Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Mike la altitudine mare si caldura masina e lesinata si pe GPL si pe benzina...si benzina de 99-100 OMV... la cita benzina consum merita sa bag numai benzina mai bunuta...

Am incercat-o si pe Talpina, pe la Straja...cum urcam peste 600-1000m era lesinata...pante ce le urcam linistit cu 3-4 retrogradam la 2-3 max...trecusem si la AC manual/natural si tot lesinata :)

Chiar ma gindeam in viitor spre o masina cu ceva mai multi cai...problema mare este ca circul f mult oras... un turbo de 1.8 pe GPL ar fi o varianta...dieselul nu prea merge in oras...

Daca nu poti sa ai 2 masini pt oras si concediu/extern GPL e o varianta de bagat in seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mike,ceva nu e in regula la tine.de cat ai duzele,ce presiune ai la gpl?la mine nu e diferenta,indiferent de conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la tine e vb si de motor...cuplu ceva mai mare, ceva mai multa putere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal...se simte orice kw in minus la motoare mici.

La cele mari 3-5 kw in minus nu-i simti.

Pretentii mari nu trebuie sa avem dar eu am observat un fenomen la mine: la aceleasi conditii meteo cu motorul in regim intermediar ( adica dupa trecerea de faza 1 de pornire cu soc automat ) , motorul are un cuplu si o putere f buna. E, cum ajunge la cald dupa 3-4 km, are cu cel putin 3-4 kw mai putin iar cuplul idem ( cam -10 % ).

La fel e si pe gaz si pe benzen. Foarte probabil ca se modifica extrem de mult curba de avans la aprindere pentru a evita detonatiile dar diferenta e prea mare fata de un motor pe carburatie sau chiar in comparatie cu alte motoare pe injectie.

Chestia asta adunata cu cifra octanica de max 90 la GPL si impreuna cu aerul extrem de cald care intra in motor, genereaza o putere cu mult mai scazuta decat normalul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o saptamana am si eu BRC 24.11 montata bineinteles la Vernesti. Montaj super profi, nimic de comentat.

O intrebare, cand trece pe benzina la consumarea rezervorului de gpl incepe sa piuie... cand se opreste? ca o lasai asa si vro 5 minute si tot piuia... trebuie neaparat sa confirm de la buton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa apesi pe buton pentru confirmare. Cel putin asa e si la mine la Lovato.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o saptamana am si eu BRC 24.11 montata bineinteles la Vernesti. Montaj super profi, nimic de comentat.

O intrebare, cand trece pe benzina la consumarea rezervorului de gpl incepe sa piuie... cand se opreste? ca o lasai asa si vro 5 minute si tot piuia... trebuie neaparat sa confirm de la buton?

Asa e la toate din gama BRC Sequent.

Sa revii cu consumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumurile pana acum... primul rezervor nu se pune la socoteala. Am terminat al doilea rezervor cu 29,6l am facut 250km urban Constanta, din acestia 250 km au fost vreo 2 drumuri pana la Eforie Sud si inapoi in Constanta, estimez exclusiv extraurban 60km. AC full, trafic ca de sezon. Voi vedea consumul in saptamanile ce urmeaza intrucat plec in concediu la munte.

A si inca ceva : cand am alimentat in Vernesti am pus cam 16,5l gpl de acolo din sat, s-au facut teste, reglaje in mers si apoi am plecat spre casa si am alimentat full la un Lukoil in Buzau. Au mai intrat inca 15,5 l deci in total cam 32l... In Constanta nu am alimentat pana acum decat de la Petrom Aurel Vlaicu si prima oara au intrat 29,6 (primul led mi s-a stins dupa 30km) si a doua oara, plinul care il am acum 28,4l (primul led deja mi s-a stins dupa 10km)... Ce inseamna asta?! Sa fug de statia asta sa incerc la altii? In ambele cazuri alimentarea s-a facut la 8 dimineata pe racoare si dupa ce insalatia piuia ca nu mai are gaz...

Ce stiti la revizia de 1000km se mai fac ceva reglaje de consum? In trafic cand s-a facut calibrarea s-a citit curba de benzina, apoi cea de gaz si dupa aceea cea de gaz a trebuit compensata cu -20% ca sa se suprapuna peste cea de benzina; masina trage super ok nu se simte ca e pe gaz sau benzina.

Modificat de Wild Car
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va sfatui sa nu mai alimentati de la Luk... cel putin o perioada...

Injectoare MED facute praf dupa ~50.000km...astea rezista de obicei ~90-100.000km in regim de taxi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_bounce: Butangas e sfant :icon_thumleft: Scump, dar merita, cel putin pe Iasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin tara pe cit posibil am alimentat de la Petrom, OMV ...eventual Rompetrol...

Am preferat sa merg pe benzina decit sa ma bag la Luk...au lasat preturile jos poate pune bot cineva...

La 3.27 inca e bine ca pret...e la jumate fata de o benzina buna gen OMV 100 la 6.6RON :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi de la Petrom de ce mi-a intrat asa putin in rezervor, 29,6 respectiv, 28,6 desi imi piuia ca e gol?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Am gaz pe Bora 1.6 16v, motor AZD de mai multi ani. Nu am avut nicio problema pana acum. Acum am o problema la pornire care se manifesta astfel:

-la rece porneste foarte bine

-la cald, daca o opresc si o pornesc imediat, iarasi porneste foarte bine

-cu motorul cald, daca o las 5-10 minute si incerc sa o repornesc, abia la a treia cheie, lunga, porneste in doua, trei pistoane si apoi dupa ce apas acceleratia merge normal.

