Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Vin cu o noua rectificare si anume ca valoarea de 9.8% din campul 032 a 2-a casuta vreau sa o resetez iar ceea ce am spus mai sus de 25% aparea pe un alt aparat de diagnoza de ala mic VCSD parca si acolo scria LONG TIME TRIM FUEL 25% sau ceva de acest gen si eu ma gandeam ca e aceeasi treaba cu cea din VAG-COM campul 032 a 2-a casuta.

Atasez 2 print-screen-uri facute in ralanti unul pe gpl si unul pe benzina unde valorile lambda sunt apropiate INSA in sarcina valoarea lambda pe benzina in campul 033 oscileaza de la 0,0%(la schimbarea vitezei) pana la -15% iar pe GPL e de la 0,0% pana la + 20%. Pentru a apopia valoarea ma gandesc sa ridic harta de la +25 cat e acuma pana la un +35.

post-19801-1287301745_thumb.jpg

post-19801-1287301760_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca si pe GPL , la 033 esti pe minus...sau a fost o intimplare?

Miine am sa fac un log pe GPL rpm/timp injectie/lambda...

Se pare ca am gasit rezolvarea la mine...nezeiii lui de furtun...culmea e ca stiam ca e gaurit si cirpit...am aminat ca fraierul inlocuirea...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vremea sa schimb uleiul...

Oare sa bag un ulei special pentru gaz (exista multe uleiuri SPECIAL creeate pt GPL de la Mobil 1 si multe alte firme care se respecta).

Sunt in ipostaza de a alege intre un Castrol Magnatec 5w40 (MADE IN GERMANY - am un prieten care imi poate aduce direct de acolo) sau un ulei special pentru motoarele pe gaz (cumparat din Ro).

Ce recomandati?!?

Si totusi... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai citi in diagonala...vezi ca ti-am raspuns...

Pune un ulei bun si ieftin, schimba-l mai des la 7-8000km si ai sa ai motorul ca nou...

Bujiile speciale sint de 4 ori mai scumpe si tin max de 2 ori mai mult...

Pune normale le verifici/schimbi la 10-15-20000km si gata...

asta pt o utilizare normala...

Daca o "calci" ca .... atunci poti incerca ceva mai bun, in special uleiul...

Eventual incearca ceva pt ungere de genul Flashlube:

http://www.autogas-lpg.co.uk/-lubrication-...shlube-kit.html

Pe multe masini cu GPL din fabrica am vazut asa ceva.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog, da si pe benzina e pe minus, am mers cam 3 km si am urmarit-o cu coada ochiului(motorul era la 90 grade), cu toate ca data trecuta era pe plus cand am facut noi testul dar poate ca era de vina tot acel furtunas...insa am urmarit misfire in campul 014 si este 0 count. Inca mai caut cum sa fac resetarea sondei lambda ...

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va invata cu noile valori in cateva zeci de km. Nu e graba mare de resetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sponsore mai ai erori pina la urma dupa ce ai pus furtunu?

Eu am scapat de belea din cite se pare...

Tace milc instalatia, am amenintat-o ca daca mai face figuri o schimb cu o BRC :D

Tipul care mi-a pus GPL o sa inceapa sa aduca si BRC, am sa ma bag la lotul test...daca mai face nazuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vremea sa schimb uleiul...

Oare sa bag un ulei special pentru gaz (exista multe uleiuri SPECIAL creeate pt GPL de la Mobil 1 si multe alte firme care se respecta).

Sunt in ipostaza de a alege intre un Castrol Magnatec 5w40 (MADE IN GERMANY - am un prieten care imi poate aduce direct de acolo) sau un ulei special pentru motoarele pe gaz (cumparat din Ro).

Ce recomandati?!?

