Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Dar tu nu gandesti macar foarte putin si chiar altii ? Eu fac recall la motor ,schimb tot ce prezinta urme de uzura pe parte electrica, bag 2000 euro numai in piese , si n-am altceva de facut acum decat sa merg cu amestec saracit ?

 

La instalatia mea nu s-a facut nici un reglaj pentru amestec saracit sau alte porcarii inventate de marii mecanici de pe vw forum, a fost montata si autocalibrata, atat !

 

Am facut consumul si pe benzina ,iar diferenta este exact cu 1 l mai mare pana in 1.5 l consumul de gaz. Dupa parerea mea ,instalatia e reglata perfect si masina merge perfect ,altfel n-as fi bagat 5000 de euro intr-un golf vechi de 14 ani si cu un motor amarat de 1.4.

 

Dar cu cine sa-ti bati capu? cu romanu ingust la minte? Eu ma ofer sa vin la o intalnire sa se testeze consumul si sa v-a uitati la timpii de gaz si orice altceva vreti voi sa vedeti ca instalatia e reglata calumea.

 

Apropo ,instalatia are 12.000 km pe gaz , dupa parerea marelui mecanic ''120 L'' ,as mai avea inca 8.000 km maxim de mers pana sa-mi crape motorul. Iti promit ca peste 8.000 km ii fac poza la motor si tio trimit .

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi dai si mie numarul de telefon al mecanicului tau ca face minuni, incat ia un motor vechi, uzat distrus, de vw si dupa o resegmentare, il aduce in lumea reala la performante pe care vw le-a obtinut in laborator, in conditiile in care mai pui 30 kg in portbagaj...si la fel de curios devin si cand vad ce poti face cu 5000 de euro:)) In banii astia tu ai schimbat si pistoanele? sau doar niste segmenti, cuzineti si eventual niste scaune de supapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul nostru are amestec sarac doar pe timpi de injectie mari, asta pateam si eu dupa autocalibrare...la relantiu totul este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi dai si mie numarul de telefon al mecanicului tau ca face minuni, incat ia un motor vechi, uzat distrus, de vw si dupa o resegmentare, il aduce in lumea reala la performante pe care vw le-a obtinut in laborator, in conditiile in care mai pui 30 kg in portbagaj...si la fel de curios devin si cand vad ce poti face cu 5000 de euro:)) In banii astia tu ai schimbat si pistoanele? sau doar niste segmenti, cuzineti si eventual niste scaune de supapa?

A zis ca a bagat 2000 si probabil 3000 masina a costat.Hai nu mai fiti rautaciosi...Important e ca lui ii place cum merge masina si e multumit de ea.Iar daca o fi adevarata treaba asta cu amestecul , o face pe pielea lui.E totusi un topic unde facem schimb de informatii , iar cei ca mine care n-au o treaba cu mecanica auto cer sfaturi si afla lucruri noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa presupunem ca toti de aici de pe forum sunt foarte destepti, iar eu sunt foarte prost.

 

Concluziile pentru un amestec sarac :

 

  1. Banuiesc ca ar trebui sa imi apara martorul check engine sau sonda lambada sau orice bec in bord, daca ar fi amestec prea sarac , bun sa zicem ca masina mea e prea ''caruta'' si nustie sa aprinda un bec in bord.

 2.  Am intrebat pe la diferiti mecanici ce se intampla daca o masina merge cu amestec sarac? Iar unii au raspuns ca poti sa ai consum exagerat de mare, sau exagerat de mic. (consumul meu 6% bine inteles in afara, in oras urca la 9-10 % nu mi se pare nici mare nici mic)

 3.  Toti posesorii de instalatii gpl, care le aveau reglate bine , toti au mentionat ca consumul lor variaza intre 1-2 litri consum mai mare pe gpl fata de benzina ( la mine se confirma si acest lucru)

 4.  Banuiesc ca daca as avea amestec saracit as avea consum foarte mare fata de benzina (dupa spusele unora) ,sau consum egal ca cel de benzina sau chiar mai mic decat cel pe benzina ( la mine nu se intampla acest lucru)

 

Acum astept sa fiu corectat cu argumente la fiecare subpunct de un coleg cu mintea stralucita care are roti pe 17'' si presiunea neverificata decand are masina, sonda lambada anulata, bujii neschimbate EGR plin de calamina porbagajul plin de gunoaie si de un mare bidon de ulei sai complecteze la motor la fiecare 100 de metrii si care conduce cu bocanci in picioare ca sa poata spune ca conduce sportiv. Si se mira de consumul meu mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii vorba aia, cand mai mult de 2 iti spun ca esti beat inseamna ca esti pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu iti apare, pt ca nu sta prea mult in zona "saraca" cat sa se supere sonda lambda...

