Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

scuze...de la luk(pod de piatra) Iasi...dar nu inteleg,cei de la mol o tin in  3.04 de doua luni...motivul?

Modificat de ASLAN_B4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa scada pretul?

Cine vrea gpl in zona o sa alimenteze de la ei...

Putini sant cazuti in cap sa faca 7-8 km pt o diferenta de 2RON la plin...

Santeti de belea...

Acum e o situatie de moment... Benzina nu sa mai stea mult asa, de scazut putin probabil...o sa se revina la normal...

Ca noi am votat niste idioti e alta poveste...sant mult mai multe produse cu preturi umflate pe care dam mai multi bani...

Sa zic ca am luat 2 perechi de blugi la 1/4 de pret din Romania?

Asta e un miccc exemplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti , vin la voi cu o nedumerire

Se da o instalatie secventiala Milano  pe un Passat B 5,5   , motor 1,6 ALZ ... 102 cp 

Recent am schimbat rampa de injectoare (Valtek  ,3 ohmi cu duze calibrate de 1,8 mm ,la recomandarea un coleg care lucreaza la service gpl ) , initial aveam injectoare individuale cu duze calibrate de 2,5 mm  care au cedat ,misfire-uri  aproape incotinuu pe 1 sau 2 cilindri  ,schimband injectoarele intre ele se muta si misfire-ul  , clar de la injectoare .

 

Dupa schimbarea rampei  , la verificarea cu vag-com   in grup engine  , 014 ... nici un misfire nimic , chiar perfect , iar consumul instant in ralanti cu motor la 90 grade  a scazut si pana la 0,8l/h ..eram in culmea bucuriei.

Pe urma am sesizat ca dupa ce am scos-o prin oras si in afara ... atat consumul instant afisat de BC cat si cel mediu a crescut  simtitor 

Mai jos aveti si harta  cat si parametrii . ( ma gandeam la o autocalibare ,dar imi este teama de a nu strica ceva mai rau )

 

Se observa si faptul ca timpii de la benzina se modifica la trecerea pe gpl si nu inteleg de ce ..............

 

Orice idee sau sugestie ar fi binevenita .... 

 

P.S.

 

Am incercat sa ma conectez cu cu programul  AcGasSynchro 1.14.1.0 ...dar fara nici o reusita , doar cu MILANO , vad ca functioneaza .

post-131922-0-19579900-1419854284_thumb.

post-131922-0-77588200-1419854284_thumb.

post-131922-0-37761500-1419854285_thumb.

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km aveai cu injectoarele?dupa ce ai facut schimbarea,ai modificat setarile pt noua rampa si duze,ai facut recalibrare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu am facut nimic din cele enumerate de tine mai sus , am citit pe "undeva" ca se poate si asa ....ceva de genu' plug and play ....

 

Masina se comporta bine , accelereaza bine , are ralanti stabil , nu tremura , in toate regimurile de mers  se comporta ok .... ce ma nedumireste pe mine este consumul dat de BC care inainte de schimbare injectoare era mai mic atat instantul cat si cel mediu pe aceiasi ruta , trafic ,etc ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam vreo 70.000 cred ..... instalatia a fost montata la inceputul lui 2011 si eu am luat masina in febr 2014 si de atunci am facut deja 21.000 km 

 

Si cel mai important , imi da mai tot timpul eroarea  16555  amestec prea sarac .....uneori , o stocheaza in memorie si apoi imi aprinde check-engine-ul .

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa ce ti-am spus si se va modifica harta.era plug and play daca puneai aceleasi injectoare si aceleasi duze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum fac modificarile pentru noua rampa si duze .... ( ma gandesc ca te referi la modificari din soft ) ?

 

Diuzele sunt calibrate la 1,8 mm ( motor de 1,6 ...102 cp ) 

 

Iar recalibrarea am observat ca am in soft aceasta optiune ,  .. o fac pe gpl ma gandesc ......

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuration wizard (F3)  apoi 1. Basic si introduci noile injectoare si duze.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , pana aici este foarte clar ....... 

 

Pe urma   imi arata se vede si in atasament ...  (in dreapta sus ) tasta WRITE ..... si apoi tot in Configuration wizard (F3)  si la 4 ...AUTOCALIBRATION .... ..?

 

Si , pe urma ......... ... ?

 

 

P.S.

 

Sincer , sper sa nu fiu prea sacaitor , dar prefer sa o fac eu cu ajutorul vostru ..

 

Multumesc anticipat ...!

 

post-131922-0-82228600-1419884240_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc mult ...... sa se termine gazul din butelie , sa imi fac o idee clara cam cat consuma asa .... in regim mixt si apoi cu rezervor plin pot sa ma "joc" cu ea ..

 

Acel factor de multiplicare de unde anume din soft se modifica , in cazul meu si mai ales de unde  "ii dau sau ii iau din gaz " ....sa ma exprim asa ..

 

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , am inteles....acum ce inca ma deruteaza .......cum mie imi da  amestec sarac  ... conform hartii mele cat si a valorilor  de la mult si offset .. practic cum ar trebui sa modific ............ sa cresc valorile  , si daca da .....care dintre ele ..... offset sau mult .......ori sa le scad ?