Eu am facut recent schimbul la service-ul unde mi-am montat si GPL-ul, si am pus: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt.../id/e_3700.html

Acum am aflat ca este de fapt ulei special pentru GPL. Am pus fara sa stiu ca e dedicat. 35 RON/L m-a costat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ai simtit vreo schimbare in mersul motorului ? Eu am 10W40 tot liqui moly si am bagat pt ca am trecut la gaz si am vrut un ulei mai bun dar nu cred ca este mare branza uleiul special pt gpl si este si mai scump. Ma ieftinesc la malai si ma scumpesc la tarate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot 5w40 am folosit pana acum. La pret nu mi se pare deloc scump la 35 RON/L. Inainte puneam ori Valvoline ori Mobil1. Nu am stiut ca acest ulei este special pentru GPL, ieri am aflat uitandu-ma la descriere pe net. Pe eticheta parca nu scria ca este special pentru GPL, doar pe site-ul producatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35RON e un pret relativ decent. Valvoline 10W40 Durablend era 125 parca 5l

Scump e 45-55RON pe litru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa setez din nou harta si sa fac teste ca sa scap de erori dar avand in vedere ca inca nu am terminat benzina din rezervor nu am sa merg numai pe la sfarsitul saptamanii sa alimentez la Ucraina ca apoi am un drum de Cluj si am timp si de teste....

Eu ca si ulei folosesc doar Aral atata timp cat e made in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu "este" in probe de consum...am verificat dupa citeva zile curba de GPL , se suprapune mai mult decit perfect peste cea de benzina...

Nici mesterului GPL nu-i venea a crede de ce vede :eek: o nimerise din greseala ...

Sint curios ce consum o sa am...in bord arata 11.5...se pare ca e ~real...am deja 130-140km si s-a stins un led din 4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum fara sa fiu rau sau carcotas, poate daca era sa va montati o instalatie BRC nu aveati problemele respective :P

Eu cu BRC am consum super ok, merge perfect totul (bine, conteaza mult si cine o monteaza si ii face setarea initiala).... :)

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai zis-o bine...daca nu ai reprezentanta in oras ce faci? diferenta de pret nu conta...

BRC am vrut dar era prea departe ~350km...la o revizie sau reglare fac 700km, eventual pe benzina?

Si Tomasetto merge bine si se regleaza usor daca masina e ok si merge bine pe benzina...

La mine a fost o panarama de furtun de la admisie crapat...ce vina avea instalatia...?

La Sponsoru mai mult ca sigur tot pe acolo e problema...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cam tot atat a fost distanta (Alba Iulia - Buzau), dar crede-ma ca s-a meritat sa bat drumu si sa o montez la baietii de la Vernesti! Instalatia e printre cele mai bune (daca nu cea mai buna in momentul de fata in ro), dar montatorul conteaza foarte mult! Mi-au facut totul cum am vrut, nu m-au lasat sa plec pana nu am fost multumit si cu zambetul pe buze! Sa nu mai zic ca au "frekat" masina zeci de km pana mi-au setat instalatia!

Mmmda, am dat cu ~100 ron mai mult (pe drum), dar acum am consum de ~10 gaz MIXT la mers NORMAL (nici ca batranii, nici ca disperatu', poate putin cu tenta sportiva) pe masina de 220cp (iar ca sa simt diferenta intre gaz-banzina ma cam chinui, atat de bine este setata, intra-devar parca timpii de raspuns sunt altii si sa zic un 10% MMMAAAAAXXXX scadere de putere niciodata nu am simtit, asta asa exagerand)!

In rest de ~10.000 km de cand am instalatia nici macar cea mai mica problema, iar ce consum am acum nici nu visam vreodata!

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi pus o instalatie BRC dar la o distanta de 1000 km dus-intors....daca apareau probleme ce faceam....?eu am 1 an cu aceasta instalatie si vreau sa spun ca era un moment cand am scapat de aceasta eroare si avusem 1800 de km fara eroare cand din senin a aparut si nu am scapat de ea pana acuma ce am descoperit acel furtunas.

Sa va mai bag asa o pastila, azi am alimentat la Ucraina si benzina e 2,9 lei iar gpl-ul 1,85 asa ca avand in vedere ca la noi la Petrom e gpl-ul 2,6 faceti voi socoteala. Am alimentat 101(53) litri benzina si GPL(48) cu un total de 250 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la preturile astea nu a inceput inca, contrabanda ? :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu-ti garanteaza "problem free" la o instalatie GPL...

