Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Keihin-ul GARANTEAZA 240.000km.

 

"Lifespan at least 290.000.000 cycles or 240.000 km -> 2 year unlimited warranty! "

 

De aici pina la 500.000km e cale lunga....dupa cum vezi ailalti zic cel putin 240.000km ...

 

Teoria ta apropo de precizie, timpi de injectie e pur teorie... aceeasi greseala am facut-o si eu la inceputuri...diferenta dintre noi e practica, si mai ales pe multe masini/testari etc...

 

Injectoarele de precizie gen Keihin/INO/Hana etc merita pe anumite masini care merg din fabrica cu cicluri mici de injectie, full group, semisecv si alte prostii ...sau mai nou la injectie directa...

Sau mai e un caz particular, nebuni pt care regimuri de 4000-6000rpm sant uzuale in sarcina mare...

 

La aspiratele chioare despre care discutam si sant 95% din piata, si inectoarele din "plasatic" de care zici tu fac fata cu brio, si ca fiabilitate, cosum, performante etc...

 

Problemele care apar la multe masini si la mai putin de 50k cit zici tu, e de montaj si mai ales reglaj prost...

 

Valtek-urile ca astea sant majoritare pe piata, in mod normal la 60-70k inca lucreaza ok...cele mai multe probleme sant de la gazul de kkt care umfla zona de etansare, sau le gripeaza...

 

Timpi mici de injectie de care zici tu 3-4ms nu ar trebui sa existe  pe GPL...totul sta in reglaj ...

Am masini reglate de 1-2 ani pe care eventual le vad cand trec sa-si schimbe filtrele...si vorbesc de taxi...

 

Problemele care apar nu sant de la componente, si in majoritatea cazurilor e de la neuronul montatorului...

Tre' sa vina unul care umbla prin service-uri de fraier ca nu-i porneste masina dimineata...ghici de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Dar durata medie este estimata, nicidecum garantata. Nici cele de care spune Lascarica nu sunt garantate ci tot estimate."

 

Asta a spus omul, dar nu citeste nimeni, sunteti prea orbiti de ieftinaturile cu nume de italiene ca sa mai puteti citi calumea.

Si da, sunt fan BRC, am a doua masina echipata cu instalatie secventiala si nu am acceptat oferta de a monta ceva cu doar 

2 milioane mai ieftin, pentru ca BRC e: "mai buna dar mai scumpa" ca sa citez pe cineva. Eu pentru 2 milioane in plus am montat

varf de gama, ma numar si printre norocosii care au vizitat fabrica din Cherasco si am cunoscut personalul tehnic de acolo.

 

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zice nimeni ca e cineva orbit de  ,,ieftinaturile cu nume de italiene". Fiecare poate sa faca ce vrea cu banii lui, sau altfel spus felicitari ca ai avut banii necesari pt varf de gama, dar asta nu inseamna ca toti ceilalti sunt orbi sau cum altfel ii mai consideri tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ce ziceti sa.mi pun gpl pe un golf 4 1.6 fsi ? fac foarte multi km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zice nimeni ca e cineva orbit de  ,,ieftinaturile cu nume de italiene". Fiecare poate sa faca ce vrea cu banii lui, sau altfel spus felicitari ca ai avut banii necesari pt varf de gama, dar asta nu inseamna ca toti ceilalti sunt orbi sau cum altfel ii mai consideri tu. 

 

Orbeala de care spune omul e din necunoastere. Acum se promoveaza lucrurile ieftine de catre montatori pentru simplul motiv ( si recunoscut de Lascarica ) ca ei castiga mai bine la ele decat la varfurile de gama BRC, Prins.

Pocnitorile de plastic vandute la 40 de euro la noi pleaca probabil la 20 de euro din fabrica.

Cum sa reziste frate un rahat de rampa monobloc cu 4 valve care are un pret de productie 20 de euro, 100.000 km ?

Povesti de copii...

E ca si cum ai spune ca am o Dacie care a ajuns la 600k iar vecinul cu Mertanul nu a trecut de 200k :)

Sunt si cazuri de acest gen dar in proportie de 1%...in restul de 99% e invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Sorin

    Fratilor , nu are rost sa va certati!La mine intrebarea era oarecum simpla:din punctul vostru de vedere :Tomasseto - 2600 lei sau BRC 3000 lei?

