Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

as vrea sa vand masina si sa imi pun gplul pe alta masina.

la vanzare observ "ca nu prea da bine o masina care are gpl pus pe ea" si plus am dat multi bani pe instalatie ca sa cumpar alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pana mea sa nu fie buna la vanzare masina cu gaz pe ea ?

Mult mai rau e sa o scoti. Odata pusa nu se mai misca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banc ajutator din Romania...VAG 2010 cu peste 200.000km reali pe GPL vreo "50k in bord fara GPL"...

Daca ar fi avut GPL si km reali nu ar fi dat-o la pretul luat...

Culmea ca omul a pus acelasi tip de instalatie GPL pe masina...

Romanul se ia dupa ce spun "2 vecini" , in general ii place sa fie mintit...

Si inca o categorie ce se informeaza superficial si fac alegerea cea mai proasta prostiti de unii "pretini" sau mecanici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu instalatia GPL, BRC Sequent 24 pe G4 si nu am acces la o diagnoza. Daca stiti sa-mi spuneti ce inseamna clipirea ledului rosu / secunda si daca e comutat pe gaz cu ledurile de nivel aprinse la 15 clipiri ale ledului rosu buzerul bipaie de 3 ori si operatiunea se reia. Filtrele au de la schimbare maxim 5000km. Instalatia se apropie de 3 ani de la montare si pana in iarna asta nu a facut figuri.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, stimaţi colegi forumişti sunteti o comoara pentru gpl-işti, mult respect ..., o intrebare stiţi cumva in zona Timisoarei ceva meseriasi care montraza instalatii gpl? Sunt hotarât sa imi trec masina din semnatură pe gpl dar si pâna la Vernesti (Buzău) e cam dipartişor pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am urmatoarea problema, sesizata doar cand merg pe gaz:

1. daca o las in frana de motor, ma smunceste, nu aplica lin frana de motor

2. cand o accelerez, cam pana sub 2000 rpm se accelereaza greoi, dupa care este ok

Precizez ca este un stag 200, 20000km, revizia facuta la 15.000 km, cand i-a fost schimbat filtrul de gaz de pe pulmon si s-a facut o recalibrare.

Am verificat si pe benzina si este ok. Sa fie gazul prost, sau, trebuie sa ma duc sa regleze ceva pe la instalatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

vreun coleg din Bucuresti cu instalatie LandiR imi poate recomanta service autorizat pentru revizie?

Sunt trecute in carte mai multe firme insa nu prea am incredere, de aceea prefer sa merg pe o recomandare.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat la ELMAG COM VOLUNTARI, VIS-a-VIS de RAR

Cost 150 lei.

Revizia de 15000 km.

Modificat de cristi.pirvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pentru cei care au instalatie de GPL.

A folosit cineva mult renumitele bujii "speciale" pt GPL ? Merita ? Au acel ceva suplimentar pentru gaz ?

Va propun sa deschidem un topic in aria Performance & technical \ motoare pe benzina despre GPL. Nu exista asa ceva si cred ca ne-am centraliza destul de bine astfel.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat cele doua filtre gazos si lichid . Si ca timp sunt dezamagit total . Am stabilit ca la 9.30 sunt acolo si am asteptat aprox 45 min , dupa care a mai durat inca 40 minte.

@Tracto - despre bujii s-a tot discutat pe aici , inclusiv cele dedicate Gpl , insa e ceva de cautat. Initiativa ta consider ca este buna, astfel incat informatia sa fie mai bine structurata.

Modificat de cristi.pirvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto eu am incercat bujiile de la Bosch alea mai ieftine pt GPL...

Sint mai proaste decit NGK clasice dupa 20k...

Alea la 100Ron am zis pas...

Pana la urma am pus Beru UltraX Platinum...si merg super ok...

Sper sa nu dea missfire pana la 40k...

Am mers pe astea ca cica sint long life... La mine se schimba naspa bujiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am montat instalatia pe masina erau NGK( BkUR6ET-10).dupa vreo cateva mii de km la una dintre ele s-a fisurat ceramica.am luat BOSCH(FR 6 DC+),am aproape 15 mii cu ele fara missfire.sunt varianta lowcost pt gpl cu reglaj gap de 0.7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt incepator in aceste instalatii GPL (6 luni) si am observat numai chestii nasoale

prima si cea mai importanta este ca, in oras (Bucuresti regim de naveta 15km se parcurg in 45 min) imi consuma 16% iar in afara orasului cam 10%....este normal sau nu?

instalatia are un calculator AG Centrum Compact

a doua observatie, la fel de importanta ca si prima este ca, dupa ce mi`a fost montata instalatia (august 2012) si binenteles ca am fost nemultumit de functionare am observat ca multiplicatorul de gaz era la 0.9

Acum urmeaza intrebarea:-la acest motor 1.6 75kw in mod normal la cat este multiplicatorul?

eu l am ridicat la 1.3 (astazi) si inca nu am apucat sa fac observatii

http://imageshack.us...4/hartagpl.jpg/

mai am si alte intrebari pe care am sa le pun pe parcurs

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul nu este normal... decit daca esti obisnuit sa schimbi la 5-6000rpm...

