Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Woo nu era cand mesteream si invatam singur...:)

Pasiunea nu se pierde, sunt putini ca noi, care ajuta pe altii.

Ce stim noi inseamna peste 10-20 de ani de experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresc cu atentie discutia voastra. Am cumparat de curand un Audi A4 1.8 turbo din 2002. INtentionez sa il trec pe GPL> Ce sfaturi imi puteti da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu:pune-i gpl.e un motor puternic care si consuma mult,iar pe 'ceata' asta,cea mai buna varianta e gpl-ul.

am vazut ca esti din Buzau,aproape de Vernesti.da o fuga la baietii de la Progaz si cere un sfat si acolo.eu la ei mi-am montat instalatia si ma declar pe deplin multumit.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex: Eu unul as alege o varianta de virf gen STAG 300 Premium...chiar daca e (mai) scumpa...face toti banii...sau P&D cu OBD...

Recunosc, eu am fost semiprost...am ales varianta putin mai ieftina ISA2...dar se remediaza prin upgrade...sper pina la Craciun...

O sa ti se spuna ca nu merita etc...dar daca ai de gind sa tii masina macar un 4-5 ani si faci macar un 15-17.000km pe an merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog,care e diferenta dintre instalatiile enumerate de tine si cele mai..."uzuale",gen BRC,Landi,etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta este ca se leaga la ECU masina ... Nu mai este legatura master slave adica ia totul de gata de la ecu...

Calc de gaz citeste adaptivii, semnal sonda si da corectiile de rigoare in timp real.

Ceva asemanator e la injectie directa unde treaba e si mai complicata putin.

Daca nu esti pretentios merge si cu Stag 4 plus...dar reglajul trebuie facut super ok de montator...dar deja o dam in sf uri...

Multi se feresc de montat din astea smechere deoarece e ceva mai multa chinuiala... Legat sonda lambda, legat la obd etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,se pare ca e mai buna varianta ta.

multi se feresc pt ca e chinuiala,sau....pt ca nu se pricep sa faca asta,si prefera o instalatie mai usor de montat,chiar daca e mai ieftina.

insa,eu cred ca in curand,cativa ani,ma refer,poate se va implementa si varianta spusa de tine,pt ca si motorizarile evolueaza si trebuie sa evolueze si instalatiile,trebuie sa tina si ei pasul cu motorizarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut toti isi fac un calcul simplu: cati bani castiga in n ore de montaj.

Si ce spui tu lascarica ? unde se leaga ? cum ?

Hai sa fim seriosi...ce avantaje ii dai ?

Injectoarele tot alea-s, gazul tot ala prost calitativ e...ce poti scoate mai mult ?

Mai nou dupa doar 34k am un delay destul de mare la reintrarea injectoarelor de gaz in sarcina dupa taierea alimentarii.( turezi la 2500-3000 rpm si schimbi viteza in intervalul 6-9 grade exterior ) In prima faza sunt oprite injectoarele la scaderea de la 3000 spre 1300 apoi si reia alimentarea rapid ca sa nu scada sub 900 rpm. E, de 2 ori mi s-a oprit motorul in interval de 2 saptamani la tranzitoriul asta pentru ca injectia de gaz a pornit cu intarziere si turatia a scazut mai rapid decat s-a reluat alimentarea !

E drept, motor rece imediat dupa plecare trecut pe gaz, dar se vede clar ca nu sunt pregatite instalatiile pentru functionare in conditii de Romania !

Chestia asta nu mi s-a intamplat niciodata pe carburatie cand porneam si plecam imediat pe gaz la -10-15 grade afara.

Acum mai bibilesc ceva setari, azi schimbat filtru aer, pe luna viitoare bag si alte bujii noi aduse de afara dar una peste alta orice ecu ai pune nu-ti face minuni...

Injectia e pretentioasa nene si cum o dai, OL-CL, tot nu merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L documenteaza-te si dupa aia ...