Diferenta de 400 lei merita sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce ai citit ultimile 2 pagini macar, tu nu-ti dai seama singur ?

Sa stii ca diferenta e in procente de ~ 15%...la baterii e la fel, cele de duzina care tin 2-3 ani si cele de calitate cu 15% mai scumpe, care merg 5-10 ani. Tu ce alegi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici deja bagi in ele:| ai vreo dovada care sa spuna ca dai 400 ron pe un brc in plus te tine intre 5-10 ani si daca iei restu te tine maxim 2-3 ani? aia 10 te tine daca folosesti masina duminica la piata?

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea Valtek urilor in regim de taxi tin 70-80k...in regim normal duc mai mult...

Lovato sau AEB tin 120-150k in regim de taxi...si sant la o 1/3 de pret fata de BRC...

Daca vroiam ceva bun imi luam Mercedes, dar ma rupea la intretinere si service...am preferat gama VAG...ceva mai ieftina initial si ieftina si dupa aia...si face acelasi lucru ca si Mercedesul...

Mecanici, documentatie,soft ,interfata etc mult mai ok...asa si diferenta intre cele 2 instalatii...

Majoritatea Valtek urilor in regim de taxi tin 70-80k...in regim normal duc mai mult...

Lovato sau AEB tin 120-150k in regim de taxi...si sant la o 1/3 de pret fata de BRC...

Daca vroiam ceva bun imi luam Mercedes, dar ma rupea la intretinere si service...am preferat gama VAG...ceva mai ieftina initial si ieftina si dupa aia...si face acelasi lucru ca si Mercedesul...

Mecanici, documentatie,soft ,interfata etc mult mai ok...asa si diferenta intre cele 2 instalatii...

Majoritatea Valtek urilor in regim de taxi tin 70-80k...in regim normal duc mai mult...

Lovato sau AEB tin 120-150k in regim de taxi...si sant la o 1/3 de pret fata de BRC...

Daca vroiam ceva bun imi luam Mercedes, dar ma rupea la intretinere si service...am preferat gama VAG...ceva mai ieftina initial si ieftina si dupa aia...si face acelasi lucru ca si Mercedesul...

Mecanici, documentatie,soft ,interfata etc mult mai ok...asa si diferenta intre cele 2 instalatii...

Majoritatea Valtek urilor in regim de taxi tin 70-80k...in regim normal duc mai mult...

Lovato sau AEB tin 120-150k in regim de taxi...si sant la o 1/3 de pret fata de BRC...

Daca vroiam ceva bun imi luam Mercedes, dar ma rupea la intretinere si service...am preferat gama VAG...ceva mai ieftina initial si ieftina si dupa aia...si face acelasi lucru ca si Mercedesul...

Mecanici, documentatie,soft ,interfata etc mult mai ok...asa si diferenta intre cele 2 instalatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva mai bun putea fi Toyota Avensis 1.8 si ii puneai gpl :)

Iti consuma la fel dar e mult peste Octavia.Unele piese sunt mai scumpe dar sunt fiabile...bla bla bla , cred ca sunt offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa ca sant mai scumpe astepti si mult ...la japoneze nu prea tin astia pe stoc toate cele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vineri sunt si eu pe gaz ....mi-am montat un tomassetto cu stag4+ la domnul Attila in Brasov(Autogaz) 

 

sper sa se cunoasca la buzunar in perioada urmatoare.

 

masina merge la fel ca pe benzina, nu simt nici o diferenta.a vrut sa-mi puna Qbox dar a zis ca nu risca si mi-a pus stag4+ . 

 

Ceva sfaturi de care trebuie sa tin cont ?

 

Mersi ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaz numai de la statii brand name, filtre schimbate la timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mickey: eu pun gpl din Brasov doar din 3 locatii: OMV gara, Mol-ul de la iesire spre Bucuresti si partenerul Rompetrol de langa Dip Motors. gaz bun, preturi apropiate, autonomie mare cu un plin.

cum spunea colegul Moog, daca pui gaz bun si faci reviziile la timp, o sa mearga fara probleme iar economia se va cunoaste in buzunarul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaz pun numai de la OMV`ul de la gara ,

 

iar cu filtrele am o intrebare : la ce interval se schimba ? cati km ? 

 

mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca MOL-ul de la iesire spre Bucuresti (vis-a-vis de McDonalds). 

