Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Dupa cite stiu AGC-ul e pe piata de ceva vreme...

 

Din categoria "Santem prosti dar ne prefacem" :

 

"singura instalatie gpl de pe piata din Romania care are in componenta standard injectoare GPL si nu electrovalve GPL ; avantajele utilizarii injectoarelor HANA 2000 consta in zgomot redus in functionare, o excelenta rezistenta la vibratii si temperaturi, o viteza de raspuns mult mai rapida comparabila cu injectoarele de benzina, consumul de combustibil mai redus cu 15 %, performantele autorurismului fiind nealterate la functionarea pe GPL.

 

"Unitatea de electro-injectoare este un dispozitiv electromecanic controlat direct de dispozitivul electronic de comanda..."

 

Injectoare/electrovalve...noi va dam pere nu fructe...

reduce consumul cu 15%...hai las-o...cum reuseste? Altii se chinuie rau pt 5% reducere si astia au spart normele...

Magic-Jet-urile reduc cu 20% consumul...ma contrazice cineva (cu probe) ?

Pacat de HANA ca cica ar fi injectoare bune...ma batea gandul sa le testez...

 

Inca una:

"Functie Power-Max pentru a obtine cele mai bune rezultate de la motorul autoturismului dvs;"

 

Cand citesti zici ca au descoperit oul, gaina si incubatorul...

 

Ce gasim pe site-ul producatorului :

"The option "Max Power" - switching from gas to petrol after exceeding a set rotary speed of the engine and an automatic return to gas power after drop of rotation."

 

Adica in traducere libera la o anumita turatie presetata gen 5000rpm sare pe benzina cu revenire automata la scaderea turatiei sub limita...optiunea asta o are aproape orice instalatie antica...

A aparut din necesitate...latenta injectoare GPL ...problema apare la turatii mari in regimuri de incarcare mare cu timpi mari de injectie...

 

M-am plictist de scris...

Banc ajutator: Intrati pe site-urile poloneze de profil si cautati instalatia sau componentele ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, pt lamurirea mea si pt cei ce nu sunt priceputi in ale gpl-ului.

 

Stag 300 Premium are avantajul autoadaptarii si in cazul acestui controller sa inteleg ca nu mai este necesara efectuarea nicunei corectii?

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are autoadaptare si chiar mai mult :

"Smart Autocorrecting System - SAS SAS – Smart Autocorrecting System constantly monitors short and long term STFT and LTFT corrections. STAG-300 Premium easily communicates with all OBD II and EOBD auto systems (not only CAN) by the STAG-OBD ADAPTER which aside from standard parameters enables the read out of your vehicle’s ECU corrections."

 

Adicatelea pe romaneste citeste de pe interfata de diagnoza parametrii legati de amestec corect calculati de ECU benzina si ii foloseste...

DAR este o conditie pt a folosi ISA2 sau Premium...montatorul sa fie istet sa stie cu ce se maninca asta...sa stie CUM se leaga sonda lambda sa nu ti-o strice etc...VAG-urile euro4 majoritatea au sonda UEGO cu 5-6 fire, nu 4 cum sint uzualele...

Mai multe despre Premium iti pot spune saptamina viitoare cand am sa schimb ECU GPL si mai bag vreo 2 fire si un adaptor in schema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vorbesti ?

Eu am EURO 4 si sonda cu 4 fire.

De fapt doar un singur fir merge cu feed-back la ECU.

2 sunt pt incalzirea ei.

Si cine crezi ca-i leaga sonda prin ECU GAZ ?

Ce dreq mah lascarica.......traim in RO

In cel mai bun caz doar preia info pe galben si basta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis majoritatea...nu toate...

ISA2 si Premium foloseste semnalul...

In plus la Premium trebuie sa te legi si la OBD... deja misiune imposibila pt multi montatori....

Am vazut destule legate...crezi ca daca ii intrebi ce rol are firul ala si la ce foloseste vor sti sa raspunda ??

Azi am schimbat ECU GPL...dar deabia saptamina viitoare leg si OBD adapter...sa se mai incalzeasca putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta in viata de zi cu zi pt un motor cu 16v se simte?

