Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Am facut o cezariana cat-ului ( zdranganea ingrozitor ) si cermaica era sparta toata . Am facut curatenie si sudat la loc , merge ok acum , ma asteptam sa traga mai bine acum fara cat. Am sters si eroarea P0038 de care scriam P_aici , la a 2-a scanare nu a mai aparut.

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Part No: 036 906 034 KC

Component: MARELLI 4TV 7449

Coding: 00071

Shop #: WSC 06441

VCID: 5DBA9B2ABB6B98F4

VSSZZZ6LZ6R007458 SEZ7Z0E3039548

1 Fault Found

16422 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit: Short to Plus

P0038 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0001

Cum eroarea e mai veche ( minim 6 luni ) insa zgomotul de "ceramica sparta" a aparut de scurt timp ma intreb daca poate avea legatura una cu alta . Consumul, pornirea, performantele masinii au fost ok in tot acest interval.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o instalatie tomasetto am facut in jur de 11000 de km cu ea.cam care ar fi consumul ei fata benzina? (1, 1.5,2, sau mai mult de 2 litri in plus)?

as vrea sa vad daca mi-am scos bani pe investitie dar nu stiu cu cat sa pun diferenta de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o instalatie Landi Renzo,pe un leon 1.6,16v din 2001,montata acum 11000 km,la 27 martie 2012.aveam 178.000 cand am montat-o.

consumul e cam cu 1 litru mai mare ca la benzina,undeva la 8.5 mi-a iesit mixtul,cu clima pornita.ma declar foarte multumit de ea.

intrebare:ce bujii folositi pe motoarele voastre?am inteles ca sunt unele speciale pt gpl,dar multi merg pe cele ce le da catalogul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul tau e ok. In general pe GPL consumul in litri este cu cca. 15-30% fata de benzina.

Am si eu Landi Renzo, Am auzit de bujii speciale pentru GPL dat nu mi-am batut capul niciodata cu asa ceva. Folosesc bujii normale, pentru benzina si nu am motive de nemultumire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wizard zice bine benzina + 15-20% =GPL la 10 benzina se duce ~12 pe GPL...

Bujii speciale...neee iesi ~ la fel cu cele recomandate de producator... tin de 2 ori mai mult dar sint de 2 ori mai scumpe...Bosch face pt GPL cu 1 electrod...poate data viitoare le voi incerca...astea sint ieftine...varianta 2 tot de la Bosch ~100ron buc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unii colegi merg cu NGK Iridium si sunt foarte multumiti.nu sunt speciale pt gpl.

deocamdata cele cu care am luat masina,merg ok,am zis sa nu ma manace sa le schimb,atata timp cat merg bine.cand va fi,o sa iau ceva bun,dar tot normale,nu pt gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dati si voi o parere daca vi se pare ok consumul pe care l-am scos extraurban.

Instalatie Landi Renzo, motor BBY 1.4;

2 pers (110 kg) -minus roata rezerva la purtator, mers destul de putin cu AC ,aprox 150 km

500km x 38litri =7.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun consumul,zic eu.dar viteza? daca ai mers cu 90-100,cred ca ai scos consumul asta,daca dadeai dupa ea,iti ajungea pe la 8.5.

cu landi am scos eu 8.5,dar mersul constatnt a fost cam 120km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai citeste mai sus...daca pe benzina lua 6-6.5 pe GPL e ok sa-ti ia 7-7.5...

Fara sa stii tabla inmultirii, ci numai pe aia a adunarii : consum benzina+1-2litri in plus...

Tu stii ce consum aveai inainte la regimul tau de mers etc...

Unul merge linistit, viteza pina in 100 , fara accelerari/frine bruste, etc si poate scoate consum bun, altul merge de rupe "Sumahar" varianta romaneasca... consumurile nu se compara...

Hunter nu compara 1.4 cu 1.6 16V...

Eu scot 9-9.5...dar masina nu prea vede sub 3000rpm...nu pot sa merg mai linistit, adorm dreacu la volan...

La oras se pare ca s-a blocat pe consum de 12.5l :) ...am incercat sa merg la consum, sa merg ceva mai sportiv tot acolo se duce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca nu ma simt vreun Shumi, mai ales la 75 cai.

Ca si viteza max 120 undeva la 2,3 depasiri, in rest cam pe la 100 -110. Asta imi este stilul, mai ales ca nu am nici motor .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e un consum normal.oricum,nu prea ai pe unde sa mergi mai repede pe la noi.

bafta,drumuri bune,si gpl ieftin. :icon_thumleft:

Moog:clar nu se compara motoarele,si daca le conduci sportiv,mult consuma amandoua.

eu zic ca am un mers normal,mai sportiv unde ma lasa drumul,dar in limitele legale(de cele mai multe ori),insa incerc sa-mi si menajez AUS-ul ca are aprape 200000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drumuri ..da asa e si unde iti iei elan , este echipaju' care monitorizeaza....asa cas' resemnat, merg cam legal si e ok si dpdv cost deplasare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai citeste mai sus...daca pe benzina lua 6-6.5 pe GPL e ok sa-ti ia 7-7.5...