2. Repet nu e sarac amestecul tot timpul, ca atunci cand de ex ai probleme cu injectoarele, pompa de benzina etc...consumul tau ar fi super ok pt benzina nu pt GPL...e destul de greu de scos asa ceva...dar nu imposibil...

3. Daca tu pe benzina ai consum de 4.5-5% extern si 7-8% oras atunci e ai dreptate...ca idee astea sant consumuri de Logan 1.4l taxi mers supereconomic...loganeala...aia schimba la 1500rpm...

4. vezi mai sus...

 

Contrar spuselor unora nu rupi motorul in 20-30k dar pe termen lung, 150-200-250k s-ar putea...catalizator, supape etc..motoarele de 1.4 Logan sant super rezistente la din astea, duc 300-400k fara probleme, nu pot spune acelasi lucru de VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact mentalitatea voastra o avea si taicamiu , el face naveta 100 km pe zi , niciodata nu a scos consum sub 7-7.5 % extern cu opelu lui, iar anu trecut a avut un incident la munca care s-a lasat cu un picior in ghips. Timp de o saptamana eu il duceam si il aduceam cu aceeasi masina opel astra eu am scos consum de 6 % exact pe acelas traseu. Si stai calm ca nu merg subturat , 2500 rpm mers constant aia nu inseamna subturat ,poate intr-o panta sau o depasire acolo recunosc ca e subturat motorul.

 

Dar asta e stilul meu frate, sunt o fire foarte calma si urc motorul foarte lin la viteza de croaziera ,iar mie nici prin cap nu-mi trecea ca in felul asta poti sa scoti consum bun, eu initial m-am gandit sa nu forjez motoru aiurea.

 

Era sa uit, am fost prin 2011 cu taicamiu in belgia 2000 km, si conduceam cand unul cand altul pe autostrada un opel astra. Fiti atenti si lamuriti-ma, taicamiu mai badaran din fire, conduce tot timpul sportiv ,ii dadea talpa si nu putea sa prinda mai mult de 140 km/h cu pedala la blana si sa numai zic de zgomotul care se auzea de la esapament. Iar eu cand ma urcam la volan o urcam frumos de tot cat de lin posibil si eu reuseam  sa o duc la peste 150 km chiar 155 km/h o tineam constant si fara pedala la blana si nici nu se auzea nici un zgomot de la esapament, se auzea motorul lin si frumos, exact cu aceeasi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ziceai ultima baliverna mai ca ma faceai sa cred ca am consus prost...(a si sa se noteze nu incerc sa am consumuri mic, pentru ca pot, dar nu am rabdare, cand iti contest consumul il contest din punct de vedere teoretic, nu pentru ca am incercat eu sa obtin asemenea consum si acum ma oftic)

