Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Am facut bypass la n75 cu boost controller. Eu setez presiunea. Amestecul este calculat de ecu dupa valoarea data de debitmetru. Am pus o dioda pe senzorul map sa nu imi dea limp ca sa pot merge cu un bar. Amestecul este perfect stoichiometric, nu sarac, nu rich. Eu am spus ca vreau ca la o presiune de ex 0.5 bari ( presiune stock ) sa merg numai pe gaz pt ca pot controla asta eu. Cand vreau sa merg la consum inchid boost controllerul de tot si o las la presiune de wastegate unde merge strict pe gaz. Cand vreau sa ma distrez peste limitele instalatiei care ar fi mai scumpa zic eu ca sa tina ceva in sus de 200 de cai versus 150 cat are masina cu 0.5 bari, sa sara pe benzina. Am inteles ca ma costa 2700 lei la buzau cu toroidal si senzor map separat. 

 

Aditie as vrea sa aduc injectoare de 500, turbo gt28rs, biele, axe aspirat, fmic, injectie de apa si metanol, blocant in cutie, bobine fsi, radiator ulei, ambreiaj vr6 cu volant ms g60. Aici voi merge la o recalibrare pt noile componente unde sa imi seteze pt o putere modesta de "plimbare". Un astfel de setup are nevoie de o instalatie foarte costisitoare unde investitia mea in injectoare benzina si sistem aprindere nu ar mai conta. 

 

Pe scurt, gaz sa rezulte putere stock si cand depasesc valoarile de fabrica sa treaca pe benzina iar.

 

PS: ecu va fi remapat pentru componentele noi venite la valori de injectie, avans, presiune.

 

@cri-cri: sunt constient ca adaugand o componenta noua nu are mare avantaj fara soft dar te invit oricand sa vezi diferenta intre presiune stock si dublu pe k03s. Cuplu intre 3000 si 6000 este incredibil. Dupa 6000 nu mai face fata turbina si iese de pe mapa de eficienta. Injectoarele stock se descurca sa nu duca amestecul in partea saraca foarte ok dupa valorile date de debitmetru :)

Modificat de torentmonkey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O secventiala (ex. aia care te costa 2700 la Buzau) pusa pe 1.8T duce fara probleme pana in 230-240 de cai, cam acolo e puterea maxima a turbinei stock. Daca tu vrei sa scoti mai mult din K03s esti liber sa incerci (o sa si reusesti pentru un timp, pana se va transforma intr-o petarda). Nu sunt curios sa vad cum merge o masina cu presiunea in turbina la valori duble fata de cele de fabrica mai ales cu MBC + dioda pentru ca stiu... am vazut multe "inginerii" de-astea pe 1.8T... mai ales prin Italia, nu degeaba suntem veri cu ei.

Nu stiu de ce insisti cu valorile de fabrica. Iti dai seama ca daca ii pui o turbina GT28RS o sa mearga ca un gunoi (si in afara parametrilor) cu valorile de fabrica, nu ?

Solutia pe care o adopta toti cei care vor multa putere si gaz este injectia lichida.

 

Un astfel de setup are nevoie de o instalatie foarte costisitoare unde investitia mea in injectoare benzina .... nu ar mai conta.

 

 

inst. secventiala - 2700

injectie lichida - intre 6000 is 8000

diferenta o rotunjim la  4500 lei adica 1000 euro. Deci pentru o instalatie cu injectie lichida vei plati cu 1000 euro mai mult decat pentru una secventiala (pt. ca oricum iti pui gaz).

 

Hai sa vedem daca pe langa suma de mai sus (1000 euro) investitia ta in modificari nu ar mai conta:

 

gt28rs + accesorii + injectoare 550 - minim 1000 euro (preturi second)

biele, axe - un set de biele bune e minim-minimorum 500 euro

autoblocant - cca 1000 euro (pe langa asta, cand vei desface cutia vei constata ca mai trebuie sa inlocuiesti si altele pe-acolo, plus uleiul de transmisie - mai pune vreo 200 euro).

intercooler - unul bun, cu tubulatura etc e minim 500 euro

ambreiaj/volant - nu stiu cat costa alea ca eu am cutie 02M - sa zicem 400 euro

bobine FSI plus (ai uitat probabil) pompa de benzina si debitmetru - sa zicem inca 4-500 euro

racitor ulei - inutil (deh, trebuie sa faca si astia cu tuningul niste bani nu ?)

pe langa astea vor trebui schimbate toate furtunele de vacuum si presiune care mai sunt pe masina si care nu fac parte din kit-ul de intercooler/turbo - mai pune niste bani.

evacuare - intre 300 si 1000 euro, depinde de cine ti-o face si din ce, cu catalizator/fara (si ce marca)

soft 300-600 euro in functie de tuner

Deci rotund asa, ajungi pe la 5000-6000 euro. Nu mai luam in calcul alte aspecte cum ar fi faptul ca la modificarile astea ar fi indicat sa pui si niste frane un pic mai mari sau faptul ca la varsta pe care o au 1.8T-urile, majoritatea au planetarele imbatranite... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bielele deja, H beam Prism forjate moca. Le-am primit cadou de la un prieten din anglia cu 1.8t pe golf 2 de 700 de cai :)

 

De 5000 km masina nu sughita deloc. Folosesc 1 bar sau 1.2 max cand ma distrez cu prietenii ( rar ). In rest merg 0.5 stock.  Ma gandeam l avarianta cu 02m si ambreiaj de arl care tine ok pana in 300 cai si 500 nm, valori la care vreau sa stau eu. Pacat ca nu termin 100 cu a 2 a pe 02m cum o fac pe 02j.