 

Eventual si o parere despre harta ..... daca este ok , daca nu .... ?

 

Si nu inteleg de ce timpii la benzina se modifica cand trec pe gpl ...... ... practic cresc ... 

post-131922-0-94450400-1419933427_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este amestec sarac trebuie crescute valorile iar daca e amestec bogat scazute.harta probabil ca era ok cu vechile injectoare si duze,acum e greu de zis,de aceea trebuie autocalibrare cu cele noi si apoi modificari daca va fi cazul din offset sau mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat in cateva sute de mesaje anterioare dar nu am gasit sau poate mi-a scapat. Ce parere aveti de instalatia Fratelli de la Dedeman, am un Golf IV 1,4 16V, 2001? E ceva de capul ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Milano=Fratelli=Turcisme

Orienteaza-te catre alceva parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer , eu unul as fi curios si chiar bucuros daca ne-ati impartasi si noua cum se face 

 

Am softul instalatiei gpl , am vag-com-ul , cunostiinte de mecanica chiar am ,  recunosc ca "taramul"  setarilor din soft-uri ii inca cam neexplorat dar incetisor , cu ajutorul vostru o sa ii descopar.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impartaseste cu noi tainele reglarii unei instalatii GPL.

Pe langa mine cred ca mai sant multi curiosi pe aici...

Apropo, instalatia Fratelli e relativ recent aparuta...deci nu prea poate fi una din cunoscutele de pe piata...poate Milano...

Apropo de Tomasetto poti fi mai clar? Pe care din ele sa aleaga lumea ? Ca sant vreo 6-7 modele...si toate sant Stag...

Oltene , reorienteaza-te spre altceva...

Cauta in primul rand montatorii din zona si cere oferte...dupa care arunca-le pe aici si poate vei primi un sfat pertinent... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU GPL nu modifica timpii de injectie benzina...ii citeste si atat...

Poate vrei sa spui ca ii citeste si ii inmulteste cu un factor de multiplicare pt a calcula timpiide injectie inj GPL...asa da...pe langa asta mai aplica corectii functie de presiune, temp gaz, optional turatie/MAP/sonda lambda/LTFT/STFT la unele modele...

Acest lucru se intampla la TOATE ECU secventiale.

Nu inteleg de ce ar trebui inmultita puterea cu 1.25...Vaporizatoarele in general duc ceea ce spune fabricantul si chiar mai mult. Oricum puterea maxima nu prea o foloseste nimeni si chiar si asa intr-o situatie critica trece pe benzina daca e chiar nevoie...

Conducta de alimentare este standard de 6mm iar pt puteri mari binisor peste 100CP se pune conducta de 8mm...nu exista un minim...mai mica de 6mm nu este...

 

Cat despre consideratiile despre presiunea de functionare deja vorbim discutii...

Vaporizatoarele sant reglate din fabrica la 1bar...modificarea presiunii e si functie de instalatie etc...sant multe de spus...

Vaporizatorul in mod normal tine presiunea constanta...

Cat despre montarea unei alte sonde AFR / adica inca o sonda lambda deja e SF... poti folosi semnal sonda 1 pt asta...mai trebuie o diagnoza universala care e mult mai ieftina decat o sonda si restul hardware-ului aferent...

Iar restul reglajului descris ar necesita ori un dyno ori o pista proprie cu pante destul de lungi etc...

Si foarte mult timp...sant metode ceva mai putin costisitoare decat atat...depinde de softul ECU GPL...

Cat despre mersul cu amestec sarac trebuie sa fii prea prost sa nu vezi Check-ul aprins in bord...

ECU benzina nu te lasa sa mergi cu amestec sarac fie el de GPL...

 

STAG 4-Plus ar fi un minim de la Tomasetto...ar fi si Q-Box, ISA2 etc...

 

Cat despre aprindere e ok ce spui...bujiile originale sant ca un minim necesar sau bujii din gama de sus a fiabilitatii gen acoperire cu platina (Beru UltraX Planinum ca ex)

Cat despre GAP daca ai un singur electrod il poti modifica dar daca ai 2-3-4 ce mai faci ? Pe GPL se recomanda cu 0.1 mai mic...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesante ultimele 2 posturi ar trebui facute sticky si usor accesibile tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu exceptia Loganului care da corectii ca nesimtitul si nu da eroare de amestec in rest cam toate masinile fac gat la amestec sarac...mai ales gama VAG...

Ce spui tu e partial corect...se mai merge si in open...dar perioada este scurta si de obicei in cut off...

Cel putin la VAG unde am facut loguri  destule...

Asta cu lambda in gol si sarcini mici e total eronat...nu se mai inventa normele euro , sonda UEGO cu timpi mici de raspuns etc...

Hai sa lasam discutia cu dyno ...am mai avut-o...diferenta intre un reglaj uzual BUN si dyno e de vreo 5% pierdere de putere...

Crezi ca daca se merge cu amestec eronat nu ai avea mai mult ?

Teoria e buna dar realitatea e deja departe...

Repet, vorbesc de un montaj/reglaj facut ok...ca sant destule cazuri idioate e alta poveste...la aia poti sa le dai si dyno si tot varza fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!