Pt ca, tind sa cred ca avantajul managementului istet al unui ecu Premium se va simti la un motor mult mai complex, cu mult mai multi senzori, cu turbo smdp.

Pe scurt sunt simtibile la buzunar avantajele astfel incat sa se amortizeze o diferenta intre un ecu premium si unul isa 2 sau +?

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de montator/reglaj  de cat de intreaga e masina , daca ai sonda lambda uego sau simpla,  si multe altele...

Depinde si de noroc... Daca nimereste reglajul si ECU benzina nu e sensibil la variatii amestec atunci merge si STAG200.

Daca e vorba de AZD cred ca poti merge pe STAG 4 daca esti in criza...daca nu e ok un ISA2...

Atentie ai sonda cu 5 fire nu 4...sa nu-ti prinda sonda aiurea ca ti-o f...e  ...si dupa aia o sa dea din colt in colt...

Si dupa cite stiu e destul de scumpa la tipul asta de motor...

Sa caste ochii si sa citeasca anexa despre sonda UEGO...

Asta pt ISA2, la STAG 4 nu trebuie legata...nu tine cont de ea...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, te rog, si la un motor de 1.4 16V tip BCA ce ar merge mai bine?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la sonda lambda, daca are 4 fire si esti in criza de bani merge si STAG 200...

Daca e cu 5 fire vezi mai sus...

E vorba de sensibilitatea sondei si al ECU la variatie amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De instalatiile Zenit ce  stiti ?

Eu am in stalatie AG Compact instalata la firma din link`ul tau.

Mi se pare un ECU destul de destept doar ca nu este prea cunoscut la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul moog cred ca este sponsorizat de o firma anume  daca face atat de multa reclama unui produs modest fara prea mari performante si daca compara o electrovalva cu un injector si un calculator fara obd  cu unul cu obd .



Domnul moog are si Dacia Logan si nu stiu ce alte masini si pe ce forumuri face reclama la aceasta instalatie cu electrovalve de 3 ohm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS. autoadaptarea la ZENIT PRO OBD nu are nici o treaba cu sonda lambda ci doar cu mufa obd , este standard . Vezi ce masini sunt montate cu ZENIT PRO in galeria foto si mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ca m-ai prins...fac reclama la Tomasetto :))

AGC-ul nu e raspandit cine stie ce nici in Polonia...acolo conduce detasat STAG-ul, urmat de LPGTECH si KME, tot firme poloneze si BRC, Landi undeva mai la coada vanzarilor...

Zenitul il poti compara ca pret (performante) cu STAG 300 Premium...

 

Daca tot ai aparut si reprezinti AGC-ul lumineaza-ne...

Apropo care e diferenta intre injectoarele HANA si electrovalve (Valtek) ? :)

 

Eu am facut o recomandare dpdv al fiabilitatii, raspindirii, service-ului, reglajelor etc...

Esti la Timisoara si iti pica un injector treci pe benzina...sa nu mai zic de diagnoza etc...

Cu STAG si in Germania gasesti tot ce vrei ca piesa de schimb/diagnoza etc... se vinde sub FEMITEC STAG...

Montatori natarai gasesti pe toate gardurile la noi...daca vrei sa ti-o reglezi bine singur e destul de aiurea...apropo de soft, de protectia lui, interfata etc...

Spre deosebire de Tomasetto ce are softul la liber pe site, interfata gasesti de la cea ieftina usb la una putin mai scumpa BT ...

 

Nu am zis ca am Logan ...am cont pe L..club unde mai postez deoarece la randul meu am primit ajutor...acolo am gasit in final un meserias bun de la care am primit niste raspunsuri/lamuriri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte bine ca ai facut o analiza de piata in Polonia dar din cate stiu eu nu este chiar asa cel putin cu KME si LPGTECH, adevarat ca STAG-UL detine piata in proportie de 50 % dar si LOGANUL este mai raspandit in Romania decat VW asta nu inseamna ca Loganul este mai bun ci doar ca-l repari la colt de strada .