Tomassetto e o firma destul de serioasa...mai ales daca pui ce trebuie pe masina...

La mine cel putin nu a fost vina instalatiei dupa cum am mai zis, a fost masina...

La reglajele initiale a fost ok...ca dupa aia cind am curatat clapeta am "cirpit" prost un nenorocit de furtun si dadeam vina pe GPL asta e , ma uit in oglinda si-mi dau palme...

Deacu' semnez condica la service-ul GPL de cite ori am fost...

Citi km trebuia sa fac pina la Buzau, sau ce abonament la Orange trebuia sa am ??

Daca as fi avut BRC/Prins in Iasi optam pt ea chiar daca era mai scumpa...

Repet Tomasseto secvential STAG 200 dar mai ales 300 300Plus nu au avut probleme...am facut statistica printre taximetristi :P

Daca mai pui si o rampa Valtek 30 sa nu te coste intretinerea mult e la fix...

M-am documentat destul inainte sa trec pe benzina + GPL secventiala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am vazut ca ai 1.8t... ai avut probleme de amestec cu instalatia BRC? cresterea de max 10% de consum este facut la pompa? si sa inteleg ca nu e mare pierdere de putere

ca m-ar interesa o instalatie de BRC ( dar am vazut ca au un sediu in bucuresti... nu stiu cat de buni sunt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din Bucuresti se recomanda sa te duci la Buzau la Progaz cica sint cei mai buni in BRC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asazi am avut un evenimen neplacut! Aseara mi s-a termina gazul si in drum spre casa cea mai apropiata satie de gpl era una de Butan Gas. Initial am vrut sa fac plinul dar nu stiu ce mi-a venit si am vrut sa vad cat consuma cu gazul de la astia si am bagat 10 litri. Pana acasa 4,5 km nici-o problema, am parcat si a2-a zi cand am plecat pe drum am dat sa depasesc o dacie si nu avea putere se ineca ,daca o luam usor mergea daca o calcam tare se ineca pana la stadiul in care trecea pe benzina si tiuia alarma ca se termina gazul . O bagasem pe maneca ... pe drum mi-a facut o mie de draci am zis ca s-a infundat filtrul de gpl si nu mai trage m-am enervat si am mers pe benzina pana la o statie de gpl rompetrol unde am alimentat de 50 de lei si i-am povestit si angajatului ce am patit si a zis ca e posibil ca gazul acela sa nu fi avut propan destul si din cauza aia a facut asa. Dupa ce am alimentat a fost alta masina scarturi si cox de am zis ca ies pistoanele prin capota si pana acum vad ca merge bine , ma speriasem. Asa ca atentie de unde bagati gaz. Butan Gas SUCKS !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca avea dreptate angajatul de la care ai intrebat. Probabil nu au bagat inca GPL de iarna cu mai mult propan. Propanul se evapora pe la -32 grade si face presiune in rezervor si impinge lichidul in vaporizator.

Butanul in jurul a 0 grade deja se evapora greu. Vara e preferabil mai mult butan caci are puterea calorica mai mare, deci ar trebui sa consume mai putin. Iarna e nevoie de propan sa faca presiune. In vaporizator tot una este caci acolo este incalzit, dar in rezervor e alta poveste.

Deci daca nu aveai presiune in rezervor, nu avea ce sa se transforme in gaz din faza lichida, de aici si senzatia de lipsa de putere cand cerinta de debit era mai mar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Inseamna ca a avut dreptate aa de la statie ca nu avea destu propan si ieri nu a fost frig afara sa zici ca nu avea presiune de la propan . asta m-am gandit si eu ca nu are presiune ca atunci cand o fortam se ineca si dupa ce am bagat de acolo a mers struna. Oricum nu mai bag de acolo niciodata a fost pt ultima oara, mi-a zis mie cineva sa nu bag de acolo ca e naspa dar nu l-am ascultat. Intrebare : unde gasesc sa cumpar un filtru de gpl sa il schimb ca ma mai bine de 15 000 si nu l-am schimbat niciodata. Voi la cat i schimbati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai rapid sa gasesti filtru e la un montator de GPL, pe la magazinele auto nu prea gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!