Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

NGK - te duci la un magazin de piese cu certificatul si ceri după codul motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu valorile mele LTFT. Cred ca am intrat unde trebuia, de aceea atasez un print screen din VCDS.

Deci... mers pe gaz 180km, valoarea lambda -2.3%, pe benzina, dupa 130km, -0,4%.

 

Ce parere aveti, este ok? Motorul porneste ok in orice situatie. Mai porneste turat , cam la 1200 rpm in intervalul de temperatura 20-25 grade Celsius, dar e ceva normal la HTP, nu-mi fac griji de asta.

post-11613-0-85445700-1413485493_thumb.p

Modificat de bestcopies
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu valorile mele LTFT. Cred ca am intrat unde trebuia, de aceea atasez un print screen din VCDS.

Deci... mers pe gaz 180km, valoarea lambda -2.3%, pe benzina, dupa 130km, -0,4%.

 

Ce parere aveti, este ok? Motorul porneste ok in orice situatie. Mai porneste turat , cam la 1200 rpm in intervalul de temperatura 20-25 grade Celsius, dar e ceva normal la HTP, nu-mi fac griji de asta.

Perfect e sa fie LTFT mers pe gaz 300-400 km minim unul si acelasi mers pe benzina tot aceeasi distanta,adica ar trebui sa iei din gaz 3 puncte,dar daca porneste fara probleme la prima keye dimineata si oricand las-o asa.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, valyp67. Am avut niste probleme la pornire dimineata, in sensul ca dadeam la cheie si nimic. Totusi cred ca au fost de la bateria proasta pe care o am (un Zap de 53Ah) care a inlocuit-o pe precedenta, acelasi model si amperaj, pe garantie pentru ca dupa un an jumate era varza. Electromotorul invartea motorul, dar nu pornea. Am pus robotul starter pe baterie si masina a pornit brici. Singura eroare la diagnoza mai apare Drive battery voltage.

Ce nu am inteles eu este legatura dintre reglajul pe gaz si pornirea la rece, care se face exclusiv pe benzina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu inteleg dece sa faci reglaj daca tu pornesti la rece pe benzina si cand e motorul cald porneste pe gaz! eu nu am nici o treaba cu nici unul dintre probleme si am instalatie landi renzo evo one sin sunt multumit pana in momentul de fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati fi citit ultimele 3 pagini macar, ati fi inteles de ce are legatura pornirea pe benzina cu gazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius2000 - esti sigur ca la cald iti porneste direct pe gaz?

La mine porneste permanent pe benzina, dar e Tomasetto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la update urile de Tomasetto a aparut functia de hot start...de vreo 2-3 ani chiar...inaintea lui Landi...

depinde de montator daca stie ce e si o activeaza sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu inteleg dece sa faci reglaj daca tu pornesti la rece pe benzina si cand e motorul cald porneste pe gaz! eu nu am nici o treaba cu nici unul dintre probleme si am instalatie landi renzo evo one sin sunt multumit pana in momentul de fata

  

 

Ca sunt 2 calculatoare care isi dau informatii unul la altul.Nici eu nu aveam , pana am facut vreo 50.000 pe gaz si au inceput pornirile grele.De cand s-a racit vremea porneste adeseori bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la update urile de Tomasetto a aparut functia de hot start...

E valabila si la Stag 200?

Dar e "sanatoasa" pornirea pe gaz, fie ea si la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu o am activata...

E utila la taxi, distributie, etc... unde te opresti 10min si pleci mai departe...

La particulari nu se preteaza...

Parca este si la 200... Nu mi am batut capul, dar parca am vazut o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, valyp67. Am avut niste probleme la pornire dimineata, in sensul ca dadeam la cheie si nimic. Totusi cred ca au fost de la bateria proasta pe care o am (un Zap de 53Ah) care a inlocuit-o pe precedenta, acelasi model si amperaj, pe garantie pentru ca dupa un an jumate era varza. Electromotorul invartea motorul, dar nu pornea. Am pus robotul starter pe baterie si masina a pornit brici. Singura eroare la diagnoza mai apare Drive battery voltage.

Ce nu am inteles eu este legatura dintre reglajul pe gaz si pornirea la rece, care se face exclusiv pe benzina. 

 

Nici nu-ti bate capul cu pb de pornire. Ai ca si mine SIMOS 9.1 unde nu-s pb. La cei sub 7.1 sunt.

