Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

"VagCom si vezi LTFT" tot am inteles...

 

Eu am fost la 2 teste diferite, nici o eroare.

 

REPET, nu stiu ce inseamna ce ai zis tu, nu am aparat de test acasa, nu am cum sa testez.

 

E o eroare care nu o detecteaza tester-ul, infundare, mizerie, aer, compresie, NU STIU, nu is mecanic.

 

E greu de crezut ca sunt singurul care are problema asta la masina...

Pentru vizualizare erori si LTFT se cumpara de pe net la 149 lei sau se imprumta o interfata VagCom sau VCDS 12.12 care e ultima cu mufa usb la un capat si astfel te duci cu laptopul la masina si bagi acea inerfata in mufa de deasupra scrumierii si apoi deschizi programul VagCom sau VCDS si dai o scanare totala de erori si apoi vezi daca e ceva erori,iar apoi urmezi pasii care s-au zis ca sa vezi valoarea LTFT. Pentru modificari si recalibrari de GPL se cumpara sau se imprumuta o interfata pentru tipul de instalatie GPL pe care o ai si te conectezi cu ea la calculatorul de gaz si din programul aferent acelei instalatii de GPL pe care o ai ti-o calibrezi cum doresti.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gige , felicitari !! Esti printre putinii care au priceput... si repede :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au zis si colegii mergi cateva zile bune numai pe benzina,daca isi revine pornirea e clar de la setarile gpl,

Daca nu isi revine e de la benzina(fise,bujii,clapeta acceleratie,etc).

Am avut si eu o problema asemanatoare pe golf 4 1,4 BCA ,pornea greu la prima cheie dar la a 2 totul era ok..pe terster nu dadea nici o eroare..reglare din nou instalatie gpl si acum pornirea e super ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@moog merci! Păcat ca nu am timp si spațiu sa ma ocup mai in amănunt de chestii de genul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot se discuta de porniri, revin si eu cu intrebari:

1- Daca porneste perfect la prima cheie si o data la 20-30 de porniri imi porneste balbait vreo 10 secunde cu scos fum albicios, fara sa tina cont daca motorul e cald sau s-a racit, poate fi de la reglajul GPL?

2- Ralantiul poate face "figuri" si pe benzina si pe GPL(am pus fimuletul si mai multe detalii pe pagina din urma) in mers de oras oglomerat?

P.S: ultimul reglaj in mers pe GPL/benzina l-am facut la AGR-Bucuresti in August, dar nu mi-a lasat o impresie de prea mare profesionalism flacaul care s-a ocupat atunci. El era fascinat de masina mai mult, ca arata bine, ca e full...etc.

Modificat de fly_lex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apreciez ca mi-ai raspuns. Deci pe benzina am mers un plin de rezervor (500 Km) si nimic nou sub soare.

 

Legat de ce ziceti voi cu VagCom si LTFT si VCDS e limba franceza pentru mine, trebuie sa apelez la un prieten, sa caut pe cineva la telefon sa ma ajute.

 

Revin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza, sters erorile daca sant si dupa aia mers NUMAI pe benzina...ar trebui sa-si revina daca e de la GPL...

De aprindere ce stii ? Bujii, fise/bobine (bobina) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, sper sa nu vorbesc intr-un ceas cu pacat, dar se pare ca acum porneste ceas masina, cum pornea in tineretea ei..... Deci,rabdare, benzina si forumurile se pare ca sunt baza. Meseriasii de la service-uri nu au timp sa stea si sa citeasca, asa ca trebuie sa o facem noi, proprietarii. Multumesc inca odata ptr sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Moog:

Pe benzina am mers un plin, 50-60 de l cat are rezervoru de golf 4, numa benzina, fara strop de gaz.

De buji am uitat sa precizez ca si pe alea le-am schimbat si o bobina care aparea ca defecta pe test. (acu 3-4 saptamanii, nici un rezultat)

 

 

@ gige:

Spune-mi te rog frumos in limbaju meu ca la oamenii ingusti la minte, CE AI FACUT????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai mers un plin doar pe benzina si problema persista nu e de la gpl,sa nu fie pompa de benzina sau regulatorul de presiune.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mai multi a aparut problema asta.La mine dupa 45-47.000 de km a inceput sa apara + cat a mai facut proprietarul anterior....dar e cum are ea chef.DIn ce am observat cand e frig afara porneste mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la mai multi a aparut problema asta.La mine dupa 45-47.000 de km a inceput sa apara + cat a mai facut proprietarul anterior....dar e cum are ea chef.DIn ce am observat cand e frig afara porneste mai bine.

Vara intradevar porneste mai rau,iar cum vine frigul porneste mai bine,de aceea trebuie un reglaj la GPL cat mai apropiat posibil de LTFT-ul mers pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. Am si eu o nelamurire. Imi poate explica cineva de ce atunci cand merg pe gaz, computerul de bord imi arata consumul instant pe benzina? Si consumul pe care mi-l arata este asemanator cu cel real de pe benzina. Care ar fi explicatia? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit.