Premium vin cu alte injectoare V34, eventaul poti sa-i pui ce vrei dupa aia daca esti mofturos si vrei ceva mai bun...la BRC ramii la INO sau Apache ca nu ai alte optiuni...

Se leaga la OBD si citeste LTFT si STFT in timp real si tine cont...nu mai e nevoie de calibrare in mers pt ca da corectii in timp real...

Avantajul major este ca nu mai conteaza cita rabdare are montatorul sa o regleze in mers...si bineinteles micile erori inerente de reglaj...

Eventual se mai fac reglaje functie de temp si presiune...daca e nevoie...

Ai probleme de reglaj...daca ai trecerea la 20grd automat trebuie reglaj functie de temp gazului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moog,vreau sa te intreb doua chestii:

1.trebuie sa se faca ceva setari pentru timpul de iarna?sau merge cu setarile facute cand s-a montat instalatia.

2.am vazut ca dimineata porneste un pic mai greu,la frig.bujiile nu stiu de cand sunt,am luat masina cu ele si nu le-am verificat niciodata pt ca nu a fost cazul.daca trenuiesc schimbate,as vrea sa te rog sa imi recomanzi unele bune.auzisem de Beru,NGK cu iridium,astea sunt date si de producator,si sunt normale,nu pt gpl.auzisem ca nu ar fi nevoie de bujii speciale pt gpl,ca pornirea oricum e pe benzina.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L documenteaza-te si dupa aia ...

Premium vin cu alte injectoare V34, eventaul poti sa-i pui ce vrei dupa aia daca esti mofturos si vrei ceva mai bun...la BRC ramii la INO sau Apache ca nu ai alte optiuni...

Se leaga la OBD si citeste LTFT si STFT in timp real si tine cont...nu mai e nevoie de calibrare in mers pt ca da corectii in timp real...

Avantajul major este ca nu mai conteaza cita rabdare are montatorul sa o regleze in mers...si bineinteles micile erori inerente de reglaj...

Eventual se mai fac reglaje functie de temp si presiune...daca e nevoie...

Ai probleme de reglaj...daca ai trecerea la 20grd automat trebuie reglaj functie de temp gazului...

N-am timp de documentatie pe partea aia caci nu ma intereseaza...

Despre configuratie, o sa-i cada altceva inainte si de INO sau Zavoli.

O corectie cu adevarat smechera e cea in care poti seta manual timpii in CL in functie de proportia butan-propan din gpl si fara a baga ecu benzina in re-corectie. Se stie ca gazul are compozitia variabila iarna-vara si iarna datorita cantitatii mari de propan necesara pentru presiune la rece, iti haleste cu peste 40% mai mult fata de benzina sau peste !

Daca in configuratia de care zici poti sa corectezi din soft lucrul asta, e ok...altfel bani aruncati.

Ideea e ca nu merita banii deloc deoarece nu are functii in plus sau cai, ori consum mai mic !

Corectii exista la mine si la -5 atat timp cat permite softul. .Mai jos nu permite, deci nu are....cam asa zic eu logic :)

Dar mai stii ?

Faza se petrece cumva in regimul OL intermediar cu soc, unde e posibil ca imbogatirea sa fie prea slaba din ecu gaz si pana corecteaza ecu benzina...se opreste.

O sa bag bujiile noi apoi mai vad.

De cand cu filtrul de aer schimbat nu a mai facut.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hunter: Teoretic poti merge cu aceleasi setari...eventual scazuta putin presiune minima la care se trece pe benzina...in rest ar cam trebui sa mearga...

Mergi pe NGK recomandate de producator....

120l: de INO nu sint foarte sigur dar Zavoli sigur pica primele...

Timpii in CL ? ce e aia ? Calculator banui...

Corectiile de amestec se fac functie de semnal sonda lambda, temp motor, senzor detonatie etc... asa apar LTFT si STFT...nu conteaza combustibilul...

Acestea sint citite de ECU GPL si da corectie in timp real...adica e ceea ce vrei tu ...functie de calitatea GPL etc...

