Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Ganea: daca apar erorile dupa pornirea de dimineata, atunci ai amestec sarac pe benzina (si bogat pe GPL) ...are legatura gazul cu benzina...

Daca apar in timpul zilei ai amestec sarac pe GPL...

Tomy daca citesti topicul cu GPL inseamna ca vrei sa faci economie...

Resoftarea nu inseamna "economie"...inseamna putere/cuplu mai mare -> consum mai mare...

Pt 6 cai frumosi nu merita la aspirate ...mai bine cheltuie banii cu folos pe bautura si femei :)

Wild Car: bune si alea din Franta (sa nu fie la origine din Turcia) ...

NGK-urile inca sint bunute...

Cu Beru la 20.000km deja aveam ceva missfire...cu NGK la 25.000km nu am nimic inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@moog totusi cele mai bune consumuri pe benzina le-am avut cu NGK japan made cu V-line, pe benzina bineinteles caci nu aveam gaz atunci... Cele made in France au fost bunute, mai bune mi se par cele care le am pe masina acum niste Champioane, model cu care a venit masina din fabrica...

Consumul pe gaz exclusiv urban sta bat la 13% nici nu coboara nici nu urca, si am experimentat diverse stiluri de condus, de la stilul "smuls" la "batraneste".

Totusi valoarea STFT citita prin OBD2 la ralanti este aceeasi indiferent ca sunt pe gaz sau benzina, ceea ce ma face sa cred ca instalatia de gaz e setata oarecum corect. Asta daca nu cumva sonda 1 O2 raporteaza gresit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai Chevy parca aia merg pe Champion...

La VAG la majoritatea stiu ca se recomanda NGK...

Cele recomandate de producator de obicei sint cele mai bune...ca cele facute in Japan sint mai bune decit altele nu te contrazic...e mai greu de gasit, daca nu imposibil in unele cazuri...

Apropo de consum ... si la mine s-a stabilizat la 12.x -13l/100km :) si am incercat si eu variatii stil de condus, trasee etc :)

Pt motor de 1.4 totusi e cam mult ...in regim de taxi pe aici scot baietii ~10-11l% max...

Depinde mult si de cum, cind, pe unde mergi...conditii de trafic etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120l: de INO nu sint foarte sigur dar Zavoli sigur pica primele...

Timpii in CL ? ce e aia ? Calculator banui...

Corectiile de amestec se fac functie de semnal sonda lambda, temp motor, senzor detonatie etc... asa apar LTFT si STFT...nu conteaza combustibilul...

Acestea sint citite de ECU GPL si da corectie in timp real...adica e ceea ce vrei tu ...functie de calitatea GPL etc...

Apropo de consum nu ma pot pronunta...dar in principiu amestecul e reglat mult mai bine cel putin dupa ce intra in functiune sonda...deci si un consum mai bun...

INO inca nu am auzit decat de unul cazut la Alexys in Pitesti si ala la un taxi care stim cum le exploateaza...

De CL si OL tu care esti mai documentat trebuia sa stii...

Tocmai ca problema noastra mare e combustibilul, din cauza lui avem iarna consum de 10 extraurban in loc de 7 !

Corectiile alea scurte si lungi ne fac beleaua. Consum mai bun pe ma-sa cu sonda in functiune....exact sonda iti comanda timpii aia uriasi cand ai propan mult in gpl !!!

Si atunci degeaba ai corectii pe gaz...in close loop caci despre asta era vorba mai sus, trebuie ca solutia spusa de tine sa scoata din functiune ecu benzina pentru a putea face ceva eficient, altfel e o investitie facuta degeaba.

Si cum chestia asta nu cred ca o face...QED

Bujiile cele mai bune sunt cele de uzina dar aduse de afara. Ce se vinde in RO sunt for-est, si am spus totul.

Urmeaza sa aduc si eu din DE zilele astea.

Cei 6-7 cai in plus din resoft trebuie sa se simta vara extraordinar cu clima on cand motorul e extrem de puturos datorita aerului cald si climei.

Dar la fel de repede ii pierzi daca ai filtrul de aer colmatat peste 50%.

In mod normal un filtru MANN se colmateaza in 7-10000 km in functie de oras.

