Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Lovato e o instalatie foarte buna , mai putin cunoscuta publicului...simpla dar fiabila...

Ai avut si putina bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L Da in petrosani este Agip, dar iti recomand Omv-ul sunt una langa alta aproape chiar cum intri in oras la blocuri. Parintii mei stau in Petrosani, si Omv-ul acela are cel mai bun gaz din cate am bagat prin tara. De la Agip am bagat o data in sebes si s-a dus rapid gazul, nu stiu in rest

Treaba cu Petromul din buc a fost in aug 2013

 

Mersi Paul, am localizat OMV-ul langa Luk la iesire spre Tg Jiu, am trecut acum 2 ani pe acolo.

Se pare ca in ultimul an brandurile mari care le stiam ca baga un gaz de calitate, incep sa dea tepe la greu...cu apa.

Nu va ganditi ca o fac aia local, treaba se face direct in rafinarii caci altfel iti ramane apa in butoi !

Mersul pe gaz este un fel de fata morgana ...niciodata nu stii ce cumperi, apa sau gaz...vezi doar ca faci km mult mai putini.

Politica aceasta de furt a aparut dupa ce s-au facut controale metrologice la pompe. Pana in 2013 te furau la litraj, acum daca nu mai pot asa, umbla la compozitie...si cumperi gaz la pret de apa plata ( inclusa )

Nu poate nimeni din tara sa testeze calitatea gazului, decat tot laboratoarele rafinariilor.

Iar ei nu o sa utilizeze tesla..........

 

L.E. O problema cu care nu m-am mai confruntat demult este lipsa statiilor de alimentare dintr-o anumita zona a tarii.

Rog pe cei care cunosc o statie buna de alimentare in zona Drobeta-Orsova sa treaca brand si locatie.

Am o informatie ca ar fi un skid gpl MOL -Butan gas in Simian - MH inainte de Drobeta, dar statia nu apare pe site-ul oficial MOL...

Multumesc anticipat.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la montator si I-am spus de problema mea.  Si s-a uitat pe calculator si eu aveam setat sa imi treaca pe gpl la 30 grade si 1000 rpm in decelerare, deasta imi trecea mie asa greu pe gpl.

 

Si acum mi-a setato sa imi treaca pe gpl la 30 grade si 800 rpm in accelerare. Intradevar acum trece foarte usor pe gpl ,numai am nici o grije.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am zis...

120L oricum nu mai exista Agip, la statiile alea trebuie doar sa le vina bannerele si designul din Ungaria ca deja sunt cumparate de Mol. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi pentru anotimpu vara aveti temperatura de trecere la 30 grade?

 

iar la iara o lasati la 30 sau mai urcati putin ?

 

Apropo zicea cineva care a montat multe instalatii pe Cielo, cica e recomandat pentru motor sa se faca oprirea pe benzina, voi ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mereu lasam la 30 grade, si asa iarna mergi mai mult cu masina pana ajungi la 30 de grade. Sub capota pentru motor diferentele dupa ce a pornit si a atins temperatura de regim  nu conteaza ca e iarna ca e vara...iarna schimba astia proportiile la gaz, lucru care uneori se vede la consum dar atat. 

Cielo.....depinde de tipul de Cielo, intrucat pe cielo, viind mai ,,redusa tehnologic" masina, au pus astia atat sisteme monopunct de injectie gaz, cat si multipunct(cum ai tu)....am vazut atat automate, ca ale noastre, cat si din alea de se dadea jos ghita din cielo, si invartea de robineti ca la batrana dacie.....oricum pentru tine, si al tau golf, nu trebuie sa opresti pe benzina...nu are rost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu opritul pe benzina era din cauza unei defectiuni la vaporizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am fost la montator ieri, era unu cu un ford fiesta la revizie , si zicea ca el are setata temperatura de trecere pe gpl la 0 grade de 3 ani de zile si nu a avut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am explicat ce si cum e cu pragurile de trecere.

Primul prag, caci el este cel mai important, e bine sa fie la minim 20 de grade real. Adica temperatura reala a carcasei vaporizatorului !

Nu cred ca e vreunul ( in afara de mine si poate Lascarica ) sa fi masurat cu un termometru cu senzor sau laser, temperatura reala a vaporizatorului in momentul primei treceri.

Eu am determinat o diferenta de ~ 25 de grade intre temperatura reala a vaporizatorului si cea indicata pe bord de acul analog.

Din acest motiv se poate merge cu setarea pragului 1 de trecere ( la BRC ) pe la 0 grade + delay 5 sec.

Gazul o sa vaporizeze in plaman la -10 grade si e ok daca sunteti multumiti cu usoare ezitari la accelerare si reprize in primii 500 m dupa plecarea de pe loc. Membranele de calitate sunt rezistente si la temperatura de vaporizare minima. ( -40 de grade )

Ingheata e drept, dar se si dezgheata la loc.

