Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Am fost cu masina la montator care mi-a zis ca mi-a reglat-o pe mod economic. Ramane sa monitorizez in continuare consumul.

Facand o scanare cu vag la masina am descoperit o eroare la sonda 1:19508 - Sonda lambda lineara B1 S1 - circuit curent pompare P2626 - 008 - intrerupt - intermitent

Am sters eroarea, am sa verific daca reapare.

 

Sant curios ce inseamna mod economic :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa insemne,o banala scuza.din pacate a cam luat-o sonda lambda razna de consuma asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers 1800 de kilometrii în patru zile Romania-Ungaria. Consumul mediu a fost între 6,83-8,26 la suta. Preturi gaz între 2,85-3,5 lei Romania si 250-286 ft Ungaria. Probleme am avut cu 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2, cod care a mai reaparut destul de aleatoriu. A fost montat cam de 1 an... Să-l schimb? Mi se pare anormal să ma ocup cu sonda lambda2 la mersul pe gaz.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda 2 se ocupa cu emisiile de gaze, nu influenteaza cu nimic functionarea motorului. Singura problema s-ar putea sa fie cand vei face ITP, nu-ti va iesi gazele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poate cineva sa ma ajute .....

 

Am consum urban (Bucuresti) 17.5 - 18% extraurban 12.....la viteza de pana la 100 km/h....de la 120 in sus...minim 15...fara AC....

Vine vara si daca pornesc AC ul se duce la 20 urban....

 

Am incercat toate firmele de specialitate....sa pot sa-i dau de cap dar...nimic. Invariabil raspunsul este :"nu are nimic" !?!?!?!?

 Instalatie BRC P&D.....120.000 km de la montaj...in afara de filtre la intervalurile indicate de producato....nu am schimbat nimic pana acum.....

 

Multumesc anticipat !

 

Daca si pe benzina e mare, posibil lambda 1 dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers 1800 de kilometrii în patru zile Romania-Ungaria. Consumul mediu a fost între 6,83-8,26 la suta. Preturi gaz între 2,85-3,5 lei Romania si 250-286 ft Ungaria. Probleme am avut cu 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2, cod care a mai reaparut destul de aleatoriu. A fost montat cam de 1 an... Să-l schimb? Mi se pare anormal să ma ocup cu sonda lambda2 la mersul pe gaz.  

 

Fire/mufe sau sonda dusa...pune dedicata OEM sau Bosch daca o schimbi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, din pacate nu pot citi cele 160 de pagini de forum sa vad ca se regasesete si problema mea asa ca am sa intreb oricum. Sa incep cu inceputul :D, eu am venit cu masina din Irlanda , masina fiind din romania dar si-a facut un an veacul si pe acolo. Ce pot sa zic am fost foarte multumit de consum , pe autostrazi la mers de 130-140 km/h consumull a fost 10-10.5% , motorul fiind de 1.6 cel de 101 cp AKL, nu foarte incarcata, dar oricum cu ceva bagaje + 2 pers. In bucuresti consumul ar fi cam de aprox 13%, poate un 12 daca merg mai cu bun simt si un 13.5 daca ma simt mai Ayrton Senna :).Asta ar fi sa spunem partea buna a lucrurilor sa spunem asa , partea proasta ar fi urmatoarea:  Masina destul de des la relanti fluctueaza destul de tare turatia (ex de la 800 - 1200- 700 -1000 RPM 5 secunde apoi isi revine ), poate mai face din nou , ideea e ca face des dar nu poate fi "starnita" sa le pot arata si mecanicilor de  la gaz, asta ar fi doar pe gaz , daca in momentul in care fluctueaza o trec pe benzina se linisteste imediat. Si o a doua problema ar fi , nu stiu daca sunt legate, cei de la gaz nu par sa scoata mai mult de 2 cuvinte, tot foarte aleator cand o scot din viteza dupa ce merg o perioada se opreste motorul fara sa fluctueze turatia, si nu va inchipuite in cate sensuri giratorii m-am trezit fara motor, doar cu ceva inertie cat sa ies si sa o trag pe dreapta. Pana acum la recomandarea celor de la gaz am schimbat bujiile si am curatat clapeta de acceleratie si problema nu s-a schimbat cu nimic. Pe vag apare o eroare de cam-shaft sensor si sonda lambda. Ce pareri aveti legate de aceste probleme si daca imi puteti recomanda un service de gpl serios unde sa imi dea un raspuns nu o serie de incercari pe banii mei + ca mai platesc si diagnosticarea  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poate cineva sa ma ajute .....