Apropo de consum nu ma pot pronunta...dar in principiu amestecul e reglat mult mai bine cel putin dupa ce intra in functiune sonda...deci si un consum mai bun...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am un golf 4 1.6 SR cu instalatie gpl BRC de aproximativ 7500 km , de cand cu frigul porneste foarte greu dimineata iar de 2 zile se aprinde si palpaie martorul motor , am pus masina pe vag si am dat de urmatoate erori :

1. 16555 fuel trim ; bank 1: system too lean

P 0171-35-10 ---intermittent

2. 16688 Cylinder 4: misfire detected

P0304-35-10--- intermittent

3.16686 Cylinder 2: misfire detected

P0302-35-10--- intermittent

Ce ma sfatuiti sa fac ? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca erorile 2,si 3 se refera la bujii.daca e asa,alea sunt duse.

cred ca cel mai bine sa schimbi bujiile.

prima eroare nu stiu ce ar putea fi.

sa ne dai de stire cum ai rezolvat pana la urma.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara , am un golf 4 1.6 SR cu instalatie gpl BRC de aproximativ 7500 km , de cand cu frigul porneste foarte greu dimineata iar de 2 zile se aprinde si palpaie martorul motor , am pus masina pe vag si am dat de urmatoate erori :

1. 16555 fuel trim ; bank 1: system too lean

P 0171-35-10 ---intermittent

2. 16688 Cylinder 4: misfire detected

P0304-35-10--- intermittent

3.16686 Cylinder 2: misfire detected

P0302-35-10--- intermittent

Ce ma sfatuiti sa fac ? Multumesc .

Imi cer scuze ca am postat de doua ori , bujiile le-am schimbat acum 7000 km dupa ce am pus gpl-ul , asa de repede sa se strice??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a nu deschide un alt topic, ma poate ajuta cineva cu o intrebare.... merita o "chipuire"/ resoftare, pentru cativa caluti in plus?? avatanje/dezavantaje. ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tommy: combustibil benzina/gpl?

ganea:eu am luat masina cu bujiile care sunt si acum pe masina,habar nu am de care sunt.am pus instalatia gpl in aprilie si am aproape 15000km cu ea.a inceput sa porneasca mai greu la cald,din ce am vazut.de aia l-am intrebat pe Moog ce imi recomanda.cred ca-i dau un set de NGK-uri noi..

depinde si ce bujii ai pus,e posibil sa se duca in 7000 km.

sa asteptam parerile specialistilor in gpl de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tomy91

Pe GPL sau benzina? Pentru ca in topicul de aici se discuta despre instalatii GPL...

Offtopic: daca e injectie directa, "nu merita"...

Modificat de Wild Car
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6,resoftarea e cam....hmmmm,nejustificata.

hp in plus:intre 6 si 10

cuplu:insesizabil.

eu am mers cu un leon de 1.6 16v resoftat si nu am simtit nici o diferenta fata de al meu stock.

si din discutiile cu specialistii,nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva se mai gasesc NGK made in Japan?

Ca pe acilea prin CTA doar made in France, gasesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa pastram linia topicului,adica sa discutam despre GPL.

@tomy91,nu ai de ce sa deschizi alt topic pt ca sunt multe in care vei gasi raspuns la intrebarea ta(mai intai cauta),aici se discuta strict despre GPL.

@ganea,ai amestec prea sarac si de aceea ai pornirea grea dimineata si rateuri pe 2 si 4.trebuie sa mergi la montator sa-ti mai mareasca cantitatea de gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pornirea se face pe benzina nu ? trebuie sa mareasca cantitatea de gaz sau cea de benzina ?? multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea este pe benzina dar este influientata de valorile pe gaz(amestecul sarac).cum sa mareasca cantitatea de benzina,nici nu au cum ei si nu e nevoie,cea de gaz,cum ti-am mai scris.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult maine dimineata la 9 am programare sa rezolv problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!