Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

eu ca student nu mi-am permis chiar tot timpul sa merg cu masina acasa, sau prin oras intrucat deh...student... dar dupa ce am pus GPL nu mai stiu cum arata interiorul unui autobuz sau tren:)) plus ca am putut sa imi fac si mici placeri, vacante, drumetii la care doar visam inainte ca atunci cand faceam socoteala ieseau prea mari costurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alinbmw1 - Tg-Jiu -Otopeni 600 km

 

Din cate stiu, de la Tg-Jiu pana la Otopeni nu pot fi mai mult de 350 km, orice ruta ai alege, ramane de calculat consumul real !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 350 km , sunt 300 km  , eu am facut dus-intors  600 km + 80 km pana la tara 680 km in total , am luat-o pe sor'mea de la aeroport.

 

Si inca am uitat sa scriu ca pe autostrada s-a mers numai cu clima pornita si la intoarcere au fost si bagaje.

 

Nicu , astept sa-mi faci consumul real , masina a fost alimentata la plecare din Tg Jiu cu 40 litri gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 42.78 L am facut 455 km.

Deci un consum de 9.4% mixt + AC pornit in ultimul timp, si n-am mers băbește.

Eu sunt multumit, ce parere aveti ?

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 350 km , sunt 300 km  , eu am facut dus-intors  600 km + 80 km pana la tara 680 km in total , am luat-o pe sor'mea de la aeroport.

 

Si inca am uitat sa scriu ca pe autostrada s-a mers numai cu clima pornita si la intoarcere au fost si bagaje.

 

Nicu , astept sa-mi faci consumul real , masina a fost alimentata la plecare din Tg Jiu cu 40 litri gpl.

 

Aline, tu nu esti realist ?

Pai cum dreq sa iasa un consum de 5,88/100 pe GPL, si cu clima ?

Nici fara clima si mers la 80 de km/h constant nu scoteai atat pe benzina darmite pe gaz...

Ai gresit tu pe undeva, mai aveai gaz in rezervor, a mers si pe benzina...ori la tine instalatia nu merge in bucla inchisa.

Consumul normal in bucla inchisa era in conditiile date de tine, intre 7,5-8,5, asta cu gaz fara apa :)

 

Daca nu merge in bucla inchisa sau sonda lambda ofera altceva in afara de real, e posibil, DA.

DAR nu te bucura acum, daca e asa cum iti spun, mergi in amestec nu sarac ci EXTREM de sarac, cu consecinte foarte grave asupra motorului si catalizatorului !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate daca ar fi mers cu a-5-a la 2000rpm pe pilot,  scoatea 6% :)

Am auzit din astea pe la taximetristi pe extern :)

Decat sa merg asa mai bine pas...m-as da jos as mai fuma  o tigara sa nu adorm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5,88% ? :))

 

Eu am scos ~8.4% extern cu 4 oameni + bagaje.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg frumos cu masina ,inseamna ca merg cu amestec prea sarac ? :))

 

Atat timp cat am consum mai mare cu 1 litru fata de benzina nu prea cred ca e amestec sarac

 

Si daca as merge cu amestec sarac probabil s-ar aprinde ceva prin bord

 

 

Ma gandesc ca am sondele lambada + eghereu+bujii+fise+bobina schimbate acum 2 luni de zile cu unele noi oem.

 

Motorul la fel e segmentat tot in urma cu 2 luni de zile, nu papa picatura de ulei.

 

Deci  120L ,ce sa-ti fac frate daca nu ma crezi? motorul meu e stats + mers frumos ( recunosc ca am cam ramas blocat de la rodaj sa menajez motorul) pe autostrada am mers constant cu 100 km/h.

 

Daca tu numai ti minte decand ai schimbat o bujie pe masina si pe urma te miri de consum exagerat, e alta problema.

 

Si inca ceva, un prieten are Logan nou nout cumparat si el nu a vrut sa isi monteze instalatie aici in oras la mine si s-a dus la Buzau si sia pus instalatie BRC ,si aia chiar sunt profesionisti in instalatii gpl.

 

Si cand mergem la tara eu merg cu 20 lei si asta cu loganu merge cu 18 lei , deci dupa parerea ta si loganu merge cu amestec super sarac cu instalatie montata de neprofesionisti de la Buzau ? hahahaha

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Aline, esti prea tanar ca sa stii cu ce se mananca astea :)

Bucura-te acum, bea un spritz, dar sa vb peste cativa ani cand o sa te vaiti ca s-au dus dreq supape, scaune, catalizator, etc.

