Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Nu fusei atent...daca ai de unde inlocuieste de proba calculatorul...

Daca zici ca ai verificat cablaj , mufe etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, din pacate , aici m-ai prins , .... nu am de unde .......

 

Dar ce nu inteleg ...........de ce ii aleatoriu si nu continuu si se manifesta predominant la cald ... si in special in sarcina mica 

 

De tras , masina trage bine de tot ,consuma sub 10 % in Cj ...... porneste bine de tot ... doar ca intrerupe aleatoriu ........ 

 

Cred ca trebuie sa iau la puricat fir cu fir tot ce tine de cil 4 la instalatia electrica de la gpl .......alta solutie nu am momentan 

 

Orice sugestie ii de folos ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipituri reci...componente imbatrinite etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut Milano pe corsa C 1,2 cm3-km facuti cu ea peste 150000 si in acest timp numai probleme,

Ceva asemanator cu tine Minel82,daca acceleram cu pedala la fund se plafona un pic si apoi accelera,daca apasam constant pe pedala totul era ok,

Schimbat pana si calc gpl fara rezolvare,

Porniri greoaie dimineata,consum exagerat peste 12 % oras,trepidatii in relanti,

Intr-un cuvant Milano un turcism ieftin care nu-si merita banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Exista masini care au si injectie directa si indirecta . In astfel de cazuir, exista vreo solutie tehnica? Ma refer aici la Lexus GS540h ...

Stiu pe cineva cu Lexus GX470 , cu 340 de cai si merge fara probleme pe gpl.

 

 

Probabil are sistem de injectie ori clasic ori direct, nu dual. Colegul kye04 vorbeste despre magaria asta:

 

Lexus-3_6-2-%28high-res%29.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Asadar consum la 140 Km/h fara AC:

- Benzina = 9-10%

- Gaz = 13-14% ( +35% )

- Motorina = 7-8%

 

 

Colegii cu diesel s-ar putea sa nu fie de acord, vad pe forum destui care se lauda ca scot 4,5 pe autostrada... :) ba chiar unii cu G4 scot consumuri mai mici decat Polo bluemotion ultima generatie. Cand citesc ce scriu mai ca-mi vine sa-mi iau un diesel.

In rest, realitatea probabil e diferita pentru fiecare dintre noi...

La mine astea sunt consumurile, cu masina relativ incarcata cu bagaje, fara clima:

La 140km/h:

benzina ~ 9%

gpl ~ 12%

Practic, cu un plin de gaz (52 litri) facut la intrarea in Arad ajung pana la (sau pana aproape, 2-5km de) statia de gaz MOL de la Mosonmagyarovar, la iesirea din Ungaria (440-450 km).

La 190-200km/h:

benzina ~ 13%

gpl ~ 17%

 

 

Consumul variaza in functie de viteza, si nu spune nimeni ca pe autostrazi nu poti merge cu 80 km/h pentru a scoate un consum economic.

Eu vorbeam de motoarele uzuale de 1,4 benzinare vs 1,9 TDI. Consumuri testate de mine. Cutii cu 5 trepte.

 

Foarte adevarat ca la cutiile cu 6 trepte de diesel (sau chiar 7) mergi cu o turatie scazuta mult la viteze mari, iar cuplul enorm isi face treaba.

Poti scoate cu o masina usoara si cutie DSG, sub 6 litrii de motorina la 130 km/h.

 

La fel si TSI-urile noi care au un cuplu mare la turatie scazuta, convertite pe gaz scot consumuri mai bune decat MPI-urile noastre.

Dar sunt sub 5% din total...

Oricum la viteze ridicate consumul de gaz este garantat cu +35% peste benzina.

Motoarele pe benzina MPI nu sunt indicate pentru viteze ridicate si drumuri lungi, acolo este recomandat diesel.

La fel pentru oras nu e indicat un diesel ca-l omori. In regim de taxi o dacie pe gaz e ideala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am zis ca nu cred ce scrii tu despre consumul diesel/benzina, eu doar faceam misto de colegii cu Golf 4 diesel care se lauda ca scot sub 4,5l/100 pe autostrada la mers cu 140 la ora...

Eu am pus vitezele si consumul la a mea, nu mi se pare ca la 200km/h procentul difera semnificativ de cel inregistrat la 140km/h.

Zau daca inteleg rationamentul vostru, al celor care sustineti ca GPL e recomandat doar urban. La mine consumul urban (in BV) e aproape identic cu cel pe autostrada la 140 la ora, adica in oras scot 9,5-10 pe benzina si 12,5-13 pe gaz (de data asta insa cu masina goala, nu incarcata ca atunci cand plec la drum lung).

Iar TSI pe gaz poate scoate consum mai bun dar economia sigur nu e mai mare intrucat se injecteaza si benzina (mai putin aia cu injectie lichida de gaz care merg doar pe gpl).

