Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

am alimentat de la Mol din Brasov cu 2.91. la OMV e 3.12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut aslan-b4 si eu pun tot de la mol de la petru poni ca de la pompele lui sarbu in special de la valea lupului baga mult aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la Agip alimenteaza careva frecvent? Ca am o statie langa casa si nu stiu cum este gazul, pana acum am alimentat de la Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zic si colegii mai sus baga de la astea mari LUKOIL,PETROM,ROMP...eu bag de la MOL restul baga mai mult aer,si eu am pompa la doua blocuri de mine ...si nu mai bag de la ei,asa k ,concluzia o tragi tu....bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu gazul de la Agip, alimentat din Colentina, am facut cei mai multi kilometri, iar luna asta am alimentat de undeva de langa Rupea si la fel de bine s-a comportat. Mol si Omv nu au Gpl la mine in oras, nu am alimentat niciodata, ma rezum la Rompetrol.

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scos 8% media cu gaz de la rompetrol BV.

E ok acum iarna.

Benzina am bagat vreo 10 l maxim anul trecut :)

S-o cam invechit in rezervor dar am mai mers si pe benzina ca sa o mai consum...

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no offence dar chiar si cu obtiunea hot start tot consumi mai mult de 10 l pe an, eu acum fiind iarna am consumat deja 20 l in 6000 km de cand am gplul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am terminat si eu primul rezervor de gaz. 46l cu care am facut 460km, din care 250 in Bucuresti la ore de varf(mers cu a'ntaia, a doua si frana), restul pe autostrada. Iese un consum mixt de 10l/100km. Gazul de la ceva partener Rompetrol.

Ma declar multumit de GPL.

Am mai facut un plin acum de la Mol, 2.94 lei la o benzinarie din Braila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un consum bun, mai ales ca Bucurestiul e mancator de combustibil, si nici cu autostrada nu imi e rusine....dar in ceea ce priveste rezervorul, el este de 46 l sau 46 l au intrat in el? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petru , cand termini gazul de la Mol-ul din Braila de pe Calarasi sa imi spui si mie ce impresie ti-a facut , pe mine m-a tinut prea putin pentru a il lua in considerare pe termen lung ....insa poate e doar placebo ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no offence dar chiar si cu obtiunea hot start tot consumi mai mult de 10 l pe an, eu acum fiind iarna am consumat deja 20 l in 6000 km de cand am gplul

Ce optiuni colegu' ? :)

In softul BRC eu nu am asa ceva. Eu am facut setari avansate la ambele praguri de trecere, teste...etc....vezi pe topic mai in spate cand nu citeai pe aici.

Citeste ca ai ce invata si despre calibrarea led-urilor de la rezervor.

De fapt intreg topicul e o carte tehnica pentru multe instalatii, daca le citesc userii...

 

Tu si cu Lascarica sunteti cei la care va place mersul pe benzina... :D

Eu unul nici pe aia 10 l nu-i consumam daca nu mergeam intentionat pe benzina ca sa mai dau forja la injectoare pe autostrada.

Pur si simplu de cand am facut setarile respective de care ti-am zis, se invecheste rau benzina in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi citi ca m-ai facut serios. In softul de la Tomasetto exista o obtiune hot start ca  atunci cand motorul(vaporizatorul defapt) are peste 30 grade porneste direct pe gpl, nu mai pornete pe benzina decat cand e rece.Si in rest e setat sa treaca pe gpl la 30 grade. Ce alceva ai putut sa reglezi? nu am citit inca cele 131 pagini dar pe alte forumuri(ford de unde am venit) toti ajunsesera la concluzia ca daca pui temp de trecere mai mica, 25-20 grade scutura masina de numa numa pana se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au reglat trecerea pe gpl la temperatura de 35 de gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se recomanda 35-40 grade pentru a nu scutura si a vaporiza corect gazul , chit ca  vaporizeaza la -40 (minus). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea mea de tomasetto si la la montajul instalatiei pe ambele masini scrie ca temperatura sa fie la 30 grade. In rest eu nu am alte limitari de turatie dar tot nu stiu ce reglaje a facut colegul pt a se invechii benzina in rezervor...In primul rand gazul cand vaporizeaza formeaza acea...gheata...cae se observa si cand spargeti o bricheta...circuitul de incalzire e folosit pt a incalzi vaporizatorul...am un prieten cu focus care ramasese fara antigel...a continuat sa mearga si i-au inghetat membranele vaporizatorului.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cum consumati voi atat de putina benzina, mai ales acum iarna cand se incalzeste greu, cel putin in mediul urban se consuma benzina destula, pentru fiecare pornire.

