Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

La mine in oras cel mai bun gaz il au cei de la Agip.

 

Restul benzinariilor din oras care au gpl, ba una mi-a bagat cu 10 l mai mult decat are rezervoru si autonomie mai mica, la altii merg mai putin cu 100-150 km cu aceeasi litri de gaz.

 

Dar la Agip , imi intra intodeauna acelas numar de litri si fac cei mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este. Nu poti compara intre ele.Eu asa cel mai multumit ca si raport pret/ consum/ la o anumita cantitate bagata in rezervor am fost si voi fi de OMV-ul din orasul natal din Petrosani, dar nu pot sa critic cum o face foarta multa lume nici luk-ul deoarece in cluj aproape 2 ani de zile am bagat de la ei din retea, si la fel pe drumurile mele prin tara tot de la ei. Acum am bagat prima oara Mol la recomandarea unui prieten, acum sa vad...oricum statiile Mol si OMV sunt rare, intrebasem la un moment dat si am aflat ca sunt doar 8 OMV uri cu GPL in tara, iar Petrom, am vazut mai multe, dar foarte multe sunt statii vechi, si scartaie ca naiba cand iti baga, si arata indoielnic, motiv pentru care de multe ori le-am ocolit, dar nu pot nega ca nu am fost multumit cand la intrarea pe A1 in pitesti am alimentat de la Petrom, m-a tinut pana pe litoral plinul respectiv(am rezervor de 44...deci practic de 36...ceea ce nu pot sa zic despre retur cand am bagat plinul la petromul de la intrarea pe A1 in Bucale si apoi in pitesti au mai intrat inca 22 l, ceea ce mie nu mi-a iesit deloc la socoteli cu ceea ce stiam eu despre consumul masinii mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in oras cel mai bun gaz il au cei de la Agip.

 

Restul benzinariilor din oras care au gpl, ba una mi-a bagat cu 10 l mai mult decat are rezervoru si autonomie mai mica, la altii merg mai putin cu 100-150 km cu aceeasi litri de gaz.

 

Dar la Agip , imi intra intodeauna acelas numar de litri si fac cei mai multi km.

 

Scrie te rog si adresa Agip-ului de la voi, o sa trec prin orasul tau in curand.

 

Paul: Inseamna ca tot PECO ala dinspre Campulung e cu belele ?

Pai 22 de litrii sa bage dupa 100 de km ???

Eu de acolo am luat de cateva ori si a fost ok...dar poate au magarit pompa acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 120 L

 

Uite adresa : Benzinaria Agip Strada Ecaterina Teodoroiu nr. 88 A Tg Jiu

 

 

Stie cineva detalii la cat de buna este sau daca are cineva instalatie de gpl  LOVATO ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vara cand am venit de pe litoral am alimentat de la ultimul Petrom din Bucuresti, chiar la intrare pe A1. Am facut plinul, pana a decuplat electrovalva. Am mers pe autostrada pana la Pitesti pe autostrada in regim 150km/h, si in pitesti ma uit la leduri si vad ca e pe rosu. Stiind ca am de ajuns pana la Petrosani(jud HD) si nestiind exact unde sunt statii GPL in valcea si TG jiu, am zis sa fac din nou plinul. Ies de pe autostrada, fac stanga, nu stiu exact spre ce, si alimentez 22 L. Nu stiu ce sa zic...eu suspectez pompa bucuresteana, ca a fost ceva necurat cu ea la felul in care erau proportiile intrucat de la pompa respectiva din Pitesti am alimentat si la dus, si m-a tintut pana pe litoral(2 autostrazi+ un bucuresti la ora 7:30 dimineata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a bagat numai apa cu putin gaz :)

Asta da teapa...huh...si eu care ziceam ca am luat gaz cu un sfert apa din Lehliu....se poate si mai rau...un sfert gaz si trei sferturi apa !

Cand a fost asta ?

Eu n-am mai luat de la ei de vreo 2 ani...a fost una din cele mai bune statii din sector...

 

10x Alin. In Petrosani e vreun Agip ?

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce vrei de la ea, si pe ce o pui...si ce Lovato pui, si ce montator o pune...

Deja sant multe variabile...

