Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Pe alte instalatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinarsenie

stagul inca nu au facut!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte instalatii merg si fara MAP, altele nu...

Stagul merge fara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Imi cer scuze daca s-a mai pus intrebarea asta:

 

Exista sanse ca la alimentarea cu GPL sa intre mai putin combustibil decat iti arata acel litrometru?

Adica pe litrometrul tau si pe cel al "benzinarlui" sa-ti arate 15 l spre exemplu, sa coincida, iar in realitatea sa intre 10 l si sa fii tepuit cu 5 l, nu pt ca cel de la care alimentezi e tepar, ci pt ca te inseala instalatia de gaz, prin natura in care e construita, restul de 5 l fiind aer pt presiune.

Deci, nu ma refer la situatii de exceptie cand ai de-a face cu tepari sau cand instalatia ta e defecta, ci situatii standard, in care tie iti baga 10 l in realitate, dar de fapt ambele "ceasuri" arata 15 l si platesti pt atata, nu pt 10 cat ai in realitate.

 

Multumesc.

Modificat de MHC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ledurile de pe buton sant pur informative, iar orice legatura cu realitatea e pura coincidenta...daca tu ti-ai pus contor pe intrare e alta poveste...

La pompa masoara precis, in rest nu ai cu ce compara...

Singura varianta e butelie GOALA, si teoretic ar trebui sa intre 80% din capacitate +- 1-2-3 litri...

Daca intra cat capacitatea buteliei sau mai mult se poate considera ca deja baietii intind coarda mai mult decat guvernul si se pot folosi sculele din dotarea oricarui sofer serios pt a recupera banii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu mi-am pus instalatia. Urmeaza. Banii sunt aproape stransi si am luat decizia pe baza pretului si a ceea ce s-a cam scris pe aici asa ca oscilez intre Tomaseto stag 4 si stag 300. Nu stiu cum arata si nu stiu daca are si contor la butelie, la instalatie.

Deci, importanta va fi prima alimentare dupa instalare, cu speranta ca nu esti inselat la pompa precum in piata la cantar. Compar pompa cu  litrometrul pe care l-ar avea instalatia si eventual acolo as vedea acuratetea.

O marja de max +/- 3 L o poate accepta oricine :)

 

Oricum, multumesc inca o data pt raspuns si timpul acordat.

Modificat de MHC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ kye 04    "Voi da unsubscribe la topic"

 

Vedeti ca pina la urma a luat si o decizie inteleapta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Imi cer scuze daca s-a mai pus intrebarea asta:

 

Exista sanse ca la alimentarea cu GPL sa intre mai putin combustibil decat iti arata acel litrometru?

Adica pe litrometrul tau si pe cel al "benzinarlui" sa-ti arate 15 l spre exemplu, sa coincida, iar in realitatea sa intre 10 l si sa fii tepuit cu 5 l, nu pt ca cel de la care alimentezi e tepar, ci pt ca te inseala instalatia de gaz, prin natura in care e construita, restul de 5 l fiind aer pt presiune.

Deci, nu ma refer la situatii de exceptie cand ai de-a face cu tepari sau cand instalatia ta e defecta, ci situatii standard, in care tie iti baga 10 l in realitate, dar de fapt ambele "ceasuri" arata 15 l si platesti pt atata, nu pt 10 cat ai in realitate.

 

Multumesc.

 

Am mai spus, restul e apa. Pentru a fi contorizata trebuie sa fie in stare lichida....

Sunt tepe vechi, eu am golit prin 2001 la o revizie fostul rezervor de 60 brut, de multi litrii de apa !

Acum nush cum fac dar apa nu mai ramane in rezervor nici in butelii, metodele s-au rafinat si tin strict de rafinarii. La butelie se vede clar flacara galbuie = hotie.

Acum se fura cu pompe corecte, nu-si mai permit sa te fure pe fata nici privatii, de la pompa pleci multumit ca a intrat in rezervor exact cat trebuie, acul e la maxim pe indicator, zici ca-s cei mai corecti si te si miri :)

Dar cand vezi ca faci cu 10-15% mai putini km decat era normal, iti vine sa bati masina......

Adevarul e ca ramai traznit cand aflii ca gazul produs de Peco are in compozitie 10% apa ! ( asta in compozitia oficiala se pare )

 

Traim in Romania, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cainii latra , ursul trece ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cainii latra , ursul trece ..

supeer tare asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de puterea calorica, nu de cantitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt nou pe forum mai vechi in VW.

