Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Pai te laudai cu: "in extra urban am 10l/100 km la 140km/h cu aerul pornit."...

De la 10 la 12l cu 4 persoane si bagaje la greu e oarecum normal...si nici nu prea ai iertat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a cam mancat zilelel masina asta.

am bagat la bani in ea grupa mare: schimbat toata suspensia fata+spate, sensor map, montat instalatie gpl.

acum am belele si cu consumul de ulei si cu cel de servo directie...consuma si mult.. off.. mare dezamagire masina asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luata de noua ?

Lascarica: Nu ai somn bre ? vezi ca au bagat reduceri la Luk pt gpl....du-te fuguta de baga plin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luata de noua de la samsar :)

Pai ai luat masina la 5-6000 si vrei sa te tina o viata fara sa bagi nimic ?

Masina SH e loterie...cind o iei mai pui la ciorap vreo 1000 sa ai de reparatii...

Am schimbat suspensie fata, sonda1, bucse, 1 rulment, vreo 3 senzori...asta-i viata...

Am dat 5000, am mai bagat ~1000...si am ~acelasi confort cu un amic care a dat ~17000 1.2TFSI :) ...

Cauciucurile nu le pun la socoteala..

Alooo piei drace cu LUK :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat azi de la rompetrol. e 2.84 lei pe fundeni litru.

Dea draci in ea de butelie am butelie de 55 de litri si miau intrat 38.Si era gol goluta.Cred ca pana la urma ma duc la montatori sa le spun sa mai imi ridice plutitorul ala nenorocit daca se poate.Am si eu o intrebare se poate face niste reglaje din interfata softului de gpl ca sa consume masina mai putin?

Masina am luato la 4000 :) Ca romanul as vrea sa ma tina ceva timp sa nu bag bani in ea,Acum e pusa la pct cat de cat.Mai am belele cu simerigurile de la supape si cu caseta de directie..:(.

Modificat de mikemaniack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era caldura mare se poate de la presiune prea mare in butelie...

Incearca sa alimentezi dimineata pe racoare...

Dacum, se poate face din interfata sa-ti ia 5 in afara si 8 urban, dar au fost aia bulangii si nu au vrut :))

Reglajul se face de catre sonda lambda...e cam greu sa o pacalesti...

Incearca si tu sa mergi ceva mai decent si fa un consum...nu cu 4 adulti, bagaj cit un elefant si ii mai dai si cu 100-140 :)

Eu am scos 9.x dat talpa la limita luarii hirtiutei, cu ceva bagaje si 1/2 de adult pe linga mine...

Ma declar multumit...

Daca as merge decent/legal cred ca ma duc spre 7.5-8...maxxx 8.5 cu AC pornit...

In oras duce 12-13...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt adeptul vitezei maxime a masini sa ii dau in goarna cat duce ea... dar cam cu vreo 20-30 de km peste limita admisa in afara si pe autostrada e cam viteza mea de croaziera.Asta e diferenta intre benzina si diesel... pfuu si acum regret dieselul dar asta e... merg cu gpl pana oi iesi pe profit si dupa aia poate ma bag inapoi pe diesel,La inceput eram multumit de instalatie , dar acum dupa vreo 5000 de km de cand am gazul nu prea mai sunt asa incantat.Plus ca ma streseaza liniutele alea de la gaz cum scad..incredibil n-au nici un dumnezeu alea.Prima [cenzurat] imi scade in vreo 70 de km.Dupa aia a doua scade dupa vreo 100 de km si ultimele merg 300 km...Iar la drum lung mi-am luat una dintre cele mai mari butelii numai pe motivul sa nu ma prinda cu cazanul in camp sa raman fara gaz.Pai pe motorina/benzina ai statie aproape pe oriunde, si rezervorul mult mai mare.Eu cu consumul meu am scos cand un diesel.N-am facut nici o afacere am platit pe combustibil cam cat as fi platit pe un diesel mers cu acelasi viteze...deci la faza asta gpl e praf..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike,

Nu pot spune ca consumul gpl neaparat e praf, dat fiind ca un benzinar in sarcina mare se stie ca e mult mai gurmand decat un diesel.

Iar daca poti obtine in astfel de conditii un consum echivalent cu un diesel e f bine.

Pentru ca practic, obtii cu o masina cu potentiale probleme mult mai mici decat un diesel acelasi consum.