In principiu sant instalatii simplute dar fiabile...si relativ ieftine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120L Da in petrosani este Agip, dar iti recomand Omv-ul sunt una langa alta aproape chiar cum intri in oras la blocuri. Parintii mei stau in Petrosani, si Omv-ul acela are cel mai bun gaz din cate am bagat prin tara. De la Agip am bagat o data in sebes si s-a dus rapid gazul, nu stiu in rest

Treaba cu Petromul din buc a fost in aug 2013

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afecteaza cu ceva motorul daca trec rapid pe gaz dupa pornirea la rece?

 

Mai exact pornesc si o las 1 min pe benzina iar pe urma dau drumu la gaz, evident ca apa nu apuca sa se incalzeasca mai deloc.

 

Afecteaza stilul asta motorul ? sau trebuie neaparat sa o las sa ajunga apa la 30 grade? mie imi ajunge apa la 30 C dupa 3-4 km si la un drum scurt nici nu as apuca sa dau drumu la gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu ce instalatie ai? ca la a mea din soft o reglez sa treaca automat pe gaz la 30 grade. 30 grade in 4 km? mi se pare imposibil, a mea iarna, in Petrosani unde e mai frig ca in TG jiu, si nu o tin in garaj, trece in maxim 1.8 km, si asta, si fordul.

Parerile sunt impartite. Toti producatorii, montatorii, Moog, eu, iti vom zice ca sa nu faci asa ceva intrucat te vei trezi ca iti ingheata membranele, 120L iti va zice ca poti sa faci trecerea mai repede, dar si aceasta trecere se face la o temperatura, nu la un timp de mers. Tu sti acum. Eu la tomasetto am un prieten care a ramas fara suficient antigel, si a mers pe GPL inca 3 km pana la primul peco sa isi cumpere antigel si cu 400 m inainte de peco a inceput sa ii dea eroare instalatia(clipeau ledurile energic). Baga antigel...dar masina nu mai trecea nici cum pe gaz. Dupa mai multe cercetari desface vaporizatorul si surpriza a fost mare sa vada ca membranele erau bucatele. Motivul este ca temperatura de vaporizare a gazului este undeva la -30-  -40 grade, si iti ingheata cauciucul respectiv. Decizia este in mana ta, dar imi pastrez parerea ca ceva e necurat cu trecerea pe gaz in 3-4 km. Daca ai masurat si chiar atat dureaza, fa o diagnoza sistemului GPL, poate e pus la 40 grade, sau poate e bulit senzorul de temp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau montajul ca atare e prost facut si nu circula antigel prin vaporizator...

Pe vremea asta trece pe GPL in 1/2km...in iarna daca nu o lasam sa se incalzeasca pe loc , trecea pe GPL la ~300m de casa....am 2km de la servici -acasa :)

 

30grd e o temp ok de trecut...daca intradevar e cea reala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vara si in Timisoara, pornesc motorul, stau 30 secunde(pana aprind faruri, pun centura si caut ceva la radio) si plec, fac intre 600-700 m si deja e pe gaz:D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e altfel reglata instalatia. E reglata sa comute de pe benzina la 30 grade si 1000 rpm  si de exemplu plec dimineata sa zicem ca in 2 km ajunge la 30 grade si eu daca imi mentin viteza constanta si nu-mi apare nimic in fata sa franez si sa schimb viteza ea nu trece pe gaz. Deci dupa ce ajunge temp la 30 grade trebuie ori sa schimb viteza ori sa apas ambreajul sa scada rpm la 1000 si pe urma intra pe gaz.  Dar de multe ori uit de gaz si ajung in oras pe benzina.

 

  Si ma gandeam sa merg la montator sa imi puna 5-10 grade la temp sa treaca mai repede.

 

Membranele alea ingheata numai iarna sau si vara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce instalatie ai? Ce reglaj ii ala de iti trece doar la 1000 rpm? A mea are la reglaj o turatie minima de trecere pe gaz, care e setata la 600 deoarece AZD-ul meu sta la relanti la 640-680, dar pentru asta trece pe gaz indiferent ca a implinit 30grade cand stau pe loc sau sunt in o depasire la 5000 rpm (limita superioara la care sare de pe gaz pe benzina este de 6000 din cele 6500 capabile ale motorului, dar nu ating acea turatie decat extrem de rar si in situatii extreme.) 

 

Conditiile pe care le are a mea sunt 30 grade si peste 600 rpm, dar daca este peste valoarea asta trece instant, nu trebuie sa o aduc eu fizic la valoarea asta incat sa treaca. eu zic sa mergi sa verifice ca trecerea asta doar la fix 1000 rpm e o porcarie. Aici trebuie sa umblii tu, nu la temperatura.