De restul nici nu mai vorbesc...am luat in 2009 unul si la 3000 era total colmatat.

Si nu mai vorbiti de taxi cu consum de 10-11 oras caci conservele lor sunt cu 2-300 kg mai "slabe" decat un VAG.

Pentru un VAG e ok 13 in oras.

Important este cata benzina mai bagi pe langa gaz. Daca mai pui 1/100 benzen, iesi la pret de 15 l de gaz...

Asadar consumul corect este x gaz + y benzina.

Eu ies la 12+0,3 acum cu noile setari de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum de dimineata sa imi regleze instalatia de gaz si au spus ca nu au ce regla ca totul este cum trebuie , ce ar trebui sa schimb ca nu mai am probleme cu pornirea dimineata ? Stie cineva un electrcian / mecanic bun sa ma ajute in Brasov ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina nu are si alte probleme,adica problemele cu pornirea au aparut dupa ce ai montat gpl iti recomand sa schimbi montatorul.daca stergi erorile si mergi vreo doua zile doar pe benzina si nu mai reapar e limpede ca e de la gpl.in acest caz trebuie marita cantitatea de gaz sa nu mai fie amestec sarac,din cauza amestecului sarac sunt probleme cu pornirea.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai fost sa iti faci reglaje la instalatie in BV?instalatia unde ai montat-o?

la Martax ai incercat?

altii,nu prea stiu,sa fie cat de cat ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L: Eu am vazut si injectoare INO picate si Keihin, si mai ales MED-uri pina in 100.000km...asta cind intra pe teritoriul Romaniei...daca ar fi mers prin vest in continuare cred ca mai tineau mult si bine...

Nu stiam de prescurtarile tale :)

In ecuatia arderii e si cantitatea de oxigen/combustibil, este si senzorul de detonatii, temperatura motorului, temp aerului...

O reflectare a socotelilor in timp real sint cei 2 parametri adaptivi...

Un calculator GPL niciodata nu va face aceste calcule...mai ales ca le poate lua de gata...

Pe mine unul ma intereseaza sa mearga motorul FOARTE BINE nu neaparat sa consume putin dar sa mearga naspa...si nu naspa sa-l vezi cu ochiul liber...

Conservele au ~1100kg adica aproape cit un Kalos de 1.4l ca despre asta se pare ca e vorba in propozitie mai sus...

Nu comparam cu a mea ce intradevar e mai grea...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne leshi lascarica...cu pasageri cu tot au atat :)

In talon am avut 975 la gol logan si 1210 fabia...acolo-s 2 cei 2 litrii in plus dar si siguranta pasagerilor.

Motoarele care merg ok pe benzina merg ok si pe gaz in CL atat timp cat montatorul isi face treaba cu profesionalism, indiferent de instalatie.

Pb cu pornirea sunt de la benzina veche din rezervor, am mai scris dar daca nu citeste cine e interesat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L: sugerezi o aditivare a benzinei din rezervor?sau alimentarea cu benzina de 100?

dar,alimentarea cu benzina buna,nu ar avea repercursiuni la functionarea pe gaz,mai apoi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@120L,te rog,sa ne spui ce inseamna benzina veche si in cat timp se invecheste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120l : Logan 1.2l : Masa proprie (min-max) 1106-1194

Reglarea perfecta nu se poate face la o instalatie de GPL decit cu interfata masinii, log in mers, ceva excel...citi montatori ai vazut cu asa ceva ?

Multi nici reglaj in mers nu fac...

Asta nu inseamna ca o masina reglata dupa ureche nu merge...poate cu un consum usor marit, ceva trepidatii de la amestec sarac, ceva detonatii etc..

Aceeasi intrebare ca si RZF :)

LA ragaliile pe carburatie ce vedeau benzina numai pe timp rece, poti vorbi de "invechirea" benzinei...eu pun ~5l la luna...are timp sa se invecheasca daca tin 1/2 din rezervor plin ?