Daca ai ~ acelasi consum pe CB instant, mers constant, cu banzina/gaz, e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat cumva interfata pentru GPL. Urmeaza zilele ce vin sa revin cu poze din softul BRC.

N-am gasit mufa superseal doar cu 2 si 4 pini asa ca am cumparat doar pinii, saptamana ce vine cumpar si mufa.

post-66758-0-26919200-1413560738_thumb.j

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scos din cea de VAG firele pentru cea de gaz ???

Pfffff...cum crezi ca o sa ajunga firele de la mufa OBD la mufa BRC care e in compartimentul motor ?

Chiar si asa 2 in 1 nu prea e profi si nici nu recomand dpdv tehnic...nu ai rezolvat nimic cu jagoman ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajung fara grija..

Dc 120L nu e tehnic si nu recomanzi?

Cea cumparata de mine si prezentata mai in urma este facuta de jagoman :))

:))

post-69504-14137309641313_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@120L

 

Am prelungitor USB.

Am vorbit si cu jagoman, mi-a dat si el o mana de ajutor.

M-a ajutat cu poze si Paul.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a iesit o...coproductie :)

Bun, te asteptam cu print-screenuri, soft presupun ca ai de la jago.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu functioneaza, interfata este VAG-COM si nu OBD2 simplu si functioneaza doar cu driverele de la Ross-Tech, am gasit un driver de la ei pentru USB Serial Port (COM) dar soft-ul de le GPL nu recunoaste interfata desi am facut setarile bune. Firele pentru GPL au fost legate corect deci nu vad care ar putea fi problema.

 

Soft-ul pentru GPL l-am luat de pe internet (versiunea 3.08.01 parca) , au fost postate ceva link-uri cu cateva pagini in urma, presupun ca nu trebuie ceva versiune speciala ?!

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai încercat sa inversezi rx cu tx??

Softul este ok ca pe ala il folosesc si eu

Driverele la vag comul meu este trimis de jagoman dar la windows 7 a recunoscut automat interfață.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista RX si TX, mufa de la BRC are doar +12 -  GND - K-Line.

A recunoscut automat interfata pentru ca este o interfata OBD2 simpla cu FTDI, iar windows-ul a instalat automat driver-ul pentru FTDI.

A mea este diferita si functioneaza doar cu driverele de la Ross-Tech.

 

 
LE: ---------------------------------------------
 
Sunt pe GPL.
Fluctueaza des la STFT dar media este undeva aproape de 0 de obicei. Nu inteleg insa de ce ii asa mare la LTFT, masina statea pe loc in garaj si nu am umblat cu ea deloc astazi, poate are vreo importanta.

post-66758-0-67317800-1413807846_thumb.p

post-66758-0-20609800-1413807847_thumb.p

post-66758-0-71060100-1413807847_thumb.p

post-66758-0-73035800-1413807848_thumb.p

post-66758-0-24568900-1413807849_thumb.p

post-66758-0-73996400-1413807849_thumb.p

post-66758-0-96654000-1413807849_thumb.p

post-66758-0-18803700-1413807850_thumb.p

post-66758-0-41209400-1413807850_thumb.p

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La STFT asa fluctueaza si se poate vedea doar cand merge motorul acest STFT,iar la LTFT e bun daca e 0% in grupul 32 la VCDS a doua casuta si porneste la prima keye fara probleme dimineata. Vezi si cu programul OBD ScanTech OBD II Generic ce date iti da astfel sa le poti confrunta daca sunt la fel cu ambele programe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste la prima cheie dimineata sau cand porneste o face putin greu, problema asta o aveam si pe benzina inainte sa-mi pun GPL cand incepea sa se receasca vremea.

Mai fac maine ceva teste si am sa fac si ceva masuratori in mers. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat...la mine de cand s-a racit vremea , porneste mai bine si sta mai bine la relanti.Cand era cald mai trepida cateodata cand stateam la rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat...la mine de cand s-a racit vremea , porneste mai bine si sta mai bine la relanti.Cand era cald mai trepida cateodata cand stateam la rosu.

Intotdeauna iarna pornirea dimineata merge mai bine dupa mers pe gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Stiti un service bun in Iasi unde sa monteze instalatii GPL ? 

Ce instalatie imi recomandati la masina din semnatura , Tomasetto (daca da ce stag) sau BRC (ce model) ?

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!