Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

aha,acum am inteles.

multumesc de lamurire Moog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Sal.

  Eu am o bora 1.6,16v,AZD,spune-mi te rog de ce BRC si nu Tomasetto?

   Mersi de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

De ce nu pui problema invers...de ce Tomasetto si nu BRC ?

Instalatie ceva mai simpla

Componente mai ieftine -in caz ca se strica... e ca si cum ai compara VW cu BMW la acelasi pret (oare?) ...cit e in garantie e ~ok, dar cind incep sa pice?

Soft moca "up-to-date" pe site, interfata simpla si ieftina...

Meseriasi: mai toti stiu de Tomasetto si f putini de BRC...

 

Breaza e cam departe de Vernesti...eu unul nu m-as risca...aveati un atelier GPL la iesirea spre Predeal...pe la reprezentante...

Nu era meseriasul lui peste dar se pricepea cred sa monteze un STAG 4 de ex....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am un Golf4 1.4 din 2003 cu motor BCA - si as vrea sa ii pun gaz. Dupa cum vad montator bun este cel din Buzau - dar in caz de garantie samd. trebuie mers pana acolo si nu mai renteaza (nu am timp de atatea drumuri, trebuie sa imi iau concediu cate o zi de fiecare data). Chiar nu e vreun montator mai "ridicat" in Bucuresti?

 

Si a doua intrebare, vad ca mai toti au LandiRenzo. Sa merg tot pe LR sau a aparut intre timp ceva mai bun la concurenta?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul te as sfatui sa te documentezi...

Daca nu esti atehnic cea mai buna varianta e montaj in bucuresti si reglaj fin personal...daca e nevoie...

Un laptop se gaseste o interfata la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

 Stai putin ca nu inteleg!

 Deci tomasetto este cea mai rentabila,mai ieftina ,mai fiabila?

 Eu am pus intrebarea pentru ca undeva mai in fata cineva lauda BRC-ul in detrimentul Tomasetto-ului.

 Daca e vorba ca-i mai buna Tomasetto,nu-i problema pentru ca sunt firma de montaj in Ploiesti!

 Mai da-mi ceva detalii .

 Mersi mult!

 E un pas important si nu as vrea sa dau gres.Masina merge destul de bine,consum 6.8-7 media,si nu as vrea sa pun instalatie gpl si sa inceapa diverse probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele ar putea aparea nu neaparat din cauza brand-ului ci mai repede din cauza reglajelor.indiferent ce instalatie alegi.Moog a fost cat se poate de explicit(vezi comparatia care o facea intre un vw si un bmw).si ce daca cineva spunea de BRC,poate e subiectiv. eu am MILANO de un an jumatate,20000 km si merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si calculator si interfata Vagcom - dar presupun ca instalatia de gaz nu se leaga pe OBD la ECU - o sa caut si interfata de gaz...

Cineva care a montat in Bucuresti si e multumit de calitatea montajului macar? (furtune cu insertie, nu miroase inauntru a gaz samd.) Am vazut un Corsa cu gaz pus si rampa de injectoare era pusa pe motor libera si nu era legata de nimic... oare e bine?

 

Multumesc

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor colegi,am nevoie de pareri:

consumul afisat de BC,este cel pentru benzina sau pentru gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E dat de timpii de injectie benzina dar nu e valabil pentru gaz datorita multiplicatorului si altor reglaje automate.

Variaza si in functie de calitatea si compozitia gazului, deci e total irelevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia asta i-am explicat-o si eu unui coleg de pe forum care-si vinde masina ( bora) si nu prea ma crezut ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca musca-m lapte neavand instalatie pe gaz ( deocamdata )

Chiar daca BRC sa spunem ca ar fi cotata mai bine ca si firma, daca nu ma insel, golfurile4 variant pe gaz din fabrica au instalatie Tomasetto. Nu degeaba cred eu ca au ales cei de la vw aceasta firma in detrimentul celorlalte de pe piata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oxigen : majoritatea -99% - instalatiilor vin cu ce zici tu...furtune pt GPL etc... rampa trebuie prinsa cu elemente elastice de motor sau eventual sa stea in furtune, sa nu frece/atinga...pozitia de montare e verticala cu bobinele in sus...

Consumul dat de BC este dat de timpii de injectie calculati de ECU benzina...

Teoretic nu are treaba cu GPL... dar se poate lua ca referinta dupa ce ai facut un consum real la pompa... adica daca BC arata 8l% si real ai 9.2 GPL stii cam care e raportul in medie...el teoretic se pastreaza in aceleasi conditii...cu mici variatii de la o calitate GPL la alta, conditii de temp etc...

BRC-ul e buna ca varianta dar eu unul nu as opta pt ea in romania...vorbesc de varianta de top P&D cu injectoare ok optiune obd etc... varianta de romania e la fel de proasta(sau buna) ca restul...cu deosebirea pieselor scumpe de pe ea, senzori, filtre, kit de reparatii vaporizator etc...sa nu mai zic de soft stufos si greu de priceput de un amator etc...

VW a pus si Tomasetto parca (are alta denumire), dar si Landi (am vazut injectoare MED cu VAG pe ele...iar astea vin de obicei pe LR)

BRC-ul in Ro nu mai e cea fost acum 4-5 ani...era mai scumpa dar cu piese ok pe ea, ma refer la injectoare...dar din pacate gazul fiind prost la noi se duceau in garantie...au schimbat cu ieftineli...

Mai ramane montajul care la Vernesti era ok...dupa cite am vazut in ultima vreme au inceput sa dea rateuri si la asta...se pare ca au trecut profitul in fata calitatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e marketing curat.asa cum se alege o anumita marca de ulei pe care o recomanda si care se tot schimba,asa si cu instalatia gpl folosita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca daca voi opta pe viitor pt o instalatie pe gaz, indiferent de firma sa ma astept sa-mi pice injectoarele din cauza gazului indiferent de ce filtre voi folosi smdp?