Am sa refac firul ptr colegii care nu au timp răbdare si eventual priceperea sa răsfoiască tot topicul.

După mai multe scanările, verificări, curățării de clapete, Egr si alte componente ... Am ajuns la capătul stiintei.

Am procurat o interfața, un netbook si conform celor spuse de colegii mai pricepuți am trecut la fapte.

1. Curățate erorile, dezactivat gpl, pornit la drum cu vag pornit, measure Block 32. Apar 2 canale, ambele ceva cu Lambda. Am mers 2 zile, aproximativ 250 km numai benzina. Măsurile acelea s-au afișat abia după ce am mers ceva, aproape de 60-70 km transă de drum. Rezultat -2% măsura din canalul 2 din fereastra de mai sus.

2. Trecut pe gpl aceasi distanța. Aceleași măsuri, valoare 15%

3. Diferența între ele 17%.

4. Mers la montator: nene, da 10% la relanti si 10% la sarcina in plus la mapa de gpl

5. Pornire la rece 90% in regula

6. Urmează sa merg maine sa mai ridic 5 %

7. Nu cred ca o sa mai am probleme.

Un alt coleg, a găsit niste fire oxidate la controlul calculatorului de gpl.

Daca pot ajuta vre-un coleg , in principiu weekend, sect 3 in limita timpului si a vremii, nici o problema

Mulțam de ajutor si bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CB arata consumul bazat pe timpii teoretici de injectie calculati ...consum CB x 1.2 ~ consum GPL...

Brava Gige, unul care a priceput repede si s-a descurcat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune CB x 1,25 ca sa fie real pe gaz, asta daca reglajele si bucla functioneaza perfect, altfel nu e relevant.

 

PaulF: Merge perfect la tine.

Cei care au diferente in CB la mers cu viteza constanta gaz-benzina mai mari de 5%, au nereguli.

Eu am situatia de mers constant pe autostrada cu gaz, drum drept, viteza 100 km/h, CB indica 6,0 instant. Trec pe benzina indica 5,9, deci o diferenta de doar 1,5%.

Asta inseamna bucla inchisa, sonda lambda in stare ok, injectoare idem.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta observatia legata de consumul instantaneu. Asadar daca e acelasi si pe benzina si pe gaz inseamna ca instalatia e reglata bine ?

Am o intrebare de principiu, totusi daca e calculat consumul pe benzina in functie de injectii, nu ar trebui sa fie 0 ca doar nu se injecteaza benzina cand masina merge pe gaz ? Poate sunt eu prea ignorant de cum functioneaza un motor mpi ... cine dozeaza benzina la un motor mpi cate injectoare sunt 1 sau 4 ?

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele Gpl emulează cele pe benzina...un google te ar ajuta sa vezi principiul de funcționare a motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprox bine.... ECU gpl emuleaza injectoarele...pe vremuri era emulator separat, acum e la pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta m-a mirat si pe mine. Stiam ca BCul calculeaza consumul in functie de injectie, si cand merg pe gaz teoretic injectoarele pe benzina nu funtioneaza. De aceea aveam nelamurirea de ce imi arata un consum instant si nu arata 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu foarte bine cum functioneaza un sistem de injectie, mai mult pe diesel ce e drept decat pe benzina.

La benzina cel putin la MPI e mult mai rudimentar sistemul oricum fata de un Common Rail Diesel.

Sunt doar curios cum este "pacalit" ECU-ul masinii ca sa vada acelasi consum, cel putin la diesel consumul este calculat intr-adevar din cantitatea

de motorina injectata care se integreaza in timp si apoi se calculeaza consumul instantaneu.

Cum functioneaza acest emulator, sa inteleg ca mufa care in mod normal vine bagata in ECU acum se baga in ECU-GPL si apoi din ECU GPL iese alta mufa cu semnalele emulate spre ECU-motor ?

Mooq daca ai o schema mai detaliata cu semnalele care se duc la fiecare ECU mi-ar fi foarte utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se emuleaza injectoarele...ca si cum ele ar fi. si lucra...

cauta de ex pe ac.com.pl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta observatia legata de consumul instantaneu. Asadar daca e acelasi si pe benzina si pe gaz inseamna ca instalatia e reglata bine ?

 

Deci,un consum care cand mergi pe benzina extern arata sa zic 6%,iar cand mergi pe gaz mers extern arata la fel iinseamna un reglaj bun si cu un LTFT aproximativ la fel mers pe benzina sau gaz.

Modificat de valyp67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valyp67

 

Din ce am citit , a fost o perioada in care ai avut probleme cu pornirea si ai monitorizat LTFT-ul.

Eu cind opresc motorul acesta se reseteaza , luind valori dupa parcurgerea unui numar de kilometri.

Asa se comporta si la  tine?? (cred ca avem acelasi sistem de injectie-Magneti Marelli)

Modificat de alex61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!