Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

sunt nou pe aici, dar am o problema cu o instalatie gpl milano pusa pe un vw golf 1.6 8v  pentru care nu-i dau de capat.
instalatia a mers foarte bine aprox 1 an, de o saptamana dupa ce mi-am inlocuit caloriferul de caldura de sub bord, nu mai vrea sa treaca pe gaz cand motorul este cald (dupa ce pun contactul bec-ul de la gaz clipoceste e OK, dar dupa ce pornesc masina bec-ul de la gaz nu se mai aprinde .... si merge pe benzina)
Mentionez ca dimineata cand este motorul rece bec-ul de la gaz clipoceste si dupa ce pornesc masina trece pe gaz normal la 30 grade, dar daca in 2 -3 sec. am orpit motorul si vreau sa pornesc iar.... apare problema.... clipoceste bec-ul de la gaz cand pun contactul , dar dupa ce pornesc masina nu se mai aprinde....... si trebuie sa pornesc de mai multe ori masina ca sa pacalesc gaz-ul ca sa porneasca si cand reusesc sa mearga pe gaz, se tureaza greu si merge intrerupt.

Va multumesc anticipat pentru sugestii si ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, o sa ma duc la montator sa mi-o regleze sa treaca la 30 grade si o sa il rog sa ii mai scada si putin consumul. Cum este reglajul? In procente? Unitati? Instalatie BRC 2800 lei montata acum 6 luni. Diferenta de putere gaz benzina e f mica, chiar insesizabila pentru multi soferi, cred ca e reglata sa traga maxim si sa consume cat poate, am nevoie sa consume ceva mai putin. Mi-a consumat 15-16 regim urban Craiova iarna asta. F mult pentru G4 1.6 16v AZD. Asta vara imi consuma 10-11 si eram multumit. Sa fie diferenta atat de mare intre antotimouri sau e din reglaj? Cum sa ma exprim la fata locului?

Mentionez ca schimb in 2500 pana la 90 grade si in zona 3000 la 90 grade, asa imi cere mie motorul. Pentru unii asta e un mers sportiv.

Modificat de MaTr3o
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru lichid (ne)schimbat la revizie AGR Bucuresti, dar tepuit clientul cu vreun milion pentru ambele filtre la revizie.

In viata mea nu am vazut asa ceva......! (filtrul trebuia sa fie galben sau cel mult maro)

Parca era cineva care-i lauda aici pe topic.....

 

post-25158-0-22055000-1422973310_thumb.j

Modificat de recxd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca nu l-au schimbat ? Asa arata un filtru dupa ce pui si gaz de kkt... poate arata asa si dupa 5000km si mai putin...

 

Matreo : cu o instalatie reglata bine nu sesizezi diferenta de mers gpl/benzina...

Consumul e relativ...functie de mers, calitate gpl si multe altele...eu am un consum de ~13 si 1-2l benzina... 15-16 e cam mult...dar a fost o perioada cand gazul a fost de tot rasul...o ragalie de Logan 1.4l papa 14-15%...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, 

 

Au evoluat instalatiile astea de gaz incat sa mearga bine si pe tsi-tfsi ? Sau mai bine zis au invatat ciucametii sa le seteze ?

 

In ultimul an am inceput sa fac din ce mai multi km si ma batea gandul sa-mi gazez "trotineta"" ca imi cam violeaza bugetul , merg in permanenta cu roti pe 18" si-mi place si ideea de eco.

 

Cat costa o instalatie corecta dpdv calitate pret ?

 

Daca in conditiile actuale in care dif de pret intre benzina gpl nu e mare , montatorii nu au mai redus preturile ? Benzina cel mai probbil se va scumpi din nou si ma gandesc ca ar fi o afacere sa o monte acum.

 

Gazari placute ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cati km faci...si unde.

Daca faci sub 15k/an amortizezi la anu si la multi ani.

Intre 15-20k amortizezi f greu mai ales la TFSI. De fapt amortizarea e cu un mare semn de intrebare la toate de la MPI in sus azi. Daca apuci sa o amortizezi, la final e buna de programul rabla...

Peste 20k/an inseamna deja multe drumuri intre orase iar acolo e mult mai bine cu diesel.

Cred ca iesi mai bine daca iei un Cielo cu gaz pe el  :D

Costa cat instalatia ta si mai ai si o masina de rezerva. :D

 

Moog: Las-o moarta ca nu tine decat la forumisti habarnisti.

