Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

baieti,voi cum aveti consumul in ultima vreme?

eu mi-am facut un calcul si mi-a iesit consumul la 8.5l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8.6% la mine.

Aproximez un 60% extra-urban si 40%urban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al tau Polo e usor ( sau mai bagi benzina la greu )... :)

12+0,3 oras

6,5+0,05 afara

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 8.5 la 90% oras si 10% afara.

cu 50 l de gpl fac in jur de 560 km in oras.bine,nu e un oras cu trafic extraordiar de aglomerat,nu se compara cu orasele mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la service si am schimbat improviatia de filtru,baiatu a zis ca de la el ar fi fost.

Despre consum ce sa spun..11-11.5 % in bucuresti si cam 8 % afara dar maxim 120 de km/h,ce e peste undeva la 10 % .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca ai rezolvat problema,si nu a fost nici mare smecherie. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Expertu uita-te pe filtrul capsulat si zi ce scrie pe el...s-ar putea sa mai ai o surpriza...

Cine are nevoie de filtre de calitate la un pret de criza sa ridice 2 degete...pe cit posibil am sa incerc sa fac rost chiar si pt instalatii mai exotice...

Se pare ca tragerea in teapa a clientului nu e numai in Iasi...si e pacat de injectoare, nervi etc...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog:filtrele pt revizia de 15000 la o instalatie Landi cam cat ar fi?

o sa sun la firma sa vad daca accepta sa le aduc eu.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pret imens pentru gazos !

Mai pui 5 euro si iei un BRC OEM care te tine 50k ( daca o fi adus de afara si are calitatea de fabrica ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint curios de unde iei tu filtre BRC la pretul asta...chiar la ala cu tot cu manopera...si era pachet de filtre...MED pt gazos si Landi (tot MED) pt lichid...

Pretul corect cred ca e ~70-80RON amandoua...cel putin la astea 2 preturile sint bune pe site-ul de mai sus...

Asta de gazos dupa cite stiu se (recomanda) schimba la 30.000km...eu unul nu tin filtrul mai mult de 15-16.000km...chiar daca e de calitate...depinde si de unde apuc sa pun gaz...

Am disecat unul si nu-mi placea cum arata...

Cei de la Vernesti vand cu ~50euro BRC de stare gazoasa...

Prin alte parti BRC gazos e ~40euro...fara restul cheltuielilor, transport etc...

Discutam de capsulate nu de cartuse de schimb...

Ca varianta eu am merge pe Matrix sau Lovato cu cartuse (cum cred ca are 120L)...sint ieftine cartusele ~30RON...nu 20euro...poliester armat cu pinza metalica...dar nu se gasesc pe la noi "cutiile" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@120 L - consumu asta imi iese la pompa. Si benzina nu am mai pus-o pana ajunge la temperatura de trecere.

Modificat de cristi.pirvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.

o sa vad,sa sun la firma sa vedem ce imi spune pt schimbarea lor in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint curios de unde iei tu filtre BRC la pretul asta...chiar la ala cu tot cu manopera...si era pachet de filtre...MED pt gazos si Landi (tot MED) pt lichid...

Pretul corect cred ca e ~70-80RON amandoua...cel putin la astea 2 preturile sint bune pe site-ul de mai sus...

Asta de gazos dupa cite stiu se (recomanda) schimba la 30.000km...eu unul nu tin filtrul mai mult de 15-16.000km...chiar daca e de calitate...depinde si de unde apuc sa pun gaz...

Am disecat unul si nu-mi placea cum arata...

Cei de la Vernesti vand cu ~50euro BRC de stare gazoasa...

Prin alte parti BRC gazos e ~40euro...fara restul cheltuielilor, transport etc...

Discutam de capsulate nu de cartuse de schimb...

Ca varianta eu am merge pe Matrix sau Lovato cu cartuse (cum cred ca are 120L)...sint ieftine cartusele ~30RON...nu 20euro...poliester armat cu pinza metalica...dar nu se gasesc pe la noi "cutiile" ...

Vorbeam de element filtrant desigur..:)

Cutia e din fabrica acolo, are 2 cleme si basta.

Are deja 35k si nicio schimbare...pun pariu ca merge si 100k fara sa se infunde sau sa treaca de el uleiuri parafinice.

Din cauza asta costa 50 de euro doar. Dai un ban dar mergi fara grija. Alimentat doar la statii brand si drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu pornirea grea dimineata , am schimbat bobina de inductie si gata cu erorile pe cilindri:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

salut revin si eu. mai devreme am spus ca am o instalatie gpl Vialle pt ca asa mi`au zis niste baieti la un service gpl..azi am fost cu masinuta la rar si baietii de acolo au zis ca este Ocotec si asa este trecuta si in carte.

dar problema mea a ramas, merge cam in suturi si porneste greu daca merg cu ea pe gaz. ma poate ajuta cineva cu o verificare si o reparatie,sau stiti pe cineva ce se ocupa si cu Ocotec?

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe mai intii cu o curatare a injectoarelor...parca filtrele le-ai schimbat (2)...

Ai incercat sa scoti borna la baterie seara ?

Ca recomandare de meserias ramine aceeasi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau si eu sa montez o instalatie gpl pe golf 4 Variant, 1.4 16V, masina are 155k km (5K in Ro) ... am rugamintea daca are cineva montat pe acest tip de motor sa-mi spuna daca merita eventual +/- fata de benzina ... de asemenea rog cunoscatorii sa ma sfatuiasca ce marca de instalatie ar fi indicata (raport calitate pret) si un service decent in Bucuresti sau in imprejurimi ... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu posta pe toate topicurile...

Citeste mai intii raspunsurile unde ai postat deja...

Motorul tau nu are nimic deosebit fata de alte motoare VAG...

Daca aveai FSI, TSI sau alte ciudatenii era alta treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

salut,maine vreaus a schimb si eu bujiile la golful meu. faza e ca am si gpl pe el,ce fac trebuie sa cumpar bujii pt gpl sau normale de benzina? si am citit ca ar trebui reglate cumva sa functioneze si pt gpl corect..ma ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai am schimbat...

Pina acum am mers cu NGK (recomandatele) si Beru echivalent... au tinut ~17-18.000km...

Acum am trecut pe Bosch Super Plus reglate la 0.7mm gap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

Moog si trebuie bujii speciale de gpl sau normale de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai primele 2 ture am pus recomandatele pt benzina...

Acum am pus ce recomanda Bosch-ul pt GPL... varianta ieftina...11RON :)

Sa le verifici gapul la 0.7mm...3 erau la 0.8 si una la ~1mm...

Varianta scumpa era vreo 45-50RON ...si cica tineau 30k nu 15k ca astea ieftine...

In rest la NGK sint Laserline recomandate pt GPL dar si alea sint scumpe si nu tin decit dublu cica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!