Eu am testat si vaporizare la acea temperatura cu vechiul plaman de la Zavoli ( dacia 1310 ) care a functionat impecabil fara sa crape nici membrane, nici pastile, nici garnituri, etc.

 

DAR marea problema pe care o au clientii azi e SLABA CALITATE a componentelor. Producatorii fac piese din rahat iar alea nu au cum sa nu se faca praf. Din aceste motive montatorii si unii dintre noi cu experienta, recomandam ca trecerea sa fie amanata pe la 30-40 de grade real. Montatorii ca sa nu ofere kituri de reparatie in garantie, iar voi ca sa nu fiti pusi pe drumuri...

 

Acum mai este si diferenta de calitate intre branduri. BRC inca se respecta, in 2010 am prins un set de exceptie cu o calitate f buna. Din acest motiv poate functiona si aproape de extreme fara niciun fel de probleme. Practic eu vaporizez gazul si la 15 grade temperatura reala a plamanului. Gazul intra in injectoare cu - 10 grade, dar sunt cele mai bune injectoare dupa Keihin...

Nu recomand sa faceti asta cu rampe ieftine de plastic monobloc, cum sunt la majoritatea instalatiilor puse azi.

Le va scurta viata considerabil !!!

Tocmai din aceste motive Lascarica ii forteaza pe taximetristi sa mearga si pe banzina, dar i-l injura aia la greu :)

 

Deci Aline, fordul avea o instalatie de calitate, poate o fi fost si altceva in afara de BRC. Ideea pricipala este ca de prin 2011 incoace FOARTE MULTI producatori consacrati pe care-i stiam, au scazut calitatea enorm, facand piese din rahat ca sa aiba costuri mici de productie, implicit profit mare si sa ramana pe piata.

Mi-au sarit ochii din monitor cand am citit tot aici pe forum de placute crapate/dezlipite sau ferodouri idem la marci de renume !!!

E inadmisibil asa ceva. Un atentat la viata noastra !

Si atunci va mai mirati cand crapa cate ceva la instalatiile voastre ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motivul este altul...se duc injectoarele de benzina...astia nu ar merge pe benzina nici daca le crapa conducta de gaz...de aia ii fortez sa mearga putin si pe benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate  120 L , in ziua de azi tot mai multi incearca sa faca piese chinezaresti pe care  semneaza ca is facute nustiu de ce firma cu renume.

 

Ceea ce voiam sa te mai intreb, in legatura cu fordul Acela ,bun bun are instalatia de calitate si ii rezista la 0 grade, dar motorul nu e afectat ca trecerea e asa rapida si gazul asa rece?

 

Moog ,inafara de pompa de benzina si de injectoarele pe benzina  se mai poate strica si altceva daca te faci ca uiti de mersu pe benzina?

 

Am auzit ca injectoarele pe benzina se pot rezolva cu o curatare cu aer la nustiu cate atmosfere cand incep sa faca figuri. E adevarat?

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio pb cu injectoarele de benzina, pornirea oricum e pe benzina.

Pompa se duce doar daca ramai fara benzina, deci nici aici pb decat daca esti prea prost :)

Motor afectat de gazu' rece ??? :D :D  saracu'.......dar iarna cum mere nene ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 10 ani avea taicamiu o dacie cu gpl si dimineata cand o pornea daca no balbaia si pe urma cand iesea din curte tusea si balbaia si scuipa deo lua toti dracii  si taicamiu o tinea in 5000 rpm pana isi revenea.

E adevarat ca instalatiile ca acum au evoluat foarte mult, dar daca te gandesti logic , se facea cam dupa acelasi principiu ,doar ca pe vremea aia nu era cu temperaturi de incalzire etc si ii baga gaz rece in motor sau poate intra direct lichid, dracu stie  dece se balbaiau daciile in halu ala si se uzau motoarele.

 

Ce vreau sa zic, ala cu fordu fiesta, daca are temp la 0 grade , ma gandeam ca ar trebui sa o balbaie ca pe dacie, dar nu e asa pentru ca nui afecteaza motoru dece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu o dam in amintiri din copilarie...instalatiile de acum nu au treaba cu ce era pe vremuri...

 

Cat despre calitatea lor sa nu exageram...nici o instalatie cat de buna o fi ea nu are trecerea sub 30-35 grd... Prins/Lovato/Landi/BRC etc...

Ca este cite un nebun ce le forteaza asta e alta poveste...sa nu incurcam borcanele...

Explicatii pt un prag de temp rezonabil sant destule...setarea nu se face numai pt vara...e valabil si iarna, si pt unul care da cheie si ii da talpa instant...

 

Injectoarele sant afectate SIGUR...mai ales daca se fac multi km si nu se respecta recomandarea ca la citeva mii de km sa mergi citeva zeci pe GPL...