Filtrul ala are peste 40k iar gazul de oricare ar fi el nu-l face negru in 5k.

Nici la Cluj acum cativa ani cand a fost problema cu rafinaria aia care a bagat gaz prost de a infundat filtre la sute de taxiuri si nu au scos baietii filtrele in halul ala.

Modificat de recxd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei : zi un cod de motor. 

Ce inseamna mai multi km ? Vrei sa montezi in Timisoara ?

 

 

Recxd :

 

Lumineaza-ne cum faci calculul de amortizare... la un 20k/an in ~ 2ani amortizeaza instalatia la preturile de acum din Iasi...deja in alte zone a scazut pretul la 2.6...

Peste 20k/an poate fi si urban...

Sa mai luam in consideratie ca 2l TSI, jante mari, si pantof mare consuma binisor...

Omul are CC de 200CP si tu ii dai solutia fantastica sa-si ia Cielo ? Sa o luam ca o gluma...

La cat costa un CC chiar si mai vechi si daca vrei sa-l tii citiva ani s-ar merita o investitie...

 

Am vazut destule filtre mai zapacite decat cel din poza ta si asta dupa 2-3 saptamini de la schimbare...asa de infundate ca la kickdown scadea presiunea sub limita minima setata binisor sub normal...

Nu stiu cite filtre ai vazut tu pina acum... daca tot ai adus vorba de faza "Cluj" atunci s-au infundat la unele si conductele pina la rezervor , nu numai filtrele... nu esti bine informat...

 

E bine ca inainte de a da cu degetul in tastatura sa fii sigur pe ceea ce scrii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog , cod motor CAWB , iar mai multi km intre 15-20k pe an.

Insa sti care-i temerea mea ? Ca astia nu-s in stare sa gaseasca o problema la motor sau la orice altceva cu motorul pe benzina , in timp , daca apar diverse probleme din cauza islbstalatiei GPL o sa fie un fiasco total.

As monta la TM doar pt a fi aproape in caz de probleme , altfel ,nu m-ar interesa locatia in mod special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna-ma si vorbim...se pare ca este solutie pt motorul tau...site-infotehnic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am auzit lucruri rele despre cei de la autogas...bine, sunt nou pe aici printre voi, dar zic asa ce mi-a ajuns pe la ureche.

Mai am cunostinte care si-au instalat acolo kit-urile (si au masini diferite) si au fost multumiti. Eu inca pun in balanta lucrurile daca sa trec sau nu pe Gpl. De aceea mai intru, mai citesc o parere doua pe un forum..:D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit filtru gazos la BRC dupa 60k facuti cu original.

Cel OEM de fabrica mi s-a parut cam slabut calitativ fata de ce am pus de la certools...

Recomand tuturor sa-l schimbe la max 30k.

O problema mare este mizeria care se aduna inauntrul carcasei filtrului, si care s-a dat plecata de acolo decat partial, cu un spray obisnuit de curatare cu alcool.

Lascarica, tu cu ce le cureti ?

 

Desigur ca si in plaman este o adevarata "capodopera" adunata in 60k...pe la 100k trebuie o curatare generala si inlocuire kit.

post-14418-0-24449200-1423327049_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare ! La cati km dupa montare se face recalibrare la instalatie ? Eu am insttalatie noua pe masina si am facut cam 1500 km si nu prea sunt multumit de autonomia pe care o am la butelie , merg cu o butelie de 45 L 380 km si ma asteptam macar 450 km sa merg cu o butelie! Nu ca nu as fi multumit dar la un golf care este masina usoara ar trebui sa consume mai putin. La drum intins ia cam 10 in oras nu i-am facut cosumul. Stiu ca la inceput consuma mai mult si dupa ceva km mai scade consumul , acum voi ce ziceti sa ma duc la o recalibrare sau sa mai astept ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut plinul azi in bulgaria . E o benzinarie Rompetrol la 3 km de vama veche

Rezultat:

-benzina 4,45 lei

-gaz 2,17 lei

 

Cel putin pentru mine este ultrautil, fac 10km de acasa pina la benzinarie. La noi in Mangalia exista o singura statie GPL care pe linga faptul ca are un pret prohibitiv (3,25lei) are si gazul prost. De obiei alimentam din constanta Luk sau OMV la 2,95. Numai ca , Constanta e la 50 km , bulgarii la 10 km....

