Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Curios , astea sant ok, dar sant specifice altor instalatii...

Se pare ca le a venit mintea la cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120 L: la revizia de 15k, filtrul meu era plin de pilitura. Gpl am alimentat de regula de la OMav Brasov si de la acel Rompetrol de care spui si tu. Autonomia cea mai mare, am avut-o cu gpl de la Rompetrol Brasov, 605km la un regim de 80% extraurban...adica naveta 6 zile Fagaras-Brasov si cu ceva km prin orase. Oricum, ma declar multumit in raport costuri/km parcursi. sent from Allwiew V1 Viper

Tot ce se poate...o fi gazul mai murdar la voi, provenit de la alte rafinarii.

Eu pot spune ca 70% am alimentat de la statii din capitala si 30% provincie, rezultatul l-ai vazut.

 

Lascarica: vezi ca dup-atatea filtre nu prea mai ajunge gaz la injectoare :)

Dar nu-i bai ...ca o sa ai consum mai mic :icon_thumleft:

 

O interfata de BRC luata de pe site-ul de mai sus e vreo 30 de euro, de la Attila o luati la un pret mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 2 filtre bune, presiunea a ramas ok...nu am scaderi , variatii etc...

Asta se practica destul prin alte parti, unde se folosesc injectoare mai pretentioase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Dupa cum am promis, revin cu info despre al doilea plin de gaz /vs/ km parcursi.

 

La al doilea plin de gaz au incaput 49,79 l. :))

Am ramas surprins, pt ca eu ma asteptam, conform specificatiilor rezervoarelor si precizarilor de la montator, sa incapa maxim 47-48 l. La primul plin, spre exemplu, au intrat numai 47 l. Cu prilejul reviziei la 1000 km, am pus problema asta si mi s-a spus ca nu e problema, depinde foarte mult de pozitia masinii, de pompa la care alimentezi, de temperatura exterioara. Deci, stau linistit.

 

Inapoi la subiect: cu litrii alimentati, am parcurs 673 km.

Ruta a reprezentat-o Buzau - zona de munte a judetului (valea Parscovului, spre Bozioru, pentru cunoscatori), care presupune, asa cum spuneam intr-un post anterior, si viteze mici, urcari abrupte, viteza I, a II-a, ca la munte, deh! :Driver:

 

Concluzia: consum de 7.7%!!!!!!!  :wub:  I just love LPG!!!!!

 

:offtopic: Va urez un an nou cum va doriti fiecare! LA MULTI ANI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uzzy: te-ai dat bine de tot cu un plin de gaz....eu am facut maxim 605 km cu un plin, dar e drept, ca jumate din acesti km am cam alergat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat golesc si eu al doilea plin. Cu primul plin si cu senzorul de temperatura defect am scos consum de 10% mixt, l-am schimbat si acuma astept sa vad ce consum scot.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Tot si pe acest forum si pe altele recomandari pentru un service care monteaza instalatii GPL in Bucuresti, dar nu le lauda nimeni.

Citesc lucruri bune despre service-ul de langa Buzau (Vernesti parca), dar as prefera sa am service-ul mai aproape, pentru garantie, revizii etc.

Ce experiente ati avut cu service-urile din Bucuresti? Pe care l-ati recomanda?

Din literatura pe care am citit-o pe net cred ca vreau instalatie BRC.

Masina este un Golf 5 1.6 MPI (102 cai) din 2007, motor BSE.

 

Multumesc pentru ajutor, si LA MULTI ANI!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Agrom cu Tomasetto...

Stag isa2, sau mai nou Qbox e ok pt tine...

Vezi mai sus ca a montat cineva... Pm daca nu gassti...sau suna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Moog.

 

Parca totusi as prefera BRC din ce scriu oamenii pe forumuri.

Poate merita totusi sa fac drumul la Buzau sa il instalez acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concurenta isi spune cuvantul...

Unii au mai invatat altii s au lasat de meserie din prea multi clienti...

Deja nu cred ca se mai merita plimbarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut aici pt prima oara. Sunt membru nou al forumului si posesor relativ nou al unei masini, respectiv VW Bora, 1.6, 16V, 77KW benzina. Prima mea masina :D

Din start am avut dilema benzia vs motorina la alegerea masinii si intamplarea a facut sa aleg benzina (desi multi mi-au spus ca motorul diesel de 1.9 este cel mai bun la Bora) pe motiv ca intretinerea costa mai putin la benzina (desi la revizie am constatat ca diferentele nu sunt asa mari)  si ca nu fac mai mult de 15 000 km/an. Asa estimam eu, desi nu cred ca o sa-i fac pt ca ma abtin sa plec la drum lung cand ii vad consumul de 10%, chiar si 12 acum iarna, nu pt ca nu ar fi nevoie si nu as avea unde sa-i fac.

Asta e. Greseala e comisa. Tot ce pot sa fac sa o indrept e montarea instalatiei GPL Din lista am de ales de la cel mai recunoscut service din oras pt asa ceva urmatoarele:

 

Oferta preturi instalatii GPL Tip Instalatie Pret (RON) Pret montaj Detalii tehnice

carburatie cu rezervor cilindric

INJECTIE SECVENTIALA in 4 cilindri cu rezervor cilindric

BRC    OFERTA SPECIALA 2700 ron

TOMASETTO STAG 300 2900 ron

TOMASETTO STAG 200 2300 ron

LANDI RENZO 2400 ron

INTERGAS- RSI 2400 ron

LOVATO  2100 ron

oferta speciala 

 

Nefiind experimentat si avand Euro4 merg pe pretul cel mai mare in ideea ca pretul da calitatea.