 

Am consum urban (Bucuresti) 17.5 - 18% extraurban 12.....la viteza de pana la 100 km/h....de la 120 in sus...minim 15...fara AC....

Vine vara si daca pornesc AC ul se duce la 20 urban....

 

Am incercat toate firmele de specialitate....sa pot sa-i dau de cap dar...nimic. Invariabil raspunsul este :"nu are nimic" !?!?!?!?

 Instalatie BRC P&D.....120.000 km de la montaj...in afara de filtre la intervalurile indicate de producato....nu am schimbat nimic pana acum.....

 

Multumesc anticipat !

 

Daca instalatia e ok si ai consumul asa de mare, eu sincer nu pot da vina decat de injectoare. eu nu stiu ca nu am gaz, insa din ce am citit pe forum, oricum colegii precum Moog te pot lamuri mai bine, dupa 100.000 km de exploatare, injectoarele nu mai functioneaza cum trebuie in ideea in care nu mai executa operatiile de inchis/deschis la fel de precis.

Chiar daca instalatia ta e una de firma si teoretic ar trebui sa te duca mai mult injectoarele, e posibil ca acestea sa necesite curatare. La ultrasunete desigur.

 

E doar o parere, ia-o ca atare, oricum schimba service-urile la care te duci daca toti iti spun ca nu are nimic insa consuma ca un tanc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce0by,ti se opreste din cauza camshaft-ului.mai bine posteaza exact erorile cum sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, din pacate nu pot citi cele 160 de pagini de forum sa vad ca se regasesete si problema mea asa ca am sa intreb oricum. Sa incep cu inceputul :D, eu am venit cu masina din Irlanda , masina fiind din romania dar si-a facut un an veacul si pe acolo. Ce pot sa zic am fost foarte multumit de consum , pe autostrazi la mers de 130-140 km/h consumull a fost 10-10.5% , motorul fiind de 1.6 cel de 101 cp AKL, nu foarte incarcata, dar oricum cu ceva bagaje + 2 pers. In bucuresti consumul ar fi cam de aprox 13%, poate un 12 daca merg mai cu bun simt si un 13.5 daca ma simt mai Ayrton Senna :).Asta ar fi sa spunem partea buna a lucrurilor sa spunem asa , partea proasta ar fi urmatoarea:  Masina destul de des la relanti fluctueaza destul de tare turatia (ex de la 800 - 1200- 700 -1000 RPM 5 secunde apoi isi revine ), poate mai face din nou , ideea e ca face des dar nu poate fi "starnita" sa le pot arata si mecanicilor de  la gaz, asta ar fi doar pe gaz , daca in momentul in care fluctueaza o trec pe benzina se linisteste imediat. Si o a doua problema ar fi , nu stiu daca sunt legate, cei de la gaz nu par sa scoata mai mult de 2 cuvinte, tot foarte aleator cand o scot din viteza dupa ce merg o perioada se opreste motorul fara sa fluctueze turatia, si nu va inchipuite in cate sensuri giratorii m-am trezit fara motor, doar cu ceva inertie cat sa ies si sa o trag pe dreapta. Pana acum la recomandarea celor de la gaz am schimbat bujiile si am curatat clapeta de acceleratie si problema nu s-a schimbat cu nimic. Pe vag apare o eroare de cam-shaft sensor si sonda lambda. Ce pareri aveti legate de aceste probleme si daca imi puteti recomanda un service de gpl serios unde sa imi dea un raspuns nu o serie de incercari pe banii mei + ca mai platesc si diagnosticarea  :(

 

E posibil sa fie efectul placebo cand treci de pe gaz pe benzina insa eu stiu ca, daca ai erori la sensorii de turatie, risti fie sa nu-ti porneasca motorul asta daca nu il citeste la pornire, fie sa-ti faca fite precum tie daca se manifesta in mers. Se inlocuieste, nu ai ce sa repari la un astfel de senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceoby sterge erorile, mergi citeva zile 3-4-5/ 100km NUMAI pe benzina si vezi ce se intampla... daca apar erori...