Poate s-a mai scris in forum de problema mea dar sa stau sa citesc 156 pagini mi-e imposibil.

Problema: golf4, 1,6 motor bcb 77Kw, 2005.

Are GPL pe el. Cand porneste pe benzina totul este ok, merge normal, rotund. Cand ajunge la temp., si trece pe gaz se opreste motorul. La repornire pe benzina totul este ok, pana la trecerea pe gaz cand se opreste. Motorul se opreste la ralanti, daca il turezi sta pe gaz, pana o lasi sa ajunga iar la ralanti dupa care se opreste iar.

Acum ceva timp a aparut in bord WORKSHOP EMISSION, dupa care a disparut si nu a mai fost nimic. Problema aceasta cu GPL-ul a aparut la vreo 7-8 zila dupa. Sa fie o coencidenta sau nu?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai vezi ce erori ai stocate pe motor...

Dupa aia pe GPL...filtrele le-ai schimbat ? Cauzele pot fi multiple , de la filtre varza, la un senzor, vaporizator etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele sunt schimbate acum 3000 km. Singura chestie care nu stiu daca este ok, vaporizatorul, membrana, plamanul cum i se tot spune are un tacanit din ce in ce mai tare. este normal?

 

Multumesc

 

P.S. O sa pun VAG-ul pe masina cand ajung la Braila. Acolo este masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaporizatorul nu tacane...eventual electrovalva de pe el ce tacane numai la trecere GPL/benzina si invers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

este vreo sansa sa fac indicatorul ala de gaz mai precis? Am masurat direct in butelie la senzorul de pe butelie, care este 0-90.

 

Am constatat ca si acolo variaza valorile. 50 -45-37-52- 58 -- acul nu se misca din cate am observat.. Daca iau un alt senzor ca cel din link-ul de mai jos o fi mai precis. Ma gandesc ca atata vreme cat oscileaza cel din portbagaj, in conditiile in care nu merg cu masina, nu era cutremur, nu prea are cum sa-ti indice corect cel din fata.

 

http://gaz-magazin.ro/5-senzori-instalatii-gaz-gpl/386-senzor-nivel-brc.html

 

Am mai constatat ca pe butonul din fata se transmit de la calculator impulsuri de tensiune si nu e o tensiune constanta si ma intreb cum stau ledurile alea aprinse.

 

Multumesc.

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai interfata poti modifica tensiunea la care percuteaza ledurile...in rest las-o...plutitorul din butelie este imprecis etc...

Cel mai bine resetezi bordul cand faci plinul si gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaa, nu, la mine tacane ca ceasu supapa respectiva. Se poate schimba doar supapa? Nu am gasit in bucuresti pe nimeni sa se bage la Zavoli. La clapete, actuatoare ma bag ca acolo stiu dar la gaz nu cunosc.

Modificat de g4t5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune o poza cu ea.nu e albastra si detasabila,o piulita in cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mare filozofie daca nu esti atehnic...Vorbeste cu RZF ca si el e in tema  :)

Sau suna si iti desenez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu o intrebare despre consum. E normal ca la un drum extern sa-mi consume 10.5l / 100 pe gpl (mers cu maxim 110/120km/h), iar la intoarcere am mers pe benzina in aceleasi conditii, avand un consum de 7,3l/100?

Masina mea e un seat leon de 1.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu comva la dus ai urcat un munte si la intors l-ai coborat, as zice ca ai nimerit un gaz prost.

Daca schimbi gazul si tot asa merge, cred ca ai de reglat la instalatie.

 

Consumurile cum le-ai masurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am fost la munte, traseul a fost Timisoara - Wienna si retur. Consumul de gaz l-am facut de la butelie goala la plin, in schimb cel de benzina l-am facut de la plin la plin. Am alimentat gaz de la lukoil, (de la care alimenteaza si majoritatea taximetristilor pe care ii cunosc) care mi se pare un gaz foarte bun. Am incercat sa alimentez si de la alte statii gpl, dar ceea mai buna autonomie am avut-o de la lukoil.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 10% am avut numai la mers cu statie la limita luarii carnetului :)

In rest ~8.5-9.5%...pe extern...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

majoritatea km i-am facut pe autrostada, pe pilot automat la 110/120 km/h.

Am aproape 10k de cand am pus instalatia BRC P&D. O sa merg la o revizie cu masina sa vada reglajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!