Dar de ce sa raman fara injector la timisoara? (fiabilitate) . oare ai vazut cum arata service-urile GPL din tara Romaneasca..si ce pregatire au ?eu am vazut (raspandire), costul reviziei este la fel ca la stag .

De ce sa-mi reglez instalatia singur? Am garantie, reglajele sunt gratuite(daca necesita ).softul are cheie  tocmai pentru a proteja utilizatorul de reglaje incorecte si pentru a evita dereglarea ECU benzina.   ZENIT PRO exista in toata Europa de est si de Vest .

Pentru HANA exista un power point cu diferente dar nu stiu sa-l pun pe forum ti-l trimit pe mail dar crede-ma sunt mari diferente intre Hana , Kehin si restul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compara VW cu Honda , Toyota, Volvo ...

Eu unul mi-as fi luat Volvo in aceiasi bani...dar cheltuielile nu se termina cu achitia ei...

Service uri putine care stiu ce sa faca la asa ceva, piese la comanda etc... Si nu ma refer la revizii...

Daca tu nu ai patit-o asta nu inseamna ca nu se poate...eu mi-am luat-o de exemplu...sa ai probleme si sa le rezolvi cu interfata in prima parcare...

Si nu numai eu...

Am studiat destul zona injectoarelor, stiu despre ce e vorba...

Am avut Keihin pe masina...dupa vreo 2 plinuri prin tara cu gaz de c....t le-am curatat si le-am pasat la unul cu BRC...

Am revenit la Magicurile dinainte...

Cind o sa pice astea trec la Valtek, se pare ca sant cele mai rezistente in Romania...

Repet pt. masinile clasice aspirate nu e nici o diferenta...

Iar Hana vine numai pe Zenit...putin probabil ca multi sa opteze pt o instalatie de 3000 ron sau mai mult...

Apropo de reglaje si montatori... Am facut destule reglaje prin tara remote control ...pro bono... Asta dupa ce respectivii au albit de dus prin service uri....

Pe altii i-am invatat cum sa faca un reglaj singuri...

Eu dau un sfat prin prisma utilizatorului nu a montatorului_importatorului...

Pina la urma care e diferenta dintre un injector si o electrovalva?

Am mai auzit chestia asta la unii... :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un golf 4 1,6 16 v din 2004 cod motor BCB si as dori sa imi montez o instalatie gpl , si as vrea sa imi recomandati o instalatie de gpl si unde in Bucuresti sa ma duc sa o montez, eventual sa o cumpar de la ei si cam la ce pret este.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste macar cateva pagini si vei gasi raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, m-am decis sa merg pe Brc sequent 24.11, sper sa fie o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei noi in bransa.

post-14418-0-21490800-1363009203_thumb.j

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L: Ai scos-o din arhiva "Scanteia" ? :))

Nemet: sper ca te-ai hotarat si sa te duci la Buzau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 cu gpl ...o instalatie segventiala de generetie 2013 cu injectoare speciale ,,hana coreea,,nu se simte nici o diferenta intre benzina si gaz....asa ca recomand cu incredere maxima...nu afecteaza cu nimic motorul ,din contra..asa ca cei ce nu cunosc sa nu mai comenteze....pretul cu injectoare ,,hana coreea,,m-a costat 2800 ron (altfel 2400) pusa in locul rotii de rezerva ..nu pierzi din spatiul portbagajului...locatia  ...soseaua chitilei ..''super gaz'' bucuresti

 



ca idee Tomasetto e depasita fata de AGC compact ....si ZENIT PRO e pentru motoare mai puternice peste 200kw



pentru ''nemet_tt'' recomand AGC COMPACT cu injectoare HANA , consumul o sa fie undeva foarte aproape de benzina   bafta



recomand instalarea de GPL ...AM PE GOLF 4 ,,instalatia AGC COMPACT cu injectoare HANA COREEA  super tare consum aproate ca benzina si nu simti diferente cind ,,bagi piciorul,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde si-a montal el instalatia ...

Si Vanghele stie de Goagal, domnu' :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supergaz-gpl.ro ..soseaua chitilei bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!