Haide sa luam logic....din ce ii facut zgomotul unui motor? Din o adunatura de frecaturi (intre piston si segmenti, piston si cilindru, piston si bolt, bolt si biela, biela cuzinet, cuzinet Ac. intre toate rotile dintate din cutia de viteze. Orice ii faci la aceeasi masina, aceasta cand atinge viteza de 140 km/h va avea aceeasi turatie, fie ca esti tu la volan, tatal tau, sau vreun pusti de 18 ani care ii da in freza rapid. Datorita raporturilor din cutie are aceeasi turatie, inseamna ca frecarile sunt aceleasi, inseamna ca zgomotul este acelasi, nu ai cum sa schimbi asta. Iar viteza maxima....asta depinde de multe variabile cum ar fi nivelul drumului, dar si numarul de km petrecuti pe autostrada, intrucat daca se merge cu o masina prin tara noastra minunata, cu combustibilul nostru minunat, cand intri pe autostrada va merge cumva, cu o viteza maxima, chiar si cu un anumit consum la viteza aceea, dar pe masura ce mergi si mergi pe autostradata din cauza turatiilor mari se mai curata mizeriile depuse pe bujii, pe supape, catalizatorul, si e normal ca masina sa isi dea drumul la propriu, si daca tatal tau a condus primul si tu al doilea, si ai mai si condus dupa o alimentare cu benzina/motorina in afara tarii este foarte posibil ca viteza maxima a masinii sa creasca, dar zgomotul facut la viteza de 140 km/h (de motor- ca zgomotul facut de aer variaza in functie de vantul care bate pe autostrada) este acelasi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost doar o singura data schimbati soferi, ne schimbam mereu intre noi si la fel era defiecare data. Iar in legatura cu zgomotul te asigur 100% cand conducea taicamiu si o tinea la blana se auzea un zgomot la esapament exact ca la autobuzele alea vechi si stai mai in spate exact asa se aude . Iar eu nu o tineam in blana niciodata, o duceam exact cat poate ea sa urce , iar la mine se auzea strict doar motorul, spre esapament in spate nimic nu se auzea  si cu viteza acelas lucru , tre sa simti pedala si ii dai doar cat poate ea si se duce mai sus, decat daca apesi direct pedala la blana.


In legatura cu consumul , te cred ca nu ai rabdare, adica cam toti prietenii mei imi spune ca eu conduc cam batraneste.

 

Da majoritatea soferilor nu au rabdare, si normal e cand te urci la volan sa nu te intereseze consumul. Dar depinde de fiecare acum, eu ma gandesc ca vreau sa ajung din punctual a in b ,si nu vreau sa ajung in timp record.

 

Exact ca inginerul Acela American, care se lauda ca a facut cel mai mare pod din America de sud care ajuta lumea sa economiseasca nustiu cate ore din viata lor.

 

Iar cineva a spus ,poate mie imi placea sa imi petrec timpul in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coane hai sa ne lamurim...ori vorbim de acelasi lucru ori nu...

Zici ca daca conduce tata la 140km/h masina e mai zgomotoasa decat daca conduci tu la 150km/h... hai las-o dreacu...

Poate vrei sa te referi la perioada pana la atingerea vitezei de croaziera/maxima...aia pot sa o cred...tata schimba ca spartu la 5000rpm si tu schimbi la 2500-3000rpm...clar zgomotul difera...

Dar sa spui ca la 140 condusa de tata e mai zgomotoasa decat la 150 condusa de tine deja intra la SF-uri...o explicatie plauzibila ar fi ca tata a condus pe urcare la munte si tu la coborare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, eu zic sa scoti masina la autostrada si sa mergi 50 km in blana si 50 sai dai doar cat poate ea, sa o urci usor de tot, si la urma sa te uiti cu ce viteze ai mers pe cei 100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alo centrala...dupa neuronul meu  de serviciu, a merge "in blana" = "cat poate ea" ...nu crezi ?

Ai o problema de exprima din cate vad...

Revin , cred ca te referi la perioada de accelerare PINA ajungi la viteza max ...poate fi mai zgomoatoasa sau nu...

 

Daca mergi cu o vit X = 140-150 cat o fi, nu conteaza cum ai ajuns acolo, la viteza aia are acelasi zgomot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai de tara asta frate, tu esti turc frate? dute probeaza , eu vorbesc din probe practice , nu din teoria lu strabunicu care se credea mare mechanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa spui ca in viteza a 5-a @ 4000 RPM @ 140km/h masina condusa de tine suna altfel decat atunci cand o conduce taicat-o ? Doar pentru simplul fapt ca ati ajuns aici (adica in a 5-a @ 4000 RPM @ 140km/h) prin stil diferit de condus ?

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa spun ca la masina lu taicamiu opel astra el o tinea in blana (acceleratia la maxim pe podea) 140 km h, si motorul avea un zgomot fortat care se auzea si in spate la esapament un zgomot enervant. Iar la mine cu aceeasi viteza nu se auzea absolut acel zgomot, si vorbesc aici de sute de kilometrii , nu poti zice ca a condus taicmiu 2 km si a prins o panta si eu am condus 2 km si am prins la vale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te exprimi gresit si induci lumea in eroare.

Pe langa asta s-a facut cam mult off-topic pe zona de GPL.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contrar spuselor unora nu rupi motorul in 20-30k dar pe termen lung, 150-200-250k s-ar putea...catalizator, supape etc..motoarele de 1.4 Logan sant super rezistente la din astea, duc 300-400k fara probleme, nu pot spune acelasi lucru de VW...

