Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Pai si de ce montatorii pun by default 40 grade, ba mai mult stramba din nas daca le zici de 30 de grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt curios sa aflu adevaratul motiv pt care sustin ca trecerea nu trebuie sa se faca sub 40 gr.si mie acelasi lucru mi-au sustinut motivand ca gazul nu vaporizeaza bine sub 40 gr si la trecerea pe gaz imi va da in nas si mi-au modificat temp atunci cand au gasit-o sub 40gr.acum o am pe 30 gr cu intarziere de 2 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si da , am garanti la instalatie ..mi-a montat-o un var al meu care are firma de asa ceva in pitesti ..si culmea printre cei mai buni ...este posibil sa nu fii retinut eu bine ..daca este 35 sau 45 .. nu ma contrazic ..

cum am zis de dimineata au fost 0 grade afara ! trecerea dupa benzina pe gaz sa facut fix la 3 minute dupa ce am pornit-o ...si nu mi se ingatuie ...merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu erai cel intrebat ci 120L.

Trecerea se face la temperaturi peste 30 deoarece majoritatea instalatiilor nu corecteaza foarte bine functie de temp...sau nu au deloc corectia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la BRC permite setarea inclusiv a temperaturilor negative, inseamna ca ECU gaz stie sa faca acea corectie in functie de temperatura?

Modificat de Wild Car
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am fost si am facut revizia! Mi-au schimbat ambele filtre si au facut o diagnoza din care a reiesit ca totul ar fi in parametri. Pentru 15 minutge am lasat 150 de lei :icon_geek: . Din ce am mai discutat cu baiatul de la service mi-a povestit (dupa ce masina iesise din rampa de service) ca masina mea este setata intr-un fel de regim de taxi si acesta este motivul pentru care atunci cand motorul este relativ cald sau cald comuta instantaneu pe GPL in momentul pornirii si d-aia nu trece pe GPL cand ating un anumit prag de turatie (cum sunt la majoritatea).

Am intrebat daca este ok dpdv al sanatatii motorului acest regim si a spus ca nu ar avea ce sa strice dar nu l-am simtit ca pe un raspuns ferm :icon_redface: . A ramas ca daca vreau sa schimb lucrul asta pot reveni in service si o rezolva.

Am plecat fara sa mai modific nimic pentru ca vreau sa ma documentez inainte (cu ajutorul vostru bineinteles) daca sunt basme ce imi spune el sau nu.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se simte cind trece de pe benzina pe GPL si invers , nu trebuie sa-ti faci griji, poti sa o lasi asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfert de ora revizia...!

Ma intreb daca si in DE tot la fel e..............

Traim in RO, ce poti sa spui.

Nu mai are rost sa comentam despre montatori.

Gazul vaporizeaza si la -17 grade exterior. Testat si pornit pe dacie 1310 !!!

Important este sa aiba suficient propan.

Asa ca multe baliverne sunt spuse de montatori.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfert de ora maxim 20 de minute (MAXIM am zis! :icon_cheesygrin: )

a schimbat cele 2 filtre si a pus putin laptopu pe ea si atat. E drept ca si in cartea de service pentru instalatia GPL, la revizia de 15.000 cat am eu, doar operatiile astea erau trecute. La 30.000 ma apuca groaza de ce e trecut acolo (inclusiv verificare joc supape- ceea ce cred ca nu o sa o faca EVER vre-un service de GPL de la noi) si cred ca daca ar face toate operatiile de acolo revizia ar costa 1000 de lei pe putin si nu le mai trece nimeni pragul. Asa...ei se fac ca efectueaza revizia, omul plateste 150 de lei si pleaca cu "sufletul impacat ca a facut revizia si totul e in ordine"

Eu am fost fortat sa merg la ei la revizie sa nu pierd garantia, ca filtrele alea 2 cred ca le pot schimba si eu in fata blocului.