In fine, nu vreau sa polemizez cu niciunul dintre voi. Sa creada fiecare ce vrea. Eu imi bazez afirmatiile pe observatii, am avut mai multe masini pe gaz si am tinut ani buni de zile un caiet in care-mi notam consumurile/costurile. Daca nu era rentabil nu imi puneam gpl la masina din semnatura (mai ales ca merg preponderent extraurban).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gs450h este hibrid si are sistem dual....

 

 

 

 

Exista masini care au si injectie directa si indirecta . In astfel de cazuir, exista vreo solutie tehnica? Ma refer aici la Lexus GS540h ...

Stiu pe cineva cu Lexus GX470 , cu 340 de cai si merge fara probleme pe gpl.

 

 

Probabil are sistem de injectie ori clasic ori direct, nu dual. Colegul kye04 vorbeste despre magaria asta:
 

Lexus-3_6-2-%28high-res%29.JPG

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o instalatie Tomasetto stag 200.

Interbarea mea este : de ce nu-mi indica pe comutatorul din habitaclu nivelul gpl-ului. (pot inchide sau deschide gpl-ul), dar nu indica ledurile nivelul. (anul trecut am schimbat ceasul de la butelie , a functionat ~ 8 luni, dupa care nu mai merge. (am butelie toroidala de exterior )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!
Apelez la cunostintele si experienta domniilor voastre pentru a-mi lamuri cateva semne de intrebare legate de instalatiile gpl si comportamentul acestora:
1. prin ce se realizeaza efectiv incalzirea injectoarelor in faza de warm-up prezenta in calculatoarele de generatie recenta? Comanda acestora fara gaz in rampa? intreb asta pt ca indiferent ca setez pragul de trecere la 20 sau 45 grade, in primele 3-4 minute de la trecerea pe gpl motorul are o functionare neregulata pe gpl la relanti dupa care turatia se stabilizeaza. Filtrele sunt schimbate de 3k km, in cel vechi de faza lichida era putina murdarie. Am schimbat pistoanele pt ca la 3 din ele se deteriorase o-ring-ul de amortizare dinspre partea cu arc si tacaneau. Le curat regulat pt ca am observat o mica imbunatatire a comportamentului insa pe termen scurt;
2. din cand in cand se sterg de pe harta punctele de la functionarea pe benzina asa ca nu mai pot vedea deflectia - linia de la deflectie ar trebui sa fie relativ dreapta sau curba incovrigata?
3. de la inceput am observat ca in primele 5-7 minute de la trecerea pe gpl la schimbarea treptelor de viteza (1-2, 2-3) turatia descreste aproape brusc in timp ce pe benzina turatia scade lin facilitand schimbarea treptelor de viteza usor (pe gpl se face intai frana de motor apoi se accelereaza => disconfort si uzura transmisie). Problema a fost adusa la cunostinta montatorului care dupa cateva modificari de prag sau multiplicator nu a stiut ce sa faca ajungand la concluzia - "asa e toate".

4. daca la timpi scurti de injectie nu par a fi probleme (dupa putina incalzire relanti-ul este stabil iar la 6500 rpm si chiar la limitare comportamentul este ca pe benzina - nu comuta de pe gpl desi pragul este 6000 rpm), la timpi mari de injectie (apasare acceleratie la maxim sub 2000 rpm) are loc cate o intrerupere a motorului (misfire) insa calculatorul motorului nu-l semnaleaza pt ca nu este repetitiv (deh mistere de Renault). Pe benzina functionarea este normala, am incercat cu modificarea multiplicatorului in zona timpilor de injectie, schimbate bujiile, la fel,  problema a fost adusa la cunostinta montatorului care nu a stiut ce sa faca decat sa schimbe un piston in garantie.

Problemele nu sunt catastrofice (mi-am adaptat stilul de conducere pt minimizarea efectelor), nici asteptarile nu sunt mai mari decat ar trebui pt o curciura de instalatie, insa citind pe forum cat de minunate sunt alte instalatii stau sa ma gandesc daca nu se poate imbunatati cate ceva.

Instalatie - calculator stag 300-4, reductor at9, rampa rail 3 ohm montata orizontal, rezervor stako, 70k km, are consumabile schimbate, motor 1.8 16v, consum 10-12% in oras, functionare normala pe benzina.

Multumesc pentru orice recomandare avizata! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Lasa warm-up -ul in pace e pt zona nordica. Si nu are treaba cu ce spui tu.

2. Citeste manualul expica destul de bine deflectia. Stergearea e de la alimentare proasta ECU

3. Reglaj slab ca sa zic asa...

4. La fel ca la 3... instalatia este super ok daca e varianta noua...chiar si aia veche isi face treaba pe masina ta. Mai putin injectoarele care se cam duc la 50-70k...mai ales daca nu schimbi filtrele la timp...

La ce atelier ai montat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns!

1. totusi pentru cultura mea generala ...... ce presupune etapa de warm-up (daca nu e secret profesional :icon_confused: )?