 

Crezi ca eu nu pot sa fac reglajele ca sa consum 5% pe gaz extraurban ?

Pot, dar nu vreau. La un moment dat m-am gandit sa fiu record pe tara la consum dar mi-a dat Lascarica o palma virtuala dupa ceafa. :D

 

Am facut treaba asta in anii 90-2000 pe dacii, acum nu mai merita, costa enorm pagubele.

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem pariu ca nu poti face reglaju de 5 % pe gaz ?

 

Daca tu faci reglaju de 5% pe gaz , fara sa-ti aprinda vre-un bec in bord , si masina sa traga la fel ca pe benzina , daca faci lucru asta esti cel mai bun mecanic din ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin

 

Deci sa inteleg ca tu ai ~4.8% consum pe benzina cu masina aia ?

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in picaj poate. cu siguranta nu a facut consumul corect, este prea mic, doar daca mergi cu 80 in spatele tiruluisi cu la vale, dar bn inteles fara clima si alte mofturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe benzina am 4.5-4.8 % consum , iar in legatura cu viteza merg constant cu 100 km/h , nu mai tare de atat.

 

Paul motorul meu cand l-am cumparat consuma 7 % in afara , in oras lua peste 10 , iar dupa segmentare si schimbat bobina+fise+buji+ sonda lambada 1 si 2 + EGR+ toate filtrele ,asa are consumul.

 

Daca tu n-ai schimbat nimic pe masina si ai consumu la relantii mai mare ca mine cand merg cu 100 km/h, e problema ta. Dar inainte sa ma acuzi pe mine ca n-am facut consumu correct, pune-te si citeste cat scrie in manualul masini consumul si apoi sa dai din gura.

 

Ce treaba am eu sa-ti zic tie informatii gresite, dar din cate observ ca nu ai pus piciorul intr-o masina noua, sau intr-o masina care a facut recall la motor, ori poate tu ai piciorul prea greu dar vrei sa mergi si economic. Asa ca lasa ironia si veziti de treaba ta , forumul este facut pentru o oferi informatii reale care sa ajute si pe altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce aveti cu omul, ii consuma putin si sunteti invidiosi.

Acum nu ca vreau sa pun gaz pe foc, dar mie imi consuma cam 2.8 l / 100km, iar un prieten cu logan nou si gpl instalat de profesionisti are un consum de sub 1.2l/100km.

(Sa nu va mai zic de frate-su, care se lauda ca are consum negativ! Serios, pleaca dimineata cu rezervorul gol si cand ajunge la munca deja s-au format 2-3 litri de benzina, de unde a calculat ca are un consum de -5l/100km!)

Cine sare iar cu gura ca nu e adevarat e de rea credinta si moare de ciuda ca nu ii apare si lui benzina in rezervor in timp ce merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici "key04" cu priusul lui nu avea consumul asta. :))

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci aici cand incepi sa faci pe desteptul desi nu este domeniul tau de activitate ma enervezi la culme. In primul rand, pentru cunostiintele tale si cultura ta " geniala" sa sti ca firmele producatoare de masini nu realizeaza nici macar un singur test de consum. Ele realizeaza dupa un standard testarea pentru poluare, in regimul care il gasesti pe site-ul acesta http://www.greenvehicleguide.gov.au/GVGPublicUI/StaticContent/image/ADR81TestCycle.JPG si atat...iar in urma acestui test(care dupa cum vezi tine fix doar 1200 secunde si rareori se repeta, obtin si un consum de combustibil( adica merg la paharul gradat in care se afla combusitbilul si vad cati ml s-au consumuat si il calculeaza pe cel la 100 km prin regula de 3 simpla), care difera MEREU de cel real intrucat testul acesta se realizeaza pe stand, cand masina sta pe loc, sau in unele cazuri nici macar nu exista masina, ci exista doar un motor conectat la o frana dinamometrica care nu tine cont de conditiile reale de utilizare a masinii, cand exista o frecare a rotilor pe sol, iar dupa ce depasesti viteza de 60 km/h creste exponential frecarea aerului de caroserie, a carui rezultat se vede direct in consum. EGR-ul, segmentarea nu au nici cel mai mic efect asupra consumului, inca segmentarea intrucat motorul nu mai este preRodat, ci ii faci tu rodajul, in conditii reale de utilizare consuma chiar mai mult decat dupa ce isi face rodajul intrucat frecarile sunt mai mari, iar bujiile filtrele, bobinele la fel nu vin la brat cu zana maseluta si iti micsoreaza consumul, ci il reduc pe cel anormal de dinainte de schimbare, dar nu te astepta la minuni. La toate astea trebuie sa adaugi cele minim 20 kg, daca nu mai bine, care fata de orice testari facute de vw sau chiar si de tine, pe care le-ai adaugat o data cu montarea rezervorului in portbagaj, alaturi de gazul din el, si in functie de conceptie, de roata de rezerva plimbata in portbagaj.