Asa este in cazul de mai sus? Ce-mi recomandati?

Care este diferenta dintre Tomasetto stag 200 si stag 300?

Multam fain.

Modificat de MHC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei ceva mai ieftin Landi Renzo.

Vrei alegere optima Stag 300...care e Isa2 de vreo 2ani...redenumire/marketing si mai ales modificare majora la soft...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani toata lumea!

Multumesc din nou pentru raspunsuri Moog.

Legat de cel cu "concurenta isi spune cuvantul", ajuta-ma sa inteleg.

Nu mai merita BRC (vs Tomasseto) sau nu mai merita service-ul din Buzau ?

 

Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu concurenta e greu de explicat...ideea e ca nu ai cum sa concurezi mult timp cu restul montatorilor care lucra cu unul maxim 2 oameni la o masina, si aia angajati cu salar minim pe CM, fara traininguri la producator...etc

La Vernesti in 2010 erau 4 oameni care se ocupau de o masina, erau instruiti bine...etc...se facea calitate intr-un garaj micut.

Acum e o hala mare, nu mai e ce a fost atunci...dar raman printre cei buni.

La Nord Service la tine, erau saritori acum ceva vreme la clientii care nu se pricepeau, cu parleala de rigoare. La Pitesti mai era montator bun Radu dar de multa vreme nu mai are interes sa isi sustina online clientii.

 

Cam asta e...alege BRC care inca e the best. Cu toroidal iesi la peste 3000 ron dar stai linistit dup-aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tomasetto e suficicent de buna si de performanta pt masina ta, eu asta am si sunt extrem de multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a intrebat un coleg, si eu intreb la randul meu pei cei mai priceputi.

Este vorba de un fiat stilo care are senzor MAP oem.

Se poate face calibrare/autocalibrare la o instalatie BRC sequent My07 cu senzorul MAP al masinii? Spune ca asa i-ar fi spus montatorii.

Eu nu am senzor MAP oem dar am cumparat senzor MAP de la brc pentru a putea face calibrarea la masina mea.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cite stiu cel putin la modele vechi de BRC nu merge decat cu map-ul BRC...

E cam greu sa faca softul sa stie o diversitate de MAP-uri de la toate marcile de masini...

Multe instalatii vin cu MA-ul lor, Tomasetto, LR aftermarket, cel de uzina de pe Logan stie MAP masina...

Chiar si Milano care e o instalatie ieftina vine cu MAP...

Curios ca BRC-ul e printre putinele fara asa ceva inclus in kit...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24.10 si 24.11 folosesc Map oem al masinii pt calibrare...

Sent from my P5_Quad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor pentru  informatii.

Colegul cu fiatul are 24.11 si dupa cum a confirmat wildcar se pare ca au  avut dreptate montatorii, si merge cu map oem.

Eu am 24.07 si la mine a trebuit senzor BRC.(BTW oricum nu aveam MAP oem :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

 

Din ce inteleg, ca si performante ar fi apropiate BRC si Tomasetto, cu diferenta ca primul are consumabile mai scumpe dar se schimba mai rar, iar al doilea se intretine mai ieftin, plus e mai usor de interfatat pe calculator si sunt mai multi mecanici familiarizati cu tehnologia prin service-uri.

Inclin sa merg pe BRC la baietii de langa Buzau, daca asta inseamna mai putine batai de cap - desi atunci cand apar problemele ar fi mai scumpe (pe termen lung presupun ca ajung tot acolo cu cheltuielile).

O sa le dau un telefon si sper sa ma programez pt conversie spre sfarsitul lunii. Pana atunci am timp sa ma razgandesc, bineinteles :-)

 

Noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti si un an bun in speciial fara evenimente rutiere.sunt nou pe aici si daca nu supar pe nimeniam si eu o intrebare,si as dori un sfat de la cei mai priceputi vad ca sunt destu pregatiti in domeniu.am un cielo din96 pe gpl si recent am cumparat o zafira a motor 1,8 16v din2001 euro 4   .folosesc de ani buni gpl si de aceea vreu sa raman in continuare pe gpl sun ff multumit,dilema  pe care vreau sa o rezolv cu ajutorul vostru e(ce model de instalatie recomandati pe zafira la vreo 24 -26 mill si unde as pute sa merg sa o montez fara probleme deoarece vad o sumedenie de parei de vreo 2 saptamani  de nu mai stiu ce sa aleg ).va rog sa ma aju cu sfaturi.multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca esti din IASI,incearca la AUTOGAZ de pe BAS CEAUS,este un baiat IRINEL intreaba de el .....chiar i-si face treaba baiatu,colegu @MOOG poate sa confirme.evita pe cat posibil atelierele din bucium sau pacurari numai de rau am auzit...bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu detalii de la ultimul plin si in urma schimbarii senzorului de temperatura.

42.7 L GPL = 483 km => ~ 8.84% (mixt)

Sunt foarte multumit, am ~7.6% (mixt) pe benzina. Diferenta de + 1.2 - 1.4 L pe GPL, eu zic ca ii bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!