Daca nu ai erori dai pe GPL si vezi ce se intampla...posteaza erorile cand apar...

Eroare de senzor cam/crank shaft nu ai din cauza GPL...de sonda lambda e posibil...

 

Din pacate sant in Iasi, prea departe de voi sa va pot ajuta :) Cand s-o inventa teleportarea ...

 

In curand pe cei ce vor instalatie GPL sau au deja, din zona Moldova, o sa va pot ajuta mai mult si in mod direct...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile ar fi cam astea, ca o sa fac e sa merg numai pe benzina zilele urmatoare sa vad daca apar probleme ...

 

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-019-AEH.lbl   Part No: 06A 906 019 AK   Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554     Coding: 04000   Shop #: WSC 00046     VCID: 6CDC73DA1C5CE17E43D
5 Faults Found

01177 - Engine Control Unit                                                 37-10 - Faulty - Intermittent

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)                   03-00 - No Signal

00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; Before CAT     37-00 - Faulty

00282 - Throttle Position Actuator (V60)                             41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30                                    36-10 - Open Circuit - Intermittent
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad nu prea are treaba cu GPLu'...

Ai cam multe...o diagnoza cu VAG-COM nu poti face ? Dupa ce le stergi si mergi o bucata de vreme...

In principiu ai senzorul de pe axul cu came dus, sonda lambda 1 incalzirea dusa, si cel mai naspa probleme cu clapeta de acceleratie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Astazi am devenit un membru al acestui forum, in special datorita acestui topic, unde cred ca poti gasi cele mai multe informatii (din Romania) despre instalatiile GPL si functionarea lor.

 

In legatura cu calculul taxei de prima inmatriculare, credeti ca se vor lua in considerare noile emisii de CO2 (care ar trebui sa scada considerabil dupa montarea unei instalatii GPL, reglate corespunzator)? In Anglia (si probabil ca nu numai) utilizatorii de GPL sunt scutiti de anumite taxe de poluare si ma intreb de ce la noi nu s-ar putea.

 

Va multumesc anticipat pentru parerile voastre.

Modificat de RIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este Nu. Motivul este Romania, o tara de toata jena, in care mai degraba te-ar jupui de viu in fata parlamentului decat sa te scuteasca de taxe. Am montat instalatia gpl inainte de a face CIV-ul pentru Romania si de inmatriculare. Am platit aceeasi taxa ca si cum nu as fi avut instalatia GPL/ Momentan ne putem bucura de faptul ca nu avem atatea accize la gaz, si sa speram ca nici benzinarii nu se vor apuca sa il scumpeasca pentru a-l aduce la valoarea lor preferata de 60% din pretul benzinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU !!!! Si eu am crezut in duhul apelor acum vreo 7 ani :)

Prostia in Romania atinge cote la care nici Eisntein nu se gandea :)

Media IQ-ului din guvern/parlament scade pe an ce trece...deci putine sanse de recuperare...

Tu vrei sa platesti mai putin ca ai GPL... uita-te la taxa de inmatriculare...are vreo logica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la roma cei care aveau gpl nu plateau parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la noi astia cu gpl nu ne lasa sa parcam subteran....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e cu parcarea la voi la capitala dar la cluj, platesti in tot clujul parcare de la 7 dimineata pana la 9 seara de luni pana sambata inclusiv, iar toate celelalte locuri de parcare din oras sunt cu abonamente. In TM , parcarile de pe centru sunt mai lejere, adica de luni pana vineri intre 8 si 5 la pranz, in rest liber la parcat in toata timisoara, dar daca ai GPL si te iei dupa indicatiile celor de la Mall nu parchezi in parcarea subterana... Deci numai avantaje:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu interzicerea masinilor echipate cu GPL in parcari subterane este oricum ilegala si contravine cu legislatia Europeana. Mi se pare ca s-a mai discutat pe aici.