Oricum ma da pe spate denumirea ta pentru segmentare...cred ca vrei sa pari interesant:)), si in caz in care conteaza, nu doar ca am pus piciorul in masini noi, dar am segmentat cateva vechi, atat traditionale cu carburator, cat si mai noi pe injectie, si iti zic chestii reale, practice( si daca vrei si teoretice din carti de specialitate) si acelasi lucru se intampla si la motociclete unde am si mai mare experienta.

Unde mai punem diferenta dintre puterea calorica a unui kg de combustibil de GPL comparata cu un kg de combustibil de benzina, si manariile care se mai fac la pompe, incepand de proportiile de gaze din amestec, la presiunea pompelor, si altele de care zicea 120L.

 

 

 

Si legat despre definita forumului, te asigur ca este una care cuprinde faptul ca forumul e un loc unde lumea vine "virtual vorbind" si isi expune parerea pentru a fi aprobata sau desfiintata de ceilalti, cu cunostiinte mai multe, sau mai multa experienta decat a persoanei care a pus prima o intrebare sau a facut o afirmatie. 

 

Si da dupa cum zice si un coleg a fost cineva tot cu mania contrazicerii (dar macar el nu venea cu idei sa punem carton la radiator iarna lol )care avea un Tribrid ( adica avea un Prius Hibrid pe care a pus GPL), si ghici ce, aveti consumuri asemanatoare...la ce o mai fi dat omul o caruta de bani pe tribrid, se pare ca la Tg jiu is mecanicii care l-ar baga si pe Putin in faliment daca ar repara ei toate masinile sa consume mai putin)

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul , total GRESIT :)

Aia cu cartonul iarna sa stii ca e pe bune :)

Cei de la Ford au descoperit "cartonul" si l-au adaptat mai departe , e grila motorizata ... ca tembelii zic ca e mai aerodinamica pe chestia asta si consuma mai putin, e alta chestie :)

http://www.ford.ro/TehnologiiFord/TehnologieEco

 

Ceva de genul asta :

http://www.google.com/patents/US20100139583

http://papers.sae.org/2011-01-1172/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia stiu de la ford ca isi inchide grila singur, am impresia ca am vazut-o si pe un Citroen, dar tot in ideea aia( de a face motorul sa ajunga la temperatura de regim mai repede, nu ma refer la aerodinamica) si astia de la vw au facut acea admisie a aerului cald de pe galeria de evacuare la multe modele. Ceea ce ziceam eu e legat de tigania de a pune un carton pe masina ta cand ea nu a fost gandita asa, intrucat si acel ford, isi regleaza fantele in functie de viteza si de temperatura motorului, dar romanu sigur nu isi da jos cartonul cand motorul e cald, eventual posteaza pe forum ca ii miroase a ars in masina, sau ca ii sta apa iarna la peste 90, sau in cazul fericit ii zboara la cel din spate pe parbriz(asta am patit-o eu cu un inteligent cu un iveco)

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la tine nici o piesa nu contribuie la consumul de combustibil, inseamna ca chiar nu cunosti motoarele deloc.

 

Iar in legatura cu consumul , deja ai intrecut orice limita de bun simt si de civilizatie, ma faci mincinos pe fata , in cazul acesta , te invit sa ne intalnim  sa vada si ochiul tau ce mintea nu crede.

 

Sper sa accepti, dar cum vad ca numai gura e de tine ,e foarte probabil s-o dai in balbaiala.

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar gresesti :)

Eu nu pun carton ci polistiren de 5mm ; e mai simplu, si impermeabil ... :) Bineinteles ca mai las si o mica fanta de ventilatie... pt oras si drumuri scurte  e super ok... cat despre mirosit a ars e cam greu...aerul rece, umezeala din aer , plus ca e pus la distanta mare de motor nu prea are cum sa se incalzeasca...

Am uitat sa-l scot odata la drum lung si deabia cand am mers sustinut cu 4500rpm a inceput sa tipe tigaia ca e prea cald :)

 

Recapituland, varianta simpla a grilei motorizate e "cartonul"...in regim urban motorul nu prea ajunge la temp de regim...

