Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

La majoritatea instalatiilor sonda se leaga NUMAI pt vizualizare reglaj manual...instalatia GPL e "slave" iar masterul e ECU...ECU face toata treaba si GPL-ul ia de gata...inclusiv de luat in calcul sonda lambda...

Chiar si variantele mai evoluate gen BRC P&D, sau STAG Premium se leaga pe OBD, si sonde...

De abia la injectie directa se mai schimba calimera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pot sa verifuc daca e legata unde trebuie sa ma uit?

Moog fii te rog mai explicit...are importanta, caci sunt iesian am locuit la zimbru si in bularga de putin timp stau in timisoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa te uiti la sonda daca ai vreun fir lipit in plus etc...

Semnal sonda lambda nu este luata in consideratie de calculatorul GPL...numai afiseaza pe diagnoza valoarea sondei si atit...

La BRC la majoritatea montajelor ieftine nu se monteaza nici senzor MAP (depresiune galerie)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca eu am un astfel de montaj ieftin, luand in considerare ca probabil nu am nici sensor MAP de presiune pe galerie, acest senzor. Lipsa lui afecteaza cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a facut un reglaj bun de la inceput, nu ar trebui sa ai probleme...

Si Milano, STAG 200, LR tot asa merg fara sonda...zic de astea deoarece pe aici sint majoritatea...

Dar in schimb au MAP si nu merg fara din cite stiu...99%...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa va spun rezolvarea problemei colegului,care am expus-o cateva posturi mai sus,caruia nu-i mai dadea instalatia nici un semn de functionare.

un soarece binevoitor,a ros cateva fire,si cu siguranta le-o fi si intrerupt.totul s-a rezolvat prin lipirea si izolarea firelor.bine,cu costuri mari la un dealer auto care e si service Landi.

acum merge fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LTFT dupa cat timp de mers pe benzina pot considera ca s`a stabilizat?ca sa pot face o harta corecta pe gpl?

este corect ca il pot citi in blocul 32 iar valoare lui trebuie sa fie intre -10% is +10%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo doua zile sau 100 km.bloc 32 casuta a 2-a.nu uita si de STFT este lafel de important,ambele valori trebuie respectate.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hunter: spune-i prietenului sa-si parcheze masina in alta parte :)

Am mai auzit de unul care a inceput sa-si parcheze tigaia la vreo 2 blocuri distanta, dupa ce a cirpit instalatia electrica de vreo 4 ori... in ~ acelasi loc, aceleasi fire :)

Cracker : la mine ca sa-si revina de tot am mers vreo 250km ~2 saptamini :)

Mergi pe B pina masina merge super ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog multumesc

ok am sa merg un timp...vreo saptamana...

Mai am o rugaminte la voi, va rog:

nu inteleg cum as regla mai ok instalatia de GPL, cum sa procedez

-sa reglez multiplicatorul ridicand sau coborand toata harta pana cand timpul de injectie pe benzina este acelasi cand rulez pe gpl/benzina

sau

-sa fac timpul de injectie cat de cat din ridicarea hartii dupa care sa folosesc optiunea "map" si sa bag o valoare negativa pe toata turatia (aprox-10)

de fapt si de drept ce sa modifica atunci cand umblu la sectiunea "map" , am facut un printscreen din manual http://imageshack.us/photo/my-images/829/maplb.jpg/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine iei VAG_COM-ul si faci un log in mers... gr 32-1-2 si dai corectii fct de sonda/timpi si turatie eventual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa fac nimic..astazi dupa doar 15 km de mers pe benzina, dupa ce resetasem ltft si stft iarasi s`a aprins check-ul si am eroarea P0171

pur si simplu nu inteleg de ce am acest amestec sarac la ralanti...ce sa mai verific?

pe undeva intra aer fals pe admisie...si iarasi nu inteleg unde este acea valva PCV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica din nou, egr, clapeta, furtune recirculare/vacuum etc...

Eventual verifica presiunea in rampa...poate se f...tu' pompa...