Multiplicatorul e dat de mai multi factori...presiune, diametru duze etc...

Iar experienta cu instalatiile astea nu prea are nimeni in Ro...

Mergi 2-3 zile numai pe benzina, vezi dupa aia cu motorul cald , mergind pe benzina, "time petrol"...

Ar trebui sa fie ~3ms...si manifold presure ~0.3...

Dupa aia comuti pe GPL, si modifici toata curba pana cand "time petrol" e la fel ca atunci cind mergea pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"time petrol" poate fi modificat in cazul instalatiei mele sa coincida atat pe benzina cat si pe gaz indiferent de valoarea multiplicatorului

am obtiunea "map" unde fac o corectie a ms/rpm de ex: (timpul de injectie)

cu multiplicatorul la 0.9 fac o corectie la map de -15

cu multiplicatorul la 1.4fac o corectie la map de -55

am citit in manualul softului si este normal ca timpul de injectie sa fie acelesi la sectiunea "petrol" indiferent de modul in care ruleaza masina gpl/benzina

"Mergi 2-3 zile numai pe benzina, vezi dupa aia cu motorul cald , mergind pe benzina, "time petrol"..."

de ce 2-3 zile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"time petrol" poate fi modificat in cazul instalatiei mele sa coincida atat pe benzina cat si pe gaz indiferent de valoarea multiplicatorului

Si cum faci chestia asta?? Aia sint timpii de injectie cititi de pe injectoarele de benzina...dati de ECU...

am obtiunea "map" unde fac o corectie a ms/rpm de ex: (timpul de injectie)

Poate "optiunea"...ce faci acolo e corectie functie de turatie si timpi de injectie...e cu totul alta treaba...

cu multiplicatorul la 0.9 fac o corectie la map de -15

cu multiplicatorul la 1.4fac o corectie la map de -55

am citit in manualul softului si este normal ca timpul de injectie sa fie acelesi la sectiunea "petrol" indiferent de modul in care ruleaza masina gpl/benzina

Eu ce dracu ziceam mai sus...ca asa trebuie SA OBTII...din reglaje...aceeasi timpi de injectie...

"Mergi 2-3 zile numai pe benzina, vezi dupa aia cu motorul cald , mergind pe benzina, "time petrol"..."

de ce 2-3 zile?

Da cautare dupa LTFT si STFT...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici ma incurc de fapt

am optiunea map cu ajutorul careia pot sa aliniez timpii de injectie sa coincida gpl/benzina in functie de turatie....

mai exista si alta posibilitate sa fac chestia asta?

putem discuta pe messenger? id ul meu este nedelcumihay chiar imi doresc sa ma lamureasca cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la sectiunea "map" am peste tot valoarea zero deci nu fac nicio corectie ms/rpm trebuie sa pun multiplicatorul uneva la 0.8 ca sa coincida timpii de injectie pe benzina indiferent de combustibilul pe care rulez

daca las acest multiplicator la 0.8 sonda lambda imi da mereu eroare de amestec sarac....cum trebuie sa fac ca sa o impac?

de fapt si de trept cum trebuie sa fac sa impac amestecul cu timpii de injectie?sa fie amandoua ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi grup 32 si grup 1 in VAG...

Citeste topicul ai ceva explicatii adunate pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles despre ltft si stft dar exista o problema

am lasat borna scoasa 2 ore (cu consumatorii porniti) in sperata ca se vor rezeta acesti doi factori

cum pornesc motorul (pe benzina binenteles) si merg 10 km(doar pe benzina) imi apare din prima fuel trim system too lean..probabil trage aer fals pe undeva...da m am uitat 2 ore si nu am descoperit nimic

deci este ceva inneregula cu mersul pe benzina.ce am mai observat dubios este ca aveam mult ulei in clapeta de acceleratie atunci cand am curatat-o

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptation 00 : reset factory default ....cu scosul bornelor nu faci nimic...

Dupa care trebuie sa mergi citeva zile sa se "regleze" pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pornesc motorul (pe benzina binenteles) si merg 10 km(doar pe benzina) imi apare din prima fuel trim system too lean..probabil trage aer fals pe undeva...da m am uitat 2 ore si nu am descoperit nimic

deci este ceva inneregula cu mersul pe benzina.ce am mai observat dubios este ca aveam mult ulei in clapeta de acceleratie atunci cand am curatat-o

Ce consum ai pe benzina in aceleasi conditii ?

Tu ai probleme legate de consum in general, nu de instalatie de gaz !

Nu mai interveni la gaz inainte de a intreba. Schimbi setari apoi iti intra in corectie extrema si iti aprinde check-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai inteleg ce are masina asta si cum sa procedez corect ca sa inteleg ceva clar...

consuma mult pe gpl si mult pe benzina..deci mult in general...merge prost la ralanti (tremura motorul putin) si se tureaza in trepidatii mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru dus, clapeta murdara, valva recirculare defecta.

Mergi la un specialist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!