 

Lascarica, nu mai invata lumea la prostii...Renault a avut intotdeauna motoare f bune si fiabile, de 2x mai bune ca pe cele ale VAG.

Amestecul saracit la gaz arde supapele si scaunele prin temperatura mai mare dezvoltata in zona lor. De aici s-a tras sintagma ca gazul iti face praf motorul, o legenda de fapt. Si cum multe din motoarele VAG se duc pe copca si pe benzina, darmite pe gaz cu amestec sarac, lasa oamenii sa-si faca damblaua.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Ma puteti lamuri, va rog, cu privire la ce se intampla dupa  instalarea GPL-ului si anume la RAR?

In cat timp trebuie sa te prezinti la RAR ca sa-ti modifice cartea masinii, costurile oficiale si cam care sunt demersurile? Daca nu faci inscrierea in cartea masinii a modificarii aduse, exista vreo contraventie si de cine este aplicata?

 

Va multumesc!

Modificat de MHC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am cumparat masina nu avea instalatia trecuta in acte.M-am dus cu actele instalatiei la Rar si le-am zis ca vreau omologarea acesteia.Taxa a fost 100 de lei.Mai intai iti verifica actele apoi te bagi in unul din standuri si iti verifica noxele.E indicat sa te duci undeva in exteriorul orasului sa-i dai turatii mari la trepte de viteze mici pe benzina cat si pe gaz.Mie mi-a turat-o la fata locului vreo 10 minute si pe gaz si pe benzina ca ieseau noxele peste limita.Am impresia ca imediat dupa aia mi-a dat certificatul si cartea masinii.Programarea o facusem online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice modificare constructiva trebuie omologata ---de RAR...

Politia, RAR mobil poate sa-ti ceara sa dovedesti acest lucru... singura modalitate sa o treci in CIV si sa ai o copie la tine...

 

Modificare constructiva neomologata, iti ia talonul si il recuperezi de la RAR dupa omologare...

Omologarea e pana in 200RON...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci programare RAR, online, scrii ca vrei Modificare CIV, te duci la ei in 30 zile de la montaj(asa zice legea, dar practic te poti duce cand vrei, dar dupa 30 zile cei de la RAR daca te prind pe strazi raman cu talonul tau la ei.  Odata ajuns acolo iti trebuie cererea aia de la ei completata, CIV-ul, Buletinul tau, si actele instalatiei de gaz. Baga masina, ii verifica seriile masinii si cele de pe instalatia de gaz, testeaza noxele si la revedere. 185 ron costa distractia. dupa asta faci o copie dupa CIV cum ca ai instalatia omologata si porti copia dupa tine. Cu talonul nu mai trebuie sa mergi la politie sa o treaca si acolo; zic asta deoarece am montat GPL-ul [pe masina inainte de a-i face CIV-ul, si implicit de a o inmatricula, si cand m-am dus la inmatriculari deja aveam in carte trecuta instalatia de GPL, dar cand a venit talonul pe el nu aparea. Am sunat la ei si au zis ca nu se mai trece, si ca pentru asta sa port o copie a cartii cu mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am instalatia din decembrie 2013 si inca nu am fost la RAR, urmeaza sa ma duc in decursul acestui an.

Ce-i drept inca n-am fost oprit de RAR pana acuma doar de politia rutiera care nu au treaba cu asa ceva.

 

Un prieten umbla de mai mult de 1 an asa, cum ii norocul la fiecare.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cu vechea masina am umblat cam un an..dar o omologasem ca am fost pe la unguri si acolo politia e cam sarita de pe fix.... la noi politia in general nu se uita/baga pe sub masina sa caute dupa butelie si RAR-ul in general se ocupa cu opritul de dacii la care nu le merg frane sau de tiruri, ca acolo e cascavalul consistent....la golf am omologat-o din prima ca la efectuarea CIV-ului ca am platit un total de 400 ron(CIV+ Omologare GPL), iar daca le faceam in dati diferite(montam gpl-ul doar dupa inmatriculare) plateam pe CIV 380, si pe omologare inca 200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am omologat si eu instalatia zilele trecute,RAR+ITP=215 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!