 

Revenind la instalatie. Eu asta vreau, nu investesc banii in ceva scump desi stiu ca exista. Alt prieten din buzau cu e36 325i turbo cu gt35 pe gaz. Instalatie de 9000 de lei. Merg 400+ cai pe gaz ce-i drept dar mi se pare mult in situatia in care 1% din timp ma joc cu puterea respectiva. 

{cenzurat} Adrian, instalatie de 2100 de lei si k03s impins pana in panze la 230 de cai. La fel face. Nu vreau sa sco atat din stock pt ca nu tine mult din pacate.

 

 

Nu vreau sa dezbat preturile pt setup pt ca am sursele mele de unde prind piese premium la pret de "prietenie" si nu la valoarea pietei. Gt28rs hybrid la 400 de euro cu chra nou de ex, biele moca, ax de aspirat moca, walbro in line, debitmetru s3. Furtunaraie le fac pe comanda din uk la pret de materie prima, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.8T merge super ok o instalatie buna secventiala fara sa se simta diferenta... Daca ai de gand sa umbli la depresiunea in galerie si ai sa ai depresiune ~1 gen Valvetronic iti trebuie un vaporizator ceva mai smecher ce nu foloseste vacumul din admisie si tine presiunea gaz constanta intern...si bineinteles un reglaj ceva mai riguros al GPL...aici ar merge si Landi si Zenit Pro...din cite stiu au solutii...problema e de montator sau te apuci tu sa o bibilesti...ar mai fi o chestie noua pe piata Qbox Plus dar inca nu am sapat prea tare in ea...dar din ce stiu se preteaza la ce vrei tu...

Daca vrei remapare spre 200CP ai nevoie de vaporizator marit si injectoare care duc peste 50CP/cilindru...iar sant solutii... max la Hana uzual parca e 60CP/cilindru...merge si mai mult...

 

Solutii sant daca vrei si poti financiar vorbind...fara injectie lichida etc...unde deja treburile se complica mult...chiar si solutiile pt FSI/TSI etc sant scumpicele si pretentioase...

Dar la reglaje daca ai Dyno trebuie sa o faci tu...iese din schema Landi / nu ai soft... ramane Qbox Plus sau Zenit Pro...la care gasesti soft si e usor de utilizat...

 

Apropo de trecere , o poti seta sa treaca la 5000rpm pe benzina si te dai cum vrei tu...sau simplu apesi butonu si treci pe benzina  :)

 

Pt Gabriel, in Bucuresti ai Andrei GPL parca si AGR cu Tomasetto , sau Zenit Pro la Supergaz pe Chitilei sau la noul lor service ...mai multe iti pot spune bucurestenii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uitam la Landi Renzo EVO. Vad ca vine cu senzor de presiune MAP. Pana la 132 kw zic ei ca merge. Asta nu poate fi setata dupa presiunea care ii vine din senzorul ei sa treaca pe benzina la valoarea x?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu exceptia lui BRC care are "optional" MAP :) toate au senzor...

NOP, conditiile de trecere e de presiune GPL , RPM si incarcare...care teoretic e dupa MAP...dar daca tu vrei sa faci avioane cu MAP-ul ii cam da cu virgula...

Majoritatea au solutii mai bune sau mai proaste...

Vrei sa discutam pe PM sau telefon mai degraba...info tehnic pe site...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. In Constanta peste tot gpl e 2,92-3,12 . Asta in conditiile in care gpl-ul se aduce de la navodari, de la 2 pasi. Principalul motiv este faptul ca spre differenta de tara, in constanta nu gasesti statii gpl particulare cum gasesti in buc sau in rest.

Nu stiu daca au voie sa tina o diferenta atit de mare comparativ cu tara....

Oricum ideea e ca nu se sesizeaza nimeni....

 

Este bre si private, la Eforie sunt doua, Rompetrol are intre Agigea si Eforie doua statii, gazul e la doi pasi ca au rafinaria acolo.

La intrarea in Mangalia pe dreapta alte doua skid-uri private.

Dar e vorbiti ai drequ hoti sa mearga cu pret mare ca stiu ca vin turistii fraieri si cumpara oricum.