2. despre deflectie...m-am lamurit (am cautat superficial, in manual face referire la deviatie). Legat de alimentare ...hmmm...am sa verific amanuntit;

3. filtrele le-am schimbat o data in garantie (aceeasi polemica despre diferenta intre intervalele din cartea de service si ce a opinat montatorul) si ulterior eu de 4 ori, inclusiv consumabilele reductorului, alimentez de la Agip sau Petrom;

4. problemele 3 si 4 le-am remarcat si comunicat de la inceput si daca am vazut ca nu se remediaza dupa cateva sesiuni de configurare am considerat ca este o posibila mica incompatibilitate intre calculatoarele de benzina si gpl, deci mi-am adaptat modul de exploatare al masinii.

Montator: Prosperanta Pitesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. "Da din pistonas"...impulsuri pt a misca pistonasul si prin frecare se incalzeste...bobina genereaza si ea caldura...

2. diferenta dintre 2 curbe oarecare...+-5% limitare ...alimentare sau tensiune slaba...

3....

4. nop... acelasi calculator il am si eu pe tigaie...e bun...

Du-te la Lpgexpert...nu e fan STAG dar 99% ca te rezolva daca are timp si bunavointa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lpg expert unde e radu? ... Eu nu il recomand, chiar deloc, chiar se "pricepe" la toate cu exceptia loganului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o instalatie stag 4 plus montata pe un polo 6n2 1.4 mpi. Am una din problemele lui ag72gby (intrerupe sub 2000 cu acceleratia la fund). Nu am legata sonda lambda la instalatie. Acum am deflectia cam marepost-110503-0-03704100-1427370770_thumb.. Inca ma reglez multiplicatorul. Cand apar intreruperile multiplicatorul e la 2.3 si timpul de injectie la 1 ms. Credeti ca sonda lambda ar trebui legata si ar face minuni?

Nu imi indica nivelul de gaz (gaz level ramane la 4.76) oare am probleme pe cabluri sa in rezervor?

Modificat de livvene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Incarcat altceva.Acum nu am laptop-ul la mine.

La 30 de km de mers pe benzina e suficient pentru a face o deflexie corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Întrerup puțin cursul discuției ca să cer și eu un sfat. Pentru un Seat Cordoba Vario, motor 1.4 16V, 55 KW, cod AUA, an 2002, euro4, am primit următoarea ofertă de la Vernești:

- Landi Renzo EVO cu rezervor toroidal interior 42 litri, 2450 RON (respectiv 2550 RON pentru 52 sau 58 litri)

- BRC 24.11 cu rezervor toroidal interior 42 litri, 2850 RON (respectiv 2950 RON pentru 52 sau 58 litri).

 

Care variantă ar fi mai potrivită? Se merită banii în plus pentru BRC sau Landi e ok?

 

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si deflexia

post-110503-0-88385000-1427473870_thumb.

Modificat de livvene
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Harmanului, la Lukoil 2.55!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O recomandare de instalatie pt 1.8 turbo cu aprox 200 cai ? Vreau ceva sa mearga pe gaz si atat. Pe benzina ma dau la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10WPC , nu stiu cat de bine il cunosti, ce probleme ai avut, dar din punctul meu de vedere omul chiar stie meserie...m-am intersectat "virtual" de multe ori, iar discutiile avute denota multa experienta si cunostiinte inclusiv mecanica, electronica etc...cei care au avut probleme si le-am sugerat sa apeleze la el au plecat multumiti...

 

Livvene, sonda nu se leaga !!!! mai ales UEGO ...poate genera probleme nu plusuri... oricum la majoritatea instalatiilor e doar info pt reglaj manual...

Problema ta e din reglaj

Sant multe de spus, suna-ma...site-infotehnic...

 

A2904 : as alege Landi... nu merita diferenta...

 

Torent...: vrei sa mearga NUMAI pe gaz ? :)  neee...pornirea se face pe benzina , dupa ce se incalzeste putin trece pe GPL automat.

Tomasetto Stag 4 Plus (injectoare AC sau Hana), ISA2, Landi Renzo Evo sau One (cu Lovato J), AGC Zenit Pro (cu Hana) si toroidal de cat incape...

 

Cine doreste lamuriri/recomandari/raspunsuri etc , mai repede sau mai detaliate  SUNATI ...nu injur pe nimeni :) ...

Program 08.00 - 24.00  in limita timpului disponibil... telefonul pe site-infotehnic...

Costuri suplimentare: o "cafea virtuala" si un multumesc e deajuns + cat va taxeaza providerul de telefonie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine si pe benzina la inceput, oricum de la -10 la 70 pana se misca acul ii ia 3-4 minute de mers normal :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost mai ginionist eu inseamna,

totusi sa aerisesti sistemul de racire al masinii tinand-o la 6000 rot/min timp de 10 minute nu mi se pare prea inteligent, si dupa sa mergi cu antigelul taras prin oras, sa se arda si 2 bobine imediat dupa "aerisire". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!