Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Nu obtin aceasta eroare pe benzina dar am incercat sa merg si cu amestec mult prea bogat si tot imi spunea ca am eroare de amestec sarac. INstalatia este bigas iar softul este Nova Sgis. Am imbogatit harta pe diferite plaje de turatii.....si tot degeaba. Imagineaza-ti ca in campul 032 aveam -10% sonda iar el dadea amestec sarac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am de bigas , sunt un amator a carui experienta se rezuma strict la propria instalatie . Insist si spun ca , virgula , conectarea sondei corect nu cred ca ar aduce imbunatatiri in viziunea mea . Raman de facut teste dinamice cu Vag-scope daca-l ai . Pur si simplu urmareste raportul stoichiometric in fereastra , vezi daca e corect , in sarcina amestecul trebuie sa devina un pic bogat , uramreste-l te rog si "in blana" daca nu cumva saraceste amestecul . Amestecul are voie sa devina sarac doar in frana de motor . Nu mai stiu cum e cu 16555 , la sfarsit scrie cumva intermitent ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si am tras cu ochiul in timp ce acceleram si nu scade decat pana la -0,8 adica tot bogat, in frana de motor sta pe 0,0. Inainte aveam sonda intre 15 si 25 cu plus dar am reusit sa il scad(imbogatesc) prin corectia mapei sau a hartii mai bine zis insa am urcat la maxim cu imbogatirea (mai mult nu ma lasa harta). Eroarea de amestec sarac de cele mai multe ori era cu intermitent in capat si nu aprindea becul insa ieri dupa 520 de km a aprins becul si erau 2 erori de 16555 una cu intermitent si una fara intermitent ceea ce a dus la aprinderea becului. Am incercat cu duze mai mari adica de 2,2(astea le indica producatorul pentru 102 cai sau 75 kw) ,insa consumul extern era de 10 litri si ceva fara sa depasesc 100km/h si fara condus sportiv. Nu am simtin nimic la masina fata de duzele de 1,8 decat consumul extrem de mare fata de acum care e 8,5 in acelasi regim e condus.

PS: era o perioada cand am facut in jur de 2000 km doar pe gpl fara nici o eroare in bord sau stocata in ECU iar cand a aparut eroarea am descoperit dupa 1 luna ca un furtun de secondary air admision era iesit, si de atunci nu mai scap de eroare. Astea se intampla in iunie. Furtunele toate verificate....insa nu ii mai dau e capat. Tind sa cred ca ar trebui legata sonda lambda caci asa apare si pe schema electrica de la sistemul meu

lasa-mi si un nr de telefon aici sau pe privat ca mai putem discuta si la telefon...

blueprint8cyl.pdf

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am creat o intreaga discutie cu UEGO asta. Trebuie sa citesti clar in documentatie daca cele doua fire de la sonda pot fi configurate pentru o singura sonda lambda de tipo UEGO si inseriate cu circuitul masinii. La conectarea pentru sonde tip tensiune ( non-UEGO) , adica in paralel cu iesirea sondei lambda , nu ar putea sa-ti genereze 16555 intrucat nu fac decat sa citeasca o tensiune fara sa o modifice asa cum pleaca ea mai departe catre calculatorul injectie benzina . Daca insa se conecteaza prin inseriere ( pentru UEGO ) atunci ar putea sa-ti genereze un cod de eroare daca ceva ar fi in neregula , insa nu cred ca asta este cauza intrucat tu ai o conexiune simpla sau deloc , daca-mi amintesc eu bine .

Ca sa fiu mai clar : tu ai o sonda UEGO originala pe masina , in circuitul careia ar trebui sa inseriezi intrarea calculatorului de gaz. Sonda ta lucreaza corect intrucat nu stocheaza eroare pe benzina . Ca atare la mersul pe gaz - cred eu- eroarea vine de la faptul ca in anumite regimuri amestecul saraceste la maxim , in ciuda corecțiilor STFT ordonate de calculatorul de benzina , care nu sunt suficiente sa aduca raportul de amestec in limite stoichiometrice .

Ce as face eu ? Presupunand ca ai VAG-COM si implicit VAG-scope , este sa merg pe benzina plecand cu treapta 1-a de pe loc si apoi succesiv as accelera hotarat si schimband treptele corezpunzator . In acelasi timp as inregistra in Vag-scope intreg procesul cu liniile de la : sarcina motor , turatie , sonda lambda , apoi as trece pe gaz si as conduce de o maniera similara inregistrand si aici la fel . Apoi as compara graficele. Undeva , ceva , trebuie sa fie . Scuza-ma daca spun lucruri evidente , dar sa stii ca mi-e gazul nu a reusit sa-mi aprinda vreun martor la bord desi dupa cum v-am povestit-intrebat instalatia mea nu merge 100% fara probleme. Dar nu ma las.

Ar mai fi discutia cu duzele . La un reglaj corect nu ar trebui sa apara diferente de consum semnificative , intrucat , teoretic ,la duze mai mari timpii de injectie sunt mai mici la o instalatie corect reglata . Daca functionand cu duze mai mari nu ai mai avut 16555 ne apropiem de localizarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pe care mi-o pun este la ce foloseste STAG 300 aceasta marime , cata vreme el foloseste doar mapa de translatii pe care o creem pentru injectie ?