Asta in conditiile in care dupa granita la bulgari nu exista statie de gaz aproape ci doar la Balcic unde e Lafi oil cu 0,99 leva gazul, adica 2,30 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rexd Vezi ca bati campii. Toate statiile de care vorbesti sunt in franciza Rompetrol. Adica rompetrol dicteaza preturile, nu le fac ei.

La intrarea in Mangalia sunt 2 statii peco dar nici unul nu are gpl. Exista si o statie particulara doar de GPL, un Crimbo teoretic, dar care e cea mai scumpa statie din tara (3.12 in ultimele zile, scazut de la 3.25)

In bulgaria exista un rompetrol la 1 km de vama, la intrarea in primul sat. Eu de acolo alimentez . Numai ca si la bulgari de vreo 3 luni s-a scmpit gazul de la 0,85 leva/litru la 1,01 leva. Asta inseamna cam 2,2 lei/litru. Inainte bagam cu 2 .....

Te rog nu te contrazice cu mine, sunt din Mangalia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În București am alimentat cu 2.37

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dat drumul la gpl si la noua statie lukoil la iesirea din mangalia spre 2 mai. 2.92/l

Cartel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Onesti 2,76 litru cam pe la toate statiile. Si astia de aici parca se vorbesc (inclusiv Mol si Petrom). Personal alimentez de la Mol.

Vreau sa imi schimb filtrele gpl deoarece ma apropii de 15000 km de la ultimul schimb, de data asta mi le voi schimba singur. Pentru asta mi-am cumpara si propriul detector de gaz.

Ce recomandati? 

1. Producator: Filgaz - JapanParts 39 lei - gplshop

2. Kit filtre (cred ca e Certools) 42 ron   - gaz-magazin

3. Kit filtre originale BRC 99 lei

 

La ultima revizie mi s-au pus certools si am fost taxat cu aproape 160 lei pentru asta.... cam mult parerea mea pt filtre non OEM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai BRC cu inj BRC/Prins pune OEM sau poliester/fibra de sticla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Moog. Parcă Certoools sunt din poliester. .. poate cineva sa îmi confirme?

M-am tot ținut sa trec pe la tine la atelier pt ca fac școală la Apollonia lângă tine. Am sa îmi fac timp sigur cu prima ocazie când revin în Iași. Poți sa îmi lași un telefon pe PM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o rugaminte? de unde as putea lua un adaptor alimentare gpl? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptor adica interfata? Ce marca, model e instalatia?

Modificat de livvene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptor alimentare pt gpl! Adik chesti aia ce o insurubezi ca sa poti pune pistolul gpl! Instalatie landi renzo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intr-un final am reusit sa reglez instalatia gpl  Milano   (Passat 1,6 ALZ )  .... sa functioneze zic eu cum ar trebui ,fara sa primesc erori de amestec sarac nimic .....

 

Am atasat si valorile de la grupul 032 ...... si harta gpl ..

 

Am o singura nedumerire si anume ......... consumul .....

 

Consum de vreo 10 -11,5 % strict oras ,Ac pornit ... cozi ,etc

 

Consum de 10 % mixt ... cu AC pornit , stat la cozi ......etc ...... cam 9-9,5 % in exterior ... mers si cu 140 ( pe autostrada) si cu 80 .... in functie de trafic ....

 

Chiar de merg si moseste sa zic asa .. in afara , parca consumul meu ramane tot in jurul cifrei de 9 ,  % ....

 

Cum vi se par consumurile ?  sunt ok   ? ....sau sunt eu paranoic 

post-131922-0-61599300-1437242872_thumb.

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine asa... Sa scoti sub 9 tre sa mergi cu 50 in loc si 80-90 extra urban...

Eu nu am reusit decat vreo 30km :) dupa care i am dat cox..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut oameni buni. Pana acum o luna jumate consumul meu pe gaz in oras era de aproximativ 8,5%.Cu 27 de litri faceam maxim 320 km (de la plin la plin,alimentat la aceeasi statie). In ultima luna jumate cu aceeasi cantitate fac cel mult 270 km deci un consum de 10%.

 

Cateodata la accelerari bruste sau viteze peste 100km/h si apasarea brusca a pedalei de acceleratie am parte de eroarea P0172-System Too Rich.Asta doar pe gaz.

 

Eroarea sa aiba legatura cu consumul marit?

 

Sa iau in calcul si alte variabile?Caldura de afara?Faptul ca in carcasa filtrului de aer unde se afla si un termostat care inchide/deschide admisia aerului dinspre motor este blocat si astfel am mers doar cu aer cald venind exclusiv dinspre galerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel termostat nu se gaseste in magazine separat, daca ti s-a defectat iti recomand sa-l inlocuiesti cu "ceva" ca acea clapeta sa fie inchisa mereu, adica sa traga aer de afara.

Foarte multi au aceasta problema printre care ma numar si eu, am blocat clapeta definitiv pe inchis si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iarna nu e o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna o inchizi daca ti se pare ceva .

 

 

eroarea respectiva are legatura cu amestecul(pe gaz) prea bogat,de unde rezulta si un consum marit.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!