Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Lasa...sper sa reajung in SUA si atunci ma las de gpl:)) sa ajung iar la banii pe care ii faceam ca student sa mi se para ieftin sa bag benzina premium cu 3$ galonul cand cea regular era 2,5 si sa se mire toti americanii ca is nebun de bag premium:)))) si sa nu ma creada ca la mine in tara e aproape 8 $ galonul:)) si sa vad autobuze si camioane pe benzina ( si da, stiu ca compar o tara unde salariul minim pe economie pe SAPTAMANA este de 250$ in cazul SUA VS o tara in care salariul minim este pe O LUNA 250$, in conditiile in care toate preturile la alimente sunt egale(sau mai mici in SUA-oua, lapte, legume, fructe) iar ce au ei mai scump sunt chiriile, dar raportat la venituri iti vine sa dai 500$ chirie+utilitati pt un apartament cu 3 camere cu toate utilitatile incluse....dar asta e alta poveste, si scuze de off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cri-Cri poate am fost eu chior dar in Ostende si Gents am intrat in vreo 2 parcari subterane si nu vazui semnul specific...

Cel putin la prima batea un alizeu prin ea de te zapacea...sigur aveau ventilatie buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre deosebire de ale noastre din tara unde instalatiile au fost puse doar pentru a lua aprobarile necesare dar apoi nu au mai fost pornite vreodata !

In ultimii ani chiar si climatizarea din marile magazine e varza, fac economie exagerata in detrimentul confortului clientilor, iar asta pe mine ma face sa nu mai merg in ele.

Treaba cu interzisul in parcari subterane e o falsa problema. EV se deschide sa zicem in caz de preaplin, doar la cresterea temperaturii ambiante. ( volumul GPL se mareste )

Si cum in subteran temperatura vara e cu multe grade sub cea de afara, e chiar recomandat sa intrii in subteran cu gaz. Pericolul de a evacua de urgenta surplusul de gaz e tocmai afara unde aerul supraincalzit de la sol ajunge vara la 60 de grade, in timp ce jos in subteran e la maxim 35 de grade.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba  de o defectiune tehnica...crapat butelia etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei cu experienta imi pot da o idee

 

masina mea trage mai bine cand am un singur led aprins la gaz adica o cantitate de aprox 10litri

 

daca este trei/sferturi sau full nu trage la fel de bine motorul si chestia asta este sigur reala,nu mi se pare !

 

o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceam de codul 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2, care apare aleatoriu.

Acum am inceput sa am codul 17574-long term fuel trim additive air bank 1 range 2, p1166-35-00 system to rich, cu ușoare probleme de relant la motorul cald. Codul reapare dupa cca. 200 km.

Ce propuneți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba  de o defectiune tehnica...crapat butelia etc...

 

Hai bre Lascarica, ma lashi...:)

Aia nu crapa nici la impact.

 

Cat despre tras mai bine cu ce e la fund in rezervor, da, e valabil la gaz de Luk in general. Ramane in rezervor propanul si are putere mai mare o idee...si consumul e mai mare pe ultimii litrii. Mai nou se face o formula de propan+butan+apa cu diferite substante care sa nu ramana in rezervor. In prima suta de km se duce toata apa din ecuatia de mai sus rezultand un consum imens si o putere ceva mai mica.

Cred ca am luat teapa chiar la ultimul plin de Rompetrol. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L se poate intampla, conducta care scapa, electrovalve care nu tin etc...

Normal daca e 1 masina nu ai treaba nici la suprafata nici in subteran...dar daca sant 30-40 masini cu GPL cu probleme poate fi nasol...sansa e minima dar posibila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre tras mai bine cu ce e la fund in rezervor, da, e valabil la gaz de Luk in general. Ramane in rezervor propanul si are putere mai mare o idee...si consumul e mai mare pe ultimii litrii. Mai nou se face o formula de propan+butan+apa cu diferite substante care sa nu ramana in rezervor. In prima suta de km se duce toata apa din ecuatia de mai sus rezultand un consum imens si o putere ceva mai mica.


Cred ca am luat teapa chiar la ultimul plin de Rompetrol. Va tin la curent.

 

 

Confirm teapa, consum de 10% cu gaz de Rompetrol Lehliu. ( partener ). Pret gaz = 2,80.

Conditii: 85% extraurban cu viteze decente 90-110 km/h.

Estimez minim 20 % apa in gaz !

Si am iesit la 3,35 ron litrul de gaz..........

 

Asteptam si alte opinii despre gazul de Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu mai bag neam de la colaboratori/parteneri de statii gpl...baga aer sau apa de nu iese consumul la km...din pacate in iasi avem doar o statie LUK cu gpl si aia e in capatul orasului de mine...ramane de la MOL si sant multumit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lascarica am incercat pe PM cu foto dar nu merge editorul avansat...

Vezi graficul de mai jos si poate iti dai cu parerea...

Deci, la conditiile date exista anumite lucruri care mi se par ciudate:

- limitarile timpilor de injectie pentru gaz

- ezitarile in reprize, date tot de timpii de gaz

 

Se observa ca la accelerare mai usoara ( prima ), se urca/coboara lin pe toti parametrii. La a 2-a cu accelerare ceva mai brusca, nu sunt pb simtibile la repriza dar apare o cadere suspecta de presiune P1. De la a 3-a accelerare unde pedala e apasata spre fund dintr-o data, apare pe langa caderea de presiune si limitarea timpilor de injectie pentru gaz + ezitarile de rigoare simtibile chiar si in mers datorita amestecului sarac.