Mai verifica si evacuarea daca nu scapa/e gaurita pe undeva...chiar si o chestie mica de 1-2-3cm e de rau ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr garantez ca este ok

clapeta asemeni

evacuarea nu are cum sa fie gaurita, am analizat`o atent

ceea ce vreau eu sa aflu este cum se numesc si la ce folosesc aceste "valve" (vezi poza) http://imageshack.us/photo/my-images/818/20130131240.jpg/

ma gandesc ca din cauza defectarii uneia dintre ele intra prea mult aer dupa clapeta de acceleratie, direct in admisie!

daca este blocata acea valva PCV pe care o caut de atata timp si nu stiu unde e plasata?e posibil?

nu cumva este asta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Ca sa stie toata lumea, eu sunt colegul cu soarecele binevoitor :D si cum bine a spus colegul "Hunter" am rezolvat problema, dar cam scump.

Referitor la noul update de soft pentru LandiRenzo, despre care tot colegul "hunter" mentionase mai devreme, ieri am intrat in posesia lui.

Despre costurile acestui update, pentru cei care au montat la progaz, instalatia gpl, acestea sunt ZERO. Eu am "dat" o atentie mica, a fost placerea mea, insa in rest nimic.

Acum despre noul soft. Ce face? Cum "lucreaza"? Teste.... Merita?

1. Permite comutarea benzina-gpl la relanti. Mai exact a fost modificata valoarea minima de rot/min obligatorie comutarii, de la 1600 rot/min (cum este la vechiul soft) la 200 rot/min.

2. Deoarece orice motor, pornit, la relanti are o turatie mai mare de 200 rot/min, acest soft va pemite comutare automata de pe benzina la gpl, doar daca temperatura motorului este peste 40 grade. Fata de vechiul soft, nu mai este nevoie de acea acceleratie de 1600 rot/min. Ca si timp, dupa ce porneste motorul (si este cald), dureaza maxim 5-6 secunde (depinde foarte mult cat de repede citeste senzorul de temperatura, temperatura motorului). La mine, becul verde al comutatorului, clipeste de 7 ori si GATA. Daca motorul este rece, timpul este influentat de temperatura exterioara, dar nu va dura o vesnicie!

3. L-am testat pe Autostrada A2 de la Drajna la Constanta. La o viteza constanta de 140 Km/h ruland pe GPL, cand am actionat comutatorul, trecerea de la gpl la benzina, s-a facut insesizabil, cum era si pana acum. La a doua actionare a comutatorului, trecerea de la benzina la gpl, la aceeasi viteza, fara a ridica piciorul de pe acceleratie, s-a facut in 3 secunde, la fel insesizabil. O senzatie foarte placuta.

Azi dimineata, la o temperatura exterioara de -1,5 grade, am pornit motorul pe benzina, iar in timp ce stergeam geamurile de roua (cca 4 minute) deja am auzit supapa cum a facut "clant" si era pe GPL.

4. Avand in vedere ca e gratis, face obiectul garantiei, si este si util (eu unul sunt foarte incantat de el, poate altii nu vor fi), eu zic ca merita din plin.

Inca un mare plus pentru baietii de la ProGaz!

A aparut si un upgrade la instalatia LandiRenzo (injectoare noi), dar inca sunt in teste . Nu se stie pret, fiabilitate, dar vom afla curand!

PS: Sper ca m-am facut inteles, atat cat am reusit sa inteleg si eu la fata locului. Daca nu intereseaza pe nimeni, rog a se sterge!

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca erai cu vreo 3 versiuni in urma...optiunile de care zici sint de anul trecut din vara parca...

Intre timp a mai fost versiunea cu problema de pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog:aceeasi versiune cum a avut-o Florian o am eu pe masina,si e pusa instalatia din aprilie anul trecut.o sa merg sa o pun si eu pe cea noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult in spatele BRC.........

dezvolta,te rog.de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult in spatele BRC.........

dezvolta,te rog.de ce?

Sunt functii pe care BRC le are demult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa auzisem si de Tomasseto,ca aceste functii le are demult.

adica functii,chestia cu trecerea pe gpl si la relanti,ma refeream.mai sunt si altele in plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu trecerea la relanti e de pe vremea lui Burebista...setarea temperaturii sub 40 la fel... ma refer la Tomasetto...

BRC-ul a inventat si el apa calda acum vreo 2 ani parca...

La LR se putea jongla din advanced...dar putini isi bateau capul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!