SIngurul dezavantaj este Vigneta care costa 34 euro/an, insa nu ma deranjeaza intrucit oricum mai merg in bulgaria /turcia in anul asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kimura lasa masina in pace...pt moment...

Mai intai sa faci un consum de citeva ori de la gol la gol...nu pe 50-100km...cum sant unii fraieri si le da cu virgula rau...

 

120L : parca erai fan OEM BRC... si cu schimbare la 60.000km... :)

Pune filtre de calitate si schimba la max 30k altfel o sa ajungi sa schimbi injectoarele...cu alcool nu ai sanse...spray de curatat carburatorul...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de off-topic , dar vreau sa-i multumesc Domnului Moog pt consilierea legata de montarea instalatiei GPL. S-a documentat pt mine chiar daca nu avea nimic de castigat si genul de om care daca nu stie ceva nu vorbeste ca sa se dea important sau inteligent.

Din pacate pt motorul meu , in cazul meu , nu renteaza sa imi montez o instalatie gpl , cu alte cuvinte m-a scutit de o investitie neprofitabila de vreo 6000 lei in ideea in care eram dispus sa merg si pana la Iasi sa o montez la el.

Apelati cu incredere la el , suna cam a reclama dsr nu il cunosc personal si nici macar nu am primit vreo recomandare despre el. Omul e "jos palaria"

Pe viitor probabil voi lua un aspirat si voi merge pe GPL.

Sa speram ca va ieftinesc astia gazul :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L : parca erai fan OEM BRC... si cu schimbare la 60.000km... :)

Pune filtre de calitate si schimba la max 30k altfel o sa ajungi sa schimbi injectoarele...cu alcool nu ai sanse...spray de curatat carburatorul...

 

Lascarica, sunt dezamagit tata de ce am vazut...oricum si-a facut treaba 60k si nu a trecut mizerie mecanica de el.

Parafina, acetona trec de orice si distrug in timp injectoarele de slaba calitate.

 

AndreiCC: Tot la Cielo pe gaz ajungi :)...cum a zis colegul.

Pacat ca nu l-ai luat pe a lui Lascarica in persoana, ca era bine intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca benzina a inceput iar sa creasca, am bagat azi de la lukoil otopeni 5,3 litrul iar gazul 2,87 si se aude ca va mai creste.

Din pacate pentru unii iar va fi rentabil pe gpl.

Consum de benzina pe timp de iarna 1l/100km si consum de gpl aproape 8l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

480 de km cu 47-48 litri de gaz + vreo 4-5 litri de benzina.Din care 145 km in afara orasului viteza maxima 100 km/h si 335 km in oras , plus ceva derapat prin noroi.Prin oras folosesc destul de des frana de motor iar unde e vale pun a 4-a sau a 5-a.E destul de bine avand in vedere vechimea masinii.

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bulgaria alimentat ieri. 2.07 lei/litru(a scazut,era 2.17 acum o saptamina) . Penibilul fazei consta in faptul ca peco-ul este o franciza Rompetrol. Am vb cu casierul de acolo si mi-a zis ca, combustibilul este adus tot de la Navodari. In concluzie bag gaz romanesc din bulgaria ,doar ca cu 1 leu mai ieftin....

Diferenta este in buzunarul lui Ponta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm 2.02 GPL in Bulgaria. Diferenta e data de schimbul valutar,EU platind cu cardul a facut bnr-ul conversia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot cu cardul am platit. Unde ai bagat? La Durankulak ? Cit era in leva? La mine 0.89

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,tot in Durankulak cu 0.89,dar dupa conversia valutara facuta de Bcr a reiesit can pretul pe litru a cost 2,02.Acum faceam socoteala can si benzina m-a costat 4,68 pe litru si merita sa alimentez de acolo chair daca fac 100km de la Constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merita....decit daca faci full si la benzina si la gaz....ceea ce e dificil....

La un plin de gaz cistigi undeva la 40 lei.... Ce dai pe mere dai pe pere.... Sa zic ca iti mai ramin 10 lei.... Nu merita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 lei la gaz si 40 la benzina . 25 lei drumul si 22 vigneta rezulta in avantaj de 33 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!