Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

La 128000km EGR-ul era destul de murdar ...si clapeta...

Sa inteleg ca va merge f bine cu exceptia faptului ca la relanti sare inapoi pe benzina ?

Asta poate fi din setarile instalatiei...sau problema de calculator gaz...

Banui ca aveti BRC montat la Buzau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e landi renzo,montat la Buzau,si pe BCB-ul lui Gabi si pe AUS-ul mai sus mentionat.

chestia e ca la ei doi,nu sta pe gaz la relanti,la AUS-ul meu sta.in rest masinile merg bine,si pe gpl si pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au facut vreo greseala la montaj/reglaj/setari mai ramine o componenta defecta...ECU GPL sau eventual senzorul de presiune ...e pe rampa de injectoare...scrie Landi Renzo pe el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca nu m-am uitat pe rampa de injectoare.

chestia e ca baietii care au montat si-au dat interesul,au stat o gramada de vreme cu laptopul pe masina,insa degeaba,avea fluctuatii mari cand statea relantiul pe gaz,cand scadea la 400 de ture,cand crestea la 1200.

zici tu ca ar putea fi ceva defect in componente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precis ai ceva hardware defect...posibil debitmetru.

Brasovul, de vis...am trecut anul asta pe acolo tranzit...belea.

In Iasi nu am mai fost din anii 80 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L: problema o are un coleg de-al nostru.

la ce defectiune hardware te referi?la instalatia gpl sau la cea a masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe benzina merge perfect, pe GPL merge ok exceptie stat la relanti cu trecut pe benzina, nu are treaba cu masina...putin probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ar putea fi mai multe cauze,cele mai sus enumerate de tine,Moog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge perfect pe ambele variante, si am deja 5000 km cu gpl, problema e cu relantiul pe gaz.

Sa fie debitmetrul masinii de vina?Sau ceva legat de instalatie, ecu sau senzorul de presiune al instalatie, se poate schimba pe garantie?

Chiar o sa sun la cei de la gaz sa vedem cu ce argumente vin.

O sa ma uit sa vad ce scrie pe senzorul de presiune.

Marius tu ai reusit sa calculezi cam cat iti consuma cu pornirile la rece, cam cata benzina bagi comparativ cu numarul de km pe care ii faci?

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice componenta se schimba pe garantie.si eu sunt de parere ca e ceva din setari sau vreo componenta de la GPL.AUS,BCB si AZD nu au debitmetru(MAF), au MAP(senzor presiune).

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zice si RZF,ar trebui schimbata piesa in garantie,oricare ar fi ea.eu oricum,am insistat la Bobby,sa mearga sa vada de ea,sa nu o lase asa,eu n-as fi impacat cu ea asa.

Gabi,eu nu am mai calculat benzina,bag cam la 2 luni de 50 de lei.acum am aproape 3 sferturi benzina in rezervor.oricum,acum ca vine frigul,va consuma mai multa,ca se incalzeste mai greu,insa nu cred ca va fi prea multa.facusem un clcul dupa 3000 km,si imi iesise undeva la 1l/100km benzina.dar era vara si trecea repede pe gaz.

cred ca prin decembrie o sa merg sa fac revizia de 15000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa imi papa si mie 1l /100 km, eu fac naveta pe dn1 dinspre snagov pana la baneasa si merg la drum intins, iar ocazional intru si in oras, ar fi o medie sa zic 80-20 extraurban/urban.

Per total sunt multumit iese un consum cu tot cu benzina de la relantii plus pornirea undeva 4.5-4.6 facut la pompa si notat tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum consumul e bun,si pretul mult redus fata de benzina.

vazusem ieri la stiri,anul trecut aprox 40000 de masini au trecut pe gpl,din cauza pretului redus.

si ce am mai vazut interesant,la un interval de o saptamana,la Brasov la OMV,gpl a scazut de la 3.34 la 3.19.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati senzorul de presiune. Chiar daca e Bosch poate fi defect....celelalte sint clar cu probleme.

Se schimba pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog,stii ce e ciudat?faptul ca cei de la Buzau,nu au zis ca e ceva defect in componentele instalatiei,nici in cele mecanice,nici in cele electronice,ci doar ca,pur si simplu nu pot sa faca relantiul pe gaz.si atat.

nu e prea bine pt marketing chestia asta....se duce vestea,si lumea-i evita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la senzor dimineata scrie bosch pe el!

Cand ajung la revizie o sa vad ce zic ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi,cati km ai cu instalatia?eu deja am 11000 din aprilie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fac naveta cu ea zilnic 70 km plus ce ma fac si eu separat in weekend, plus ca am avut multe drumuri din cauza casei si uite asa se aduna km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.

Am cam citit ce se scrie pe aici despre GPL (uneori am mai sarit pagini, recunosc :pirat: ) si as vrea sa va expun o mica problema:

Am cumparat o Skoda Octavia Tour 1.6 MPI cu instalatie secventiala Landi Renzo montata de proprietarul anterior. Masina merge bine, nu am nici un martor aprins in bord, consumul este intre 8-9% mixt.

la vreo 2000 de km dupa ce am cumparat-o am zis sa ii fac o diagnoza cu VAG-COM sa vad daca am vreo eroare. A aparut asta:

Address 01: Engine Labels: User\06A-906-033-AVU.lbl

Part No: 06A 906 033 DM

Component: SIMOS33 1.6l 2V 00HS7290

Coding: 00031

Shop #: WSC 73430

VCID: 6DDA067A0D01

TMBDX41U598832387 SKZ7Z0H4997154

2 Faults Found:

16556 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

P0507 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Am sters atunci eroarea si am zis ca o sa vad ce se intampla.

Acum 1 luna si 2000 de km in urma am facut revizia normala (ulei, filtre, etc) si l-am rugat pe mecanic sa ii faca o diagnoza. Mecanicul nu avea VAG-COM ci un fel de tableta din care a printat un "bon" pe care scrie:

1655 Po171 system sporadic: too lean bank 1

Din ce am citit pe aici inteleg ca amestecul sarac este o problema serioasa pentru motor si va rog sa ma lamuriti si pe mine de a aparut iarasi eroarea asta dar fara sa se aprinda check engine in bord.

Masina este din 2009, instalatia a fost montata anul trecut in decembrie si s-a parcurs cu ea cam 12.000 de km pe gaz. La 15.000 urmeaza sa ma duc la revizie dar as vrea sa aflu mai multe detalii despre eroarea asta ca sa stiu ce sa le zic mecanicilor la service sau sa nu-mi spuna "e normal, asa face toate"

Trebuie sa mai mentionez ca in vara cand era cald afara, chiar si dimineata la 7 cand porneam nici nu puteam sa imi dau seama daca porneste pe benzina sau pe GPL pentru ca trecerea se facea imediat. In perioada asta la 3 grade Celsius afara dimineata trece pe gaz cam dupa 2-3 minute de mers .

Multumesc si astept raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca amestecul este f putin sarac si de aceea nu aprinde check-ul.porneste pe benzina indiferent de temperatura lichidului si apoi trece pe gaz(in functie de temp si timp setate sa treaca).pornile dimineata sunt ok?adica porneste la prima cheie,scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi la prima diagnoza cu VAG-COM a iesit amestec bogat iar acum a iesit amestec sarac :tuktuk: .

Pornirea de dimineata este ok, adica nu imi da senzatia ca ezita. O ia scurt la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa se aprinda checkul atunci e motiv de ingrijorare...daca porneste bine las o in pace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!