

3.  Compact e mai jos de STAG 4Plus... Zenit Pro ... m-as mira sa se streseze cineva sa-l monteze si regleze bine...

Calculatoarele GPL sant de tipul master/slave" cu ECU benzina...adica ala de benzina face toata treaba si cel de GPL numai executa...adica ia de bun timpii de injectie (corectati fct de sonda , temperatura, incarcare, turatie etcccc)...cele premium legate la OBD mai culege si 2 parametri importanti LTFT si STFT...

Se leaga in spatele mufei de diagnoza...3-4 fire depinde de model...

 

Pt. pret suna la montatori... Compact chior e ~2400, Zenit ~2900-3000...Zenit Pro nu stiu...banui ca se duce pe la 3500...

4.LR LSI-10 monteaza astia pe aici...e similar cu STAG 4 Plus... pret ~2600...

A mai aparut recent EVO ONE ...nu stiu inca cu ce se maninca... OBD emulator e alta treaba...emuleaza injectoarele...asta o are orice instalatie secventiala ce se respecta cit de cit... OBD  adapter, OBD conection astia sant termenii cautati de tine :)

Asta e ca la orice oferta auto cretina,  echipare xxx : "2 oglinzi stanga dreapta, una centrala, schimbator de viteze, presuri, centuri in 3 puncte, volan cu 4 spite etc ..." ...PM parca nu era clar ca in sec 21 orice masina are volan, centuri, presuri...

UPS ...este una fara presuri, Loganul chel :)

Pe site-ul producatorului nu ai sa gasesti prea multe detalii...si nici prea multe updaturi la site...de EVO ONE nu se spune nimic...

5. Prins cred ca se duce spre 1000-1500...

 

Cu placere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am trecut si eu la combustibil alternativ, GPL. Instalatia montata este un BRC sequent 24 MY07, vaporizator MB Genius 1500, Rampa BRC, Butelie toroidala 50 litri, cred(au intrat 43 litri).

Din primele impresii pot spune ca este o pierdere mica de putere fata de benzina, in rest nu este diferenta de functionare.

Diferenta a fost la peco unde am facut plinul cu 130 RON.

Urmeaza sa achizitionez o interfata BRC, si sa ajustez parametrii cu rabdare.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A dat dumnezeu de am citit tot topicul....ce am inteles....sunt destul de multe probleme la instalatiile pe GPLsi nu prea stiu ce sa fac sa trec si eu la el sau nu?

 

* colegu Moog din ce am vazut aici, inteleg ca Tomasetto / calitate / pret / gazul de la noi si intretinere ar fi ce-a mai ok.

* in Ploiesti baietii de la TCA mi-au recomandat tot Tomasetto, ziceau ei ca doar asta monteaza de ce? nu stiu sunt multe motive...cred

* pretul ar fi 2.400 ron / 2 ani garantie cu butelie toroidala

---- acum te intreb ce model ar fi, cumva STAG 200? si daca da, pentru golful meu (semnatura) ar fi potrivit, sau sa merg mai sus la 300?

** am trimis si mail baietilor de la Vernesti si astept raspuns sa vdm ce recomanda ei.

 

mersi, o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce instalatie este mai buna dintre cele STAG: 200, 300 plus , 300 premium, stag 400..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele enumerate stag 400DPI este pentru motoarele cu injectie directa de benzina(DPI nu este cazul tau), iar dintre celelalte 300 premium e cel mai bun.

 

@ 2mad4 Cu cat mai sus cu atat mai bine. Eu zic sa mergi pe Stag 300 isa2 sau Stag4 plus (care este intre stag 200 si 300). Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut stie cineva sigur daca instalatia gpl trebuie trecuta si in talon...sau doar in cartea masinii...??? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele enumerate stag 400DPI este pentru motoarele cu injectie directa de benzina(DPI nu este cazul tau), iar dintre celelalte 300 premium e cel mai bun.