Diferente de functionare fata de , sa zicem de inceputuri, nu exista.

In rezervor am mereu cel putin 7-8 litri de benzina sau mai mult.

Daca o trec pe benzina functioneaza iarasi foarte bine.Evident pornirea se face automat pe benzina.

Instalatia este secventiala, Tomaseto STAG 200.

Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Don: Bujii uzate

Wild: Ce capacitate bruta ai la butoi ?

Moog: La voi e hotie frate. La noi iei la 2,89 peco, 2,79-2,90 privatii ( dintre care unii au gaz bun de Rompetrol si pompe bune )

Luk e cel mai scump acum...pe la 3 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@120L : butelca e de 43l... o sa o termin pe asta si o sa alimentez din Cta de la mult laudatul Butangaz. Oricum pe aici cam toti au sarit de 3 lei. Sambata la Petromul de la care am alimentat a fost 3,22... cand am vazut la Lokoilul din apropiere ca era 2,96 m-am cam ofticat un pic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, desi au doar 9.000 km de functionare. Insa, ma intreb: la rece nu sunt uzate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Don: Reglaj prost pe GPL...amestec prea bogat cred...

Cazurile sint destul de rare de pornire naspa la cald dar sint...

De obicei e naspa la rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog: -De fiecare data porneste doar pe benzina, deci, cel putin cateva secunde , nu vad cum ar influenta setarea pe GPL.

Acum ma gandesc ca, motorul fiind cald, poate nu trece automat pe benzina la pornire si incearca sa porneasca pe GPL.

Am sa urmaresc ledul care indica pe ce functioneaza masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi citeva zile numai pe benzina si ai sa vezi... Asta e varianta in care scapi ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba gazul. Pornirea e pe benzen la toate, nu incearca sa porneasca pe gaz deloc.

Deci problemele de pornire tin exclusiv de benzina. Daca pleaca in 2-3 in loc de 4 e clar aprinderea de vina...posibil bujii prea calde sau reci. Bujiile de pe la noi absolut toate sunt fake-uri ordinare, dar nu exclud si alte cauze.

Daca pleaca greu dar in 4 e senzorul de turatie dus.

Un test simplu e sa opreasca pe benzina ( treci manual pe benzina inainte de oprirea motorului cu 5 sec ) si pornire dupa 10 min. Daca e ok asa avem alte explicatii.

Wild: Tre sa intre 34 de litrii net. Brusc la Petrom a explodat si la noi pretul cu peste 8% !!!

E 3,16 azi la peco dar tind sa cred ca e magarie sa salte piata. Au mai facut ei d-astea si din cauza ca privatii si Luk nu au percutat, au lasat sub ei pretul de la vanzarile slabe...incearca iar sa asmuta piata dar nu tine ca e vara si e consum mic pe casnic.

Azi e 2,82 la privati Rompetrol sau 2,87 la Luk in sectorul 3.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca am vazut masini ce au problema asta...putine ce-i drept...majoritatea au probleme cu pornirea la rece...

Iar astia vin cind deja nu mai porneste nici la a 10 a cheie ...

Ca porneste naspa la a 2-3 a cheie (la cald sau rece) e parfum :))

Ma ocup de vreo 2 ani in timpul liber de diagnoza, reglaje, reparatii etc...mai ales GPL :)

Cel mai simplu e sa mearga pe benzina citeva zile, sau "reset factory default" cu VAG-ul...si daca porneste bine dupa aia atunci treaba e simpla...e de la GPL...

Daca nu, sapa in alta parte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Voi aveti cu siguranta mai mult experienta in GPL.

Am facut plinul la Mol- 44l. Am facut plinul la o statie no-name 42l. De unde diferenta asta ?

Iar la cea no-name masina mergea foarte ok (ex. Mol) doar ca a consumat ceva mai mult....... E din cauza calitatii ? Pana la urma care sunt mai buni ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera de la statie la statie, din cauza presiunii/pompei, calitatea gazului, temperatura ambianta, cit gaz mai era in butelie si multe altele...

E normal sa difere cu 2-3l ...la diferente mai mari si mai ales in plus deja e bine sa ocolesti statia...mai mult ca sigur e decalibrata...

La mine in loc de 45-48l mi-au bagat 62l...IMPOSIBIL prin simplul fapt ca in damingeana cu volum de 60l nu poti baga 62l de GPL... :))

E bine sa folositi statii brand cu exceptia Luk cel putin anul asta...inca mai sint cazuri de vaporizatoare/injectoare varza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce teapa luasi Lascarica... :lol:

Eu nu-l lasam sa treaca de 90% din capacitatea butoiului...dar tu ai vrut sa vezi cat fura...

Mol are gaz de butan care e foarte bun la compozitie ( 60% butan ) dar mai sunt si statii in franciza unde se dau chifle.

Cu un gaz care are mai mult butan vei consuma mai putin dar vei avea putere mai mica, si viceversa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am observat ca de la MOL consuma mai putin.

N-am incercat OMV pana acum.... si nici Rompetrol.....

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!