Mai pune...vezi 8-8,5 real la pompa. Pe exterior am mai spus: + 30%

La oras se pare ca s-a blocat pe consum de 12.5l :) ...am incercat sa merg la consum, sa merg ceva mai sportiv tot acolo se duce...

La oras asa-i...+ 15% din cauza asta taximetria e rentabila pe orase mai ales cu cazanele facute la Mioveni din tabla de conserva usoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4l "loganit" poate scoate 7.5l%...

Scoteam eu 8.5% dar cu mers mai linistit putin...cel putin in localitati...

Cazanele de care zici scot ~10% in oras...alea cu motoras de 1.4l...deja la 11-12% vin la service cu funia cautand sapun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4l "loganit" poate scoate 7.5l%...

Scoteam eu 8.5% dar cu mers mai linistit putin...cel putin in localitati...

Cazanele de care zici scot ~10% in oras...alea cu motoras de 1.4l...deja la 11-12% vin la service cu funia cautand sapun...

:biggrin: :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce razi bre ca asa e :)

Venise unul intr-o dimineata negru la fata ca "conserva" lui consuma 10.5l , mai mult decit inainte (~10 dupa cum ziceam) de a schimba filtrele cu o zi inainte care fusesera VARZA :)

Clar ca si injectoarele erau la fel dar "halatul" era scump... sa mai zic ca masina avea ~300.000km pe GPL ? ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-o sesizat el jumatea aia de litru in plus la consum.cred ca o stat geana pe rezervor si cu ochii beliti pe pompa.

mai am si eu vreo 4000km si trebuie sa schimb filtrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazanele de care zici scot ~10% in oras...alea cu motoras de 1.4l...deja la 11-12% vin la service cu funia cautand sapun...

Scot la tine, nu la Bucale...aici vad 10 doar noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul e din Fagaras...

Vino acum in Iasi si vezi cum se merge...handicapatii s-au apucat de la inceputul anului sa sparga TOT orasul...

In primavara am fost 1 saptamina in Bucuresti...era parfum circulatia la 8-9 dimineata fata de ce e in Iasi acum...se compara oarecum cu ce am prins pe centura la voi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Moog,dar si cand va fi gata,sa vezi cum se circula....racheta,si la voi.

asa era si Brasovul cand s-au apucat astia sa-l faca,si acum e ceas.un oras aerisit,cu bulevarde cu 3,4 benzi pe sens,anulate semafoarele la care stateai si cate 10 minute.faci Brasovul din cap in cap,pe centru,in 10 minute,maxim,ziua.nici nu merita sa mergi pe centura,e mai aglomerata,mai lunga si cu o gramada de radare pe ea.

o intrebare pt tine:la revizia de 15000,in afara de filtrele ce trebuie schimbate la instalatia de gpl,se mai verifica ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coane nu-i stii pe prostii de pe aici...

Cel mult vom avea vreo citeva strazi asfaltate proaspat...peste vreo 4-5ani...

Brasovul intradevar este super ok cel putin zona de "tranzit"...am ramas placut impresionat...cu parcarile stau prost ca peste tot...

La prima revizie de 15 schimbi filtrele si cam atit...se verifica daca ai scurgeri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee de ce un AUS nu a putut fi setat sa ramana la relanti pe gpl?eu am AUS si merge ceas,sta pe gaz,tot e ok.un prieten si-a montat tot pe leon tot AUS codul de motor,dar nu l-au putut face sa stea pe gaz la relanti.aceeasi treaba a mai patit-o cineva cu un leon,BCB din 2003.

instalatiile le-am montat la aceasi firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pot fi multiple...montaj, mici "defectiuni" la motor, aprindere slaba, EGR infundat etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt unul din cei de care zicea marius, cu bcb ramas pe benzina la relanti.

Imi vine greu sa cred de probleme la montaj, baietii din buzau sunt super ok, iar privitor la egr infundat sau altceva la motor cu 100000 km iar mi se pare ciudat, din moment ce masina mergea perfect pe benzina, iar pe gaz merge la fel doar la relanti trece pe gaz.

Si iar mi se pare ciudat faptul ca s-a intamplat doar la aus sau bcb, lucru confirmat si de cei de la service unde am pus gazul.

Numai zic ca inainte de a pune gaz am schimbat bujii, bobine plus curatat clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!