Legat de consum, orice masina peste o anumita vinteza papa mult mai mult decat consumul extraurban dat de producator.

Deoarece pe langa multiplele forte de franare ce actioneaza asupra masinii, intervine un consum ce nu prea e mentinat de producator, mai mult revistele de specialitate mentioneaza acest consum, care este cel de autostrada.

Pentru ca, dupa mine, o masina ar trebui sa cuprinda cand o cumperi 3 tipuri de consum: urban, extraurban si de autostrada.

Dar, din motive de marketing, doar primele 2 sunt agreate si mentionate de producator.

Asadar, tine minte ca toti producatorii recomanda pentru un consum redus, ca masinile in 5 trepte sa circule cu viteza 80-100, iar cele cu 6 trepte cu putin peste 100.

Peste aceste viteze, consumul creste exponential.

Ca iti este greu sa circuli legal, asta e alta poveste.

Plus de asta, o masina pe benzina nu se conduce la fel ca un diesel.

Si cumnatul eu care a condus toata viata lui diesel daca ii dau pe mana golful meu nu scoate sub 7 consum, in timp ce eu scot la acelasi stil cu a lui cel putin 1l in minus.

Totul tine de cum dozezi pedala si conteaza foarte mult sa simti si sa dozezi pedala in functie de teren, smdp.

Iar faza cu liniutele de gaz, nu doar tu ai aceasta problema, s-a mai spus si in acest topic, nu te lua dupa el pentru ca marea majoritate sunt inexacte.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumurile sunt facute la temperatura medie(in jur de 20 gr),viteza constanta si legala,fara consumatori(AC,faruri,etc),o singura persoana,fara bagaje.in conditiile de care vorbesti+gpl eu zic ca-s ok.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai numai AC-ul si farurile duc cel putin 1/2l in plus la relanti :)

Daca mai pui peste 200kg de persoane si inca 100 de bagaje, vrei sa consume cit un scuter?

Consumurile de fabrica se fac in conditii ideale...

Daca iesi la pret de diesel e super ok...asta e tinta mea...cost redus dar fara problemele aferente unui diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e offtopic, insa daca s-a pornit discutia mai lamuresc si eu ceva lucruri, sa fie Mike al nostru cu inima impacata.

Confiorm vw, 100 km incarcatura iti adauga un consum suplimentar de 0,3l carburant.

Daca o masina are sarcina utila de 400km, asta inseamna ca full incarcat pe langa consumul de fabrica mai adaugi cel putin 1.2l, plus 0.5l consumatorii electrici si clima, deci minim 1.7l in plus fata de consumul dat de producator.

Daca mai pui si vant din fata, drum in rampa, ajungi la un consum deloc neglijabil in plus.

Si asta pe benzina. La gaz, mai pui min 1-2 l in plus.

De aceea, consider ca consumul tau Mike e ok.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confiorm vw, 100 km incarcatura iti adauga un consum suplimentar de 0,3l carburant.

Pe ma-sa...o impinge D-zeu din spate cu vantul ca sa scoata cat mint ei.

La suta de kile pui litrul de benzen in plus, asta e CLAR. ( sau 1,3l de gas )

Cat despre masina...e ca femeia. Sa le iei de noi pe ambele :)

Eu cel putin sunt uimit de calitatea f buna a skoditei ( luata de noua ) care a facut 60k fara reparatii. Iar astia 60k facuti pe drumurile de la noi echivaleaza cu peste 200k facuti in vest.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai numai daca te uiti la consumurile postate de Mike , de fabrica, sare de la 5.5 la 9.3 la 120km/h ...cu masina goala...daca mai pui incarcare s-ar duce spre 10.5-11l +1-2l in plus pe GPL...ajungi la 12-13...

Daca o mai si calci putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9.3 ala e oras.. la 120 scrie -.

la 120 cred ca scoate 7l/100. pe gaz 9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incheiem offtopicul, Mike, la 130 trebuie pe benzina sa consume in jur de 7.

Deci consumul tau e f bun.

Iar legat de consum cu 100kg incarcatura, 0.3l poate nu o consuma, repet este ceea ce afirma vw, insa din proprie experienta, mai mult de 0.5l nu imi ia in plus.