Desi i-am creat un circuit special de incalzire ...

Esti sigur ca somda e doar pt informare?

Ce circuit? Detalii please...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de 16555 am avut-o so cu duzele mari asa ca nu de acolo e problema. Am si vag-scope asa ca am sa fac aceste teste sa vad daca apar probleme undeva, cu toate ca eu inital am reglat-o dupa sonda lambda instalatia de gaz. Adica am mers pe benzina in diferite turatii, si bubturat si blana si am urmarit evolutia sondei lambda in vag-com apoi am trecut pe gaz si am modificat toata harta in asa fel incat sonda imi arata exact ca si pe benzina, aceleasi valori. Treaba asta am facut-o cu @Mooq cand am fost pe la Iasi.

Sincer in vag-scope nu am urmarit evolutia dar am sa fac zilele astea(s-a terminat gazul si ar tr5ebui sa bag 12 litri sa, sa nu mai merg in Ucraina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mooq , nu sunt sigur 100% ca semnalul de la lambda nu are alte implicatii in afara de info , insa harta de injectie gaz e fixa bazata pe multiplicarea hartii de benzina , iar daca intervine o corectie aceasta vine de la calculatorul de benzina si e preluata apoi de calculatorul de gaz , asa ca nu vad cum altfel ar putea influenta semnalul lambda injectia de gaz . Subliniez , nu sunt 100% sigur , ma bazez pe deductii in lipsa altor informatii .

Circuitul de incalzire vaporizator a fost initial montat de instalator in serie cu schimbatorul de caldura de la filtrul de ulei dar solutia nu m-a multumit pentru ca:

1. Perturba functia schimbatorului de caldura ulei ( de a uniformiza repartitia temperaturilor in motor )

2. Nu incalzea bine vaporizatorul de gaz , in parte datorita rezistentei inseriate indusa fluxului de lichid de racire ( incalzire in cazul nostru )

Ca atare am montat un T la iesirea apei din motor direct spre vaporizator si retur prin ocolirea termostatului ( aveam un dop acolo pentru un eventual scirocco ) . Pentru ca si asta am suspectat, respectiv faptul ca nu se incalzea bine vaporizatorul.

SponsOru , cu vap-scope sa ai grija sa si inregistrezi ca sa poti analiza in tihna curbele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am incercat sa inregistrez cu vag-scope in campul 001 din blocul de masuratori pe benzina si gaz apoi in campul 032 pe benzina si gaz tot in blocul de masuratori.

PS: daca ceva nu e bine sa imi explicati cum se face cu vag-scope caci aici sunt paralel, in ce campuri ce sa setez.

post-19801-0-69106000-1289840320_thumb.j

post-19801-0-67189700-1289840438_thumb.j

post-19801-0-10121400-1289840530_thumb.j

post-19801-0-98286000-1289840704_thumb.j

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie daca instalatiile GPL iau in calcul sondele lambda sau nu?

Adica corecteaza amestecul functie de ce zice sonda sau nu?

Nu am gasit nimic elecvent decit unele pareri contra sau nu...

Nimic serios...multi zic ca e pt afisare si reglaj in mers...

Daca stiti un link ceva / documetatie referitor la cum lucreaza ECU GPL + sonda in special STAG puneti un link pe aici pls...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cata influenta au sondele lambda pe GPL dar au. Eu am montat pe firul de semnal sonda-ecu un montaj EFIE inainte sa-mi montez GPL si daca unblu la reglaj motorul se comporta la fel si pe GPL. Adica daca ii amplific tensiunea de la sonda , ecu crede ca e amestec bogat, reduce cantitateea de combustibil si mai mult si motorul isi pierde din putere. ECU GPL tot din timpii de injectie ai injectoarelor benzina isi ia informatia cum trebuie sa mearga motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi spui putin mai multe despre modulul EFIE.de unde cu cat si unde l-ai montat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU-urile STAG iau in calcul doar timpii de injectie benzina si aplica peste multiplicatorul setat. Tot ECU benzina este cea care face corectiile dupa sonda lambda. Deci indirect are influenta si asupra ECU GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Ma intereseaza si pe mine daca ati vazut instalatie GPL pe Golf 5, as vrea sa achizitionez un Golf 5 SH cu motor de 1.6 sau 1.4 si sa ii pun gaz.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate...

Recomand daca ai bani destui sa pui instalatie BRC Plug&Drive sau eventual STAG 300Premium.

Dar prima varianta e de ales si o gasesti la Buzau la Progaz parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o instalatie gpl buna pentru golf 4 1.6 16V ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce bani dispui, Landi Renzo, Milano sau STAG 200 sau 300.

Pina la urma esti limitat si de ce se monteaza pe la tine in zona, e greu sa gasesti meseriasi buni...

Ideal ar fi un BRC dar e relativ scump , pe undeva la 2800RON...a instalat cinve din Iasi (a postat prin zona) la Buzau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2800 ron...dai daca esti sigur ca se amortizeaza investitia...eu fac ca 1500 km pe luna ....in 2-3 ani se amortizeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Se poate...