 

Alin, daca in carte scrie ca extraurban pe benzina consuma 4.8l de exemplu, asta e minimul pe care teoretic il poti obtine...cu o masina NOUA...

Avand in vedere ca tu ai reparat o masina VECHE cu piese de calitate ai putut cel mult sa ajungi la acelasi nivel cu una NOUA...ceea ce ma indoiesc mult...

Avand GPL pe masina, cari in plus 25kg de metal = butelie, plus 20-30l in plus de combustibil =benzina+diferenta de la GPL la benzina / kg per 100km...

Adicatelea cari in plus ~50kg cel putin...crezi ca in conditiile astea poti scoate consumul dat de producator ?

 

Daca te iei dupa cosumul afisat de CB nu-si are rostul sa mai discuta...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Moog, dar pe cati ai vazut ca fac asta? eu de cele mai multe ori vad cartoane peste tot, uneori puse estetic pe partea exterioara a barii fata, (probabil pt partea de aerodinamica) si asa am ajuns sa ma trezesc cu unul pe geam de la masina din fata:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta deobicei o vezi la Loganuri si camioane...la Loganuri nu poti baga cartonul pe interior ca nu ai loc...

Pt cei cu GPL , iarna e economie la dublu...se incalzeste si motorul mai repede , iar trecerea pe GPL e mai rapida...nu mergi pe benzina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua moda, cartoane cu Swarovski.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a rade documenteaza-te putin...nu romanul idiot a inventat "cartonul"...

Taximetristii din Anglia fac asta,rusii in zonele nordice,  camioanele americane au foarte multe asa ceva din anii 60...pe masinile rusesti iar intalneai asa ceva din fabrica...

Cei care au parte de temperaturi scazute o perioada lunga folosesc asa ceva...

Se mai intalnesc inclusiv la locomotivele diesel acelasi lucru...

Ca producatorii auto au implementat in practica variante reglabile , manual sau automat e alta poveste...

E o modalitate foarte buna pt a economisi, si pt a avea mai mult comfort termic in tigaie...

 

Banc ajutator...daca esti intr-o camera goala, dai drumul la radiator, cum crezi ca se incalzeste mai repede cu usa si geamul inchise sau cu ele larg deschise sa bata vantul prin camera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce aveti cu omul, ii consuma putin si sunteti invidiosi.

Acum nu ca vreau sa pun gaz pe foc, dar mie imi consuma cam 2.8 l / 100km, iar un prieten cu logan nou si gpl instalat de profesionisti are un consum de sub 1.2l/100km.

(Sa nu va mai zic de frate-su, care se lauda ca are consum negativ! Serios, pleaca dimineata cu rezervorul gol si cand ajunge la munca deja s-au format 2-3 litri de benzina, de unde a calculat ca are un consum de -5l/100km!)

Cine sare iar cu gura ca nu e adevarat e de rea credinta si moare de ciuda ca nu ii apare si lui benzina in rezervor in timp ce merge.

 

Foarte tare, imi place la nebunie :icon_thumleft: :D :D :D

 

Revenind...pana la kye04 recordul pe tara era facut de Radu din Pitesti cu supernova, pe la 6% gaz. ( bucla inchisa )

A urmat kye04 cu hibridul, pe care nu l-am crezut la inceput dar omul nu a spus prostii, dupa documentare temeinica am gasit ca e real.

Acum Alin e greu credibil, e adevarat, dar nu incredibil...explicatia e data de amestecul saracit la maxim. In max 10-20k o sa distruga motor si catalizator. Economia facuta o sa-l usture mult mai rau, dar asta e cand omul vrea sa foloseasca tesla.......

 

Si da, pot sa pacalesc ECU benzina Aline cu valori corecte de lambda din ECU GAZ, asta in timp ce eu setez timpi extrem de mici la injectia pe gaz. ( bucla deschisa ) Softul de la BRC permite asta in conditiile unor modificari hardware simple.  Nu se va aprinde niciun check si voi merge sub 5% pe gaz.

In cateva mii de km, arunc la gunoi motorul, dar ce mai conteaza daca am avut cel mai bun consum de gaz pe tara ?

 

Vezi tu ( si altii ), noi nu am scris de prosti zeci de pagini pe aici. Cine vrea sa asculte si sa invete bine, cine nu, o face pe barba lui..........

Ma intreb totusi daca mai are rost sa va invatam de bine cand unii dintre voi, ca si tine, o tin tot pe a lor, batman, batman !

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!