Pe de alta parte taxa de timbru sau cum s-o numi ea n-are nici o logica, gr de CO2 produse de motoare mari (mai ales peste 3000cmc) fiind mai scumpe decat cele produse de motoare mai mici, de parca nu e tot CO2...

Pana nu vor fi niste procese pierdute de statul rom...an nu se va schimba nimic.

Apropos, PaulG91, de ce au refuzat sa-ti treaca in civ noile emisii co2 si sa-ti calculeze taxa conform cu acestea?

"timbrul de mediu se calculează după formula: Suma de plată = [(A x B x(100 - C)]/100, unde:

A = valoarea combinată a emisiilor de CO2, exprimată în grame/km menționate in Cartea de Identitate a Vehiculului;

..."

Moog, eu nu am GPL, ma bate gandul sa-mi pun, dar nu fac mai mult de 15k km/an. Dar daca as avea, as cere raspuns oficial la R.A.R. sa-mi comunice de ce nu-mi trec in CIV noile emisii, astfel incat, conform legii sa platesc mai putin.

Oricum nu cred ca va mai trece mult timp pana sa piarda cateva procese si cu acest timbru, mai ales ca este dubla taxare ... timbrul calculandu-se tot in functie de cmc, ca si impozitul, alta aberatie.

Modificat de RIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile au fost facute sa mearga pe benzina, ca noi am pus GPL pe ea sa cheltuim mai puitn ii doare'n c....

Daca ai modifica-o sa mearga NUMAI  pe GPL ar fi alta poveste...

Noxele sant aceleasi mosule dar cantitatile sant cu totul altele...

Nu poti afirma ca un Hummer de 5-6l consuma/produce noxe ca o tigaie de 1.6l de ex...dar asta e alta poveste...

Legile sant de kkt...ca si tara si oamenii...

Cat despre parcarea in subteran e din cauza proprietarilor care nu au pus exhaustare la etajele inferioare...GPL-ul e mai greu...

In Belgia de ex nu e interzis...la Dali in Bucuresti parca nu era...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2009 Hummer h2 6.2 V8 - 412g CO2

2009 Golf 1,6 - 166g CO2 presupun in calcul ca e Euro4 cu toate ca e E5

Timbru:

Hummer: 412*32,08*(100-38)/100

Golf : 166*7,96*(100-38)/100

Ce nu inteleg eu este de ce in calcului timbrului, sunt coeficienti diferiti de inmultire ai cantitatii de CO2, in functie de marimea motorului... In cazul de fata 32,08 fata de 7,96.

... Scuze de offtopic

Modificat de RIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ RIR

 

Nici eu nu fac mai mult de 15k km/an si tot mi-am montat GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca faci 5 k - 15k- 30 k/an tot cheltuiala la buzunar se numeste....investitia o scoti in 2-3-5 ani...vb de pret gpl/benzina aproape la jumate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Belgia de ex nu e interzis...

 

 

Eu unul nu am vazut nicio parcare subterana in Belgia fara semnul de "interzis GPL" si crede-ma ca am intrat in destule (evident, ignorand cu buna stiinta acel semn)... Ma rog, daca nu s-o fi schimbat lucrurile in ultimii doi ani de cand nu am mai fost prin tara aia...

 

Raspunsul este Nu. Motivul este Romania, o tara de toata jena, in care mai degraba te-ar jupui de viu in fata parlamentului decat sa te scuteasca de taxe.

 

 

Stai linistit, zi merci ca nu e ca in Belgia (o tara nazista de altfel, din multe puncte de vedere), unde la taxa de prima inmatriculare esti scutit de o parte din bani daca ai GPL iar dup-aia te taxeaza anual cu o taxa "complementara" de te indoaie:

 

"Si votre véhicule roule entièrement ou en partie au LPG, vous devez payer chaque année une taxe de circulation complémentaire LPG. Le montant du supplément LPG est calculé en fonction de la puissance du moteur de votre véhicule.

Tarifs de la taxe de circulation. "

 

Asa ca deocamdata, oricat de rau ar fi, e bine in Romania. Se poate si mai rau. Ma refer la GPL, bineinteles :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!