 

Legat de temperatura....Ai spart vreodata o bricheta, dar sa fie perforata, nu crapata de tot? sau ai pus mana pe reductorul de la alimentare imediat dupa alimentare in primele 2-3 secunde? O sa vezi daca fisurezi o bricheta ca ingheata in zona fisurii indiferent ca e vara sau ca este iarna. Pentru motor la fel este deoarece fie vara fie iarna in momentul in care gazul se transforma din lichid in gaz( transformare care are loc in vaporizator) in locul respectiv temperatura e cuprinsa intre -30...-40 grade. Rolul inserarii vaporizatorulului pe circuitul de racire al motorului este ca antigelul, trece si incalzeste vaporizatorul si membranele acestuia astfel incat cu toata temperatura de vaporizare a gazului, fiind incalzit de antigel, temperatura in locul respectiv e aproximativ pe la 0 grade ( atunci cand antigelul are 30 grade) , acum daca tu vrei sa iti treaca pe gaz la 5 grade, nu o sa mai ai -40 grade pe vaporizator, o sa ai -35, deci tot o sa inghete membranele. Nu zic ca iti ingheata neaparat instantaneu, dar in timp, sau in functie de calitatea cauciucului membranei nu se sfarma, dar se intareste si nu isi mai face treaba...

Un alt motiv pentru care trecerea nu e buna sa fie facuta la o asa temperatura mica, este aceea ca gazul are nevoie de un pic de caldura pentru a vaporiza, iar daca tu o treci pe gaz la temperaturile alea, el nu se va vaporiza, si va ajunge in forma lichida in motor, si vei incepe sa ne scrii ca atunci cand e motorul rece iti merge masina in suturi. Daca nu crezi, fa o pornire de urgenta( la tomasetto cel putin e posibilitatea asta ca sa pornesti direct pe gaz in caz de ai vreo defectiune la sistemul de benzina....si o sa iti treaca de scazut temperatura:D

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles ce am scris...

 

Instalatia mea este Lovato si este setata sa treaca pe gaz la 30 grade si 1000 rpm, cum face 30 grade si ajung la turatia de 1000 rpm ea si trece pe gaz. In caz contrar ca apa ajunge la 30 grade si eu merg constant cu 3000 rpm ,masina merge tot pe benzina pana se incalzeste motorul in jur de 75-90 grade, cum ajunge la temperature asta trece instant pe gaz indifferent ce turatie am la motor.

 

 

Si faza cu pornirile direct pe gaz, eu zic ca fiecare pornire e facuta direct pe gaz vreo 3-4 secunde, pentru ca tu cand opresti motoru pe gaz ramane pe instalatie, si dimineata tu pornesti direct pe gaz cate-va secunde pana se termina gazu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce iti ramane gaz in admisie este infim, si deja vaporizat, nu iti mai ingheata vaporizatorul.  Si ti-ai rapuns singur la intrebare.  daca vrei economie  mai mare, masina trebuie sa treaca pe gaz la 30 grade indiferent de turatia la care mergi, nu prostia aia ca iti trece pe gaz la 30 de grade doar daca ai fix 1000 rpm, altfel merge pe benzina pana la 70-80 grade...acolo e problema ta, tu nu vrei sa intelegi, si o ti pe a ta cu schimbarea temperaturii cand problema masinii tale este alta. Oricum la cum te vad de pornit pe ideea asta vei pune sa iti treaca la 0 grade:D te vom astepta sa ceri liste de mecanici sau de kituri de reparatie

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laso sa treaca mai tarziu decat sa stric motorul, n-am stiut faza cu temperature gazului.

 

Dar la mine se aude un tacanit din spate de la butelie cred ca atunci cand are apa 30 grade sau cand instalatia poate sa treaca pe gaz?

 

se aude din spate de la butelie  tac ,  o singura data si cum face asta pot sa si trec pe gaz, ce anume face tacanitu ala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e buna treaba asta.Un var de al meu are un Logan cu gpl pus pe taxi in Chisinau si i s-a stricat si nu prea stia nimeni ce are.Ii consuma 15-17 litri in oras si dupa ce a bagat vreo 10 milioane si umbland de la un "meserias" la altul cauza cica a fost ca unul din taximetristii angajati facea mereu pornirea pe gaz si cica facea cate 2-300 de kilometri pe zi....banii care trebuiau dati pe benzina ii reveneau lui.Dupa rezolvare si-a revenit si consumul la 10-11.Treaba s-a petrecut iarna trecuta.

