Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

depinde foarte mult de ceea ce baga astia in gazul de unde ai alimentat. Eu am alimentat de la Butan gas in cluj acum 2 zile si la fel mirosea dupa mine, dar l-am consumat si am alimentat de la Luk si nu mai e acel miros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...alimentez doar de la Lukoil si Petrom.Au treaba injectoarele cu mirosul?La motor nu miroase , ci doar la esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce fisa ai tu dar la mine la 24MY07 sunt revizii din 30 in 30k.

 

 

120L, eu nu vorbeam de intervalul meu de service (care la 24MY11 e la fel ca si al tau adica la 30.000km sau un an) ci de fisa din carticica BRC in care sunt prezentate mai multe planuri de service. In fine... logica mea era ca daca are un plan de service 15.000km/6 luni iar montatorul banuieste ca nu va face cei 15.000km in intervalul de timp atunci il va chema o data la 6 luni. Nu vad alta justificare pentru faptul ca i-a zis sa vina la revizii la fiecare 6 luni.

 

La cat de bine a lucrat Laur in 2010 cand am instalat-o, e nevoie de revizii la 100k.

 

 

La fel si la mine si intr-adevar, investitia initiala s-a amortizat in circa 15.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusconstantin76

La partenerul ala de pe Fundeni rompetrol am bagat eu te fura la litri aveam o fabia cu rezervor de 38 l si ei mi-au bagat 39 de litri iam zis operatorului ca nu are cum sa intre atita gaz ,mai ales ca mai aveam si eu ceva gaz in butelie iar surpriza mare a venit cind am pornit aveam aprinse 3 leduri le-am aratat sefului de tura,am ajuns acasa la Fetesti 150 km de la Bucuresti am facut plinul si au intrat 28 de litri in rezetvor,am pastrat bonurile am gasit nr de telefon al unuia dintre patroni am sunat i-am spus ce am patit si a spus ca se rezolva mi-au dat 20  de l gaz cu mari discutii si cearta si de atunci sa nu mai aud de ei Te bucuri ca au pretul mai jos dar platesti mai mult iar calitatea gazului este forte slaba mai ok ar fi lukoil e vizavi la ei am mai alimentat si am vazut multe taxiuri alimentind acolo dar km facuti acolo sunt mai putini fata de butangaz din Fetesti unde alimentez frecvent dar pretul este mai mare ca la Bucuresti  .Mentionez ca fac cam 50 000 km pe an .Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca si colegilor care au ajutat cu informatii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatia e utila, statia de acolo e pe parcursul unui an cam 70% in pole-position la pretul cel mai mic pe tara in site-ul specializat gazonline.ro...

Se explica de ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi experienta am avut-o si eu legata de acea butelie din cadrul statiei rompetrol fundeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt ceva mai nou pe aici, observ ca exista o comunitate de oameni cu vasta experienta în automobile pe aici, asa ca as dori și eu sa cer câteva sfaturi de la cei mai în măsura. În perioada apropiata intenționez sa îmi montez pe mașina o instalație gpl și as dori putina consultanta. din cât am citit pe forum nu am întâlnit persoane cu instalații gpl din zona, în plus nu am văzut modelul meu de mașina cu instalație gpl. can anyone please help? VW BORA 1.6 16V, 170k, momentan cam 10k anual însă urmează sa sar peste 20k. va rog ajutați-mă cu sfaturi, ce ar trebui sa am în vedere? c ce service îmi recomandați? ce instalatie? and so on. Mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pe masina mea am instalatie Tomasetto, cu rezervor toroidal in locul rotii de rezerva, calculator stag 4 plus si sunt foarte incantat de ea. La montaj si masina mea a avut 170K si deja am facut 10K si nu sunt probleme. Eu instalatia asta am montat-o in Deva, si am avuto initial pe un ford dupa care am pus-o pe Golf. Ca si service-uri in timisoara, am avut de-a face cu partea de GPL vara asta cand am lucrat la Conti. Cel despre care am gasit pe la taximetristi si forumuri ca era cel mai bine cotat este pe Calea Stan Vidrighin cum mergi spre giratoriul de la AEM pe partea dreapta. Este un indicator mare, sigur nu il vei rata. Eu am fost acolo doar pentru un schimb de filtre, dar pana am asteptat ca nu eram programat initial la telefon dar totusi m-au primit am vazut cam jumatate de montaj la o alta masina si cum si studiez si lucrez in domeniu pot sa spun ca lucreaza foarte bine baietii de acolo, Nu ai ce sa le reprosezi. Ei sunt distribuitori autorizati AGR ale instalatiilor Tomasetto, au programul de la 8 la 17 de luni pana vineri dar daca au de lucru vin si sambata(in caz ca nu poti sa iti iei liber...stiu si eu) . Ca si pret la respectivul ii cerusera pe un seat(deci cam la fel) 2450 ron, acum nush, treci si vezi... Si de alimentat, parerea mea ca cel mai bung gpl l-am gasit acolo tot pe Stan Vidrighin la Luk, sau mai era la Mol langa judetean, dar la Mol era mai scump si nu vedeam diferente de functionare asa ca am ramas la Luk. Sa nu bagi in schimb GPL de la Luk-ul din campus care desi ii relativ aproape de cel de pe Stan Vidrighin nu stiu care a fost treaba cu el dar masina a mers mult mai rau si a consumat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW BORA 1.6 16V

 

Cod motor ? Platforma nu conteaza (ca e Golf, Bora, etc).