Ar fi asa:

- de ce apare caderea scurta de presiune pe P1 ?

- limitarile de timpi gaz sub cei de benzina sunt normale ?

- ce parere ai de P1 si diferenta de presiune ambele setate pentru Genius 900 ?

 

Stiu ca as mai putea face niste optimizari...pana acum nicio eroare in 51k cu 24MY07.

post-14418-0-91458300-1401112114_thumb.j

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temp la gaz cu -6.9 ??????

Esti cel putin plecat...mai ales pe caldurile astea...

Te mananca in c...r si te intrebi de ce e rosu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi doar de aceea se lauda ca el vara pleaca direct pe gaz. Daca iei proportional cele 30-40 grade recomandate de producatori la care sa se faca trecerea de pe benzina pe gaz, ar iesi temp gazului in jurul lui 0 chiar putin peste, dar asa.... Ma mira ca nu au inghetat membranele:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaporizatorul e inghetat , sau senzorul dus...

Mai apa in borcan...asta e pana prostului la gpllisti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare "interesanta"

 

in mod normal este importanta "compensarea" amestecului in functie de temperatura GPL?

instalatia de pe masina mea are functia asta dar este dezactivata deoarece nu am senzor de temperatura a gpl-ului in rampa

 

..ideea este ca intentionez sa`mi pun acest senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cum gestioneaza ECU aceasta compensare...densitatea variaza destul de mult functie de temperatura...

Senzor de temp am vazut pe mai toate instalatiile...tu ce instalatie ai ? Si Milano/Fratelli are asa ceva ...curios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ecu ag compact cu injectoare rail . vaporizator tomasetto

 

cand am pus instalatia am fost orb nu m`a interesat prea mult si nu`mi imaginam in viata mea ca poate genera atatea probleme.

 

alexys mi`a dat de inteles ca am nevoie de acest senzor pentru compensare si pentru a evita erorile de amestec.

 

m`am documentat si exista atat in soft cat si hardware conexiune pentru senzor de temp a gazului.momentan functia este disabled iar firul cine stie pe unde prin cablajul ala.

 

oare acest senzor ce impedanta are? termistorul din el o fi NTC sau PTC . in mod nomal am vazut numai ntc

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fabrica setarile sunt urmatoarele:

(cea de gas temp compensation am activat-o eu in mod offline pt poza)

 

compensari.jpg

 

in mod normal 

 

 Lambda control value Bank 1/%  in blocul de masura 1 cum trebuie sa fluctueze ca sa fie OK?

ma refer in special la ralanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaporizatorul e inghetat , sau senzorul dus...

Mai apa in borcan...asta e pana prostului la gpllisti :)

 

Ce ai Lascarica, ai baut gaz ? :)

Nu e inghetat nimic, nici senzor dus. La o temperatura a apei de 25 de grd e ok sa ai gazul la -7 grd....

Membrana ? n-are nicio pb, dar acum mi-am dat seama de unde vin ezitarile alea.

 

Dar ce zici de limitarile timpilor de gaz sub cei de benzina ?

Asta nu e normal.

 

PaulG91: Nu pleaca pe gaz direct niciodata ! Asta merge doar la mecanice cu carburatie.

La electronice nu te lasa ECU gaz. Ai minim 1 sec delay de trecere la ambele praguri.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pleaca si pe gaz daca ai fuctie "emergency start" dar pleaca urat zici ca se rupe

eu am ag compact am incercat de curiozitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal sa mergi cu temp gaz asa de mica...corectie, dinamica injectoarelor, vaporizator etc...

Iar compozitia gpl in ro e de kkt... nu respecta temp de vaporizare...

La temp joase densitatea e f mare, corectii si timpi injectie mic...

In fine daca iti place sa incerci have fun :)

 

LE dupa cum vezi si in poza lui Cracker astia s-au gandit la compensatii la temp pozitive , in nici un caz negative...la -7 ai avea corectie de ~ -20-25%...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, parerea ta, pun senzor dinala sau nu?foloseste la ceva?sau far iarasi experimente fara folos

 

cand motorul este la temperatura optima, 90grade cam ce temperatura are gazul in rampa? (sunt curios)

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine de ex. la regim adicatelea pe vap am 90-95 grd, gazul are cel putin 50-60 grd...zic cel putin pt ca variaza...la relanti cand consumul e mic si transf de caldura e mic si el temp creste iar in sarcina incepe sa scada putin...45-50 la 65-70grd...senzorii sant ok si latenta minima...unul e pe rampa iar celalalt e la iesirea din vaporizator pe furtun...nu mai sant cei originali :)

 

Recapituland, citind ce am scris mai sus intrebarea ta nu-si avea rostul :) NORMAL ca merita vezi si tu ce corectii are functie de temperatura ....necorectat amestecul variaza f mult ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca este chiar atat de important astia de ce o monteaza fara?

e 50lei un senzor dinala pentru end user, banuiesc ca pretul de achizitie este 10ron

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cand ai luat AGC Compact de ce ai ales-o ? :)

Cum crezi ca scot astia preturi mici pastrand un profit marisor...

Mai sant instalatii fara senzori de temp, fara senzor MAP etc...

Si lumea le lauda :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!