 

Tacanitul si la mine se aude.Atunci vine gazul pe teava :D

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacanitul acela este electrovalva care se deschide, ceea ce inseamna ca a deschis circuitul dintre butelie si motor, si teoretic in momentul in care auzi tacanitul  ar trebui sa iti treaca instant pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cand se aude tacanitu se poate trece in siguranta pe gaz? fara sa dauneze motorului ? ca la mine cand se aude tacanitul acul de la temperatura apei din bord inca nu e la 30 de grade, sau acu se misca cu intarziere ?

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, si la orice masina la care instalatia functioneaza normal, cand se aude tacanitul inseamna ca ECU GPL a primit de la vaporizator OK-ul ca are 30 grade, si da comanda de pornire a gazului. Adica in momentu tzacanitului masina instant trebuie sa treaca pe gaz( adica iti tacane deodata cele 2 electrovalve, de la rezervor si vaporizator, si iti pornesc injectoarele de gaz, iar cele de benzina se opresc).  Adica  mergi pe benzina..."vrum vrum" apoi auzi tzacanit= deja mergi pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa te mai intreb, tacanitul la electrovalva se aude in functie de cum setezi instalatia sa porneasca la o anumita temperatura ? de ex daca o pun la 90 grade, atunci o sa aud tacanitul de la butelie tot la 90 grade?? sau tacanitul se aude doar cand instalatia are temperatura optima?

Modificat de alinbmw1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vezi tu in bord e o aproximatie a temperaturii...90 iti arata de pe la 65-70 pina la 110-115...de exemplu...

Uita-te la butonul GPL si vezi pe ce este cand se aude tacanitul...benzina sau GPL...

Paul are dreptate, o varianta mai economica e sa sari peste conditia de turatie...aia e pusa pt anumite situatii cand trecerea nu se face lin, si e bine ca masina sa fie in sarcina...

In mod normal eu scot limitarea de turatie la tigai, las numai temp si eventual 3-4s sa mearga pe benzina...mai ales la cei cu taxi...tampitii uita sa mai mearga pe benzina...asa ii fortez sa o faca :)

In mod normal daca ai activate cele 2 optiuni temp/turatie cand sant indeplinite cele 2 sare pe GPL...

Hai sa desenam:

Conditia 1 : temperatura mai mare de 30grd

Conditia 2: turatia mai mare de 1000rpm

Cele 2 valori sant variabile se pot seta...

Citeste bine MAI MARE, nu egal sau alte prostii...

 

Cand cele 2 conditii sant indeplinite sare pe GPL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacanitul se aude la temperatura la care masina e setata sa treaca pe gaz. daca setezi 90 grade, la 90 grade auzi tzacanitul si la 90 grade iti trece pe gaz. daca pui la 30 grade, la 30 grade tzacane, si tot la 30 grade trece si pe gaz... da si eu am 30 grade/ 30 secunde mers pe benzina si apoi sare pe gaz

Modificat de PaulG91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca la mine nu e reglata bine din punctu asta de vedere ptr ca e setata sa treaca la 30 de grade si 1000 rpm, dar cand face 30 grade nu trece pe gpl numai daca scot masina din viteza sai scada rpm si pe urma o bag la loc in viteza abia atunci porneste pe gpl ,sau daca uit sa fac asta trece instant la temperature mai mari. Eventual trec pe la montator sii ii spun sa-mi scoata turatiile si sa ramana doar temperatura. Mentionez ca asta e singurul inconvenient si chiar is foarte multumit de instalatia mea , ca motorul trage foarte bine nici nu simt ca sunt pe gpl sau benzina si imi mananca cu 1l sau 1.5l maxim mai mult ca pe benzina. Si la mine doar s-a montat instalatia ,s-a facut autocalibrare si atat , si merge exceptional sunt super multumit. Cand am citit pe forum cat de mult se chinuie altii se regle instalatii chiar cu renume si cu istorie multa in spate, iar instalatia mea care nu prea am vazut nimic scris de ea s-a rezolvat doar cu o autocalibrare de cate-va min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!