Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Acela este un cablu nokia ca42 cu chip prolific....nu o sa ti convină sa l dai in banii aia...tot ce este necesar costa cam atât

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-l fac ca sa-l vand, nu ma ocup cu asa ceva. Pretul respectiv este unul aproximativ pentru constructia interfetei.

Fac o bucata pentru mine si daca functioneaza si sunt oameni interesati voi face un DYI.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La versiunea BRC ALBA am vazut azi ca tot cu softul SequentPD Ver.308.02 se lucreaza,dar probabil cu un update recent care contine si acel tip de injectoare in soft si care se dezarhiveaza in locul unde este instalat acesta. Asa ca asteptam sa apara pe net acel update... Iar in ce priveste autocalibrarea la modelul meu de motor dupa 160km pot spune ca ce imi arata consum in computerul de bord mers numai benzina respectiv 7% urban/extraurban,tot asa imi arata si acum mers numai gpl fix acelasi traseu de drum,ceea ce inseamna o autocalibrare buna cu un LTFT bun si evident pornire buna la rece. Urmeaza sa vad pornirea la rece si efectiv LTFT-ul in grupul 32 dupa vreo 300 km facuti numai pe gpl.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neohq, Pentru confectionarea unei interfete iti trebuie un cablu de Nokia prolific care sa aiba cip Pa 2432 parca( nu mai stiu exact tipul cipului) dar cablul respectiv de la Nokia este Nokia DKU1. Problema e ca pe piata nu mai gasesti astfel de cabluri, eu am cautat vreo 2 ani, si cand am gasit unul care ziceau ca ar merge, CA42, surpriza nu a mers.

Eu am avut o interfata din un astfel de cablu dar in o zi a incetat sa mai comunice, probabil ca era vechi cablul si s-a ars, si de atunci nu am mai reusit sa fac una care sa mearga. Ca si costuri, gasesti pe net cablu din asta la 50-60 ron, intrucat trebuie sa fie original. Sunt si replici chinezesti care la telefon merg si sunt suficiente dar pt ce ne trebuie noua nu comunica suficient de repede, am luat si din alea vreo 2-3 si merg extrem de greu sau chiar deloc(cu 10 ron bucata).

 

Pe langa cablu mai ai nevoie sa iti comanzi mufa seriala superseal mama, si 4 pini pentru ea(defapt iti trebuie doar 3, ca nu conectezi decat RX, TX, si GND, plusurile le lasi libere intrucat cablul e alimentat de laptop la 5 v, si daca il legi cu cei 12 ai masinii sigur apar scantei pe undeva, depinde ce ii mai rezistent, ECU sau placa de baza a laptopului...Aceasta mufa este cam 10 ron, si cu pinii, si cu faptul ca nu o gasesti la mag de electronice decat pe comanda(e in Cluj unul) te costa cam 20 ron numa ea cu pinii si transportul...adunate cu pretul cablului, is fix cei 70 ron cu care gasesti interfata pe net de-a gata. 

 

Daca cumva totusi ai cablu din asta acasa, caz in care nu mai dai banii pe el sa imi zici si iti ofer toata documentatia necesara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta se folosesc cele cu chip ftdi,pentru ca sunt mult mai stabile...mai sus am prezentat eu unul 2 in 1 cumpărat recent..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul de date ce il am eu are fix 3 fire si ii stiu configuratia deja, care ii gnd, tx si rx. Ii PL 2303 HXA parca.

@paulchirila

Stiu ca ftdi ii mai bun dar eu nu vreau 2 in 1, am deja interfata vcds si nu vreau sa mai platesc inca una.

Daca tot ar fi sa cumpar una o sa fie varianta simpla doar.

Sau o alta posibilitate ar fi sa cumpar o mufa superseal si sa o leg la interfata actuala (e cu ftdi), din cate am inteles este suficient. Ideea ii ca in cazul acesta nu le pot folosii simultan (nu cred ca ar fi cazul dar nu se stie).