Recomand daca ai bani destui sa pui instalatie BRC Plug&Drive sau eventual STAG 300Premium.

Dar prima varianta e de ales si o gasesti la Buzau la Progaz parca.

Stii cumva un pret estimativ si la celelalte marci mai ieftine? Daca e mica diferenta de bani nu are sens sa ma zgarcesc.

Multumesc.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relativ toate sunt ok ca si instalatii DAR BRC Plug & Drive e ceva complet (are toti neuronii), pe cand la celelalte e posibil sa fie problema cu check engine(becul galben din bord). Asta am aflat-o de cateva zile si eu cu @Mooq cel putin ne chinuiam sascapam de eroarea 16555 amestec sarac dar de fapt instalatia nu e asa rapida cum e BRC. Trebuie sa fac rost de lista cu codurile de motor care vor avea probleme la majoritatea instalatiilor in afara de BRC, printre aceste coduri de motor se afla AVU al meu si al lui @Mooq. Exista 2 posibilitati: sau puneti ceva ieftin si obisnuiti cu becul galben din bord sau puneti BRC. Repet, doar la anumite motoare mai senibile este aceasta problema cu becul galben. La mine merge de rupe(poate mai bine ca si pe benzina) dar in anumite turatii nu reuseste instalatia de GPL sa comande sondei lambda ca totul e ok iar aceasta aprinde becul galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://instalatii-gpl-auto.ro/contact.php

http://www.agrom.ro/contact.htm

Mai sint si altii...

Pretul pe care l-am zis la BRC cred ca e pt o instalatie mai simpla nu Plug&Drive...

Cel mai bine sunati pt oferte...poate sa difere de la 2000 la 3500 poate si mai mult pt o instalatie dedicata...asta pt instalatie secventiala...

Mai conteaza daca e aproape de casa daca ai probleme, eventual daca ai alt service ce se pricep la acea instalatie...

Profesionalismul lor etc...

dracul nu e asa rau cum pare...

Si ma mine si la Sponsoru chiar daca avem niste motoare mai pretentioase, merg f bine...cu exceptia ca din cind in cind mai apare check engine aprins...o eroare de 2 lei din cauza sondei lambda care e pretentioasa...

Solutii sint si pt trasnaia asta...emulator sonda, eu unul incerc sa o reglez super bine la indicatiile producatorului (m-am email-it cu suportul tehnic)

Altii de exemplu pur si simplu ignora asta...si nu numai la marca noastra...e valabil si pt Opel, Ford etc...

Eroarea este intermitenta pt citeva fractiuni de secunda cind in anumite conditii timpul de injectie pe GPL e ceva mai mare decit maximul permis de ciclul motorului...asta nu dauneaza motorului sau ceva de genul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vorbit acum 2 zile cu cei de la Vernesti BRC si o instalatie Plug & Drive e 2500 lei cu rezervor normal iar pretul e mai mare un pic cu rezervor in locul rotii de rezerva cu o capacitate de 59L (47L-48L reali). Eu in una din zile (doar sambata) trebuie sa merg la montatorul meu sa imi monteze un emulator de sonda lambda special pentru codul meu de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o instalatie gpl buna pentru golf 4 1.6 16V ?multumesc

Are dreptate Moog. Eu am pus BRC pe Golf4 cod AXP la Vernesti, Buzau si sunt super-incantat de achizitie.

A costat 2800 Ron plus banii de drum si 6 ore de stat pe acolo. A meritat.

N-am avut niciun fel de probleme pana acum cu aceasta instalatie si o folosesc de doua luni.

Pentru alte detalii, nu ezita sa ma intrebi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da detalii ce fel de instalatie este?

E acea Plug@Drive? Ce injectoare, ce vaporizator, butelie toroidala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da detalii ce fel de instalatie este?

E acea Plug@Drive? Ce injectoare, ce vaporizator, butelie toroidala?

Iti dau detalii de pe cartea de garantie:

- rezervor turoidal Atiker 59 litri (in locul rotii de rezerva)

- tip instalatie: BRC Sequent 24 MY10

- reductor/vaporizator marca BRC GENIUS

- modul de comanda electronic BRC/Sequent 24

- dispozitiv de injectie BRC/B, K

- injector Zanoli/pan-evo

iti dau si un link: http://crcgrup.ro/instalatiigpl/2009/09/injectie-secventiala-gpl/ singura diferenta este ca softul este ceva mai nou, adica Sequent 24 MY10

Off: Cu scuzele de rigoare dar, nu stiu daca am voie sau nu sa postez acest link.

Moog - poate reusesc sa ajung sambata la intalnire si iti arat masina si actele.

Modificat de daniel daniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu un golf 4 gti 1.8 turbo bz si as vrea sa ii bag gpl si nu prea stiu daca ar merge ca e un motor cam mare si sunt in italia as vrea sa stiu cum sunt preturile pe acolo ca pe aiki mar ajunge undeva la 2000 euro si e cam mult ca masina e din 98 dar are 110000 km acuma nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!