Salutari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L Lumineaza-ne te rog. Am ajuns deja pe la pagina 90, mers inapoi si inca nu am gasit metoda minune de a nu consuma benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa fiu luminat....la cat timp trece la voi pe gaz ,stiu la 30° dar in timp....1,5,10 minuute??

Eu am o instalatie clasica la 2000 de ture trece pe gaz,dar si eu las un pic sa se incalzeaca motorul mai ales aku iarna,bine inca nu avem temperaturi de -20°

@moog poate ne luminezi tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit cica gazul se vaporizeaza si sub 0 grade (doar ca mai greu) asa ca probabil el a modificat temperatura de trecere ca sa ii treaca mult mai repede pe gaz + ceva modificari ale setarilor odata cu asta.

Sa ma corecteze daca gresesc.

 

@ASLAN_B4

 

La mine trece pe gaz pana in maxim 5 min. Am garaj si probabil ca putin conteaza si asta.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul , ma gandesc ca daca plamanul ar fi incalzit imediat ce ai dat cheie, astfel incat gazul la trecere sa aiba cel putin 30 grade (o rezistenta ceva care sa incalzeasca conuducta pe unde trece gazul ) ai putea pleca de pe loc aproape imediat dupa cheie....ma gandesc cat de repede se incalzesc bujiile incandescente la masinile pe motorina.

 

Eu  cand pornesc dau drumul la toti consumatorii, radio, dezaburire, faza scurta, motorul e in sarcina mare asa ca se incalzeste mai repede (sau e doar placebo :))  ).

Modificat de aditzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se incalzeste cam in un km....si ca restrictii de turatie intre 600 si 6500 sta pe gaz...deci consuma benzina efectiv la pornire....si la pornirile la rece....am avut prieten la care le scutura sub temp astea pt ca daca gazul nu are timp sa se vaporizeze(trecem peste inghetarea plamanului) si ajunge in rampa...injectoarele gpl sunt biste bobine...ele nu pulverizeaza....si efectiv daca ar li cv lichid l-ar picura...si comvustivilul ajuns in forma de picuri in camera de ardere nu arde la fel de repede si bn ca si cel gazos...astep sa vad despre ce setari si teste vorbeste Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Paul rezervorul este de 58, mi-au intrat maxim 46 litri pana acum, sper sa nu "intre" mai mult nici de-acum incolo.

@Adi, cu gazul de la Mol din Braila am mers azi-dimineata Braila - Bucuresti, nu pot spune deocamdata cat de bun/prost este. S-au stins 3 beculete de la gaz, dar asta nu inseamna prea mult. Consumul din bord arata si el mai mult decat de obicei, dar nici asta nu e neaparat un indiciu - Ramane sa vad la cati km se termina sa-mi fac o parere.

Cat despre reglaje, la mine trecerea e setata la 40*C (asa au pus-o cei de la Pro Gaz), sincer nu stiu cat de mult castig daca o pun la 30. Diferenta asta de 10*C cred ca inseamna mai putin de 1 minut, deci nu mare lucru.

 

120 L, tu ce motor ai? BSE? ce consum ai?

 

Cele bune,

Petru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se termina gazul din butelie si trece implicit pe benzina, la mine mai merge vreo 20 minute doar pe relanti (ralanti),.... testat la o cafea in parcare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut prieten la care le scutura sub temp

 

Si la mine scutura la accelerare si la lasarea pedalei de acceleratie chiar dupa ce trece pe gaz, aceasta simptoma dispare treptat odata cu incalzirea motorului.

 

@aditzas

 

Corect, se intampla asta deoarece rezervorul nu este complet gol doar ca nu are presiune suficienta sa tina motorul in sarcina. Daca accelerezi trece inapoi pe benzina.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu patesc asa. Am patit si pe autostrada la o accelerare mai brusca a trecut inapoi pe benzina....am oprit si pornit de la buton iar pe gaz, si am mers la turatia constanta de 2500 inca 10 km dupa care a si piuit si nu a mai vrut nicicum sa treaca pe gaz semn ca era gol golut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!