Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

debitmetru nou hitachi pe cod original - o gramada de bani

clapeta curatata perfect, adaptata

egr curatat testat adaptat

sonda lambda noua NTK pe cod

despre valva de recirculare inca nu stiu nimic

am mai aflat si de o valva PCV din cauza careia intra ulei pe tubul de admisie ce duce la clapeta.la mine este ulei dar nu foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valva de recirculare =EGR.dar pe partea de aprindere s-au facut verificari?bujii,fise,bobina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat...

bujii noi NGK iridium...in rest despre fise si bobina nu stiu nimic si parca nu as da iar bani in vant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe engine,grupuri 14,15,16 si vezi daca-s ceva rateuri,atat ralanti cat si in turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai curatat clapeta si EGR-ul... ?

Mai era cineva pe aici care "a dat cu spray pe acolo"... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat clapeta si egr-ul acasa,in garaj

le`am demontat frumos, le am curatat impecabil cu wd-40....in nici un caz nu am aruncat cu spray aiurea de mantuiala

egr-ul l`am testat pe pinii 1si5 se misca frumos (nu e blocat)

clapeta am adaptat-o pe 060 a dat adaptOK

egr-ul l`am adaptat frumos a dat OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce ai curatat cu WD40...e pt ungere mai mult...

Eu stiu ca m-am chinuit putin cu Decarburol...care e special pt chestii din astea...

Tu l-ai deblocat cred , si atit...

Parca ziceai ca masina consuma mult pe benzina ?

In primul rand ca sa eliminam o parte din potentialele cauze, lasa GPL-ul in pace si mergi NUMAI pe benzina citeva zile...

Crede-ma pe cuvint ca un reglaj GPL putin aiurea iti poate da peste cap ECU si sa-ti mearga naspa (si) pe benzina...

Si ca sa aduci masina in parametri degeaba reglezi GPL-ul...

Eu am mers 100% urban aproape 1 saptamina pina si-a revenit cum trebuie...numai pe BENZINA...

Daca dupa asta iti merge bine, fara erori etc incepi sa te agiti sa reglezi GPL-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur cu WD 40 nu a facut decat sa gripeze mai mult.

Si eu am avut ceva de curatat, idem decarburol...e topic dedicat. Facut pe la 40k si e ok acum la aproape 70k.

Problema consumului mare in general e de la sondele care dau informatii gresite sau debitmetre care la fel dau informatii gresite.

Cati km are masina ? E luata de noua ?

Sunt intrebarile esentiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu este luata de noua, are 160k km cumparata din germania anul trecut

o sa mai cercetez situatia in limita timpului disponibil

am resetat setarile la default prin Adaptation 00 save si binenteles ca merge cam la fel...la ralanti totusi are un mic tremurat...se decelereaza dubios...ramane putin pe la 1500 apoi 1000 dupa care in final idle

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta deduceam si eu...sa fii sigur ca are multe sute de mii de km, dar in fine.

Incearca sa repari ce se poate. Practic ai mai cheltuit si o sa mai bagi inca o data valoarea platita pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu exageram...daca nu are probleme majore, nu o sa cheltuie multi bani...eu am spart ~1000euro cu tot cu instalatia GPL...nu bag in calcul cauciucurile, distributia, bujiile, uleiul...astea sint cheltuieli si la o masina din 2010...

La el e problema ca s-a bagat la niste chestii fara sa se documenteze foarte bine si fara experienta...

Iar nr de km pot fi reali...160-200k e ~normal sa aiba la anii aia...e motor pe benzina si destul de mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui de >300k ?

Stim noi mai bine cum fac vesticii 30k/an...

Un motor fie el si pe benzina nu are belele asa de grave la 200k.

Numai din ce spune omul a bagat inca pe atat cat a dat pe masina.

Ma rog, e invatatura si pentru altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot citeam mai sus.. de unde se regla egr în vcds? mc chiar dacă e off topic dar nu mai țin minte grupul ca citisem mai demult și am uitat :-)

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR

Ignition ON

Engine OFF

Battery voltage at least 11.5 V

[select]

[01 - Engine]

[Meas. Blocks - 08]

Select Group 074.

[Go!]

MVB 074.1: Min Position in Volts

MVB 074.2: Max Position in Volts

MVB 074.3: Potentiometer voltage

MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)

[switch to Basic Settings]

MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)

[switch to Measuring Blocks]

[Close Controller, Go Back - 06]

120L

in nici un caz nu am bagat pe cat am dat pe ea.kilometri sunt cat se poate de reali pentru ca masina este absolut impecabila interior exterior scaune volan vopsea tot tot.asta m a si facut sa o cumpar anu trecut.are chiar si cartea service

debitbetru sonda lambda bujiile , etc pe am cumparat de pe ebay la niste preturi mult sub ceea ce gasim in vestitele noastre magazine

mai am termen sa o fac sa mearga perfect pana la primavara, dupa aceea am sa ma deplasez cu motocicleta si am scapat de passat de gpl de tot

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu Moog,ma ajuti si pe mine cu o lamurire?

problema e in halul urmator:am gpl in rezervor,am benzina in rezervor,trece pe gpl,fac cativa km prin oras,apoi opresc.pornesc dupa cateva minute,iar cand sa treaca pe gpl,incepe sa beep-uie,si atat.daca opresc motorul,scot cheia din contact,si apoi pornesc din nou,nu mai face asa,trece pe gpl fara probleme.

chestia e ca am trecut cu vreo 1000 de km peste cei 15000 cand trebuia sa fac revizia(nu am avut cum sa ajung sa o fac),sa fie din cauza asta?nu am nici unde sa merg sa-i fac o scanare.

daca poti sa imi dai ceva explicatii,doar pe cele spuse de mine,probabile cauze.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce instalatie ai?