Este si mai ieftin si masina trage parca ceva mai bine. De OMV-ul de la gara taximetristii se cam feresc din ce am mai vorbit eu cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine miroase a gaz ...dar nu chiar a gaz....parca a gaz ars din esapament.Sa fie oare ca am scos catalizatorul si ies noxele in voia lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de vineri sunt si eu pe gaz ....mi-am montat un tomassetto cu stag4+ la domnul Attila in Brasov(Autogaz) 

 

sper sa se cunoasca la buzunar in perioada urmatoare.

 

masina merge la fel ca pe benzina, nu simt nici o diferenta.a vrut sa-mi puna Qbox dar a zis ca nu risca si mi-a pus stag4+ . 

 

Ceva sfaturi de care trebuie sa tin cont ?

 

Mersi ! 

Ceva impresii de la Attila te rugam: cati oameni au lucrat, cate ore a durat montajul, cum au lucrat, protejat suprafetele/interiorul masinii, montajul facut in graba sau linistit, cu atentie la detalii, reglaje, teste in regim static/dinamic, verificari noxe, scapari gaze cu detectoare, ce analizoare hardware & software s-au folosit...etc

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer , eu am lasat masina dimineata si la ora 3 au terminat-o dar s-a lucrat profi la ea .

Adica nu era mizerie , nimic zgariat sau alte urme lasate de ei .

Baietii se misca relativ repede , pt ca stiu ce au de facut .

S-au facut teste atat static cat si dinamic .

S-a facut reglajul instalatiei si s-a folosit un dispozitiv bluetooth pt sincronizarea cu softul de diagnoza de pe PC . 

Mi s-a explicat cum functioneaza si cea am de facut in legatura cu instalatia. 

Mi s-a oferit o inspectie gratuita inainte sa ma duc la RAR cu ea sa ii trec modificarea in CIV  pentru a se regla parametrii daca mai e nevoie + inca o inspectie gratuita la 1000km . 

Din  6 in 6 luni trebuie sa ma duc la inspectie periodica la domnul Attila.

 

Ca parere generala , a lucrat curat,frumos si rapid .

Recomand cu caldura ! 

 

O zi faina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reviziile sant la nr de km, sau 1 an parca...ce dreacu sa cauti la 6luni ? Uita-te in cartea care ti-a dat-o ...ultimele pagini sant cu reviziile...

Imi aduci aminte de un amic care s-a dus cu masina noua la inspectia de 1an...vroia sa-i schimbe placutele de frana...masina avea 4500km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu strica sa se uite mai des la ea , nu neaparat sa schimb ceva , doar sa o "calibreze"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina merge bine nu are ce calibra la ea...decat daca vrei sa dai bani, si el sa faca munca prostului...

Hartile sant dinamice, calibrarea initiala cand cele 2 harti au fost "culese" in aceleasi conditii de mers e una si dupa ce ai mers 1/2an tu e altceva...

Cel mult sa se uite daca nu ai scurgeri antigel, miros de gaz etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reviziile sant la nr de km, sau 1 an parca...ce dreacu sa cauti la 6luni ?

 

 

In fisa tehnica de revizii periodice (cel putin la BRC) sunt trecute mai multe "planuri de service":

 

6 luni / max. 15.000km

12 luni / max. 30.000km

18 luni / max. 45.000km

24 luni/ max. 60.000km

 

Probabil ca el are la instalatia lui un plan de service similar cu cel de 6 luni/15.000km de la BRC iar montatorul, banuind ca el nu va face numarul maxim de km din plan, l-a programat la interval de timp, nu de km. Zic si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce fisa ai tu dar la mine la 24MY07 sunt revizii din 30 in 30k.

La cat de bine a lucrat Laur in 2010 cand am instalat-o, e nevoie de revizii la 100k.

Dupa setarile de acum 2 ani facute de mine si fitrul in stare lichida schimbat anul trecut degeaba, cel putin 50k nu am ce sa umblu la ea, merge impecabil, si am deja 50k la fel de impecabili si fara griji.

Investitia initiala mai mare de acum incolo incepe sa-si arate beneficiile.

Nu vorbesc de amortizare care s-a facut pana la 17k.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi raspundeti si mie va rog? :)

 

 

La mine miroase a gaz ...dar nu chiar a gaz....parca a gaz ars din esapament.Sa fie oare ca am scos catalizatorul si ies noxele in voia lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!