Daca este cineva din Brasov sau imprejurimi care sa aibe o interfata pentru Landi Renzo si ma poate ajuta cu o diagnoza / setari + explicatii mai detaliate referitoare la cum ar trebui sa se comportte motorul la mersul pe GPL, il rog sa imi spuna. (Contra cost evident)

Multumesc tuturor pentru explicatiile si sfaturile date!

Modificat de burlaco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia de 15.000km se face in 10-15min... se schimba numai filtrul de stare lichida...

Ala de gazoasa se schimba la 30.000km...stiu ca vin MED care sint foarte bune...

E vorba de garantie...

Joc la supape :) hai ca e de risul curcilor...

Cel mai bine iti cumperi tu interfata iar soft pt diagnoza se mai gaseste...vb cu Jagoman...

Iar un VAG_COM gasesti la vinzari destule...

Motorul trebuie sa se comporte la fel ca si pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stiu care este diametrul duzelor montate?! Au o valoare standard? Scrie pe ele ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burlaco:

cat te-a costat revizia de 15000?

eu am montat instalatia Landi la Buzau,dar pt revizie o sa merg la Martax la brasov,ca si ei sunt autorizati pt Landi.poti merge tot la ei pt o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lenesule...citeste pagina asta de la inceput...chiar e asa greu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze Moog....adevarul e ca am citit repede,am vazut doar timpul,nu si pretul.

scuze inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost sub forma de gluma domnu' vinator :)

Wild scrie pe ele ce marime sint...asta daca nu au fost majorate de montator...adica largite/cracanate etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad aici (http://crcgrup.ro/in...IT-BRC-VALE.pdf) daca reductorul a fost reglat la 1500mbari atunci duzele pot fi de 1,75 dar daca reductorul e la 1200mbari atunci duzele ar trebui la 2,0. Mentionez ca trotineta are 61kW, sau ma rog a avut de noua...

Presiunea reductoarelor se poate regla sau sunt standard din fabrica?

Pot sa-mi dau seama soft la cat e reglat reductorul sau de cat sunt duzele, adica sunt ceva parametrii la care sa ma uit din care sa iasa ceva anormal in ceea ce priveste reductorul sau duzele?

Later. Acum am vazut din acelasi document ca pe reductor e trecuta presiunea... deci sunt prestabilite din fabrica... mai ramane daca din soft imi dau seama de duze...

Modificat de Wild Car
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea se poate regla.in mijlocul acelui abtibild rotund este un surub de reglaj,stanga dreapta.softul iti arata la cat este presiunea.iar diametrul duselor e trecut la basic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@the_hunter - Revizia am facut-o chiar la Martax la Brasov si a costat 150 de lei (revizia de 15.000 km). a inclus schimbul filtrelor si scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wild & RZF presiunea de pe vaporizator e cea minima...peste intradevar se poate regla...

WILD atentie daca nu ai pus inca, nu alege prima varianta KITVALE e de cacao...injectoare f proaste...mai bine mergi pe STAG4PLus/ISA2 sau Landi Renzo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea se poate regla in limite de +-5% si nu e recomandabil sa ajungi la maxim/minim cu surubul.

Practic membrana si pastila se uzeaza mai mult la capete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+-5% e nesemnificativ in reglaje... m-as fi mirat sa aiba toleranta mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are mai mare...dar pe plus...de la 1600 de ex se duce si in 2500-2800...asta pe incercatelea...

Avea rampa zapacita/infundata si deabia la 2800 parca a inceput sa stea la relanti... :)

Wild daca ai nevoie de ceva PM...ce mica e lumea :)) ne intilnim pe 3 forumuri diferite...120L e si el de pe Woo parca...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh ne mai stim noi si de pe al 4-lea dar pe acolo nu ai mai calcat de pe "January 09, 2011, 10:34:20".

O sa va mai MP-uiesc daca nu ma prind pe la parametrii... :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!