La 150-200k de mers numai pe GPL (exceptie pornirea) deja se simt...amestecul saraceste cu 15-30% ...deja la 300-400k se duce spre 40-50%...

Cine face 150k in 10 ani nu e afectat de asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestecul saraceste pe benzina sau pe gpl ?

 

Chiar daca injectoarele de benzina sunt afectate , am inteles ca se pot curata la presiune mare de aer.

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca discutam de injectoarele masinii oare ce dreacu saraceste ?

 

Dacum, se  curata cu aer si solutie pt curatat aragazul :)

De unde le scoateti  ? :)

Se curata pe stand...dar cel mai bine sa nu ajungi acolo...curatate nu mai lucreaza ca la inceput...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata pe stand...dar cel mai bine sa nu ajungi acolo...curatate nu mai lucreaza ca la inceput...

 

 

Mi se pare un pic deplasat Moog... ai ceva documentatie de la vreo testare a debitului / tiparului de pulverizare inainte si dupa curatare cu ultrasunete ca sa sustii afirmatia de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le vad la lucru pe masina dupa curatare...si de 2-3 ateliere...

Vorbesc de injectoare de pe masini inebunite /taxi ... la astia vezi intr-un an max ce vezi la un user normal in 3-4-5 sau mai multi ani...

Depinde foarte mult si in ce stadiu ajungi cu ele la curatat...

Un user normal nu le lasa pana nu mai functioneaza in sarcina...

La multi care injectoarele nu sant muci (soferul e proprietar), e deajuns "zama" de curatat injectoare pus in benzina si forjata 3000-3500rpm la drum lung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A... stai c-am uitat despre ce vorbim, corect... la ce treaba fac astia pe aici (si nu numai, ca incompetenta e larg raspandita in Europa) nici nu ma mira, mai ales la injectoare care sunt muci cum zici tu si mai duc doar jumate din debit (de tiparul jetului nu mai vorbim). Nu stiu cate firme de la noi fac treaba ca la carte sau daca macar respecta reteta pentru solutiile lichide si nu pun zeama de spalat parbriz sau mai stiu eu ce in cuvele alea ca sa iasa mai ieftin.

Dupa parerea mea curatarea regulata (si corespunzatoare, normal) a injectoarelor (sa zicem la fiecare 80.000km) ar evita orice probleme din cele descrise de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca mai bine curat injectoarele la 50-100 k preventiv, sau in cel mai rau caz sa cumpar altele noi decat sa forjez motoru in nustiu cate ture sal ia dracii si pe urma sa trebuiasca sa desfac motoru si sa stau cu saptamanile prin servisuri si sa-mi mananc nervi cu toti mecanicii de cartier care repara motoare dupa vorbe din batrani.

 

Si spun asta din proprie experienta, cand am dus masina la segmentat ca imi manca mult ulei ,masina a fost adusa  din Germania cu vibrochenu rectificat ( isi baga si nemti mana in motoare de le ia draqu) si dupa ce am segmentato masina avea o bataie la motor de zici ca freaca fier pe fier. Mecanicii lu peste pusesera cuzineti standard pe vilbrochen rectificat,asa ca mare grije cu specimenele care se numesc mecanici.

 

Romanu e bun la multe lucruri, dar la mecanica niciodata n-a fost bun la fel ca si la constructia de automobile . Romanii faceau piese pentru rusi pe vremuri ,iar pe urma au copiat un model de la rusi pe care au scris DACIA si pe urma aia au fabricato 30 de ani fara macar sai faca vreo imbunatatire pana cand au venit francezii si ne-au cumparat ca pe sclavi si asa s-a mai ridicat dacia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACIA a fost si este licenta RENAULT.D.1100 -RENAULT 8 iar D.1300-RENAULT 12.nu stiu de unde ai scos-o pe asta cu rusii,este total eronata informatia.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin tu citesti inainte sa scrii ? Si dupa aia procesezi ceea ce citesti ?

 

Gama VAG , la majoritatea benzinarelor la 3000rpm ai 100km/h...pare ca masina e "forjata"  la 3000-3500rpm ? E o turatie normala pt majoritatea masinilor, e viteza de croaziera...

 

Eu unul recomand sa intretii preventiv masina decat sa dau jos injectoarele, sa desfac motorul etc...

 

Problema cu taximetristii si nu numai e ca o "Loganesc" adicatelea merg pina in 2000-2500rpm...merg la consum...pt ei 3000rpm e catastrofa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate si pentru el e catastrofa turatia asta....deh...multi ar putea sa isi puna ceasuri de diesel imediat ca tot la 2000 de ture o tin chiar daca ii benzinara, de zici ca au un opritor pe pedala cand vad 2500 intra in panica si ii dau treapta superioara:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce-i place la motor pe la 3000-3500...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea a inceput sa-i placa 4000rpm pe E85 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!