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neohq, Pentru confectionarea unei interfete iti trebuie un cablu de Nokia prolific care sa aiba cip Pa 2432 parca( nu mai stiu exact tipul cipului) dar cablul respectiv de la Nokia este Nokia DKU1. Problema e ca pe piata nu mai gasesti astfel de cabluri, eu am cautat vreo 2 ani, si cand am gasit unul care ziceau ca ar merge, CA42, surpriza nu a mers.

Eu am avut o interfata din un astfel de cablu dar in o zi a incetat sa mai comunice, probabil ca era vechi cablul si s-a ars, si de atunci nu am mai reusit sa fac una care sa mearga. Ca si costuri, gasesti pe net cablu din asta la 50-60 ron, intrucat trebuie sa fie original. Sunt si replici chinezesti care la telefon merg si sunt suficiente dar pt ce ne trebuie noua nu comunica suficient de repede, am luat si din alea vreo 2-3 si merg extrem de greu sau chiar deloc(cu 10 ron bucata).

 

Pe langa cablu mai ai nevoie sa iti comanzi mufa seriala superseal mama, si 4 pini pentru ea(defapt iti trebuie doar 3, ca nu conectezi decat RX, TX, si GND, plusurile le lasi libere intrucat cablul e alimentat de laptop la 5 v, si daca il legi cu cei 12 ai masinii sigur apar scantei pe undeva, depinde ce ii mai rezistent, ECU sau placa de baza a laptopului...Aceasta mufa este cam 10 ron, si cu pinii, si cu faptul ca nu o gasesti la mag de electronice decat pe comanda(e in Cluj unul) te costa cam 20 ron numa ea cu pinii si transportul...adunate cu pretul cablului, is fix cei 70 ron cu care gasesti interfata pe net de-a gata. 

 

Daca cumva totusi ai cablu din asta acasa, caz in care nu mai dai banii pe el sa imi zici si iti ofer toata documentatia necesara

Vezi ca este pe site-uri de vanzari interfata BRC cu FDTI simpla...

 

Referitor la instalatia pe care am montat-o ieri vin cu noutati la ce am scris mai sus. Am citit LTFT din grupul 32 din VCDS dupa acei 160km facuti azi si amandoua casute sunt identice cu ce am avut inainte de a pune gpl pe masina,respectiv 0% in ambele casute,ceea ce am si banuit conform computerului de bord care imi afisa azi exact identic la mers pe gpl ca pe beznina 7% consum mixt urban/extraurban,iar astfel dand cheie cu mtorul rece a pornit la sfert de cheie.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am si eu o bora azd  si de 2 luni i-am montat instalatie gpl fratelli. martorul check engine s-a aprins la 2 saptamani dupa montarea ei, eroarea fiind de la egr. de o saptamana masina a inceput sa imi faca figuri in aglomeratie, in bucuresti, incepe sa oscileze turatia motorului destul de rau la relanti, mers ingatuit,lipsa de putere , check engine licare intermitent iar emisiile au un miros foarte puternic gen carbit.problema se manifesta si pe gaz si pe benzina. dupa ce scot siguranta de la gaz si merg cativa km pe benzina ingatuit isi revine. dupa o oprire de cateva ore masina merge fara probleme pana cand ajung iar in aglomeratie si stat la semafoare. la drum lung masina merge perfect si trage bn. 

Modificat de mariusss_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusss_d : Cumva ralanti-ul face si la tine tot asa? 

 

 

Legat de ce scriam mai sus despre ralantiul instabil, am facut un filmulet:

Ralanti instabil:



Eu sunt aproape sigur ca este o bujie sau bobina, avand in vedere ca face asa doar cand merg ca melcul mai multe semafoare la rand, iar daca prind putin culoar si apuc sa schimb a 3-a (3500 rpm), sta perfect la aprox. 700 ture, pana merg iar 3-4 semafoare ca melcul.

Intrebarea mea este, daca ar trebui sa elimin complet ipoteza unui reglaj prost al GPL-ului, care sa dea peste cap functionarea motorului, pentru ca face la fel si pe benzina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine asa face in 90% din timp insa nu asa rau, se misca doar 2-3 mm acul dar se simte pe toata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris si pe aici , stergeti erorile stocate si mergeti NUMAI pe benzina citeva zile bune (5-10 zile) si o sa-si revina la normal...daca dupa asta tot nu-si revine deabia atunci incepeti sa schimbati ceva la tigaie...