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia a fost montata la Vernesti: si la reglajul Gpl am fost la Afi -Gpl pe 11 iunie Craitar . vreau sa schimb fisele ca bujiile sunt NGK si au 7000 km si nu cred ca s-au dus asa de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai missfire pe cilindri nu schimba fisele...poate daca au probleme de "integritate"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa stau sa fac teorie ( gasiti pe net daca vreti ) dar dupa cateva luni de stat in rezervor ( mai ales daca trece repede pe gaz ) benzina isi pierde din calitati imens.

Pe cifra octanica in principal, pe dezvoltare de microorganisme...etc

Datorita acestui fapt iti ajunge in cilindru o benzina cu CO 80 dupa 3 luni de stat prin rezervor ( sa zicem ca ai bagat de 95 la pompa si care e cam 92 real ).

Un motor cu raport de compresie ridicat va porni extrem de greu chiar si cu CO 85 darmite cu < 80.

Rezolvarea e simpla si am mai scris: mergeti pe benzina pana aveti 5 litrii in rezervor apoi mai puneti "proaspata" de 98-100 peste.

Lascarica: or mai fi pus acum ceva nisip in usi... :lol: am talon din 2005 cu cele 975 de kg la gol.

Bagi cam mult lunar nene...eu max 2l consum acum pe frig, iar vara cam 5l pe 6 luni :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine de ex in 3 luni benzina se schimba aproape toata...nu are timp sa stea...

La taximetristi benzina nu sta in rezervor 1-2luni..si tot au probleme cu pornirea...

Asa vorbeste lumea pe site-ul lor ca ar avea peste 1000kg...

Nu am cintarit nici una ...

Fac cam 450-600km/luna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag in discutie cu o mica problema.

Instalatia mea Landi R , este setata sa treaca pe gaz (de la instalare), cred undeva la 40 grade , ceea ce ma nemultumeste deoarece in anotimpul rece stau cam mult si consuma benzina.

As dorii sa ma ajute un coleg din Bucuresti care sa aiba interfata si stie sa faca setarea sau

imi recomandati un coleg care vinde astfel de interfete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu-i valabil.bag lunar benzina.am avut in rezervor de la gazolina la benzina de aviatie si daca am avut reglaj sarac pe gpl nu a pornit la prima cheie.cand am avut reglajul ok a pornit sfert si cu gazolina.chiar ii rog pe cei care au aceasta problema cu pornirea sa alimenteze cu 99+ sau omv 100 sa vedem ce si cum.

@cristi.pirvu,am eu soft de landi,cand am luat interfata mi-a dat tipul un cd cu toate softurile.nu am lucrat pe el ca am milano dar nu cred ca-i mare diferenta.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ganea:si eu am pus instalatia tot la Vernesti,si nu am avut probleme cu ea.dar sunt colegi care au mai nimerit unele cu probleme,in sensul ca nu stau la relanti pe gpl,ci trec pe benzina.s-a discutat aici.

eu zic sa mergi totusi la ei,ca tot e in garantie,sa vada de reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca instalatia este in garantie credeti ca este vreo problema daca modific temperatura de trecere pe gaz ?

@ RZF -Multumesc pentru sprijin, am sa imi iau o interfata dupa care te contactez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce e garantie mergeti la montator.

Si nu acceptati ideile unora cum ca e mai bine sa treaca la x grade.

Pai le-ati pus ca sa consume gpl ori benzina ?

Altfel ajungeti ca lascarica, sa consumati juma de rezervor de benzina in 3 luni...:)

Azi cu scumpirea asta de la gaz deja incepe sa nu mai renteze. E 3,10 gazu' si 5,70 benzen.

Dupa ce faci un calcul cu gazul consumat si benzina aditionala mai amortizezi la anu si la multi ani !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de aceeasi parere,daca ati pus gpl ,atunci sa mearga pe gpl.eu o am setata sa treca la 20 gr(e cea mai mica temp care o pot seta) cu intarziere de 2 sec.montatorul nu a vrut sa-mi scada sub 35 gr.iar de cate ori a gasit-o sub mi-a modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montatorul care ofera garantia este in Buzau iar eu Bucuresti si de aceea nu prea imi vine sa ma duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la services si au spus ca este ok instalatia nu trebuie nimic schimbat , problema cu pornire de dimineata este de la bobina de inductie , o sa o schimb maine sa vedem daca dispare problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!