Incearca sa faci plinul de la alta statie, eventual alta firma...

Banuiesc ca ai presiunea slaba din cauza calitatii gazului...

Parca de abia ti-ai montat-o...alte probleme nu cred ca sint...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatia e Landi Renzo si are cam 10 luni de cand e pe masina si 17500 km parcursi

de alimentat am alimentat in ultima vreme tot de la OMV.chestia e ca a facut cam des figuri in ultima vreme.

a sunat cineva si la firma unde am montat si au zis ca e posibil sa se fi dus un senzor.

ai auzit cumva de noul soft pt instalatii care zice ca trecerea pe gpl se face la 30 de grade si nu mai e necesara accelerarea la peste 1600 rot/min pt trecere.cica trecerea se face wi la relanti rupa ce apa ajunge la 30 de grade.

si iti mai expun o problema:un coleg tocmai a montat o Landi pe un toledo de 1.6 i s-a terminat gazul din rezervor, a trecut normal pe benzina.a doua zi a alimentat cu gpl dar nu s-a mai facut trecerea sub nici o forma.comutatorul de gpl era mort, nu mai afisa nimic.

cineva i-a spus ca s-ar putea sa se fi dus calculatorul instalatiei.

ai idee despre vreo posibila alta cauza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca era o problema cu o varianta de LR de firmware...se facea downgrade...

Sa upgrade acum , banui ca a aparut o versiunea mai noua intre timp...

Apropo de colegul, a verificat siguranta ?

Cel mai bine la diagnoza cu masinile... LR tine minte erorile chiar daca dispar...

La Tomasetto de ex nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa sun pt update-ul de soft si va tin la curent.

la colegul cu problema, la ce siguranta te referi mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta de la GPL...o ai in compartimentul motor de obicei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitbetru sonda lambda bujiile , etc pe am cumparat de pe ebay la niste preturi mult sub ceea ce gasim in vestitele noastre magazine

Pai din cauza asta merge cum merge...

Ce garantie ai la ele ?

In caz ca nu sunt corespunzatoare tehnic ( si se pare ca asa e ) unde faci retur, RMA ??? Poate la mama ebay-ului........

Cat te costa transportul...etc ?

Poate ai inteles ca lucrurile serioase si la care iti trebuie o garantie a calitatii lor, o societate care sa raspunda pentru produsul vandut, nu se cauta pe net si in afara tarii.

Mai nou nu se mai vand in targ produsele de cooperativa ca acum 20 de ani, ci pe net...

the_hunter: Unde e frate OMV-ul ala cu skid GPL in Fagaras ? caci dupa ce trec de Sinaia daca nu iau de la Luk, adio gaz pana la Sibiu !

Vin de regula pe Zarnesti-Sercaia ( acum drumul s-a stricat iar ) si la intrare in Fagaras unde era PECO acum sunt OMV si MOL dar niciunul nu are gaz...

Am vazut o statie noua de GPL privata la Voila de curand dar nu am luat de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L:

OMV de care vorbeam e cel din Brasov de langa gara, langa "defunctul" My Place ce a ars de curand.

Am avut cateva drumuri la BV si am tot alimentat de acolo.

In rest alimentez de la Voila, statia de care spuneai tu, si sa stii ca e bun gpl acolo.poti alimenta cu incredere chiar daca e statie no name,gpl e de calitate.e mai scumput un pic ca in alte parti, 3.24.

Tie chiar iti plac senzatiile tari de alegi drumul ala pe Poiana Marului.e praf, iti rupi masina.mai bine vi pe ocolitoarea Brasovului apoi Codlea si DN1 pana la Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma adresez cunoscatorilor, de curand am montat gpl BRC sequent24 pe masina din semnatura, am intrebat mesterul daca cumva se leaga si sonda lambda la instalatia gpl, la care imi zice ca nu,eu am luat raspunsul subforma de gluma, stiind ce rol are sonda pe benzina .Acum intrebarea este: nu e atat de importanta pentru amestecul gpl, afecteaza cumva motorul nelegarea sondei la instalatie, cum pot sa verific daca e legata sau nu?,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate i-a fost lene sa mai o lege...are o mica importanta oricum, e doar pentru finete dar e bine sa fie.

Dar la tara la noi in est...merge si asa...

hunter: E cel mai scurt si cel mai fain pe acolo, in plus din Sinca Veche o iau pe langa munte spre Recea ies la Voievodeni si doar traversez Voila spre Medias. Doar de anu trecut s-or mai stricat drumurile pe acolo si am venit pe Cristian-METRO-Fagaras. Altfel evit bucata aia BV-SB ca se circula periculos de tare.

Multam fain de info cu statia de la Voila...prin Ardeal putine statii, macar alea sa fie cumsecade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L:ai dreptate,e cea mai frumoasa ruta cea aleasa de tine.si vara si iarna.doar ca acum s-a stricat tare drumul.singura varianta e sa mergi incet....ca sa poti evita capcanele de pe drum.

sunt putine statiile de gpl in Ardeal si e si mai scump,ca ajunge greu gpl-ul pe la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!