EGR/clapeta oricum e bine de curatat mai ales daca ati luat un SH si nu i-ati facut o revizie generala la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma is in procesul de a-mi face o interfata gpl ca sa pot face si eu ceva teste, montatorul meu nu se mai ocupa cu asta asa ca nu mai am pe nimeni in judet.

Clapeta de acceleratie o curat in fiecare an, ii curata momentan. Erori nu am.

Faza interesanta ii ca daca comut pe benzina si ma duc cativa km problema de la relanti dispare complet, deci trebuie mesterit la gaz ceva.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 300 km facuti doar pe gpl a inceput sa porneasca la a doua keye in aceasta dimineata,dar nu pricep un lucru cum de la grupul 32 tot pe 0% sunt ambele casute dupa aceasta pornire la a doua keye,normal ar fi trebuit sa imi arate o diferenta cat de mica macar la LTFT de a pornit la a doua keye. Stie cineva care e misterul de imi arata tot 0% in ambele casute vizualizat cu doua softuri VCDS si ScanTech si ambele la fel 0% si inainte mers numai benzina si acum dupa mers numai gpl?

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei interesati de ultimul softul SequentPD Ver.3.08 si SequentPD Update 308 cu updaturi pe luna iulie 2014 care contine si ultimul tip de injector de la instalatia BRC Alba GP13 il puteti gasi pe BRC Rusia,nu pe BRC Ukraina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

312 km facuti in oras cu 38.4 l de gaz,sunt multumit de consum tinind cont ca pe benzina consuma 10.5 l  la suta.Pret gaz 2.7 lei la Lukoil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune un link cu softul pentru BRC? Macar pe private daca nu se pot posta linkuri pe forum. Multumesc!

Modificat de bestcopies
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi,

 

As dori un sfat va rog...de ceva vreme am hotarat sa-i cumpar sotiei un WV Beetle...si citind aici ...ma intereseaza foarte mult sa achizitionez unul pe benzina (in prima instanta...Dieselul ..e pe locul doi).

As dori insa sa-mi precizati ce motor sa aleg...eu am gasit fie 1,6 102 cp....2.0 116 cp sau ....1,8 T 150 cp.

Nu va mai spun ca am intrat in ceata cu instalatiile....multe firme ati enuntat aici...recomanda-ti-mi va rog  una din ele :))...ca sa nu o iau din poarta in poarta pe la firmele care instaleaza asa ceva.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei pt oras, recomandat ar fi o aspirata chioara fara injectie directa gen FSI, iar aici sant destule AVU, AZD etc...vrei si putere mergi pe 1.8T ...amandoua variante merg pe GPL...

Ca instalatii GPL ar fi Tomasetto, Landi Renzo, AGC Zenit Pro...problema e de montator...unul bun e mai greu de gasit...pt Tomasetto ai reprezentanta, AGR...pt Landi poti suna la Proeco(importator) sa-ti recomande montator in Bucuresti...

pt AGC ai importatorul in Bucuresti : Supergaz...

Eu unul cred ca as merge pe ultima varianta...cel mai bine e sa te informezi, sa te lamuresti ce masina vrei, cam in ce zona de preturi vrei sa te duci cu instalatia si dupa aia mai putem discuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as inclina intre 2.0 116 cp sau 1,8 T 150 cp.

Ca si pret...ar fi undeva la 2500 euro maxim (fara instalatie).

Am vazut insa ca 1,8 T 150 cp are unele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt oras, consum decent , femeie :) , potentiale probleme , o aspirata de ~100CP ar fi deajuns...eu ziceam de pretul instalatiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaa....pt instalatie mai mutl de 2500 ron nu vreau sa investesc...inca analizez avantajele si dezavantajele benzina+ GPL versus Diesel.

Ma gandesc ca roata de rezerva trebuie sa renunt la ea...nu mai are loc in portbagajul si asa micut cum e el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!