 

@ 2mad4 Cu cat mai sus cu atat mai bine. Eu zic sa mergi pe Stag 300 isa2 sau Stag4 plus (care este intre stag 200 si 300).

 

mersi

 

*are cineva vro ideea cat costa fara montaj o astfel de instalatie, ex. Tomasetto STAG 200?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce scrie pe situl RAR trebuie trecuta si in talon. Acum daca umbli cu CI dupa tine si te opreste un politist.... e dupa cat de bine dispus e. Dar daca vrea iti poate retine talonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad4 - STAG 300 nu mai exista oficial, a fost inlocuit de ISA2...se poate face upgrade de firmware de la 300 la ISA2...daca inca mai gasesti e super ok...

Ti-as recomanda minim STAG 4 Plus.

Andrei vezi mai sus, e valabil si pt tine...

Giani, se trece la RAR in CI, daca vrei si in talon e la latitudinea ta...eu am o copie a CI in masina ...

Citisem pe undeva ca s-a dus cineva sa o treaca in talon si dupa ce a stat la coada i-a dat cu flit de la ghiseu :) ...i-a zis la fel CI sau copie in masina sa poti demonstra ca e montata si omologata legal...mai ales daca ai trecut in talon " alte obs in CI" deja nu au ce comenta...

 

Teoretic si la ITP ar trebui sa verifice legalitatea actelor...daca sant complete etc...

Stiu ca tampitii de la RAR cand au omologat-o au trecut aiurea o serie pe CI...la ITP au verificat tot si m-au trimis la RAR sa faca aia  corectura de rigoare....

 

Instalatia fara montaj ajunge destul de mult ~1700 ...dar important e montajul si mai ales actele pt omologare...amandoua sant chestii f importante si te-as sfatui sa nu incerci :)

Montajul e relativ simplu DACA stii ce sa faci...si mai ales ce motor ai...la unele se monteaza mai usor la altele mai aiurea...

Fara acte de la montator nu ai ce cauta la RAR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si fara multivalva butelie...

Astea toate mai fac cel putin vreo 700...cum am zis ~17-1800 STAG 200...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms  samx.. asa am inteles si eu de la cineva care a omologat de curand pe un logan ca asa e acum.....dar am prieteni care au de 4 ani GPL pe masina si nu au trecut in talon doar in carte!!



pai bun moog....si pana la urma e OBLIGATORIU sa trec in talon sau nu ??? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms  samx.. asa am inteles si eu de la cineva care a omologat de curand pe un logan ca asa e acum.....dar am prieteni care au de 4 ani GPL pe masina si nu au trecut in talon doar in carte!!

pai bun moog....si pana la urma e OBLIGATORIU sa trec in talon sau nu ??? ms

 

Doar CI.

Cine pana mea a scos tampenia cu talon ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti am si eu o nelamurire, am instalatie gpl inca nu am facut omologarea, mai exact trecerea in talon ca ea este deja omolagata de rar, aveti idee exista un termen limita pt omolagare,pentru ca nu am gasit nimic concret nici pe internet nici pe site rar , nimic.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actele necesare:
1- La RAR
-programare in primul rand(se poate face si online la 'www.rarom.ro')
-CIV(carte identitate vehicol)
-Taxe examinare si trecere in CIV a instalatiei-134lei
-actele instalatiei(certificatul de conformitate)al instalatiei


2-La politie(preschimbare talon)

-documentele facute la un centru de acte auto(17lei)

-copie/original asigurare RCA
-copie/original CI(carte de identitate)
-copie/original talon vechi sa se vada ITP-ul
-CIV(acum e trecuta si instalatia de GPL in Cartea masiniI)
-taxa talon(BCR)-37lei
-copie/original factura instalatie gpl

 

Cum ziceam au fost si citiva care zic ca au fost trimisi la pascut de la politie cand au zis ce vor...

Asta e ce am gasit postat de unul ce a facut omologarea acum 2 ani...

Cum ziceam daca in talon e trecut "Mentiuni in CIV" umbli cu CIV-ul dupa tine (copie) ...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!