 

Si cam care ar fi nr de km medii desigur pana cand se va intampla fenomenul?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un wv passat 1.8T benzina150kw sau 190cp multipunct injectie resoftat  si vreau sa il trec pe gpl am doua oferte de la firme specializate in instalatiile secventiale una de 2600 si alta de 3500 cand l-am intrebat pe cel din urma in ce consta diferenta mare de pret fata de concurentul  sau pe piata a spus foarte increzator ca el garanteaza ca instalatia lui merge sigur in mod turbo si daca ceealalta firma pe care o cunostea defapt reuseste acest lucru el e dispus sa imi plateasca mie diferenta de pret intre instalatii. primul lucreaza cu marini si landi cel de al doilea cu aprope toate ce sunt pe piata Intrbarea este poate exista diferenta asa de mare intre doua firme concurente( poate am sa le dau numele)sau in ce consta acceasta avand in vedere ca au garantie sunt omologate si daca diferenta este in pretul de cost a instalatiei propriuzise ce ma sfatuiti sa aleg presupunand ca cel de al doilea  mi-a dat pretul la cea mai ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ca cineva sa poata sa-ti dea un sfat nu trebuie sa stie despre ce instalatii sau tipuri de instalatii e vb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci cit de cit selectie la statiile de alimentare, pui filtre bune si le schimbi la timp, atunci ai sanse sa mergi peste 100k fara probleme de injectoare...

Ideea e ca nu merita sa iei injectoare prea bune /si scumpe din acest considerent...

Valtek-urile sau Lovato sint destul de bune , ieftine (si la intretinere) ...

Dekutzu: la masina ta merge de la STAG 4 in sus (sau mai sus /mai scumpe...ISA2, 300 Premium), Landi Renzo(nu sint mai multe variante)...astea sint pe la 2600RON.

La 3500RON deja esti intre ISA2 si 300Premium...

Iar alte instalatii pe la noi, bune, nu prea stiu...sa merite atentia...ar mai fi Prins dar deja e alta clasa de pret/calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca daca voi opta pe viitor pt o instalatie pe gaz, indiferent de firma sa ma astept sa-mi pice injectoarele din cauza gazului indiferent de ce filtre voi folosi smdp?

 

Si cam care ar fi nr de km medii desigur pana cand se va intampla fenomenul?

Ms

 

Nu. Exista o mare diferenta intre rampele cu injectoare turnate adica dintr-o bucata, si rampele adevarate care au injectoare separate cum e la mine. Posibilitatea cea mai mare este de a se strica un injector la ambele si atunci il schimbi doar pe cel cazut, nu toata prostia de unica folosinta.

E drept ca un injector INO face cat o rampa monobloc de calitate mai buna dar pana acum rare au fost cazurile in care INO sa cada sub 2-300k.

In schimb rampele monobloc chiar cu filtre bune de gen BRC OEM nu tin decat max 50-70k  ( uzual 40-50k ) apoi se duc garnituri, arcuri, nu mai respecta timpii mici de gen 2-5 ms...adica vor fi probleme de consum si altele chiar daca nu a crapat definitiv vreun injector.

Eu chiar sunt f multumit de calitatea BRC de acum 3 ani si a rezervorului TMS.

In vara face 3 ani si se apropie de 40k fara probleme si fara schimburi de piese, adica nici consumabile. Filtrele BRC OEM sunt cele mai bune si merg cam 50k garantat, desigur cu gaz de calitate buna...

Cam de un an de zile am evitat Luk si bagat doar de la statii brand.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu 2 poze...

 

Inainte de calibrare

 

post-110676-0-20864200-1360877173_thumb.

 

 

Dupa corectie cu -10%...

 

post-110676-0-56019900-1360877221_thumb.

 

Pareri, sugestii...

 

Cum vi se pare oscilatia somdei lambda?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sunt nou posesor de Golf IV benzina 1.8T motor ARZ si ma gandeam sa ii pun si o instalatie de GPL.Va rog sa imi recomandati si mie o instalatie de gaz pentru acest motor.

 

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stag 4 sau ISA2.

Eventual Landi Renzo varianta noua.... Sau cea veche daca inca nu a aparut in zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf4 1.6,16v,Motor bcb,si mi-am montat o instalatie GPL Landi Renzo de doua zile,la inceput oscila foarte tare turatia la relanti si pe benzina si pe gpl, pe benzina se stabiliza mai repede decat pe gaz.Clapeta de acceleratie a fost curatata , bujiile schimbate cu altele noi.dupa mai multe incercari de a rezolva ceva am plecat cu masina de la service cu acesta problema urmand sa ma intorc a doua zi si sa o luam de la capat cu sapaturile pentru a depista problema. Dupa ce am plecat am sunat un mecanic la care ma duceam eu mai frecvent cand aveam masina pe benzina, si omul mi-a zis sa scot mufa de la EGR si sa-i spun daca mai oscileaza turatia la  relanti , atunci cand era pe gaz de cele mai multe ori imi murea motorul.

M-am dat jos am scos mufa de la EGR si problema s-a rezolvat si pe benzina si pe GPL turatia la relanti statea neclintita ,cobora frumos de la turatie mare ,motorul merge chiar frumos. De doua zile merg cu mufa scoasa la EGR nu stiu daca e bine ?dar numai asa merge motorul bine .Dupa cate stiu eu consuma ceva mai mult fara EGR, NU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine...du-te si rezolva problema cu EGR-ul...daca tot cunosti un mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!