 

can anyone please help?

 

ce instalatie? and so on

 

 

Dupa nume pari a fi roman. Ai fost plecat mult timp in vreo tara in care se vorbeste engleza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici:

http://www.agnservice.ro/

Cineva vorbea de bine de astia...

O lista cu montatori din TM

http://www.rarom.ro/cs-uploads/gpl_timis.html

Fa-le o vizita si vezi care prezinta incredere...

Eu unul as merge pe Tomasetto STAG ISA2, sau eventual pe STAG 4 Plus sau Landi ca variante ceva mai ieftine...

LE.: De ce ar fi interesant cod motor ? Aspirata cu injectie normala...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot de AGN vorbeam si eu:) numa nu le mai merge site-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.mam programat si eu pt luni la Test Clau Auto din Ploiesti pt inst gpl . am ales tomasetto cu unitate de comanda Qbox si injectoare AC la 2500 ron . e ok ??

:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extraordinar! Îmi place comunitatea aceasta. Mulțumesc pentru informații, dacă aveți vreun drum în vest... sunt dator cu niște beri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mut in Aprilie din Cluj in Timisoara deci poate ne vom intalni, sa am si eu un cunoscut in un oras nou:)) In care am stat 3 luni  dar am fost tot ocupat cu lucrul si nu am avut timp sa il cunosc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Zilele trecute mi-a cerut parerea un prieten care are un Golf V FSI referitor la GPL, daca merita pus sau nu. In principiu stiu ca e ok, nu afecteaza motorul cu mai nimic. Dar nu stiu daca GPL este recomandat doar pentru motoarele pe benzina aspirate, clasice sau se poate monta fara probleme si pe un turbo sau in cazul de fata, un FSI. Din cate stiu motoarele FSI sunt tot asirate, insa puterea ceva mai mare se obtine prin niste "artificii" tehnice. Nu am vrut sa ma dau destept si sa-i spun ca e bine sau nu e bine pana nu ma consult si cu voi. Deci GPL e mai sigur doar pe benzinare aspirate normale", sau merge pe orice benzinar fie el TSI, TFSI sau turbo? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

Si eu ma gandesc la gpl,te rog sa-mi spui si mie cum au lucrat baietii,cum merge masina cu gpl,care a fost pretul final,care e consumul de gpl?Te rog mult !


  Pentru yrynel1 era rugamintea!

Daca a mai montat cineva in Ploiesti sau Campina si poate da detalii ...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ar trebui sa te hotarasi colegul tau are TSI TFSI sau doar FSI? Oricum ca idee de baza gpl se poate pune pe orice motor de benzina, de la unul normal aspirat de tico cu cei cativa magarusi putere, pana un Muscle car american su supercharger....dar trebuie sa fie un montator care are experienta si o instalatie mai stralucita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este un Golf V 1.6 FSI de 115 CP parca. Are 135000 f reali, e intretinuta f bine,motorul merge frumos... stiu ca spre deosebire de 1.6 aspirat,  1.6 FSI desi are cuplul mai bun si putere mai mare e mai sensibil la benzina si ma gandesc ca in acest caz gazul ii poate grabi "imbatranirea". Nu stiu prea multe detalii, dar in privinta unui motor FSI nu as mai fi atat de sigur daca e chiar ok sa-l treci pe GPL. 

@Laurentiu Sorin, sigur ca am sa-ti spun mai multe detalii pe masura ce le voi avea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este suta la suta sigur ca poti sa il treci, E sensibil la benzina din cauza injectoarelor de benzina nu din ate cauze. Nu are nici cea mai mica problema, eu am prieten cu FSI de firma montat inca de la inceput si masina are acum 160K km toti pe gpl si nu se simte nici o problema, alea sunt povesti cu dacii 1300

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai scris nimic pe aici de ceva vreme, 

Instalatie BRC montata la Laurentiu la Progaz , am trecut de 60k km facuti cu instalatia, am schimbat de doua ori filtrele la ei in rest nici o problema, consumul este situat undeva intre 9-11 l , avand in vedere ca fac foarte mult urban sunt foarte multumit. Singurul lucru care ma deranjeaza la instalatie ar fi injectoarele care sunt cam zgomotoase dar avnd in vedere ca nu au probleme trebuie sa indur tacanitul.

Din ce stiu o instalatie pentru TSI depaseste 1200 euro.

Modificat de zafycom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate o instalatie pt TSI cred ca e 1000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai speciala cea de la TSI? Intreb pentru ca ma gandesc ca principiul este acelasi ca si in cazul in care se foloseste benzina. Sau pentru ca arderea nu este la fel, prin turbina nu ajunge aceiasi presiune si asta poate afecta turbina? Nu stiu cat de bine m-am facut inteles. Sper ca ati inteles cam ce vreau sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt injectie directa este alta instalatie...nu toate motoarele permit conversia...

Si e considerabil mai scumpa...merita numai daca faci multi km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti ce consumuri aveti acum iarna?Ultima oara cu 35-37 de litri am mers 335 de km , din care cativa kilometri urban si peste 300 extraurban.Nici nu mai fac vreun calcul ca imi iese din ochi peste 10%.Viteza maxima extraurban 95-100 la ora , ca deja la 100 la ora se activeaza alarma din scaunul din dreapta fata :)

Sa zicem ca vreo 2-3-4 litri i-am pierdut tinand motorul pornit si derapand dar oricum e mare consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!