Poate la motoare sub 100cp, diferenta o fi mai mare dat fiind turatia mai mare la care e nevoit motorasul sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit colegu', la viteza x are tot turatia y, variaza doar z adica incarcatura. Ca sa mergi in schimb cu viteza x la z+100 kg iti trebuie timpi mai mari de injectie iar asta se traduce in ce am scris mai sus.

Tot ce spui tu e de la diesel.

Noi stim ce spunem iar asta o stim dupa zeci de ani de experienta.

L.E Vara si iarna consumurile cresc enorm la toate categoriile de combustibili asa ca e normal.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grersit colegu

un motor de 1600 cmc la 100km/h o sa aiba o turatie mai mica decat unul la 1.4 la aceeasi viteza!!!!

De aici si logica ca un motor mai mic in cai putere, la aceeasi viteza de testare si aceeasi incarcatura o sa aiba un consum mai mare decat cel mai puternic.

Iar cu cat e mai mic in putere si incarcat mai tare o sa treb sa apesi si mai tare pe pedala sa mentii respectiva viteza.

Eu la asta ma refeream si nu gresesc desi nu am zeci de ani experienta in domeniu.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motor de 1600 cmc la 100km/h o sa aiba o turatie mai mica decat unul la 1.4 la aceeasi viteza!!!!

Noi vorbeam de acelasi motor la sarcina diferita, nu de motoare diferite...

Rationamentul spus de tine in principiu e corect, in practica insa exista motoare de 1,4 sau 1,2 care la viteze decente de pana in 100 km/h au consumuri mai scazute decat unul mai mare. Motoarele mai mari sunt avantajate la viteze superioare insa.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur, eu ma refeream la motoare diferite si ma refeream ca un motor mai mic, cu aceeasi incarcatura de 200 kg sa zicem o sa fie mai stresat decat unul mai mare cu aceeasi incarcatura.

La gol, da, e mai avantajat cel mic pentru ca poti obtine un consum mai redus cu ai spus si tu mai sus.

Insa sper ca s-a inteles ideea vis a vis de consumul cu incarcatura suplimentara. Orice motor va consuma mai mult.

Iar daca gazul e si el prost, cu atat iti va consuma mai mult incercand sa tii o viteza de croaziera constanta decenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca pina la urma v-ati inteles :)

Porneati de la:

"un motor de 1600 cmc la 100km/h o sa aiba o turatie mai mica decat unul la 1.4 la aceeasi viteza!!!! "

o chestie hazlie...daca nu iei in calcul si cutia de viteze...

Ca sa te contrazic, fosta tigaie de 1500, aveam 100km/h la ~2700rpm...

La actuala de 1600 am 3000rpm la aceeasi viteza...are cutia mai "scurta" :)...chiar daca are 25CP in plus...

La condus lejer in concediu cu fosta scoteam consum de 8.5 pe GPL cu instalatie pe carburatie, portbagaj aerian...

Cu asta fara portbagaj, intre timp nevasta a realizat ca nu tre' sa-si ia tot sifonierul dupa ea, are secventiala reglata super ok...consum 9-9.2...

Ce-i drept se cunosc cei 25CP in plus...si ii folosesc :)

Sint curios anul asta ce consum scot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat instalatia acum 2 luni si am facut 3500km de atunci , problema este ca nu am ajuns la RAR in cele 30 de zile vreau sa merg zilele viitoare , este vreo problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este. Mergi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi.pirvu

Eu am instalat-o acum 4 luni si 4000km si sunt in aceasi situatie. Am fost odata si pana sa verifice instalatia operatorul a sesizat ca am montata instalatie xenon si m-a pus sa o dau jos dupa care sa revin.....asa ca nici acum nu am ajuns sa omologez instalatia. Sper ca luna asta sa rezolv problema deoarece am demontat instalatia xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cu probleme de consum revin si eu. Am instalatie BRC.

Nu folosesc masina decat extraurban si mers 90 constant.

Pe benzina aveam o medie maxima de 7,2. In mod normal media e 6,7.

Pe gaz am media de consum intre 9,5 si 10,5.

Deci consumul pe gaz e cu 40-50% mai mare.

Inca nu am fost la reglajele de dupa 1000 km ca nu am timp. Am facut deja 3000km cu ea. Posibil sa se mai indrepte ceva dupa ?

Modificat de kpk1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!